Dit riep je.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook je haargroei en je krijgt er een dikke kop en een slappe zak van.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kan geen toeval meer zijn haha.
Geen idee hoe je er uit zag, wist dat jij t was.
Vandaag opeens een paniekaanval uit t niets, duurde zon 50 minuten. Binnekort doktertje
Beter stop je met die meuk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja, kwam ook nog een chick op me af die vroeg hoe ik heette, gelijk een klap verkocht zijn jouw zaken niet wijffie
Neej ik slik wel fatburners voor de energie die ik er van krijg, B&f huismerk, lichter als dexa.
Daarmee doelde ik er gewoon op dat het rotzooi is en ik er geen voorstander van ben...quote:
Dat is ook wat ik wilde aantonen, dat je dat vond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik er gewoon op dat het rotzooi is en ik er geen voorstander van ben...
Je bent gwn jaloers dat het bij ons werkt en bij jou niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik er gewoon op dat het rotzooi is en ik er geen voorstander van ben...
Dat plaatje vanmiddag in een presentatie verwerkt (forensisch onderzoek FTW)quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
????
Of heb je de fles tequila weer aangeraakt?
OT: Sucks man, miss iets met overtraining? Of heb je op t moment/in t verleden zware shit meegemaakt?
Oke oke, dan was mijn punt dus toch duidelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik wilde aantonen, dat je dat vond.
Bij mij werkte het qua toename van kracht en omvang ook goed... Iets te goed...quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gwn jaloers dat het bij ons werkt en bij jou niet.
Miss juist wel onbewust. Wil niet de spychiater uithangen ofzo, maar vaak werken mentale problemen wel op een bepaalde manier door in je lichaam. Ik ben veel ziek geweest door een periode vol stress.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat plaatje vanmiddag in een presentatie verwerkt (forensisch onderzoek FTW)
Als overtraining mee kan spelen kan dat idd ook een rol spelen. Drink amper, op zaterdag 3 biertjes :p
Stress thuis en op school is we'll aanwezig maar dat beinvloedt me niet echt
Mijn grootste ergernis in de sportschool mensen die te lang rusten tussen de sets door waardoor ik moet wachten!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik train idd ook slechter qua gevoel als ik stress heb. Op een gegeven moment zit je bv. 5 minuten voor je uit te staren tussen een setje. Echt slecht.
Zo'n iemand heeft stresssssssquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis in de sportschool mensen die te lang rusten tussen de sets door waardoor ik moet wachten!
Was uiteraard ironisch, maar goed, vanavond weer mijn rust pakken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga gewoon op tijd slapen man, heb je hier ook geen last van. Het is allemaal zo simpel, dat trainen.
Like I said before, ik quote alleen maar een post om te laten zien dat niet iedereen in dit topic lyrisch over crenartine is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ondersteunde een post daarover, zo kwam het over dat je die zaken ook onzin vond.
quote:
komt door de lentequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Like I said before, ik quote alleen maar een post om te laten zien dat niet iedereen in dit topic lyrisch over crenartine is.
Iedereen is wel snel op de teentjes getrapt vandaag.
Ik niet hoor, zag alleen mijn naam vandaar de reactie... Nice chick in je fobo!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Like I said before, ik quote alleen maar een post om te laten zien dat niet iedereen in dit topic lyrisch over crenartine is.
Iedereen is wel snel op de teentjes getrapt vandaag.
Denk dat als je zwaar cut of echt prof. Bent dat pas neemt met nut, voor ons is het vooral geldverspillingquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zag alleen mijn naam vandaar de reactie... Nice chick in je fobo!![]()
Wie gebruiken hier nog aminozuren naast de gewone wheys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |