SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierConfidence through competence![]()
Er zit genoeg leucine in de wheys voor het effect wat je beoogt met BCAA.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zag alleen mijn naam vandaar de reactie... Nice chick in je fobo!![]()
Wie gebruiken hier nog aminozuren naast de gewone wheys?Confidence through competence![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Denk dat als je zwaar cut of echt prof. Bent dat pas neemt met nut, voor ons is het vooral geldverspillingOke thnx... Tijdje terug eens besteld als extra, om in mijn bidon te flikkeren voor tijdens het trainen zelf... Door de limoensmaak alleen al is het een redelijke aankoop!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit genoeg leucine in de wheys voor het effect wat je beoogt met BCAA.![]()
Maar eenmalig in dat geval
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Leucine kun je het beste 20gr per dosering nemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit genoeg leucine in de wheys voor het effect wat je beoogt met BCAA.
Martin berkhan raad bcaa's wel aan in een fasted training, denk zelf je ook met gemak zonder kan, mn beste trainingen zijn op een nuchtere maag![]()
Volgens mij bestaat er redelijk wat verwarring over BCAA vs. whey.
In het kort: de anabole stimulus die je van whey wil hebben zo rondom je training, die 'extra' gains zou genereren, komt van de BCAA leucine, die sowieso in whey zit. Een dosis van ca. 3 gram zorgt voor een extra piek in je spiersynthese.
Echter, als je los BCAA's of los leucine inneemt, reageert je lichaam daar ook wel op, maar helemaal nergens zo duidelijk als wanneer je leucine in een compleet eiwit neemt, zoals whey.
Conclusie: er is eigenlijk geen goede reden om los BCAA's of los leucine te supplementeren. (BigCat / Diabox schreef dit ook in een stuk laatst. wat dat betreft ben ik het idd ook niet met Berkhan eens)Confidence through competence![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Leucine kun je het beste 20gr per dosering nemen.![]()
Confidence through competence![]()
Berkhan is wel een genie btw, jij hebt toch een soortgelijke studie gedaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij bestaat er redelijk wat verwarring over BCAA vs. whey.
In het kort: de anabole stimulus die je van whey wil hebben zo rondom je training, die 'extra' gains zou genereren, komt van de BCAA leucine, die sowieso in whey zit. Een dosis van ca. 3 gram zorgt voor een extra piek in je spiersynthese.
Echter, als je los BCAA's of los leucine inneemt, reageert je lichaam daar ook wel op, maar helemaal nergens zo duidelijk als wanneer je leucine in een compleet eiwit neemt, zoals whey.
Conclusie: er is eigenlijk geen goede reden om los BCAA's of los leucine te supplementeren. (BigCat / Diabox schreef dit ook in een stuk laatst. wat dat betreft ben ik het idd ook niet met Berkhan eens)
Hij tweette laatst een onderzoek dat een vp% daling van 15%>5% een nogal hoge test. Daling gaf![]()
Volgens mij heeft Berkhan geen studie gedaan, maar gewoon zelf veel gelezen, toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Berkhan is wel een genie btw, jij hebt toch een soortgelijke studie gedaan?
Hij tweette laatst een onderzoek dat een vp% daling van 15%>5% een nogal hoge test. Daling gaf
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23412685Confidence through competence![]()
Berkhan een genie; lol.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Berkhan is wel een genie btw, jij hebt toch een soortgelijke studie gedaan?
Hij tweette laatst een onderzoek dat een vp% daling van 15%>5% een nogal hoge test. Daling gaf![]()
Vind hem geniaal, interresante stukken heeft hij.quote:
Snap dat jij er anders tegen aan kijkt gezien de kennis die jij hebt![]()
Ik ben 7 en een half uur groeien, jodelss!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Kreeg trouwens zojuist de studie van Hoffmann et al. door van Big Cat. Daar wordt altijd mee geschermd dat er geen anabolic window is.
Ik citeer:Goed vergelijken en conclusies trekken kun je dan.quote:"A significant increase in daily protein intake (both absolute and relative to body mass) was seen in AM/PM but not PRE-POST or control"![]()
![]()
Volgens mij neemt het AAS gebruik onder de gewone man echt toe. Op alle fitness forums die een AAS sectie heeft is dat altijd het gedeelte met de meeste bezoekers terwijl dat vroeger anders was![]()
Why do you care?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgens mij neemt het AAS gebruik onder de gewone man echt toe. Op alle fitness forums die een AAS sectie heeft is dat altijd het gedeelte met de meeste bezoekers terwijl dat vroeger anders wasIf not now, then when.![]()
Toegankelijkheid wordt steeds groter door de evolutie van het internet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgens mij neemt het AAS gebruik onder de gewone man echt toe. Op alle fitness forums die een AAS sectie heeft is dat altijd het gedeelte met de meeste bezoekers terwijl dat vroeger anders wasSoukidan op je oogbal.![]()
Mocht mijn studie mislukken dan kan ik altijd nog mijn eigen ondergrondse lab beginnen en AAS dealer wordenquote:Ja ben ook verrast over hoe makkelijk er aan te komen is terwijl het toch strafbaar is te verhandelen. Een site waar coke/xtc op verkocht wordt, wordt binnen een dag door de politie neergehaald maar de AAS sites niet. Je krijgt zelfs al PMs op bovengenoemde forums of je interesse hebtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:37 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Toegankelijkheid wordt steeds groter door de evolutie van het internet.![]()
Eerste fout al gemaakt, ondergronds lab beginnen en erin dealen? :p laat je 2 wegen naar jou toe leidenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mocht mijn studie mislukken dan kan ik altijd nog mijn eigen ondergrondse lab beginnen en AAS dealer worden
[..]
Ja ben ook verrast over hoe makkelijk er aan te komen is terwijl het toch strafbaar is te verhandelen. Een site waar coke/xtc op verkocht wordt, wordt binnen een dag door de politie neergehaald maar de AAS sites niet. Je krijgt zelfs al PMs op bovengenoemde forums of je interesse hebt
Je hebt een chemist nodig voor de bereiding van het spul ( kan ik je niet mee helpen, word opgeleid tot analist)![]()
Tja dat zijn de drugs die de prioriteit hebben (opiumwet enzulks), maar het verhandelen van geneesmiddelen wordt niet actief op gezocht (AAS, HGH, partydrugs) . Maar op sommige sites krijg je ook pm's als je op zoek bent naar xtc/coke/ghb/noemmaarop.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mocht mijn studie mislukken dan kan ik altijd nog mijn eigen ondergrondse lab beginnen en AAS dealer worden
[..]
Ja ben ook verrast over hoe makkelijk er aan te komen is terwijl het toch strafbaar is te verhandelen. Een site waar coke/xtc op verkocht wordt, wordt binnen een dag door de politie neergehaald maar de AAS sites niet. Je krijgt zelfs al PMs op bovengenoemde forums of je interesse hebtSoukidan op je oogbal.![]()
Meeste sites kan je het nog bij ophalen ook. Als uitlokking was toegestaan dan kon de politie even een mail sturen om het zgn op te halen en dezelfde dag nog die hele organisatie oprollenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Eerste fout al gemaakt, ondergronds lab beginnen en erin dealen? :p laat je 2 wegen naar jou toe leiden
Je hebt een chemist nodig voor de bereiding van het spul ( kan ik je niet mee helpen, word opgeleid tot analist)Is toch een zorgwekkende ontwikkeling vooral als je ziet dat de mensen die er interesse in hebben vaak de intelligentie van een stratenmaker hebben met beperkte kennis van voeding en fitness en het zelden de mensen zijn die tegen hun natuurlijke limiet aanzitten of op het podium willen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Tja dat zijn de drugs die de prioriteit hebben (opiumwet enzulks), maar het verhandelen van geneesmiddelen wordt niet actief op gezocht (AAS, HGH, partydrugs) . Maar op sommige sites krijg je ook pm's als je op zoek bent naar xtc/coke/ghb/noemmaarop.
Straks heb je allemaal mensen met bitch tits, decadick, tren nightmares , haaruitval en verkleinde testikels bij de huisarts zitten omdat ze geen idee hebben hoe ze het verantwoord moeten gebruiken waardoor onze verzorgingsstaat extra belast wordt![]()
Nou, nou. Die paar AAS gebruikers gaan de staat echt extra belasten hoor. Laten we er eerst eens voor zorgen dat de mens niet om elke scheet naar de huisarts/het ziekenhuis gaat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meeste sites kan je het nog bij ophalen ook. Als uitlokking was toegestaan dan kon de politie even een mail sturen om het zgn op te halen en dezelfde dag nog die hele organisatie oprollen
[..]
Is toch een zorgwekkende ontwikkeling vooral als je ziet dat de mensen die er interesse in hebben vaak de intelligentie van een stratenmaker hebben met beperkte kennis van voeding en fitness en het zelden de mensen zijn die tegen hun natuurlijke limiet aanzitten of op het podium willen.
Straks heb je allemaal mensen met bitch tits, decadick, tren nightmares , haaruitval en verkleinde testikels bij de huisarts zitten omdat ze geen idee hebben hoe ze het verantwoord moeten gebruiken waardoor onze verzorgingsstaat extra belast wordtIf not now, then when.![]()
Die sites waar je het kan bestellen zijn geen 'fabrikanten', slechts verkopers. Nederland telt nu 8 underground labsquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meeste sites kan je het nog bij ophalen ook. Als uitlokking was toegestaan dan kon de politie even een mail sturen om het zgn op te halen en dezelfde dag nog die hele organisatie oprollen
[..]
Is toch een zorgwekkende ontwikkeling vooral als je ziet dat de mensen die er interesse in hebben vaak de intelligentie van een stratenmaker hebben met beperkte kennis van voeding en fitness en het zelden de mensen zijn die tegen hun natuurlijke limiet aanzitten of op het podium willen.
Straks heb je allemaal mensen met bitch tits, decadick, tren nightmares , haaruitval en verkleinde testikels bij de huisarts zitten omdat ze geen idee hebben hoe ze het verantwoord moeten gebruiken waardoor onze verzorgingsstaat extra belast wordt![]()
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in het hele verhaal waarom je fysiologisch gezien geen spiermassa kan aanmaken zonder dat er vet bijkomt (uitzonderingen daargelaten). Verder wordt er ook een voedingsschema besproken waarmee je in theorie vet kan verbranden zonder daarbij spiermassa te verliezen (of zelfs een beetje gainen). Het principe heet carb cycling
The Ultimate Diet 2.0 by Lyle Mcdonald![]()
Is geen uitzondering, beginners en ook lichte gevorderden < 2 jaar trainen kunnen best onder onderhoud zeer langzaam spieren aanmaken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef banaliteit het volgende:
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in het hele verhaal waarom je fysiologisch gezien geen spiermassa kan aanmaken zonder dat er vet bijkomt (uitzonderingen daargelaten).Ik heb me altijd afgevraagd welke OCD'er de UD 2.0 van Lyle McDonald kan volhouden...quote:Verder wordt er ook een voedingsschema besproken waarmee je in theorie vet kan verbranden zonder daarbij spiermassa te verliezen (of zelfs een beetje gainen). Het principe heet carb cycling
The Ultimate Diet 2.0 by Lyle McdonaldConfidence through competence![]()
Ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord op mijn vraag uit het vorige topic (reps icm aankomen), iemand die me daarbij kan helpen?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Niet om lullig te doen, maar doorgaans als je genegeerd wordt in dit topic, komt het doordat vragen beantwoord kunnen worden door bv de OP te lezen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:28 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord op mijn vraag uit het vorige topic (reps icm aankomen), iemand die me daarbij kan helpen?
Doe eens een linkje naar je vraag?Confidence through competence![]()
Zeer langzaam spieren aanmaken zonder dat daarbij ook vet wordt aangemaakt bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is geen uitzondering, beginners en ook lichte gevorderden < 2 jaar trainen kunnen best onder onderhoud zeer langzaam spieren aanmaken.![]()
Nee, in een cut vooruit gaan in LBM (waaronder spier) terwijl je vet afneemt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:33 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Zeer langzaam spieren aanmaken zonder dat daarbij ook vet wordt aangemaakt bedoel je?Confidence through competence![]()
Dat lijkt me een leuke undercover in Nederland documentaire moet vrij lucratief zijn met lage pakkans en straf. Is het maken van AAS veel chemische kennis vereist of gaat het vooral om de grondstoffen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die sites waar je het kan bestellen zijn geen 'fabrikanten', slechts verkopers. Nederland telt nu 8 underground labs![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar doorgaans als je genegeerd wordt in dit topic, komt het doordat vragen beantwoord kunnen worden door bv de OP te lezen.
Doe eens een linkje naar je vraag?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Quotidien het volgende:
Ben een beetje schijterig om dit hier zo te vragen maargoed.
Ik probeer de laatste tijd aan te komen, weeg gewoon veel te weinig en ben het wel moe. Ik eet veel calorierijk spul (brinta, brood, etc) en probeer ook zoveel mogelijk melk te drinken enzo. De middelen zijn wat schaars maarja. Nu vroeg ik me af, is het niet goed als ik er gewoon bij ga trainen? Sportschool zit er sowieso niet in, maar als ik nou thuis push-ups, sit-ups etc ga doen, zou dat helpen?
En welke reps zouden jullie me dan aanraden?
Alvast bedankt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Lichaamsgewichtoefeningen gaan je niet veel in spiermassa doen toenemen. Als je meer energie eet dan je verbrandt, ga je wel in vetmassa toenemen.Confidence through competence![]()
Dit is gewoon beantwoord.quote:
Wil je resultaat, zoek een gym en basic fullbody schema (SS ofzo) en ga 500 Kcal boven je onderhoud zitten. 3x per week zonder smoesjes knallen en elke keer zwaarder gaan. Geen rocket science, dat komt later allemaal wel.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Met thuisoefeningen (push ups, lichaamsgewicht squats) zal je snel op een punt komen dat je 20+ herhalingen kan maken. Dat heeft zowat geen nut voor spiermassa. Alleen je spieruithoudingsvermogen zal toenemen.
De enige oefening die voor de meeste mensen zwaar genoeg is zijn pull-ups. Echter zijn de mogelijkheden om deze thuis uit te voeren vaak beperkt.
Rechtstreeks uit de OP:quote:Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus!Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik zie vaak dat mensen pull-ups/chin ups met de deurpost van hun deur doen maar ik heb het idee als ik dat hier doe of bij mijn ouders dat die hele deurpost naar beneden dondert.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Verbosity het volgende:
Met thuisoefeningen (push ups, lichaamsgewicht squats) zal je snel op een punt komen dat je 20+ herhalingen kan maken. Dat heeft zowat geen nut voor spiermassa. Alleen je spieruithoudingsvermogen zal toenemen.
De enige oefening die voor de meeste mensen zwaar genoeg is zijn pull-ups. Echter zijn de mogelijkheden om deze thuis uit te voeren vaak beperkt.
Rechtstreeks uit de OP:
[..]![]()
Ik doe zelf RFL van Lyle.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is geen uitzondering, beginners en ook lichte gevorderden < 2 jaar trainen kunnen best onder onderhoud zeer langzaam spieren aanmaken.
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd welke OCD'er de UD 2.0 van Lyle McDonald kan volhouden...If not now, then when.![]()
Morgen nieuwe hardloopschoentjes kopenin het kader van de cutperiode.
Moet toch wel ripped zijn als ik in september een half jaar in de Cariben ga wonen
Deathlift or Die.![]()
Ik wou dat ik nog kon hardlopen. Nadeel aan fullbody is dat als je gaat hardlopen op een rustdag je de volgende dag merkt tijdens squatten en als je direct na het squatten gaat hardlopen je net zo snel rent als dat je looptquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Morgen nieuwe hardloopschoentjes kopenin het kader van de cutperiode.
Moet toch wel ripped zijn als ik in september een half jaar in de Cariben ga wonen![]()
![]()
Hardlopen op zaterdag als je 2 rustdagen hebt of als warming-up en cooling-down bij je training (2x 5 tot 10 min) kan een optie zijn. Het is niet veel, maar beter dan niks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen. Nadeel aan fullbody is dat als je gaat hardlopen op een rustdag je de volgende dag merkt tijdens squatten en als je direct na het squatten gaat hardlopen je net zo snel rent als dat je looptOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.![]()
Met handschoenen heb je minder grip en zal je alsnog eelt krijgen. Neem het maar voor lief bij het deadliften en pull-ups.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Bij welke oefeningen? Als het bij deadlifts gebeurt zit het probleem vaak in je grip. Probeer de bar eens wat verder richting je vingertoppen te pakken in plaats van in je handpalm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.
Handschoentjes gaan je iig niet verder helpen, ze werken vaak zelfs averechts.![]()
Ja het gebeurde inderdaad bij deadliften. Ik probeerde de bar inderdaad zo ver mogelijk in mn handpalm te krijgen omdat ik nogal zweterige handen had en de bar beetje begon te slippen..
Zal volgende keer er nog eens goed opletten. Thanks![]()
![]()
Volgende week de grip op mijn DL aanpassen. De stang waar de ribbels dichter op elkaar staan is nu kapot. Heb hem nu dus half op het gladde gedeelte vast. Faal op de grip bij 3x150, terwijl de rug nog 1 á 2 herhalingen aan kan.
Heeft er iemand ervaring met hookgrip, aangezien hij voor de powerclean ook handig? Mocht dit niet werken kan ik alsnog overstappen op mixed grip. Vandaag mixed grip geprobeerd met 150kg wat heel onwennig was, misschien eerst op een lager gewicht proberen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Snap het nut van hookgrip niet echt, is alleen maar kut voor je handen. Mixed grip is voor mij inderdaad ook wat onwennig maar geeft me wel de mogelijkheid om meer herhalingen te pakken. Gewicht verlagen zal daar niet veel bij helpen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Volgende week de grip op mijn DL aanpassen. De stang waar de ribbels dichter op elkaar staan is nu kapot. Heb hem nu dus half op het gladde gedeelte vast. Faal op de grip bij 3x150, terwijl de rug nog 1 á 2 herhalingen aan kan.
Heeft er iemand ervaring met hookgrip, aangezien hij voor de powerclean ook handig? Mocht dit niet werken kan ik alsnog overstappen op mixed grip. Vandaag mixed grip geprobeerd met 150kg wat heel onwennig was, misschien eerst op een lager gewicht proberen.![]()
De grondstoffen kun je heel makkelijk aan komen met de juiste connecties. Het verdere proces is feitelijk een piece of cake.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke undercover in Nederland documentaire moet vrij lucratief zijn met lage pakkans en straf. Is het maken van AAS veel chemische kennis vereist of gaat het vooral om de grondstoffen?Hoe kom je aan dat cijfer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die sites waar je het kan bestellen zijn geen 'fabrikanten', slechts verkopers. Nederland telt nu 8 underground labs![]()
Nee, nee en nog eens nee. Ik heb ze een aardige tijd gebruikt en ontdekte dat ik zonder een veel sterkere grip heb. Gewoon magnesiumpoeder gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hij runt ze duhquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
De grondstoffen kun je heel makkelijk aan komen met de juiste connecties. Het verdere proces is feitelijk een piece of cake.
[..]
Hoe kom je aan dat cijfer?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Is dat een grill linksonder op je fornuis?quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Even een paar pics van m'n weekly Kitchen Carnage Wednesday![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar we het voor doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:lol. hobby.
'k doe niet zoveel vakanties, rij een oud Kevertje met eigen onderhoud, dus dan blijft er nog wel eens wat over waar je wat diks mee kan doen![]()
je wil niet weten wat voor een geluid d'r uit komt, en uit de sub die d'r bij hoort 850watt continu lol.all hell breaks loose bij een onweersbui in een film o.i.d.
![]()
http://beophile.com/wp-content/gallery/beolab-2/beolab2e.jpg
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 07-03-2013 09:02:15 ]![]()
euhm huh? nee. Er zit wel een oven/magnetron onder m'n fornuis dat wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat een grill linksonder op je fornuis?
Daarnaast alleen maar kastjes mit Essen
edit:
oh je bedoelde het pannetje, ja grilpannetje
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 07-03-2013 08:15:15 ]![]()
haha, ik had gisteren ook nog 1kg kippenvleugels gebakken, maar die waren al op voor ik er een foto van kon makenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:02 schreef Questular het volgende:
8:00 en ik heb nu al zjn in dat vlees wat in die pan ligt te bakken.... hongerrr.![]()
![]()
Dan ben je echt niets gewend als je dat de volgende dag nog extreem merkt dat je niet eens kan squattenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen. Nadeel aan fullbody is dat als je gaat hardlopen op een rustdag je de volgende dag merkt tijdens squatten en als je direct na het squatten gaat hardlopen je net zo snel rent als dat je loopt
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Goed buff Raymond, aardige gaarkeuken ook. Gainers gonna gain.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]lkrr ook om die lat (links) te zien uitsteken. (no homo)
![]()
Jij was iets van 1.90 toch? Volgens mij hebben jullie het een stuk moeilijker om swole te worden.Ik ben ~10 cm korter en dan lijk je al sneller een stuk opgepompter/propperiger, want kortere ledematen enzo. Zie je echt terug bij verhouding onderarmen/bovenlichaam bijvoorbeeld, daarom kijk ik er een beetje raar tegenaan.
(ben mijn eigen narcistische spiegelbeeld gewend
)
Op mijn lengte krijg je al snel dit idee. (kunnen Ethanolic en fathank ook wel over meepraten, en Thom90 al helemaal)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, lengte heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk, en uiteindelijk groeit iedereen naar een ander fysiek toe. Merk wel dat we hier in Nederland echt lang zijn, 1.85 - 1.90 is gebruikelijk voor jongens, en genoeg uitgerekte/curve-loze meisjes hier easy boven de 1.75 rondhuppelen.En dan knopen ze er ook nog hakken onder.
Dat vind ik zelf dan weer minder, hit meestal op de chicks rond de koala-mark. (5'5, ~ 1.65m) Gaat ook prima met mijn lengte, maar had hier niet veel kleiner willen zijn. Heb nu genoeg 'physical presence' door muscles, maar als kleine skinnyboy hier in Nederland blijft er denk ik niet veel van je over. Zelfs de meeste oudjes kijken dan over+om je heen. Thank god voor lifting en facial aesthetics, de holy grail van Manlets United.
![]()
@star_gazer: hoe is dat in Down Under eigenlijk? Stand je daar nog wel een beetje out, of is iedereen daar tegenwoordig ook al '6 foot 4 and full of muscle'?
ANYWAY! Ziet er beast uit man, ga zo door!
[ Bericht 39% gewijzigd door Panzermaus op 07-03-2013 10:00:01 ]![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed buff Raymond, aardige gaarkeuken ook.Gainers gonna gain.
lkrr ook om die lat (links) te zien uitsteken. (no homo)
![]()
Jij was iets van 1.90 toch? Volgens mij hebben jullie het een stuk moeilijker om swole te worden.Ik ben ~10 cm korter en dan lijk je al sneller een stuk opgepompter/propperiger, want kortere ledematen enzo. Zie je echt terug bij verhouding onderarmen/bovenlichaam bijvoorbeeld, daarom kijk ik er een beetje raar tegenaan.
(ben mijn eigen narcistische spiegelbeeld gewend
)
Op mijn lengte krijg je al snel dit idee. (kunnen Ethanolic en fathank ook wel over meepraten, en Thom90 al helemaal)lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, lengte heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk, en uiteindelijk groeit iedereen naar een ander fysiek toe.Merk wel dat we hier in Nederland echt lang zijn, 1.85 - 1.90 is gebruikelijk voor jongens, en genoeg uitgerekte/curve-loze meisjes hier easy boven de 1.75 rondhuppelen.
En dan knopen ze er ook nog hakken onder.
Dat vind ik zelf dan weer minder, hit meestal op de chicks rond de koala-mark. (5'5, ~ 1.65m) Gaat ook prima met mijn lengte, maar had hier niet veel kleiner willen zijn. Heb nu genoeg 'physical presence' door muscles, maar als kleine skinnyboy hier in Nederland blijft er denk ik niet veel van je over. Zelfs de meeste oudjes kijken dan over+om je heen. Thank god voor lifting en facial aesthetics, de holy grail van Manlets United.
![]()
@star_gazer: hoe is dat in Down Under eigenlijk? Stand je daar nog wel een beetje out, of is iedereen daar tegenwoordig ook al '6 foot 4 and full of muscle'?
ANYWAY! Ziet er beast uit man, ga zo door!
184cm hier. maar idd. wel lange ledenmaten.
moet wel zeggen dat ik net een bijna griepje achter de rug heb gehad, en deze foto's 10 minuten na het uit bed komen genomen zijn lol.
'k zal over een paar weken wel weer eens een paar goeie foto's schieten zonder shirtnog ff iets meer cutten voor ik dat weer durf
![]()
![]()
@Panzer
Verkapte kijk mij eens een iphone 5 hebben post.
Nee geintje. Ik zou er ook niet aan meoten denken om 'nog' langer te zijn. M'n broer is 1.92 ongeveer, en vroeger vond ik hem altijd breed. Nu is het maar een mager scharminkel als ik naast em sta en denken ze dat ik de oudste ben terwijl hij 2 jaar ouder is. Maar hij lift ook niet serieus, behalve z'n benen want die moeten sterk zijn voor 't voetbal(omgekeerde wereld
)
@Raymond
1.84 en over de 100 kg toch? respect. Never nooit dat ik dat ga halen, die ambitie heb ik ook niet. Wil langzaam richting de 82kg @ 10% gaan kruipen, maar dat gaat nog wel ff duren. Geen dreamer bulk voor mij, geen zin om een onnodige speklaag te kweken.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Yep. 'k probeer nu boven de 100 te blijven. Maar door mega darmklachten van de week toch 98 nu. Zit er morgen wel weer aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef fathank het volgende:
Verkapte kijk mij eens een iphone 5 hebben post.
Nee geintje. Ik zou er ook niet aan meoten denken om nog langer te moeten zijn. M'n broer is 1.92 ongeveer, en vroeger vond ik hem altijd breed. Nu is het maar een mager scharminkel als ik naast em sta en denken ze dat ik de oudste ben terwijl hij 2 jaar ouder is. Maar hij lift ook niet serieus, behalve z'n benen want die moeten sterk zijn voor 't voetbal(omgekeerde wereld
)
1.84 en over de 100 kg toch? respect. Never nooit dat ik dat ga halen, die ambitie heb ik ook niet. Wil langzaam richting de 82kg @ 10% gaan kruipen, maar dat gaat nog wel ff duren. Geen dreamer bulk voor mij, geen zin om een onnodige speklaag te kweken.![]()
![]()
Jij kwam toch van 70 kg af ofzo helemaal in het begin meen ik me te herinneren?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yep. 'k probeer nu boven de 100 te blijven. Maar door mega darmklachten van de week toch 98 nu. Zit er morgen wel weer aanBehulpzaam als een waterkraan.
68kg yep.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kwam toch van 70 kg af ofzo helemaal in het begin meen ik me te herinneren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zijn dat Piega luidsprekers?
Beolab lees ik nu pas.![]()
Dat is knapIk woog al 100kg voordag ik begon met trainen, dan is boven de 100kg blijven een makkie.
![]()
Ik woog 108 kg toen ik begon met trainen, iets meer dan 25% bfquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Questular het volgende:
Dat is knapIk woog al 100kg voordag ik begon met trainen, dan is boven de 100kg blijven een makkie.
Nu 20 kg lichter
![]()
![]()
57 kg op 't dieptepunt.
Thanks to malaria.
Nu een beetje schommelend tussen de 76 en 78 kg.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik begon op 82kg, nu 91.. maar ik was geen ecto :p Ik zat meer tussen endo/meso in.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
63 kg naar de 88 kg van nu. op naar 90 deze zomer en dan kijken we wel weer verder
al een week of twee een slepende blessure aan mn linkerhand (linkergedeelte bij de pink zeurt continue en beperkt mijn grip/knijpkracht). Mn nieuwe grippers liggen stof te verzamelen![]()
![]()
Het merk is Bang & Olufsen, beolab # zo noemen ze de speakers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Zijn dat Piega luidsprekers?
Beolab lees ik nu pas.![]()
Nog ff voor mensen die grippers denken te gaan bestellen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef moonhammer het volgende:
63 kg naar de 88 kg van nu. op naar 90 deze zomer en dan kijken we wel weer verder
al een week of twee een slepende blessure aan mn linkerhand (linkergedeelte bij de pink zeurt continue en beperkt mijn grip/knijpkracht). Mn nieuwe grippers liggen stof te verzamelen![]()
Bestel er ook een bij die je makkelijk kan. Je moet opwarmen met een licht setje, anders verneuk je je handen.
Doet i.i.g. auw als je in 1 keer de 250lb versie probeert dicht te knijpen.![]()
Goeie tip idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nog ff voor mensen die grippers denken te gaan bestellen.
Bestel er ook een bij die je makkelijk kan. Je moet opwarmen met een licht setje, anders verneuk je je handen.
Doet i.i.g. auw als je in 1 keer de 250lb versie probeert dicht te knijpen.
Voor grippers / onderarmen is het niet anders dan voor andere oefenen; je gaat ook niet koud 150 kg squatten neem ik aan. Helaas komt mijn blessure van een valpartij waarbij ik mezelf heb opgevangen met mn linkerhand![]()
Ik heb kleine handen. Ik kan momenteel maximaal 1 a 2 reps DL 120 kg doen met een normal grip. Daarna moet ik toch echt over op mixed. Ik zou liever elke set zonder mixed grip doen, dat is beter voor je grip.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Heeft er iemand ervaring met hookgrip, aangezien hij voor de powerclean ook handig? Mocht dit niet werken kan ik alsnog overstappen op mixed grip. Vandaag mixed grip geprobeerd met 150kg wat heel onwennig was, misschien eerst op een lager gewicht proberen.![]()
Wat ik doe is bij mijn zwaarste setje deadlift: de bar gewoon even terug op de grond zetten en goed leggen, re-grippen en meteen weer gaan. Werkt prima.![]()
Ik heb een probleem met mijn maaltijden. Mijn cal zit veel te laag, nu 2400 en wil toch minimaal 3300. Zou graag wat dingen horen die ik toe kan voegen. Werk in het ziekenhuis dus eten hier is lastig en vaak niet goed. Eet dus nu veel te weinig.
Maaltijden
Ochtend (7:00)
muesli (50g)
magere yoghurt (150g)
Whey shake
Multi vit
Totaal
11 uur
maisbrood 6 sneetjes
Kaas Old Ams (plak 28,6g)
Chorizo (4 plakjes; 7cmx0,35cm)
Pindakaas (eetlepel; 16g)
Boter (30g; 5g per snee)
Totaal
13-15 uur
Melk halfvolle (500g)
Broodje
Totaal
Avond
Kip (100g)
Pasta (100g droog)
Groente
Macro's: V/E/K --> 33%/25%/42%"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Sowieso chorizo eruit gooien. Drink wat meer melk en gooi er wat cashew noten doorheen, zit je zo al snel aan 800+ kcal. Voor het slapen kan je ook nog een bak kwark eten, ook 300kcal met ~50g eiwit.![]()
Je avondmaaltijd; ik zou de kip naar 200 gram gooien en de pasta naar 150. Ipv muesli zou ik een bord havermouth nemen.
Dan ga je al redelijk omhoog.![]()
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm huh? nee. Er zit wel een oven/magnetron onder m'n fornuis dat wel.
Daarnaast alleen maar kastjes mit Essen
edit:
oh je bedoelde het pannetje, ja grilpannetje![]()
ga ik kopen
![]()
![]()
Bedankt. Chorizo is er al uit, is vervangen door kipfilet. Melk en noten kan ik nog wel op mijn werk doen, dus dat is een goede. Wil vooral mijn 15:00 voller maken. 's Avonds kookt mijn vriendin en is dus wel gezond maar niet echt een goede bulk maaltijd. Als ze niet thuis eet is het vaak goed stuk biefstuk, bruine bonen en een maaltijdsalade."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestondga ik kopen
![]()
![]()
Dat heb ik hier ook. Wel een gezonde maaltijd maar niet genoeg. Ze kookt voor mij minstens het dubbele. Gezond, en genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:
Bedankt. Chorizo is er al uit, is vervangen door kipfilet. Melk en noten kan ik nog wel op mijn werk doen, dus dat is een goede. Wil vooral mijn 15:00 voller maken. 's Avonds kookt mijn vriendin en is dus wel gezond maar niet echt een goede bulk maaltijd. Als ze niet thuis eet is het vaak goed stuk biefstuk, bruine bonen en een maaltijdsalade.![]()
Pannekoeken worden inderdaad lastigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
jaaaquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef Snakey het volgende:
Je avondmaaltijd; ik zou de kip naar 200 gram gooien en de pasta naar 150. Ipv muesli zou ik een bord havermouth nemen.
Dan ga je al redelijk omhoog.Ga zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Nouja zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gGa zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Heb je al gedreigd dat je jouw filet niet meer in haar wil doen?
Hm, dit werkt nooit bij vrouwen
Eh, je moet wel aan normale maaltijden komen natuurlijk. Op zich is 200 - 250 gram kip voor iemand die niet traint ook een normale maaltijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gGa zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen.
Bak 6 eieren voor op 4 volkoren sneden brood. Ik vond dat altijd wel lekker om mee te nemen.![]()
![]()
Verdomme ik blif vreten. IF doorbroken, vanmorgen meteen extra bak yoghurt muesli en mijn eten voor de rest van de dag is ook al op.
En gisteren niet eens getraind
*naar kantine sluipt*Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dan ga je zelf koken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen.
Opgelost.
Rijst en kip kun je makkelijk een paar dagen in de koelkast bewaren, zo niet een week.Behulpzaam als een waterkraan.
idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ga je zelf koken.
Opgelost.
Rijst en kip kun je makkelijk een paar dagen in de koelkast bewaren, zo niet een week.
zoals ik op die foto's het doe kost het me ca 1 uur per week incl schoonmaken van het slagveld...
bakjes in de vriezer, en elke dag twee bakjes d'r uit naast je andere maaltijden.![]()
Een paar fotootjes. Ben iets in massa aangekomen, en een beetje in vet gezakt. Het gaat niet hard, maar langzaam vooruit.
Nogal kutfoto's, en ze zijn nogal groot. Niet erg handig zo'n S3...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kookt de kip gaar zag ik?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
zoals ik op die foto's het doe kost het me ca 1 uur per week incl schoonmaken van het slagveld...
bakjes in de vriezer, en elke dag twee bakjes d'r uit naast je andere maaltijden.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
ja, vind het makkelijker, je kan het dan zo uit elkaar trekken en verdelen. Hoef je het niet te snijden/knippen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij kookt de kip gaar zag ik?
Zit nog te denken om van het kookwater een kippensoepje te maken in de toekomst. Mik het nu elke keer weg...![]()
Hoelang duurt kip koken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, vind het makkelijker, je kan het dan zo uit elkaar trekken en verdelen. Hoef je het niet te snijden/knippen.
Zit nog te denken om van het kookwater een kippensoepje te maken in de toekomst. Mik het nu elke keer weg...
(bak het altijd, al heb ik het al een tijd niet meer gehad... maar zo met die bakjes is wel ontzettend handig)
Laat je het dan in de koelkast staan, of gooi je het in de vriezer?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik ben ook fan van stoven / pocheren / koken met water. Voordeel is dat je op laag vuur je vlees niet hoeft om te draaien; gewoon wat anders doen.
Ben ook fan van stomen van groente. Idem dito, en een van de beste manieren om alle nutrienten te behouden.Confidence through competence![]()
in de vriezer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoelang duurt kip koken?
(bak het altijd, al heb ik het al een tijd niet meer gehad... maar zo met die bakjes is wel ontzettend handig)
Laat je het dan in de koelkast staan, of gooi je het in de vriezer?
's ochtends op 6u haal ik het er dan uit, nuke het ff 3 minuten en neem het mee naar m'n werk
Eet de helft van een biefstukbakje om 9:30 u en de andere helft om 12:30 koud op.
's avonds na het trainen eet ik een kipbakje met een liter melk.
Groente is boontjes/spinazie/brocolie, maar laatste tijd zo'n grote zak wokgroente. is nog veel handiger eigenlijk, want hoef je alleen maar te koken/wokken.
Duurt wel een goeie 40 minuten zo hele kipfilets koken. Ik zet het dan koud op.![]()
Wat wordt er eigenlijk gedaan om van rijst snelkookrijst te maken? Of is het een veredelde rijstsoort?
Heeft het nog nadelen voor ons?![]()
Snelkookrijst is voorgestoomdquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef RaymondK het volgende:
Wat wordt er eigenlijk gedaan om van rijst snelkookrijst te maken? Of is het een veredelde rijstsoort?
Heeft het nog nadelen voor ons?
Helaas verlies je daarmee een hoop vitamines. Heb al wel vaker reclame gemaakt voor parboiled rijst (partially boiled). Hier wordt het onder grote druk gestoomd, waardoor alle vitamines van de schil in de korrel zelf komt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_rice
De 1 kg verpakking snelkookrijst van AH huismerk is parboiled. Die heb ik.Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: