Tsja, flutnummer vind ik het niet. Ik vind het wel lastig inschatten waar dat gaat eindigen. Ik vond hem de derde keer luisteren wel leuker dan de eerste keer.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Maar hoe kunnen ze Zweden nou zo hoog hebben staan daar?
Ik vind dat echt een flutnummer
GA JE MOND SPOELEN!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik vind Roemenie leuk. Die hoge stem.
Songfestivalcommentator Cornald Maas reageerde tijdens de presentatie enthousiast op de inzending. Volgens Maas is het lied "het beste nummer dat Nederland ooit heeft ingezonden". Ook anderen reageren positief. Presentator Paul de Leeuw zegt op Twitter: "Zo mooi, Anouk!! Zo mooi!! Zal ik het nog 1x zeggen? ZO FUCKING MOOI!"quote:Op maandag 11 maart 2013 11:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
Michels Koen uit Nazareth schreef op 11/03/2013:
And our next country to the final isssssssssss ....... THE NETHERLANDS !! WOW !!
danny uit gent schreef op 11/03/2013:
vind muzikaal anouk haar nr gewoon een pareltje. mis juist wat het ruige van haar stemtimbre .al we dit jaar geen 12 geven aan nederland vind ik het beschamend
Reageren zij zo vanwege daadwerkelijk het nummer of vanwege Anouk?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Songfestivalcommentator Cornald Maas reageerde tijdens de presentatie enthousiast op de inzending. Volgens Maas is het lied "het beste nummer dat Nederland ooit heeft ingezonden". Ook anderen reageren positief. Presentator Paul de Leeuw zegt op Twitter: "Zo mooi, Anouk!! Zo mooi!! Zal ik het nog 1x zeggen? ZO FUCKING MOOI!"
Musicalster Linda Wagenmakers tweet in het Engels: "Just heard #Birds from @Anouk.What a great song, it sound like music of a Steven Spielberg movie! Love love love!!"
http://nos.nl/artikel/483302-anouk-presenteert-birds.html
De internationale bookmakers die het vrij weinig boeit wie Anouk daadwerkelijk is plaasen het momenteel bij de top 5 grootste kanshebbers. Dat kunnen Gordon, Sieneke en Pocahontas niet zeggen, die naar mijn weten bij de bookmakers de top 20 al niet haalden.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reageren zij zo vanwege daadwerkelijk het nummer of vanwege Anouk?
Ik vraag me soms alleen af waarop zij dat baserenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef Eitjee het volgende:
[..]
De internationale bookmakers die het vrij weinig boeit wie Anouk daadwerkelijk is plaasen het momenteel bij de top 5 grootste kanshebbers. Dat kunnen Gordon, Sieneke en Pocahontas niet zeggen, die naar mijn weten bij de bookmakers de top 20 al niet haalden.
De laatste jaren hebben ze de winnaar wel altijd goed gehad. Van Zweden tot Duitslad en Noorwegen... Over het algemeen willen bookmakers geld verdienen, en daar zijn ze ook vrij goed in vanwege de torenhoge winsten die ze makken, dus zal er wel een goede theoretische benadering achter zitten die 9 van de 10 keer uitkomt. Laten we hopen dat Anouk dan niet die 1 van de 10 is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me soms alleen af waarop zij dat baseren![]()
In 2011 plaatsten de bookies Italië bijna helemaal (!) onderaan. Ik vond het een tof nummer en heb er een paar euro op gewed dat het zou winnen. Werd uiteindelijk tweede
Heb je de rest van de kandidaten in de halve finale wel geluisterd?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Perico het volgende:
Wat ontzettend slecht. Wat een slaapfeestje, die vlakke melodie die de gemiddelde Roka in Slovenie en Lotta in Finland een trein wil doen koppen.
Kansloos lage plek in de halve finale wederom. En de attitude van Anouk, die er ook niets aan kan doen dat dit zo'n slechte behanglijm melodie is, doodt het laatste restje.
De Zweden hebben het bij het rechte eind: het is een MELODIE festival. Dus waarom zo'n bagger?
Italië deed het aanvankelijk niet zo goed bij de bookmakers, maar begon een paar weken voor de finale al te stijgen en stond uiteindelijk ook dik in de top 10.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me soms alleen af waarop zij dat baseren![]()
In 2011 plaatsten de bookies Italië bijna helemaal (!) onderaan. Ik vond het een tof nummer en heb er een paar euro op gewed dat het zou winnen. Werd uiteindelijk tweede
De reacties zijn heel erg uiteenlopend. Precies wat we nodig hebben. Niet het zoveelste compromis-liedje, maar iets waar je van houdt of wat je haat.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
Ik snap al die negativiteit niet zo. Prima nummer wat mij betreft en ik denk ook wel dat ze op gaat vallen. Stuk hogere kans op een finaleplaats dan in de laatste jaren, in elk geval.
Bij de bookmakers staan we gemiddeld 5e trouwens.
En dat komende van jou, nu moet het wel goed zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is elk geval beter dan alles wat Nederland sinds 2001 heeft gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |