tren nightmares for the winquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mooie beginnerskuur
zelf wil ik een tren kuurtje zetten
eerst trennen, dan clennenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat taalgebruik ook... Stel stratenmakers daar.
de anabolen sectie van DB en Bodynet is echt vreselijk. Zo zie je maar hoeveel tokkies bodybuilding aantrekt. Zelfs met kuur komen die mensen nergens omdat die mensen echt de intelligentie missenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Kwam net dit tegen
[..]
Wat een paupers daar toch ook. 2e kuur al en dan 1.78 met 68 kg
![]()
![]()
Wat bedoe je met aankomen? Plaatje van je streeffysiek?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Quotidien het volgende:
Ben een beetje schijterig om dit hier zo te vragen maargoed.
Ik probeer de laatste tijd aan te komen, weeg gewoon veel te weinig en ben het wel moe. Ik eet veel calorierijk spul (brinta, brood, etc) en probeer ook zoveel mogelijk melk te drinken enzo. De middelen zijn wat schaars maarja. Nu vroeg ik me af, is het niet goed als ik er gewoon bij ga trainen? Sportschool zit er sowieso niet in, maar als ik nou thuis push-ups, sit-ups etc ga doen, zou dat helpen?
En welke reps zouden jullie me dan aanraden?
Alvast bedankt.
http://www.trainforstrength.com/workouts.shtmlquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik probeer de laatste tijd aan te komen, weeg gewoon veel te weinig en ben het wel moe. Ik eet veel calorierijk spul (brinta, brood, etc) en probeer ook zoveel mogelijk melk te drinken enzo. De middelen zijn wat schaars maarja. Nu vroeg ik me af, is het niet goed als ik er gewoon bij ga trainen? Sportschool zit er sowieso niet in, maar als ik nou thuis push-ups, sit-ups etc ga doen, zou dat helpen?
En welke reps zouden jullie me dan aanraden?
Alvast bedankt.
Waarom? Zijn we zo eng?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef Quotidien het volgende:
kan je beter een praatcursus volgenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
de anabolen sectie van DB en Bodynet is echt vreselijk. Zo zie je maar hoeveel tokkies bodybuilding aantrekt. Zelfs met kuur komen die mensen nergens omdat die mensen echt de intelligentie missen
Je hebt mensen met veel kennis daar zitten maar je ziet vaak dat mensen hulp vragen met hun 1e kuur en beweren al 3 jaar te trainen. Vaak hebben ze op hun meest recente foto nog minder definitie dan ik na 2 maanden![]()
Zelf moet ik er niet aan denken om mijn gezondheid op het spel te zetten voor een hobby, zeker niet als het ook nog eens geinjecteerd moet worden. Waarom zou je je gezondheid riskeren alleen zodat je er beter uit ziet in de spiegel? als je nou betaalt krijgt en het podium op wil oke maar anders vind ik het nogal triest. Vind die topics dat ze klagen of kaalheid,decadick en bitch tits altijd hilarisch
Dat zijn vaak ook van die types die denken dat als ze eenmaal spieren hebben dat ze gelijk ook vrouwen krijgen. Soort van onzekerheid blijkbaar
Volgens mij had ik het al een keer gezegd, maar magnesium helpt me redelijk qua grip en tegen zweet handen. Gebruik het alleen op de werksets. Tijdens warming-up zonder, om je grip extra te trainen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik doe mixed grip omdat ik vanwege mijn zielige handjes anders nog op 100kg zat. Qua handen ben ik simpelweg niet goed bedeeld; ze zijn erg klein, vettig en mijn onderarmen stellen weinig voor. Ja, ik doe al wrist curls en pull ups en chins...
Nogmaals, grip training heeft z'n plaats, maar ik ga een full body monster oefening als de deadlift niet laten stallen op een paar kleine peesjes in mijn hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee
gewoon lekker toned als ryan reynolds en dan pak je alle chicks die je pakken wil
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het al een keer gezegd, maar magnesium helpt me redelijk qua grip en tegen zweet handen. Gebruik het alleen op de werksets. Tijdens warming-up zonder, om je grip extra te trainen.
Het is in verscheidende vormen te krijgen. Zelf gebruik ik chalk balls. Zijn in een hersluitbaar plastic zakje bij klim/outdoor winkels of online te verkrijgen voor 3-8 euro. Ligt eraan waar je het koopt. Gaan verrekte lang mee moet ik zeggen. Heb hem al 8 maanden in gebruik.Die heb ik ook inderdaad. Werkt prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ja je jim ziet er dan ongeveer zo uitquote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef esv7 het volgende:
Geeft dat veel troep? Heb het nog niemand zien gebruiken hier, ook niet echt hardcore hier ofzo.
Maak je met 100 kg progressie?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik doe mixed grip omdat ik vanwege mijn zielige handjes anders nog op 100kg zat. Qua handen ben ik simpelweg niet goed bedeeld; ze zijn erg klein, vettig en mijn onderarmen stellen weinig voor. Ja, ik doe al wrist curls en pull ups en chins...
Nogmaals, grip training heeft z'n plaats, maar ik ga een full body monster oefening als de deadlift niet laten stallen op een paar kleine peesjes in mijn hand.
Geeft haast geen troep, alleen wat restanten op de bar.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef esv7 het volgende:
Geeft dat veel troep? Heb het nog niemand zien gebruiken hier, ook niet echt hardcore hier ofzo.
Haha nice:pquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef seto het volgende:
[..]
Ja je jim ziet er dan ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Dat spul gaat tussen die randjes van de bar zitten. Krijg je er zonder water slecht af.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef esv7 het volgende:
[..]
Haha nice:p
Nee maar ik wil geen gezeik, ik vind de eigenaar wel chill en dat wil ik zo houden.
Ok dan maak ik de bar wel schoon met een handoek oid.
10 euro per maand joh. In Eindhoven hebben ze wel een squatrack ga daar dan trainen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef seto het volgende:
Je hebt geen reden tot klagen als je daar vrijwillig traint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |