Het merendeel van de nederlanders heeft altijd wel wat te zeiken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Merendeel van Nederland vindt het nummer niks volgens RTLnieuws:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlboulevard/2013/03_maart/entertainment/BNers_enthousiast_over_Birds.xml
Wat een azijnpissers zijn het toch.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het merendeel van de nederlanders heeft altijd wel wat te zeiken.
Het merendeel wil vooral het Songfestival afzeiken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het merendeel van de nederlanders heeft altijd wel wat te zeiken.
Mooi liedje ja, songfestival-liedje neequote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een azijnpissers zijn het toch.
Ontzettend mooi liedje als je het mij vraagt.
Maar waarom zou een mooi liedje GEEN songfestivalliedje kunnen zijn dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Mooi liedje ja, songfestival-liedje nee
Oh ja, dat probeerde Hind toen, jaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik maak me er niet meer zo druk over of iets wel of niet een songfestivallied is... liever zo'n inzending van Anouk dan een krampachtige poging om met allerlei gefakete arabische riedeltjes, huppelkutjes als dansers ofzo het zogenaamde Oostblok aan te spreken...
Ach ja, ik denk dat Nederland al een feestje viert als ze de finale bereikt, dus dat hopen we dan maar!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zou een mooi liedje GEEN songfestivalliedje kunnen zijn dan?
Heb je Albanië van vorig jaar gehoord?
Italië van 2 jaar geleden? Waren dát Songfestivalliedjes dan?
Dat zekerquote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat Nederland al een feestje viert als ze de finale bereikt, dus dat hopen we dan maar!
Ah zo bedoel je. Ja idd. Maar toch vind ik het wel prettig dat de laatste jaren 'echte' liedjes ook weer kans maken en zelfs hoog eindigen.quote:Die Russische oma's was wel echt een songfestival-liedje, pure camp
Klopt, ze doet het goed bij de diverse bookies.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het schijnt dat ze bij de bookmakers al op plaats 4 staat
Babette Laaaaaibbaaaaaaaiii..... dat mens heeft zo'n irritant accentquote:Op maandag 11 maart 2013 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat probeerde Hind toen, ja![]()
En Babette Labeij ook in de nationale voorronde van 2004
Ik vind het stiekem wel iets hebben dat wij dat kneuzenlandje zijn dat nooit in de finale komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop alleen al de finale te halen zodat die eeuwige azijnpissers eens de mond wordt gesnoerd..
Die Russische oma's zijn gewoon het slechtste wat je kunt bedenken en blijkbaar geeft het mensen een kick om hun door te laten gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat Nederland al een feestje viert als ze de finale bereikt, dus dat hopen we dan maar!
Die Russische oma's was wel echt een songfestival-liedje, pure camp
Heel verstandig als dat echt zo isquote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Anouk heeft dus vlak voordat ze 'ja' had gezegd tegen de TROS een heel hotel afgehuurd daar, omdat dat volgens haar het enige goede hotel daar is.
Ja ze zegt het net zelf op tv.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel verstandig als dat echt zo is
Want die hotels zitten binnen no time propvol. En als je daar toch een hele tijd bent is het wel fijn als je goed zit
Ben er sinds vandaag achter dat je UI het Songfestival-logo is.quote:
Vlotjequote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben er sinds vandaag achter dat je UI het Songfestival-logo is.
Ik heb op nog niet één van de buitenlandse forums een vergelijking gezien gelukkigquote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef MilaNL het volgende:
Wie vindt het eerste een nummer dat er een beetje op lijkt? Elk jaar worden er een paar liedjes van plagiaat beschuldigd.
Jij bent altijd zo heerlijk hyperquote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh en Italië (die nu al over elkaar heen rollen met Birds gejubel en bommen dreigen te gooien als we niet in de top 3 komen) zit niet in onze halve finale MAAR MAG WEL OP ONS STEMMEN
1e halve finale stemt: Italie, Zweden &VK
2e halve finale stemt: Frankrijk, Duitsland & Spanje
De Nederlanders zijn de enigen die het niet mooi vinden geloof ikquote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23Anouk&src=tren
wat een azijnjankerds
Neeeee joh, niet irritant. Ik ben alleen zo bang dat je weer teleurgesteld wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
Kan me voorstellen dat anderen het mss irritant vinden
Zwakt vanzelf wel een beetje af hoor jongens...
Denk ik...
Kan het niet garanderen
Sowieso die extreme haat naar het Songfestival.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23Anouk&src=tren
wat een azijnjankerds
Je keek alleen verbaasd dat wij, ik meen Servië, meezongen, foutloosquote:Op maandag 11 maart 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Degenen die aanwezig waren op de vorige ESF meet waar we live keken op groot scherm naar het Eurovisie weten dat ik er prima op reageer, ook indien veel hoop enzo
Daarna zongen we met elkaar keihard You and Me en ging de gezellige avond gewoon verder
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Qua teleurstellingen heb ik prima kunnen oefenen de laatste jaren bwehehe.
Verbaasd is een understatement, ik ben blij dat daar geen foto van is, mijn kin hing op de grondquote:Op maandag 11 maart 2013 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je keek alleen verbaasd dat wij, ik meen Servië, meezongen, foutloos
Nee ben jij gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |