Ook je haargroei en je krijgt er een dikke kop en een slappe zak van.quote:
Mijn mama zegt ook vaak dat ik op Jerommeke begin te lijken. Bitch pls, does he even lift?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef jeurse04 het volgende:
Haha m'n moeder vind dat mijn lifestyle erge vormen begint aan te nemen.. Allereerst vindt ze me te breed worden, en ten tweede zit ze te zeuren over de supplementen.. ''Een 21-jarige jongen aan de pillen en poeder (dexaprine, creatine), is nergens voor nodig. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet waar ik mee bezig ben, en dat ik niet mezelf aan het vergiftigen ben.
Wat zijn goede argumenten om m'n moeder te overtuigen dat het allemaal reuze meevalt?
Help haar met schoonmaken, banken verschuiven etc. Leer koken, en verras haar een keer met een dinerquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef jeurse04 het volgende:
Wat zijn goede argumenten om m'n moeder te overtuigen dat het allemaal reuze meevalt?
Ja togquote:
Ga het huis uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef jeurse04 het volgende:
Haha m'n moeder vind dat mijn lifestyle erge vormen begint aan te nemen.. Allereerst vindt ze me te breed worden, en ten tweede zit ze te zeuren over de supplementen.. ''Een 21-jarige jongen aan de pillen en poeder (dexaprine, creatine), is nergens voor nodig. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet waar ik mee bezig ben, en dat ik niet mezelf aan het vergiftigen ben.
Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
3x fullbody ook niks mis mee voor een tijdje.. Sowieso voor de afwisseling wel oke.
Sport arena in Woensel. En als het echt niet anders kan Cardo (oid) in Veldhoven. Geen squatrack daar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:23 schreef marcie216 het volgende:
Ik woon in Veldhoven. In eindhoven zitten f4f en een Health city, maar is behoorlijk fietsen. David lloyd vind ik ook iets te gortig
In welke melk wel dan? Ik dacht dat ze het al hadden gevonden voordat het in de winkel lag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)-melk.21916929.lynkx
Het is sowieso geen wonder dat er in het Westen veel meer kanker is dan in niet-Westerse delen van de wereld. Het meeste voedsel zit vol met troep, en mensen blijven het vrolijk consumeren.
Volgens mij was het melk van de LIDL (die ik gebruik) niet 'geïnfecteerd' met deze shizz.
Goed bezigquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef Nuggets het volgende:
Goedemorgen allen,
Ik zal me even voorstellen. 21 jaar, 53.5kg toen ik begon. Op dit moment ben ik 58.5 kg. Zit nu in m'n 7e week van stronglifts. Squats gaan goed, zit nu op 65kg
![]()
Ben na ongeveer 2/3 weken begonnen met goed eten, ik zit nu ongeveer op 3000kcal +- per dag. E/K/V zijn goed in balans.
Wat is je lengte ? Want dit komt aardig in de buurt van een concentratie kamp ecto.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:58 schreef Nuggets het volgende:
Goedemorgen allen,
Ik zal me even voorstellen. 21 jaar, 53.5kg toen ik begon. Op dit moment ben ik 58.5 kg. Zit nu in m'n 7e week van stronglifts. Squats gaan goed, zit nu op 65kg
![]()
Ben na ongeveer 2/3 weken begonnen met goed eten, ik zit nu ongeveer op 3000kcal +- per dag. E/K/V zijn goed in balans.
+- 1.73 en Aziatisch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is je lengte ? Want dit komt aardig in de buurt van een concentratie kamp ecto.
Joh tijden terug had ik het hier al over en is dit soort dingen de reden waarom ik amper zuivel eet, iedereen lekker aan de GOMADquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)-melk.21916929.lynkx
Het is sowieso geen wonder dat er in het Westen veel meer kanker is dan in niet-Westerse delen van de wereld. Het meeste voedsel zit vol met troep, en mensen blijven het vrolijk consumeren.
Volgens mij was het melk van de LIDL (die ik gebruik) niet 'geïnfecteerd' met deze shizz.
Geen idee man. Lastig te herleiden aangezien de bedrijven niet genoemd worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In welke melk wel dan? Ik dacht dat ze het al hadden gevonden voordat het in de winkel lag.
Hipster.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Joh tijden terug had ik het hier al over en is dit soort dingen de reden waarom ik amper zuivel eet, iedereen lekker aan de GOMAD
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hipster.![]()
Enkele jaren geleden werd er inderdaad verteld dat de consumptie van melk kanker kan veroorzaken. Hadden we maar geluisterd. Geen melk meer in shakes.
Heb je advies toen opgevolgd en een tijd lang geen zuivel genuttigd. Feels good.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Joh tijden terug had ik het hier al over en is dit soort dingen de reden waarom ik amper zuivel eet, iedereen lekker aan de GOMAD
Same herequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je advies toen opgevolgd en een tijd lang geen zuivel genuttigd. Feels good.
Nu weer wel maar erg weinig, geen kwark. Alleen melk af en toe.
Do you even lift brah ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zou iedereen hier in z'n kop moeten rammen: in een normale cut of bulk zijn fluctuaties in vet nooit meer dan 50-100 gram per dag. Onmogelijk op een weegschaal te zien dus, gezien fluctuaties in water per dag soms wel meer dan een kilo zijn (is maar een liter)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/dagboek]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:12 schreef CarbonC het volgende:
[dagboek]
In de gym iemand tegen mij: "Jij traint ook al lang, niet?"
Die heb ik nog niet gehoord. Hoewel m'n grijze haar wel erg snel doorkomt ineens de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/dagboek]![]()
Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord. Hoewel m'n grijze haar wel erg snel doorkomt ineens de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die middelen al helpen is het zo minimaal dat je er niks aan hebt. Gewoon goed rusten en 3x per week blijven trainen tot je meer stamina hebt opgebouwd om 4x per week te gaan trainen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef DannyDeko het volgende:
M'n hele lichaam voelt als een grote blauwe plek aanHopen dat ik na de eerste 2 weken wat sneller herstel van een training want op deze manier kan ik niet 4x per week gaan trainen ipv 3.
Zijn er geen "wonder"middeltjes die je herstel bevorderen? Lees op de B&F site dat er genoeg producten zijn die dat doen, maar heb toch meer het idee dat dat goede verkooppraatjes van ze zijn..
Je deed toch een fullbody schema? Dan is 4 keer per week toch eigenlijk wel 1 keer te vaak. En hoe langer je traint, hoe minder snel je hersteld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef DannyDeko het volgende:
M'n hele lichaam voelt als een grote blauwe plek aanHopen dat ik na de eerste 2 weken wat sneller herstel van een training want op deze manier kan ik niet 4x per week gaan trainen ipv 3.
Zijn er geen "wonder"middeltjes die je herstel bevorderen? Lees op de B&F site dat er genoeg producten zijn die dat doen, maar heb toch meer het idee dat dat goede verkooppraatjes van ze zijn..
Nope doe sinds deze week Babylovers SS. Heb hiervoor wel een paar weken zo'n standaard fullbody schema van mn sportschool zelf gedaan. Daar herstelde ik prima van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je deed toch een fullbody schema? Dan is 4 keer per week toch eigenlijk wel 1 keer te vaak. En hoe langer je traint, hoe minder snel je hersteld.
Ik weet niet hoe je FB er uit zag, maar er is grote kans dat je aan BLSS schema moet wennen. Misschien doe je oefeningen die je eerder niet gedaan hebt waar je lichaam aan moet wennen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nope doe sinds deze week Babylovers SS. Heb hiervoor wel een paar weken zo'n standaard fullbody schema van mn sportschool zelf gedaan. Daar herstelde ik prima van.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:12 schreef CarbonC het volgende:
[dagboek]
In de gym iemand tegen mij: "Jij traint ook al lang, niet?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/dagboek]
If not now, then when.
Je deadlift loopt achter of je squat niet diep genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:38 schreef meneer_valk het volgende:
[dagboek]
Vandaag 100kg gehaald bij squat en deadlift (stronglifts). Misschien geen hoge gewichten voor dit topic, maar het voelt toch wel verdomd lekker om die tweede grote schijf op de bar te schuiven. Op naar de 140.
[/dagboek]
leg eens uit aub?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je deadlift loopt achter of je squat niet diep genoeg.
Ik heb een paar topics terug uitgelegd dat ik in een onderzoek 3 maanden lang vrijwel alleen benen heb getraind, vandaar de scheve verhoudingen. Ik squat iig zeker wel diep genoeg, hams tegen kuiten meestal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je deadlift loopt achter of je squat niet diep genoeg.
Je kan altijd zwaarder deadliften dan squaten. Als die dan gelijk opgaan loopt je deadlift achter, of je squat niet diep genoeg wat betekent dat je geen volle ROM maakt waardoor het makkelijker is om te squaten.quote:
Duidelijk, ik moet aardig aan mn deadlift gaan werken dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan altijd zwaarder deadliften dan squaten. Als die dan gelijk opgaan loopt je deadlift achter, of je squat niet diep genoeg wat betekent dat je geen volle ROM maakt waardoor het makkelijker is om te squaten.
De snelheid van spierverlies wordt nogal overschat. Die 5kg zal voornamelijk vocht zijn, dat is over een weekje voor het grootste deel wel weer rechtgetrokken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Travel. het volgende:
Hoe snel verlies je spier? Afgelopen 10 dagen toen ik ziek was maar liefst 5 kg afgevallen...
Ik denk idd dat dit vocht is en geen spier. Ikzelf ben bijvoorbeeld ook vaak genoeg meerdere weken op vakantie geweest, zonder merkbaar spier te verliezen. Af en toe is het zelfs goed om een weekie niet te trainen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Travel. het volgende:
Hoe snel verlies je spier? Afgelopen 10 dagen toen ik ziek was maar liefst 5 kg afgevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |