Bij welke oefeningen? Als het bij deadlifts gebeurt zit het probleem vaak in je grip. Probeer de bar eens wat verder richting je vingertoppen te pakken in plaats van in je handpalm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.
Snap het nut van hookgrip niet echt, is alleen maar kut voor je handen. Mixed grip is voor mij inderdaad ook wat onwennig maar geeft me wel de mogelijkheid om meer herhalingen te pakken. Gewicht verlagen zal daar niet veel bij helpen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Volgende week de grip op mijn DL aanpassen. De stang waar de ribbels dichter op elkaar staan is nu kapot. Heb hem nu dus half op het gladde gedeelte vast. Faal op de grip bij 3x150, terwijl de rug nog 1 á 2 herhalingen aan kan.
Heeft er iemand ervaring met hookgrip, aangezien hij voor de powerclean ook handig? Mocht dit niet werken kan ik alsnog overstappen op mixed grip. Vandaag mixed grip geprobeerd met 150kg wat heel onwennig was, misschien eerst op een lager gewicht proberen.
De grondstoffen kun je heel makkelijk aan komen met de juiste connecties. Het verdere proces is feitelijk een piece of cake.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke undercover in Nederland documentaire moet vrij lucratief zijn met lage pakkans en straf. Is het maken van AAS veel chemische kennis vereist of gaat het vooral om de grondstoffen?
Hoe kom je aan dat cijfer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die sites waar je het kan bestellen zijn geen 'fabrikanten', slechts verkopers. Nederland telt nu 8 underground labs
Nee, nee en nog eens nee. Ik heb ze een aardige tijd gebruikt en ontdekte dat ik zonder een veel sterkere grip heb. Gewoon magnesiumpoeder gebruiken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef DannyDeko het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk van die fitnesshandschoenen? Ik zit er aan te denken om ze aan te schaffen. Aangezien ik elke training mn net gekweekte eeltknobbels weer open haal.
Hij runt ze duhquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
De grondstoffen kun je heel makkelijk aan komen met de juiste connecties. Het verdere proces is feitelijk een piece of cake.
[..]
Hoe kom je aan dat cijfer?
Is dat een grill linksonder op je fornuis?quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Even een paar pics van m'n weekly Kitchen Carnage Wednesday![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar we het voor doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
euhm huh? nee. Er zit wel een oven/magnetron onder m'n fornuis dat wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat een grill linksonder op je fornuis?
haha, ik had gisteren ook nog 1kg kippenvleugels gebakken, maar die waren al op voor ik er een foto van kon makenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:02 schreef Questular het volgende:
8:00 en ik heb nu al zjn in dat vlees wat in die pan ligt te bakken.... hongerrr.
Dan ben je echt niets gewend als je dat de volgende dag nog extreem merkt dat je niet eens kan squattenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog kon hardlopen. Nadeel aan fullbody is dat als je gaat hardlopen op een rustdag je de volgende dag merkt tijdens squatten en als je direct na het squatten gaat hardlopen je net zo snel rent als dat je loopt
Goed buff Raymond, aardige gaarkeuken ook. Gainers gonna gain.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, lengte heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk, en uiteindelijk groeit iedereen naar een ander fysiek toe. Merk wel dat we hier in Nederland echt lang zijn, 1.85 - 1.90 is gebruikelijk voor jongens, en genoeg uitgerekte/curve-loze meisjes hier easy boven de 1.75 rondhuppelen.En dan knopen ze er ook nog hakken onder.
Dat vind ik zelf dan weer minder, hit meestal op de chicks rond de koala-mark. (5'5, ~ 1.65m) Gaat ook prima met mijn lengte, maar had hier niet veel kleiner willen zijn. Heb nu genoeg 'physical presence' door muscles, maar als kleine skinnyboy hier in Nederland blijft er denk ik niet veel van je over. Zelfs de meeste oudjes kijken dan over+om je heen. Thank god voor lifting en facial aesthetics, de holy grail van Manlets United.
![]()
@star_gazer: hoe is dat in Down Under eigenlijk? Stand je daar nog wel een beetje out, of is iedereen daar tegenwoordig ook al '6 foot 4 and full of muscle'?
ANYWAY! Ziet er beast uit man, ga zo door!
[ Bericht 39% gewijzigd door Panzermaus op 07-03-2013 10:00:01 ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed buff Raymond, aardige gaarkeuken ook.Gainers gonna gain.
lkrr ook om die lat (links) te zien uitsteken. (no homo)
![]()
Jij was iets van 1.90 toch? Volgens mij hebben jullie het een stuk moeilijker om swole te worden.Ik ben ~10 cm korter en dan lijk je al sneller een stuk opgepompter/propperiger, want kortere ledematen enzo. Zie je echt terug bij verhouding onderarmen/bovenlichaam bijvoorbeeld, daarom kijk ik er een beetje raar tegenaan.
(ben mijn eigen narcistische spiegelbeeld gewend
)
Op mijn lengte krijg je al snel dit idee. (kunnen Ethanolic en fathank ook wel over meepraten, en Thom90 al helemaal)lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, lengte heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk, en uiteindelijk groeit iedereen naar een ander fysiek toe.Merk wel dat we hier in Nederland echt lang zijn, 1.85 - 1.90 is gebruikelijk voor jongens, en genoeg uitgerekte/curve-loze meisjes hier easy boven de 1.75 rondhuppelen.
En dan knopen ze er ook nog hakken onder.
Dat vind ik zelf dan weer minder, hit meestal op de chicks rond de koala-mark. (5'5, ~ 1.65m) Gaat ook prima met mijn lengte, maar had hier niet veel kleiner willen zijn. Heb nu genoeg 'physical presence' door muscles, maar als kleine skinnyboy hier in Nederland blijft er denk ik niet veel van je over. Zelfs de meeste oudjes kijken dan over+om je heen. Thank god voor lifting en facial aesthetics, de holy grail van Manlets United.
![]()
@star_gazer: hoe is dat in Down Under eigenlijk? Stand je daar nog wel een beetje out, of is iedereen daar tegenwoordig ook al '6 foot 4 and full of muscle'?
ANYWAY! Ziet er beast uit man, ga zo door!
184cm hier. maar idd. wel lange ledenmaten.
moet wel zeggen dat ik net een bijna griepje achter de rug heb gehad, en deze foto's 10 minuten na het uit bed komen genomen zijn lol.
'k zal over een paar weken wel weer eens een paar goeie foto's schieten zonder shirtnog ff iets meer cutten voor ik dat weer durf
![]()
Yep. 'k probeer nu boven de 100 te blijven. Maar door mega darmklachten van de week toch 98 nu. Zit er morgen wel weer aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef fathank het volgende:
Verkapte kijk mij eens een iphone 5 hebben post.
Nee geintje. Ik zou er ook niet aan meoten denken om nog langer te moeten zijn. M'n broer is 1.92 ongeveer, en vroeger vond ik hem altijd breed. Nu is het maar een mager scharminkel als ik naast em sta en denken ze dat ik de oudste ben terwijl hij 2 jaar ouder is. Maar hij lift ook niet serieus, behalve z'n benen want die moeten sterk zijn voor 't voetbal(omgekeerde wereld
)
1.84 en over de 100 kg toch? respect. Never nooit dat ik dat ga halen, die ambitie heb ik ook niet. Wil langzaam richting de 82kg @ 10% gaan kruipen, maar dat gaat nog wel ff duren. Geen dreamer bulk voor mij, geen zin om een onnodige speklaag te kweken.
Jij kwam toch van 70 kg af ofzo helemaal in het begin meen ik me te herinneren?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yep. 'k probeer nu boven de 100 te blijven. Maar door mega darmklachten van de week toch 98 nu. Zit er morgen wel weer aan
68kg yep.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij kwam toch van 70 kg af ofzo helemaal in het begin meen ik me te herinneren?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik woog 108 kg toen ik begon met trainen, iets meer dan 25% bfquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Questular het volgende:
Dat is knapIk woog al 100kg voordag ik begon met trainen, dan is boven de 100kg blijven een makkie.
Het merk is Bang & Olufsen, beolab # zo noemen ze de speakers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Zijn dat Piega luidsprekers?
Beolab lees ik nu pas.
Nog ff voor mensen die grippers denken te gaan bestellen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef moonhammer het volgende:
63 kg naar de 88 kg van nu. op naar 90 deze zomer en dan kijken we wel weer verder
al een week of twee een slepende blessure aan mn linkerhand (linkergedeelte bij de pink zeurt continue en beperkt mijn grip/knijpkracht). Mn nieuwe grippers liggen stof te verzamelen![]()
Goeie tip idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nog ff voor mensen die grippers denken te gaan bestellen.
Bestel er ook een bij die je makkelijk kan. Je moet opwarmen met een licht setje, anders verneuk je je handen.
Doet i.i.g. auw als je in 1 keer de 250lb versie probeert dicht te knijpen.
Ik heb kleine handen. Ik kan momenteel maximaal 1 a 2 reps DL 120 kg doen met een normal grip. Daarna moet ik toch echt over op mixed. Ik zou liever elke set zonder mixed grip doen, dat is beter voor je grip.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Volgende week de grip op mijn DL aanpassen. De stang waar de ribbels dichter op elkaar staan is nu kapot. Heb hem nu dus half op het gladde gedeelte vast. Faal op de grip bij 3x150, terwijl de rug nog 1 á 2 herhalingen aan kan.
Heeft er iemand ervaring met hookgrip, aangezien hij voor de powerclean ook handig? Mocht dit niet werken kan ik alsnog overstappen op mixed grip. Vandaag mixed grip geprobeerd met 150kg wat heel onwennig was, misschien eerst op een lager gewicht proberen.
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm huh? nee. Er zit wel een oven/magnetron onder m'n fornuis dat wel.
Daarnaast alleen maar kastjes mit Essen
edit:
oh je bedoelde het pannetje, ja grilpannetje![]()
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestondga ik kopen
Dat heb ik hier ook. Wel een gezonde maaltijd maar niet genoeg. Ze kookt voor mij minstens het dubbele. Gezond, en genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:
Bedankt. Chorizo is er al uit, is vervangen door kipfilet. Melk en noten kan ik nog wel op mijn werk doen, dus dat is een goede. Wil vooral mijn 15:00 voller maken. 's Avonds kookt mijn vriendin en is dus wel gezond maar niet echt een goede bulk maaltijd. Als ze niet thuis eet is het vaak goed stuk biefstuk, bruine bonen en een maaltijdsalade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |