Je krijgt alleen maar dit jaar gelijk hèquote:
Ik zweer je, als we alleen al de finale halen ga ik keihard janken de 14e in de kroegquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar dit jaar gelijk hè
...tot ze een beetje verloren op dat podium staat en iedereen denkt Mweh... maar ja kan ze nog altijd als toegift Lost zingenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Eitjee het volgende:
The bookmakers van bet365 verbeteren Anouk wéér. Staan nu in de top 5! Waar gaat dit heen, waar gaat dit heen...
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/eurovision/winner
Geef Europa een paar dagen en ik moet er echt in gaan geloven dat er succes in zit.
Sowieso vele vele vele malen beter dan Shalaliequote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef Reismeis het volgende:
Er zit een klein stukje in het nummer met achtergrondzangeressen, zou dit ook gewoon op band staan?
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:quote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik vind achtergrondzangeressen op het Eurovisiepodium negen van de tien keer zo'n aanfluiting om te zien
Ohhhhhhh god alsjeblieft achter een doek dan ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:
"Vrij simpel. Misschien wat backing vocals, maar geen muzikanten die voor Jan L*l hun kunstje staan te doen. Misschien dat ik het koortje wel achter een doek verstop, iets met schaduwen ofzo."
Ik hoop zo dat ze zichzelf mag zijn, komop, deze vrouw weet heus wel hoe ze een nummer moet brengen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:
"Vrij simpel. Misschien wat backing vocals, maar geen muzikanten die voor Jan L*l hun kunstje staan te doen. Misschien dat ik het koortje wel achter een doek verstop, iets met schaduwen ofzo."
Zoiets jaquote:Op maandag 11 maart 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh god alsjeblieft achter een doek dan ofzo.
Of zet dat koortje gewoon op band en doe een heel donker podium met alleen 1 spotlight op Anouk, een ballerina op de achtergrond met zwakker spotlight en wat birds op het scherm.
John de Mol bemoeit zich er niet mee, dat scheelt al!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze zichzelf mag zijn, komop, deze vrouw weet heus wel hoe ze een nummer moet brengen.
Voor zover ik weet mogen er geen stemmen op band. Er zal dan live een koortje mee moeten zingen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef Reismeis het volgende:
Er zit een klein stukje in het nummer met achtergrondzangeressen, zou dit ook gewoon op band staan?
Zingende ballerina'squote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mogen er geen stemmen op band. Er zal dan live een koortje mee moeten zingen.
Precies, het heeft niets nodig behalve mooi camerawerk en goed geluid en belichting en dat zit bij de Zweden wel snor.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Bij dit nummer MOET ze juist verloren op het podium staan
Dat past geheel bij de tekst en de sfeer.
De stemmen mogen niet op band staan, dus ze zal ze dan wel op het podium moeten hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik vind achtergrondzangeressen op het Eurovisiepodium negen van de tien keer zo'n aanfluiting om te zien
Ohhh ja rukkefuck. Dus dat 'koor' op het eind dat kunnen we soberso al shaken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De stemmen mogen niet op band staan, dus ze zal ze dan wel op het podium moeten hebben
Dat scheelt weer, geen stel mooiboys die op een viool harken alsof ze aan het tuinieren zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
John de Mol bemoeit zich er niet mee, dat scheelt al!
Zoiets?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh ja rukkefuck. Dus dat 'koor' op het eind dat kunnen we soberso al shaken.
Grom. Dan idd maar een paar zangeressen die je niet ziet
Wat ik begrepen heb is dat ze in het buitenland meer bekend is door "Lost" (en dus een balladquote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het gaat er puur vanaf hangen of ze 'zin heeft' om een goede performance te geven, de mensen buiten de Bene(lux) die van Anouk gehoord hebben, kennen haar voornamelijk vanwege Nobody's Wife en zullen niet zo snel verwachten dat ze een ballad doet, laatstaan dat het nummer echt iets extras heeft ten opzichte van de andere 'ballads' die ingezonden zijn.
Het is wmb wel een beter nummer dan de 'troep' die nld de afgelopen vijf jaar ingezonden heeft.
in scandinavie wel, in de landen waar we punten van moeten krijgen(zuid- en oost europa) echt niet volgensmij.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat ze in het buitenland meer bekend is door "Lost" (en dus een ballad) dan Nobody's Wife.
Hmz, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in scandinavie wel, in de landen waar we punten van moeten krijgen(zuid- en oost europa) echt niet volgensmij.
Estland is Baltisch, niet Scandinavischquote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz, daar heb je wel gelijk in.
Hoewel Denemarken en Estland in onze halve finale punten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |