Dit inderdaad. Ik word dan zo nat dat ik me soms wel eens afvraag of ik geen wijf ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voelt ook een stuk beter ja, sowieso het hele sporten en bewegen al. Maar ook dat je in de spiegel kijkt 's avonds en je resultaten ziet.
Herkenbaar, zelf ook jaren niet gesport en paar maanden geleden begonnen maar voelt echt beter. Helemaal met een ict opleiding en een bij baan die niet fysiek zwaar is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een voormalig ecto? Je kunt je lichaamsbouw toch niet veranderen?
Het hele sporten en bewegen vind ik echt heerlijk, voorheen nooit aan sport gedaan. Ik slaap nu veel beter, word echt uitgerust wakker en heb veel meer energie.
Jammer dat ik niet eerder ben begonnen.
Ja of dat gevoel wanneer je oude t-shirts aandoet die vroeger wijd waren en nu bijna slimfit zijn. Dat swoleness.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik word dan zo nat dat ik me soms wel eens afvraag of ik geen wijf ben.
Traps, delts, pecs, lats, ass, alles is buff en veiny. Hnng wouldbangself/10.
Ecto is voor mij een skinny ventje, als je spieren opbouwt en goed bulkt verander je het opzichquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een voormalig ecto? Je kunt je lichaamsbouw toch niet veranderen?
Het hele sporten en bewegen vind ik echt heerlijk, voorheen nooit aan sport gedaan. Ik slaap nu veel beter, word echt uitgerust wakker en heb veel meer energie.
Jammer dat ik niet eerder ben begonnen.
Ik ben nu single dus ik denk het niet. Toen ik ecto was pullde ik die ene chick van de before foto.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
pullen jullie meer pussy nu je ripped bent?
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
pullen jullie meer pussy nu je ripped bent?
Zeer irritant, maar aan de andere kant wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef Levolution het volgende:
Mensen die je vreemd aankijken als je 6 gekookte eieren in de kantine koopt, maar zichzelf wel volstoppen met dat ongezonde brood met troep erop.
Train nu 1 jaar en 7 maanden. Daarvoor het gebruikelijke voetballen en push-ups/crunches thuis gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
Lekkere stats Verbosity, hoe lang train je al?
Hoeveelste jaars ben je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:13 schreef Verbosity het volgende:
Volg nog een studie fysiotherapie in Groningen, handig voor de achterliggende info en feiten.
Striae vind ik persoonlijk minder man. Laat wel zien dat je massief gegroeid bent hoor maar ik wil gewoon lekker naturel blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Of het is meer dat ik nu echt gewoon de behoefte aan meerdere meisjes heb. Ze zijn er niet vies van in ieder geval.
Was laatst ook in een spa met een chick. Je weet wel, abs, badjas, alles. Kerel, whoii. Sowieso gaan ze altijd helemaal los op onderarmen, schouders en traps.Ik zit op het moment onder de schrammen.
Verder grote blauwe plek op mijn rug van mijn near-death-experience met een zwiepende barbell gisteren, en striemen van de smith machine. (calf raises) Voeg daar striae aan toe, en dan zitten er voorlopig wel genoeg battle scars. Battle scars van een van de beste dingen waar ik ooit aan begonnen ben. Pumping iron, all kinds of gains.
Ik zal er maar van uitgaan dat dit een ongelukkig geformuleerde zin is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Striae vind ik persoonlijk minder man. Laat wel zien dat je massief gegroeid bent hoor maar ik wil gewoon lekker naturel blijven.
Gewoon naturel als geen beschadigingen aan mijn lichaam man tattoos enzo man.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er maar van uitgaan dat dit een ongelukkig geformuleerde zin is.
Boksquote:
Mijn aanname was correct dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon naturel als geen beschadigingen aan mijn lichaam man tattoos enzo man.
Haha, doe je dezelfde opleiding en welk jaar zit je in?quote:
Net begonnen aan FLP 3 hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Haha, doe je dezelfde opleiding en welk jaar zit je in?
Ja waarom zo weinig vetten? Zijn belangrijker voor je stofwisseling dan koolhydraten. De pasta en groente zijn wel goed, maar ik zou ze in mindere porties nemen en bijvoorbeeld een multivit erbij pakken. Maar wel echt meer vetten, in plaats van bijvoorbeeld de kwark kun je een half bakje pakken en nog een blikje tonijn. Dan misschien nog wat ruimte inbouwen voor noten/olijfolie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:46 schreef Frankii het volgende:
Stukkie hierboven mijn voedingsschema, iemand opmerkingen?
Wat is je lengte en lichaamsgewicht?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef Frankii het volgende:
Ong 3800kcal
ong 330 gram koolhydraten
ong 230 gram eiwitten (veel te veel? whey lozen?)
ong 140 gram vet
1,78 - ong 64kg.quote:
Ik ben ook (nog) niet aan cut hoor. Heb pas in oktober vakantie dus ik bulk nog een maand of twee door.quote:
Aardig schema. Over je eiwit inname hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
1,78 - ong 64kg.
Ben net drie maanden bezig. (5kg aangekomen)
Is multivit echt nodig? Volgens mij zit ik qua vitaminen vrij goed. Elke dag 2+ ons sla, 2+ stuks fruit, melk, noten...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja waarom zo weinig vetten? Zijn belangrijker voor je stofwisseling dan koolhydraten. De pasta en groente zijn wel goed, maar ik zou ze in mindere porties nemen en bijvoorbeeld een multivit erbij pakken. Maar wel echt meer vetten, in plaats van bijvoorbeeld de kwark kun je een half bakje pakken en nog een blikje tonijn. Dan misschien nog wat ruimte inbouwen voor noten/olijfolie.
Die muscle en Diet pack van body en fitshop werkt ook wel heftig, 9 pillen slikken en fluoriserend geel pissen! Je weet zelf!quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Is multivit echt nodig? Volgens mij zit ik qua vitaminen vrij goed. Elke dag 2+ ons sla, 2+ stuks fruit, melk, noten...
Is 3800kcal niet wat hoog? ik zit met 8 cm minder en 69kg op 1000 minder te (slow) bulken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:02 schreef Frankii het volgende:
[..]
1,78 - ong 64kg.
Ben net drie maanden bezig. (5kg aangekomen)
Qua proteïnen zit je goed, Vetten krijg je genoeg van binnen en de koolhydraten pas je aan naar het activiteiten niveau. Rond de 3000 tot 3200 kcal zou voor nu genoeg moeten zijn om aan te komen. Moet je maar bekijken waar je het eventueel schrapt. Bijv. Dextrose enquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Is multivit echt nodig? Volgens mij zit ik qua vitaminen vrij goed. Elke dag 2+ ons sla, 2+ stuks fruit, melk, noten...
Artikelen alsquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:28 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Qua proteïnen zit je goed, Vetten krijg je genoeg van binnen en de koolhydraten pas je aan naar het activiteiten niveau. Rond de 3000 tot 3200 kcal zou voor nu genoeg moeten zijn om aan te komen. Moet je maar bekijken waar je het eventueel schrapt. Bijv. Dextrose en
De dextrose snap ik niet helemaal. Vanwaar heb je die nodig? Om je insuline te pieken of je glycogeen te vullen? Want dit kan net zo goed met een normale maaltijd pieken. Voor je glycogeen is het niet echt nodig tot de volgende zware belasting(lees training).
Tijdens de training is het nog enigszins te verklaren voor de energie dankzij de GI. Maar na de training zie ik het nut niet ten opzichte van wat melk en/of een banaan. Welke optimaler zijn dankzij de combinatie van koolhydraten,proteïnen, vetten, micronutriënten en rehydratie. Zal geen wereld van verschil maken, maar wel beter beargumenteerd/bewezen.quote:Ik neem zelf altijd dextrose tijdens de training, omdat ik anders zo slap ben. Vind wat suikers wel fijn.
Wat ze dus zeggen is dat het lichaam een vorm van energie nodig heeft. Het is beter om hierbij zowel koolhydraten als proteïnen en vetten te nuttigen. Zoals boven al aangegeven kan je ook (chocolade) melk en een banaan eten. (chocolade zou je kunnen nemen als je extra calorieën nodig hebt, echter kom jij eerder aan te veel dan te weinig)quote:Artikelen als
http://www.bodybuilding.com/fun/post_workout_carbs.htm
en
http://www.bodybuilding.c(...)ke-with-dextrose.htm
hebben me daartoe gezet.
Maar als dit bullshit is, kan ik het inderdaad schrappen.
Dit. Als je een beetje mazzel hebt qua genen, zie je er op 15% al redelijk beach proof uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom train je? Om zo'n goed mogelijk lichaam te krijgen, voor kracht, voor ... ? En 15% is helemaal niet hoog in een bulk hoor.
Tering. Lekker sterk man. Je bench loopt misschien wat achter op de rest, al kan het ook prima zijn dat de rest voorloopt in jouw gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Staan in mijn signature:
BW:66kg BL:1.69m
DL:5x145kg SQ:5x125kg BP:5x80
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef Levolution het volgende:
Mensen die je vreemd aankijken als je 6 gekookte eieren in de kantine koopt, maar zichzelf wel volstoppen met dat ongezonde brood met troep erop.
Thanks allemaal, voor de reacties.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:30 schreef star_gazer het volgende:
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Staan in mijn signature:
BW:66kg BL:1.69m
DL:5x145kg SQ:5x125kg BP:5x80
Tering. Lekker sterk man. Je bench loopt misschien wat achter op de rest, al kan het ook prima zijn dat de rest voorloopt in jouw geval
Waar woon je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het kan wel, maar is een goed half uur fietsen vanaf, of het kost 35+ per maand.
Student zijn is een goed excuus, dan heb je niet veel geld. En studie afmaken is belangrijk, kijkend naar de huidige economie en de verwachtingen voor de langere termijn. Goede squat btw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 jaar stufi en mijn studie is nog 3 jaar, verder is stufi mijn enige bron van inkomsten.
Assisted exercises zijn trouwens echt fataal voor je andere lifts als je te veel doet met maar 1 rustdag
Ben voor het eerst sinds ik squat vastgelopen (5/3/2) op 155kg gelukkig nu twee rustdagen
Dat lijkt me wat optimitisch qua prijs. Verder is er in vrijwel elke stad een redelijk tot goede hardcore gym waar je voor 25 tot 30 euro per maand kan trainen. ALs je dat tientje extra t.o.v. F4F/Basic Fit niet kan missen heb je of een gat in je hand of een inkomstenprobleem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef marcie216 het volgende:
Paar honderd???? Via marktplaats koop ik voor 125 een bankje, 75kg gewichten en zo'n stang
Knap kut. Ik neem aan dat je nu ook geld terug krijgt aangezien je voor HC all inclusive betaald hebt en nu Basic Fit all exclusive krijgt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hoorde vandaag dat de gym wordt overgenomen door basic fit. Schijnt dat alle leden morgen bericht krijgen.
- Apparatuur en equipment blijft
- Gratis koffie, thee en frisdrank gaan weg
- Sauna, stoombad en zonnebank gaan weg
- Groepslessen alleen bij speciaal lidmaatschap
Ik gebruik niks van bovenstaande dingen, behalve dan de apparatuur maar die blijft bestaan. En de prijs gaat met 20 euro omlaag. Opzich prima, ben alleen bang voor drukte. Maarja zal wel meevallen omdat ik altijd rond 16:30-17:00 begin met trainen.
Baas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik 'reserveer' altijd ong 1500cal als ik uit eten ga.. Je weet nooit wat ze er mee doen... Better safe than sorry
Multivitamine is een vangnet voor als je ergens toevallig te weinig van binnenkrijgt. Als je goed en strict eet heb je die niet nodig, nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Welkom en succes!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef Frankii het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen. Das wel zo leuk.
Ik ben dun. Nog nooit boven de 60 kg gewogen (1,78, 22 jaar) en besloot er afgelopen december eens wat aan te gaan doen. Na een weekje informatie winnen over voeding en het vinden van een goede sportschool begon mijn poging om aan te gaan komen. Aangezien ik sowieso veel te weinig at, (onder de 2000kcal elke dag), ben ik dat eerst gaan aanpakken. Nu zit ik ongeveer dagelijks op 3500kcal. Verhouding tussen eiwitten, kh en vetten ben ik nog mee aan het spelen. Maar het lijkt nu goed te gaan.
Gelukkig heb ik een trainingsbuddy gevonden die met me mee gaat, en samen hebben we de eerste keer een personal trainer ons laten adviseren hoe we het beste konden beginnen. Bijna 3 maanden ga ik nu 3 keer per week naar de sportschool en het voedingsschema houd ik ook goed aan. Ben inmiddels 64 kilo (bijna 6kg aangekomen sinds begin december) en voel me beter dan ooit.
Tegen de zomer hoop ik rond de 70 kilo te wegen, aangezien ik verslaafd ben geraakt aan de sportschool moet dat wel gaan lukken.
3x fullbody ook niks mis mee voor een tijdje.. Sowieso voor de afwisseling wel oke.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef Questular het volgende:
Rustweekje, mn lichaam is een beetje aan het protesteren en met mn buikspier probleem leek me dit een goede timing om een weekje ff niks te doen. Ik merk dat het de laatste tijd een beetje teveel aan het worden is, 5 dagen gewoon werken, 4x per week sporten en het hele weekend het huis van mn vriendin verbouwen. Misschien dat ik overstap op een 3 daagse training week tot de verbouwing van het huis helemaal klaar is.
Misschien kan je haar uitleggen wat je precies slikt en waar het goed voor isquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef jeurse04 het volgende:
Haha m'n moeder vind dat mijn lifestyle erge vormen begint aan te nemen.. Allereerst vindt ze me te breed worden, en ten tweede zit ze te zeuren over de supplementen.. ''Een 21-jarige jongen aan de pillen en poeder (dexaprine, creatine), is nergens voor nodig. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet waar ik mee bezig ben, en dat ik niet mezelf aan het vergiftigen ben.
Wat zijn goede argumenten om m'n moeder te overtuigen dat het allemaal reuze meevalt?
In ieder geval stoppen met creatine en ipv daarvan gewoon goed eten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef jeurse04 het volgende:
Haha m'n moeder vind dat mijn lifestyle erge vormen begint aan te nemen.. Allereerst vindt ze me te breed worden, en ten tweede zit ze te zeuren over de supplementen.. ''Een 21-jarige jongen aan de pillen en poeder (dexaprine, creatine), is nergens voor nodig. Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet waar ik mee bezig ben, en dat ik niet mezelf aan het vergiftigen ben.
Wat zijn goede argumenten om m'n moeder te overtuigen dat het allemaal reuze meevalt?
idd crenartine slooopt je leverquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In ieder geval stoppen met creatine en ipv daarvan gewoon goed eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |