Ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat komende van jou, nu moet het wel goed zijn
Ja precies, zouden WE dan ook niet eens stoppen met WK/EK voetbal enzo?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Waar ik trouwens verdomde slecht tegen kan, zijn van die droeftoeters die dan heel "wijs" gaan roepen: "Zouden we niet eens stoppen met die onzin?"
Spreek voor jezelf, denk ik dan. Je hoeft niet te luisteren, je hoeft niet te kijken.
Het Songfestival hebben WE vaker gewonnen dan het WK Voetbal en EK Voetbal samen....quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, zouden WE dan ook niet eens stoppen met WK/EK voetbal enzo?
Dat ging ook niet echt lekker lately
Oh zo waarquote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Songfestival hebben WE vaker gewonnen dan het WK Voetbal en EK Voetbal samen....
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Songfestival hebben WE vaker gewonnen dan het WK Voetbal en EK Voetbal samen....
Ik floot het al na dat korte radio-fragmentje van een tijdje terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind het een behoorlijk saai nummer, geen nummer dat ook maar enigszins blijft hangen na 1 keer luisteren
Greys wat vind je van Noorwegen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik floot het al na dat korte radio-fragmentje van een tijdje terug.
Dus da's een kwestie van verschil in smaak, hier bleef het direct hangen, het refrein
Ach stonden we met Glennis ook niet hoog?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Pluto1975 het volgende:
Hoppa, inmiddels 4e bij de bookmakers.........dit is toch wel heel bijzonder!!!
Volgens mij niet hoor.......quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach stonden we met Glennis ook niet hoog?![]()
Maar het is idd best bijzonder om ons land weer eens bij de favorieten te zien staan.
nummer drie Zweden zit wel HEEL dichtbij.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach stonden we met Glennis ook niet hoog?![]()
Maar het is idd best bijzonder om ons land weer eens bij de favorieten te zien staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |