Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm huh? nee. Er zit wel een oven/magnetron onder m'n fornuis dat wel.
Daarnaast alleen maar kastjes mit Essen
edit:
oh je bedoelde het pannetje, ja grilpannetje![]()
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestondga ik kopen
Dat heb ik hier ook. Wel een gezonde maaltijd maar niet genoeg. Ze kookt voor mij minstens het dubbele. Gezond, en genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:
Bedankt. Chorizo is er al uit, is vervangen door kipfilet. Melk en noten kan ik nog wel op mijn werk doen, dus dat is een goede. Wil vooral mijn 15:00 voller maken. 's Avonds kookt mijn vriendin en is dus wel gezond maar niet echt een goede bulk maaltijd. Als ze niet thuis eet is het vaak goed stuk biefstuk, bruine bonen en een maaltijdsalade.
Pannekoeken worden inderdaad lastigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.
jaaaquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Even een paar pics van m'n weekly Kitchen Carnage Wednesday![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar we het voor doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef Snakey het volgende:
Je avondmaaltijd; ik zou de kip naar 200 gram gooien en de pasta naar 150. Ipv muesli zou ik een bord havermouth nemen.
Dan ga je al redelijk omhoog.
Nouja zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gGa zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Eh, je moet wel aan normale maaltijden komen natuurlijk. Op zich is 200 - 250 gram kip voor iemand die niet traint ook een normale maaltijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gGa zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen.
Dan ga je zelf koken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen.
idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ga je zelf koken.
Opgelost.
Rijst en kip kun je makkelijk een paar dagen in de koelkast bewaren, zo niet een week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kookt de kip gaar zag ik?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
zoals ik op die foto's het doe kost het me ca 1 uur per week incl schoonmaken van het slagveld...
bakjes in de vriezer, en elke dag twee bakjes d'r uit naast je andere maaltijden.
ja, vind het makkelijker, je kan het dan zo uit elkaar trekken en verdelen. Hoef je het niet te snijden/knippen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij kookt de kip gaar zag ik?
Hoelang duurt kip koken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, vind het makkelijker, je kan het dan zo uit elkaar trekken en verdelen. Hoef je het niet te snijden/knippen.
Zit nog te denken om van het kookwater een kippensoepje te maken in de toekomst. Mik het nu elke keer weg...
in de vriezer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoelang duurt kip koken?
(bak het altijd, al heb ik het al een tijd niet meer gehad... maar zo met die bakjes is wel ontzettend handig)
Laat je het dan in de koelkast staan, of gooi je het in de vriezer?
Snelkookrijst is voorgestoomdquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef RaymondK het volgende:
Wat wordt er eigenlijk gedaan om van rijst snelkookrijst te maken? Of is het een veredelde rijstsoort?
Heeft het nog nadelen voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |