Niet om lullig te doen, maar doorgaans als je genegeerd wordt in dit topic, komt het doordat vragen beantwoord kunnen worden door bv de OP te lezen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:28 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord op mijn vraag uit het vorige topic (reps icm aankomen), iemand die me daarbij kan helpen?
Zeer langzaam spieren aanmaken zonder dat daarbij ook vet wordt aangemaakt bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is geen uitzondering, beginners en ook lichte gevorderden < 2 jaar trainen kunnen best onder onderhoud zeer langzaam spieren aanmaken.
Nee, in een cut vooruit gaan in LBM (waaronder spier) terwijl je vet afneemt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:33 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Zeer langzaam spieren aanmaken zonder dat daarbij ook vet wordt aangemaakt bedoel je?
Dat lijkt me een leuke undercover in Nederland documentaire moet vrij lucratief zijn met lage pakkans en straf. Is het maken van AAS veel chemische kennis vereist of gaat het vooral om de grondstoffen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die sites waar je het kan bestellen zijn geen 'fabrikanten', slechts verkopers. Nederland telt nu 8 underground labs
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar doorgaans als je genegeerd wordt in dit topic, komt het doordat vragen beantwoord kunnen worden door bv de OP te lezen.
Doe eens een linkje naar je vraag?
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Quotidien het volgende:
Ben een beetje schijterig om dit hier zo te vragen maargoed.
Ik probeer de laatste tijd aan te komen, weeg gewoon veel te weinig en ben het wel moe. Ik eet veel calorierijk spul (brinta, brood, etc) en probeer ook zoveel mogelijk melk te drinken enzo. De middelen zijn wat schaars maarja. Nu vroeg ik me af, is het niet goed als ik er gewoon bij ga trainen? Sportschool zit er sowieso niet in, maar als ik nou thuis push-ups, sit-ups etc ga doen, zou dat helpen?
En welke reps zouden jullie me dan aanraden?
Alvast bedankt.
Dit is gewoon beantwoord.quote:
quote:Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus!
Ik zie vaak dat mensen pull-ups/chin ups met de deurpost van hun deur doen maar ik heb het idee als ik dat hier doe of bij mijn ouders dat die hele deurpost naar beneden dondert.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Verbosity het volgende:
Met thuisoefeningen (push ups, lichaamsgewicht squats) zal je snel op een punt komen dat je 20+ herhalingen kan maken. Dat heeft zowat geen nut voor spiermassa. Alleen je spieruithoudingsvermogen zal toenemen.
De enige oefening die voor de meeste mensen zwaar genoeg is zijn pull-ups. Echter zijn de mogelijkheden om deze thuis uit te voeren vaak beperkt.
Rechtstreeks uit de OP:
[..]
Ik doe zelf RFL van Lyle.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is geen uitzondering, beginners en ook lichte gevorderden < 2 jaar trainen kunnen best onder onderhoud zeer langzaam spieren aanmaken.
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd welke OCD'er de UD 2.0 van Lyle McDonald kan volhouden...
Ik wou dat ik nog kon hardlopen. Nadeel aan fullbody is dat als je gaat hardlopen op een rustdag je de volgende dag merkt tijdens squatten en als je direct na het squatten gaat hardlopen je net zo snel rent als dat je looptquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Morgen nieuwe hardloopschoentjes kopenin het kader van de cutperiode.
Moet toch wel ripped zijn als ik in september een half jaar in de Cariben ga wonen
Hardlopen op zaterdag als je 2 rustdagen hebt of als warming-up en cooling-down bij je training (2x 5 tot 10 min) kan een optie zijn. Het is niet veel, maar beter dan niks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen. Nadeel aan fullbody is dat als je gaat hardlopen op een rustdag je de volgende dag merkt tijdens squatten en als je direct na het squatten gaat hardlopen je net zo snel rent als dat je loopt
Met handschoenen heb je minder grip en zal je alsnog eelt krijgen. Neem het maar voor lief bij het deadliften en pull-ups.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.
Bij welke oefeningen? Als het bij deadlifts gebeurt zit het probleem vaak in je grip. Probeer de bar eens wat verder richting je vingertoppen te pakken in plaats van in je handpalm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.
Snap het nut van hookgrip niet echt, is alleen maar kut voor je handen. Mixed grip is voor mij inderdaad ook wat onwennig maar geeft me wel de mogelijkheid om meer herhalingen te pakken. Gewicht verlagen zal daar niet veel bij helpen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Volgende week de grip op mijn DL aanpassen. De stang waar de ribbels dichter op elkaar staan is nu kapot. Heb hem nu dus half op het gladde gedeelte vast. Faal op de grip bij 3x150, terwijl de rug nog 1 á 2 herhalingen aan kan.
Heeft er iemand ervaring met hookgrip, aangezien hij voor de powerclean ook handig? Mocht dit niet werken kan ik alsnog overstappen op mixed grip. Vandaag mixed grip geprobeerd met 150kg wat heel onwennig was, misschien eerst op een lager gewicht proberen.
De grondstoffen kun je heel makkelijk aan komen met de juiste connecties. Het verdere proces is feitelijk een piece of cake.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke undercover in Nederland documentaire moet vrij lucratief zijn met lage pakkans en straf. Is het maken van AAS veel chemische kennis vereist of gaat het vooral om de grondstoffen?
Hoe kom je aan dat cijfer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die sites waar je het kan bestellen zijn geen 'fabrikanten', slechts verkopers. Nederland telt nu 8 underground labs
Nee, nee en nog eens nee. Ik heb ze een aardige tijd gebruikt en ontdekte dat ik zonder een veel sterkere grip heb. Gewoon magnesiumpoeder gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Hij runt ze duhquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
De grondstoffen kun je heel makkelijk aan komen met de juiste connecties. Het verdere proces is feitelijk een piece of cake.
[..]
Hoe kom je aan dat cijfer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |