Dit inderdaad. Ik word dan zo nat dat ik me soms wel eens afvraag of ik geen wijf ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voelt ook een stuk beter ja, sowieso het hele sporten en bewegen al. Maar ook dat je in de spiegel kijkt 's avonds en je resultaten ziet.
Herkenbaar, zelf ook jaren niet gesport en paar maanden geleden begonnen maar voelt echt beter. Helemaal met een ict opleiding en een bij baan die niet fysiek zwaar is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een voormalig ecto? Je kunt je lichaamsbouw toch niet veranderen?
Het hele sporten en bewegen vind ik echt heerlijk, voorheen nooit aan sport gedaan. Ik slaap nu veel beter, word echt uitgerust wakker en heb veel meer energie.
Jammer dat ik niet eerder ben begonnen.
Ja of dat gevoel wanneer je oude t-shirts aandoet die vroeger wijd waren en nu bijna slimfit zijn. Dat swoleness.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik word dan zo nat dat ik me soms wel eens afvraag of ik geen wijf ben.
Traps, delts, pecs, lats, ass, alles is buff en veiny. Hnng wouldbangself/10.
Ecto is voor mij een skinny ventje, als je spieren opbouwt en goed bulkt verander je het opzichquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een voormalig ecto? Je kunt je lichaamsbouw toch niet veranderen?
Het hele sporten en bewegen vind ik echt heerlijk, voorheen nooit aan sport gedaan. Ik slaap nu veel beter, word echt uitgerust wakker en heb veel meer energie.
Jammer dat ik niet eerder ben begonnen.
Ik ben nu single dus ik denk het niet. Toen ik ecto was pullde ik die ene chick van de before foto.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
pullen jullie meer pussy nu je ripped bent?
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
pullen jullie meer pussy nu je ripped bent?
Zeer irritant, maar aan de andere kant wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef Levolution het volgende:
Mensen die je vreemd aankijken als je 6 gekookte eieren in de kantine koopt, maar zichzelf wel volstoppen met dat ongezonde brood met troep erop.
Train nu 1 jaar en 7 maanden. Daarvoor het gebruikelijke voetballen en push-ups/crunches thuis gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
Lekkere stats Verbosity, hoe lang train je al?
Hoeveelste jaars ben je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:13 schreef Verbosity het volgende:
Volg nog een studie fysiotherapie in Groningen, handig voor de achterliggende info en feiten.
Striae vind ik persoonlijk minder man. Laat wel zien dat je massief gegroeid bent hoor maar ik wil gewoon lekker naturel blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja.Of het is meer dat ik nu echt gewoon de behoefte aan meerdere meisjes heb. Ze zijn er niet vies van in ieder geval.
Was laatst ook in een spa met een chick. Je weet wel, abs, badjas, alles. Kerel, whoii. Sowieso gaan ze altijd helemaal los op onderarmen, schouders en traps.Ik zit op het moment onder de schrammen.
Verder grote blauwe plek op mijn rug van mijn near-death-experience met een zwiepende barbell gisteren, en striemen van de smith machine. (calf raises) Voeg daar striae aan toe, en dan zitten er voorlopig wel genoeg battle scars. Battle scars van een van de beste dingen waar ik ooit aan begonnen ben. Pumping iron, all kinds of gains.
Ik zal er maar van uitgaan dat dit een ongelukkig geformuleerde zin is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Striae vind ik persoonlijk minder man. Laat wel zien dat je massief gegroeid bent hoor maar ik wil gewoon lekker naturel blijven.
Gewoon naturel als geen beschadigingen aan mijn lichaam man tattoos enzo man.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er maar van uitgaan dat dit een ongelukkig geformuleerde zin is.
Boksquote:
Mijn aanname was correct dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon naturel als geen beschadigingen aan mijn lichaam man tattoos enzo man.
Haha, doe je dezelfde opleiding en welk jaar zit je in?quote:
Net begonnen aan FLP 3 hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Haha, doe je dezelfde opleiding en welk jaar zit je in?
Ja waarom zo weinig vetten? Zijn belangrijker voor je stofwisseling dan koolhydraten. De pasta en groente zijn wel goed, maar ik zou ze in mindere porties nemen en bijvoorbeeld een multivit erbij pakken. Maar wel echt meer vetten, in plaats van bijvoorbeeld de kwark kun je een half bakje pakken en nog een blikje tonijn. Dan misschien nog wat ruimte inbouwen voor noten/olijfolie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:46 schreef Frankii het volgende:
Stukkie hierboven mijn voedingsschema, iemand opmerkingen?
Wat is je lengte en lichaamsgewicht?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef Frankii het volgende:
Ong 3800kcal
ong 330 gram koolhydraten
ong 230 gram eiwitten (veel te veel? whey lozen?)
ong 140 gram vet
1,78 - ong 64kg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |