Absoluutquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Takaiki het volgende:
En toch gaan we met zn allen juichen en wapperen de 14e
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datquote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Telegraaf.nl voor een positieve noot
[..]
Anouk ziet het als een vakantie, dus. Oké
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datAls je naar het ESF kijkt en ieder nummer is volledig nieuw heb je in een ei gewoond. Geen biologisch
Ik heb de inzendingen hiervoor dan ook niet uitgezocht he, dus wat dat betreftquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.
Ze waren zelfs zó goed dat ze een bloeiende B-carri`re hebben opgebouwd. Oh wacht...
En zeker niet de stemmers, de meeste daarvan zijn ongetwijfeld casual viewers.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
Het merendeel daarvan stemt toch nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
JAJAAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik had er een zwaar hoofd in, maar na 2 keer luisteren is het toch wel een enorm mooi nummer zeg
Ik geloof erin!![]()
![]()
![]()
Als je het filter op 'vandaag' zet staat ie er tussen. Zal nog wel meer toenemen de komende dagen, doe maar kalmquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
Ik heb dezequote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |