Ja en nee: wel finale, net wel of geen top tien, aldus: http://www.rtl.nl/compone(...)_grace_geen_kans.xml en http://www.nu.nl/achterkl(...)ertiende-plaats.htmlquote:
quote:Toptien
Onze landgenote Glennis Grace, die door de voorronde op 19 mei moet zien te komen, speelt geen rol van betekenis. Volgens de gokkers bereikt 'My Impossible Dream' wel de finale, maar meer dan een plaats onder in de toptien zit er volgens hen niet in.
quote:KIEV - Als het aan de bookmakers ligt eindigt de Nederlandse Songfestivaldeelneemster Glennis Grace zaterdag als veertiende tijdens de finale van het Europese liedjesevenement.
Inderdaad, en dat vind ik een draak van een nummer.quote:
De laatste keer dat NL zo hoog stond (top 10) bij de bookmakers was in 2000 denk ik? Vooraf getipt voor top 5 positie, maar uiteindelijk eindigde Linda Wagenmakers "slechts" als 13e. En in 1998 natuurlijk toen Edsilia 4e werd en ook vooraf een van de favo's bij de bookmakers. En volgens mij stond Marlayne in 1999 ook vrij hoog. Joan vorig jaar bungelde meestal ergens rond de 20e plaats.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en nee: wel finale, net wel of geen top tien, aldus: http://www.rtl.nl/compone(...)_grace_geen_kans.xml en http://www.nu.nl/achterkl(...)ertiende-plaats.html
[..]
[..]
Maar Frankrijk ging volledig de mist in bij de uitvoeringquote:Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
De laatste keer dat NL zo hoog stond (top 10) bij de bookmakers was in 2000 denk ik? Vooraf getipt voor top 5 positie, maar uiteindelijk eindigde Linda Wagenmakers "slechts" als 13e. En in 1998 natuurlijk toen Edsilia 4e werd en ook vooraf een van de favo's bij de bookmakers. En volgens mij stond Marlayne in 1999 ook vrij hoog. Joan vorig jaar bungelde meestal ergens rond de 20e plaats.
Maar voordat iedereen hier lyrisch wordt, er zijn genoeg voorbeelden van vooraf getipte nummers die niet goed scoorden. Zoals Noorwegen in 2011 met Haba Haba: top 5 bij de bookmakers en geen finale. Of Frankrijk dat in datzelfde jaar absolute topfavoriet was en maar 15e werd.
Ik vond het zo zonde, wat briljant was dat c.q. had dat kunnen en moeten zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
Frankrijk zong de eerste paar regels idd kneitervals en zette daarmee volledig letterlijk de verkeerde toon. Anders had het echt hoger geëindigd denk ik.
Nog een mooi voorbeeld: Slowakije in 2010. Stond geloof ik 4e bij de bookies. Schitterend nummer, compleet ondergewaardeerd, al komt dat waarschijnlijk door die bosmannetjesact die ze ervan hebben gemaakt en dat zij nogal nerveus wasquote:Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
De laatste keer dat NL zo hoog stond (top 10) bij de bookmakers was in 2000 denk ik? Vooraf getipt voor top 5 positie, maar uiteindelijk eindigde Linda Wagenmakers "slechts" als 13e. En in 1998 natuurlijk toen Edsilia 4e werd en ook vooraf een van de favo's bij de bookmakers. En volgens mij stond Marlayne in 1999 ook vrij hoog. Joan vorig jaar bungelde meestal ergens rond de 20e plaats.
Maar voordat iedereen hier lyrisch wordt, er zijn genoeg voorbeelden van vooraf getipte nummers die niet goed scoorden. Zoals Noorwegen in 2011 met Haba Haba: top 5 bij de bookmakers en geen finale. Of Frankrijk dat in datzelfde jaar absolute topfavoriet was en maar 15e werd.
quote:This song might do a Suus![]()
Was dat dat Horehronie? Daar heb ik nooit van begrepen waarom dat zo slecht scoordequote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef TheArt het volgende:
Nog een mooi voorbeeld: Slowakije in 2010. Stond geloof ik 4e bij de bookies. Schitterend nummer, compleet ondergewaardeerd, al komt dat waarschijnlijk door die bosmannetjesact die ze ervan hebben gemaakt en dat zij nogal nerveus was
Waarop iemand uit Oekraïne zegt:quote:I just can't see the juries not going for this one even the televoters don't get it right away.
quote:The juries will be practically saying :
"Here! Take my 12 points Damnit!"
Klopt, was Horehronie.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat dat Horehronie? Daar heb ik nooit van begrepen waarom dat zo slecht scoorde
Ja foutje, bedankt...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sinds wanneer ligt schotland in de oekraine?
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, moeten we je nog een kleeeeeein beetje temperen? Of werkt dat toch niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |