SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks komt in de buurt bij aflevering 9....quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond het gewoon een saaie ep. Slechtste van het seizoen.
Download jij die van een paar gig ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef stinkie het volgende:
Godgloeiende etc etc. Verkeerde ep te paken. Dacht na trainen lekker onderuit te kunnen zakken voor tv. Nu maar weer naar zolder naar de pc kruipen voor d juiste en tot morgenavond wachten
Zelfs die is bij in 10 minuten gedownload ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Download jij die van een paar gig ofzo?
Nee, maar ik wil of een paar uu slapen. Om 5 uur staan de kids wee aan mijn bed te rammelenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Download jij die van een paar gig ofzo?
Ahh zo, dan word het morgenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil of een paar uu slapen. Om 5 uur staan de kids wee aan mijn bed te rammelen
Bij mij ligt het eraan elke download is anders ene keer snel andere keer langzaamquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs die is bij in 10 minuten gedownload ofzo?
Inderdaad, alsof het allemaal real time is... het is 24 niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef heywoodu het volgende:
Bazenaflevering
En ik snap de ophef niet helemaal over dat Michonne binnen een paar seconden die foto had? Ik vond het vrij duidelijk dat ze eerst een wachtende Carl lieten zien en dat het volgende shot gewoon "even later.." was (wat je in een tekenfilm dan in beeld ziet staan zeg maar)
constant met een opgejaagd gevoel kijken is ook niet alles, ik vond het een goede afleveringquote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef matthijst het volgende:
Nauwelijks actie, alleen maar blablabla met die geflipte neger.
En dat geklootviool met die Carl om een foto. Pffffffff... Doe dat ff in 1 minuut hey, uitgerekte bende.
Nog vier te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Lunice het volgende:
Volgende week de laatste aflevering van het seizoen?
Ja.quote:
Jij moet Jericho gaan kijken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Discombobulate het volgende:
Zonet weer even de aflevering opnieuw gekeken en ik vind hem nu nog beter! Wauw.. Lennie James, wat een fantastische acteurEcht hulde aan die man!
Wat zou ik het super vinden dat Morgan nog een keer terug komt voor een heel seizoen ofzo, gezien Lennie James' drukke schema was hij in seizoen 2 niet beschikbaar en in seizoen 3 maar voor één of misschien nog 2? aflevering(en).
Op één of andere manier ben ik geobsedeerd door Morgan's personage en Lennie James die hem speelt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat dit seizoen. Ik weet bijna wel zeker dat ze dit zo volhouden. Ik vond aflevering 9 niet echt super, maar de rest tot nu toe van het tweede helft van het seizoen is echt fantastisch gewoon en dan met name afleveringen 10 en 12.
Jep.quote:
Inderdaad.quote:
Vond ik ook nogal pakkend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het een hele mooie aflevering eigenlijk, tussen alle actie door.
Liet mooi de veranderde band zien met Miss Kungfuzwaard (ik en namen), maar sterker nog: Liet ook zien hoe hard het leven is geworden.
Dat niet stoppen voor de man met de rugzak, uiteindelijk zien dat het zijn dood is geworden maar wel nog ff stoppen voor z'n rugzak. Dat dan weer wel.
Schrijnend.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Gorzalka het volgende:
Carl is fucking alfa, ik geef het nog een paar afleveringen voordat Michonne braaf aan zijn piemeltje staat te lurken.
Eigenlijk pas vanaf vorige ep, vind ik, Daarvoor was het echt alleen maar een stuk chagrijn, nu is ze nog steeds badass maar ook nog een beetje menselijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg een steeds groter zwak voor Michonne. Wat een karakter!
Sowieso, die katana. Dat is meesterlijk gevonden. Geen ammo, en als je er handig mee bent ook erg dodelijk. Daryl heeft iets vergelijkbaars met zijn crossbow.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eigenlijk pas vanaf vorige ep, vind ik, Daarvoor was het echt alleen maar een stuk chagrijn, nu is ze nog steeds badass maar ook nog een beetje menselijk.
Ik begreep dat er kans was dat het een late verlenging krijgft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat die serie zo snel afgekapt is.
Beter maken ze er een volledige reboot van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik begreep dat er kans was dat het een late verlenging krijgft.
Ik zou d'r zelfs doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef patat het volgende:
Ik ben Michonne meer gaan waarderen na deze aflevering.
Wel leuk door de wisselende setting maar gebeurde vrij weinig terwijl die pik die die serie regisseerde had beloofd dat er iets 'groots' zou gebeuren..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eindelijk weer eens een leukere ep. Toevallig zonder al die random personages en die gevangenis/woodbury.
Volgens mij doelde hij daarbij op de season finale.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wel leuk door de wisselende setting maar gebeurde vrij weinig terwijl die pik die die serie regisseerde had beloofd dat er iets 'groots' zou gebeuren..
wie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:05 schreef Eenskijken het volgende:
en michonne ook een +je, evenals carl. wel een goede episode dus, alleen verneuken ze het toch omdat ze nooit de perfecte episode zoals de pilot weten te maken
Ik wel. Zeker gezien de recente gebeurtenissen met vreemdelingen oppakken in de groep. Ik had hem ook laten staan. Of hem genekt en z'n supplies meegenomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
en die backpacker was misschien wel heel vriendelijk en zou goed in de groep liggen, of niet, maar dat kan je dan altijd nog zien.. ik snap die beslissing echt niet..
'k bedoelde die 'pilot'... welke was dat ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
michonne, die wannabe samurai meid.
dat waren allemaal meerdere vreemdelingen bij elkaar/ in 1 keer. dit was een apart geval. hij was helemaal alleen, dus totaal geen gevaar voor de groep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker gezien de recente gebeurtenissen met vreemdelingen oppakken in de groep. Ik had hem ook laten staan. Of hem genekt en z'n supplies meegenomen.
dat rick uit het ziekenhuis komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k bedoelde die 'pilot'... welke was dat ?
Neh ik denk dat ze hem laten staan omdat het voor hun moeilijk is om iemand te kunnen vertrouwen, zeker nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die het bullshit vindt dat ze die backpacker laten staan? Hij zou juist goed de groep kunnen helpen bij het gevecht.. ze zijn al outnumbered... en je kan altijd eerst kijken of ie gevaarlijk is, en daarna nog killen/weggaan, maar er helemaal geen aandacht aan schenken is gewoon dom.
Eh, nee. Je praat onzin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat waren allemaal meerdere vreemdelingen bij elkaar/ in 1 keer. dit was een apart geval. hij was helemaal alleen, dus totaal geen gevaar voor de groep.
Amen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef patat het volgende:
[..]
Neh ik denk dat ze hem laten staan omdat het voor hun moeilijk is om iemand te kunnen vertrouwen, zeker nu.
Hij kan net zo goed een plan maken om die hele gevangenis uit te moorden en leeg te roven.
Niet dat dat zou lukken oid. maar dan raken ze alsnog mensen kwijt.
in je eentje lukt dat nooit tegenover +5 mensen die allemaal wapens hebben. sowieso kan je eerst kijken of hij vriendelijk is voordat je m meeneemt naar de prison..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef patat het volgende:
[..]
Neh ik denk dat ze hem laten staan omdat het voor hun moeilijk is om iemand te kunnen vertrouwen, zeker nu.
Hij kan net zo goed een plan maken om die hele gevangenis uit te moorden en leeg te roven.
Niet dat dat zou lukken oid. maar dan raken ze alsnog mensen kwijt.
nee, het is gewoon dom. als je nooit nieuwe mensen in je groep accepteert, zal je groep gewoon uiteindelijk het loodje leggen.quote:
Jaahaa, hoi! Ik kan ook vriendelijk doen, maar misschien ben ik wel een draak van een mens!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in je eentje lukt dat nooit tegenover +5 mensen die allemaal wapens hebben. sowieso kan je eerst kijken of hij vriendelijk is voordat je m meeneemt naar de prison..
Zoals Merle?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in je eentje lukt dat nooit tegenover +5 mensen die allemaal wapens hebben. sowieso kan je eerst kijken of hij vriendelijk is voordat je m meeneemt naar de prison..
dan kom je er gauw genoeg achter en schiet je m alsnog voor z'n raap.. het gaat erom dat ze een totaal nieuw iemand, die helemaal alleen is, geen eens een kans geven terwijl hij heel bruikbaar voor de groep kan zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:09 schreef patat het volgende:
[..]
Jaahaa, hoi! Ik kan ook vriendelijk doen, maar misschien ben ik wel een draak van een mens!
merle had al ruzie met T-dog en lag sowieso slecht bij de anderen.. dat is een heel ander verhaal.quote:
Jij zou een zombie apocalyps niet overleven zo te lezenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dan kom je er gauw genoeg achter en schiet je m alsnog voor z'n raap.. het gaat erom dat ze een totaal nieuw iemand, die helemaal alleen is, geen eens een kans geven terwijl hij heel bruikbaar voor de groep kan zijn
En hoeveel mensen uit je groep zijn op dat moment gedood?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dan kom je er gauw genoeg achter en schiet je m alsnog voor z'n raap.. het gaat erom dat ze een totaal nieuw iemand, die helemaal alleen is, geen eens een kans geven terwijl hij heel bruikbaar voor de groep kan zijn
Ze praatte ook ineens ipv wat mompelend mopperenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef patat het volgende:
Ik ben Michonne meer gaan waarderen na deze aflevering.
Is dat zo? Had net zo goed een mooie truc kunnen zijn; lokaas staat op de weg naar voorbijgangers te roepen en als deze stoppen, komen z'n zwaarbewapende maatjes uit de struiken om auto, wapens/ammo, voedsel, water, etc. op te eisen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat waren allemaal meerdere vreemdelingen bij elkaar/ in 1 keer. dit was een apart geval. hij was helemaal alleen, dus totaal geen gevaar voor de groep.
Dat wordt dus een goede afweging maken wie je wel en niet meeneemt. Mocht de situatie voordoen dat je iemand tegenkomt die nuttig is, meenemen, maar niet zomaar langs de weg oppikken. Waren Carl en Michonne hem tegengekomen bij die bar en had hij hen daar geholpen was het al anders geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat zo? Had net zo goed een mooie truc kunnen zijn; lokaas staat op de weg naar voorbijgangers te roepen en als deze stoppen, komen z'n zwaarbewapende maatjes uit de struiken om auto, wapens/ammo, voedsel, water, etc. op te eisen.
Aan de andere kant; de groep raakt ook steeds leden kwijt. Je moet de groep ook aanvullen omdat anders overleven in een collectief erg moeilijk wordt. Vergeet niet dat de groep ook een oudere gehandicapte man en een baby onder de hoede heeft. Iedere gezonde fitte man/vrouw die ze kwijtraken, is een bedreiging voor het voortbestaan. Stel dat alleen Hershel, Beth, de baby en Carol overblijven? Die zullen het heel moeilijk hebben om te overleven.
Weet je niet, wie weet duikt hij opeens op bij de bajes, op de vlucht voor anderen ofzo. Of hij komt in aanraking met de Woodbury groep, die hem meenemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:05 schreef Skwish het volgende:
Zet maar een streep door Morgan in de OP. Hij had een goede toevoeging kunnen zijn... jammer.
tuurlijk is dat vervelend, een spoiler in je MYATquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
ik vind het handig als de episode in de TT staat, of vinden jullie dat vervelend?
Ik haal dit topic op zaterdag/zondag altijd uit mijn actieve topics, en als ik de aflevering gezien heb (tegenwoordig gelukkig vaak al maandagavond) pak ik hem weer terugquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
tuurlijk is dat vervelend, een spoiler in je MYAT
liever kijk ik de episode voordat ik weet wat er gaat gebeuren, en ja titels kunnen ook spoilen
ik kijk meestal niet in het topic todat ik de ep gezien heb, maar heb hem vanochtend gekeken, en las toen de titelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik haal dit topic op zaterdag/zondag altijd uit mijn actieve topics, en als ik de aflevering gezien heb (tegenwoordig gelukkig vaak al maandagavond) pak ik hem weer terug
Eeh, de TT zegt helemaal niks, alsof er nooit iemand turnt (en je weet in dit geval uberhaupt nog niet of Morgan etc in de serie komen, of je bent allang gespoiled), ik had het over het episode nummer zelf wat ik nooit gedaan zie worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
liever kijk ik de episode voordat ik weet wat er gaat gebeuren, en ja titels kunnen ook spoilen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees net dat in november al bekend was dat Morgan weer een keer te zien zou zijn
Maar goed dat ik dat niet wist, ik zet nu echt zo op de bank toen ze zijn masker van zijn gezicht haalden:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is deze TT een spoiler?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik kijk meestal niet in het topic todat ik de ep gezien heb, maar heb hem vanochtend gekeken, en las toen de titel![]()
beter een spoiler, dan het gespoild wordt
Volgens mij staan de dingen over previews tegenwoordig in spoilers? Dat maakt het een stuk leuker om hier te lezen in elk geval, want van previews over volgende week wil ik juist helemaal niks wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja kut spoilers dat de meesten van ons het eigenlijk al wisten....
Dat juist (logischerwijs) niet toch? Van vorige afleveringen dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef Lyzio het volgende:
Alles gerelateerd tot een recente aflevering of previews/speculaties over een toekomstige wordt altijd -naar mijn weten- keurig in spoilertags gezetEn een TT kan nooit een spoiler zijn, vind ik. Deze al helemaal niet.
Oeps, ja. Ik drukte me verkeerd uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat juist (logischerwijs) niet toch? Van vorige afleveringen dus
Anders moet letterlijk elke post in een spoiler
Dingen die al geweest zijn hoeven natuurlijk niet in een spoiler, lijkt me logisch, maar het kan toch niet zo zijn dat je gewoon lekker over de serie mee wilt praten, maar als je niks over de previews enzo wilt weten dat niet kan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Elke reeks heeft deze (onzinnige) discussie, als je iets niet wil weten moet je niet kijken in het topic. Zodra een afl is uitgekomen gaan mensen er over praten en dan hoeft het echt niet in een spoiler.
En nee, het hoeft dan ook weer niet in een TT, maar dit is natuurlijk geen spoiler...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dingen die al geweest zijn hoeven natuurlijk niet in een spoiler, lijkt me logisch, maar het kan toch niet zo zijn dat je gewoon lekker over de serie mee wilt praten, maar als je niks over de previews enzo wilt weten dat niet kan?
Zo leg je onbewust wel iedereen de wil op om iedere nieuwe aflevering direct gezien te hebben. Mensen die pas aan de serie beginnen kunnen deze reeks dan beter overslaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Elke reeks heeft deze (onzinnige) discussie, als je iets niet wil weten moet je niet kijken in het topic. Zodra een afl is uitgekomen gaan mensen er over praten en dan hoeft het echt niet in een spoiler.
En nee, het hoeft dan ook weer niet in een TT, maar dit is natuurlijk geen spoiler...
Nou ja, een topic over een serie ga je niet lezen als je nog niet t/m de laatste aflevering hebt gekeken denk ik (tenzij het je weinig boeit als je het verhaal al weet).quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[..]
Zo leg je onbewust wel iedereen de wil op om iedere nieuwe aflevering direct gezien te hebben. Mensen die pas aan de serie beginnen kunnen deze reeks dan beter overslaanWant als je dit draadje van het begin tot eind leest, hoef je in feite niet meer te kijken. Maar goed, eindeloze discussie.
Ik zag heel vaak 'Errin' staan. Geen idee wat het betekend, maar ik vroeg het me wel af. Ik denk dat Morgan een soort dagboek op de muur heeft staan, aangezien hij redelijk gestoord geworden is en niemand had om mee te praten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand al ergens gevonden wat er allemaal precies op de muren stond bij Morgan "thuis"?
Namen die "turned" waren en honderd keer "clear" enzo, maar ik zag ook andere dingen over de infectie zelf volgens mij
Dus je wist al dat Morgan in de ep zou komen met zijn zoontje, wat je niet had kunnen weten als je niet al lang gespoiled was. Dus het probleem ligt al ergens veel eerderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
ja ok, maar ik las he turned dus voordat ik de ep zag in MYAT list,
en dus had ik al door dat zn zoon dood was (was een long shot, maar toch)
die morgan zag ik idd in de thumbmail van de epquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dus je wist al dat Morgan in de ep zou komen met zijn zoontje, wat je niet had kunnen weten als je niet al lang gespoiled was. Dus het probleem ligt al ergens veel eerder
Die hij dat was ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
die morgan zag ik idd in de thumbmail van de ep
maargoed, hij vroeg of we het vervelend vonden, waarop ik ja zei. snap verder ook wel dat er gewoon gesproken wordt in het topic na de ep. Alleen ik vind het beetje overdreven om elk weekend TWD uit MYAT te halen omdat er misschien iets gezegd kan worden in de TT
Nee, ik vond het juist 1 van de sterke dingen van deze aflevering, het laat juist zien dat het menselijke van een beschaving verdwijnt, andere levens boeit je niet meer, het gaat alleen nog om jezelf en je groep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die het bullshit vindt dat ze die backpacker laten staan? Hij zou juist goed de groep kunnen helpen bij het gevecht.. ze zijn al outnumbered... en je kan altijd eerst kijken of ie gevaarlijk is, en daarna nog killen/weggaan, maar er helemaal geen aandacht aan schenken is gewoon dom.
Ben een beetje aan het doorklikken naar andere artikelen (zoals ik altijd doe op een Wiki), en ik lees nu dat de serie wel erg, erg anders is dan de comic. Sophia die in de comic nog steeds leeft, bijvoorbeeld, en dat Morgan eigenlijk meegaat met Rick en Carl nadat hij zijn zombiezoon vrijlaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:09 schreef Lyzio het volgende:
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Erin_(Comic_Series)
Hmm, zou een verwijzing kunnen zijn. Alleen verkeerd gespeld door Morgan dan.
Precies. Ook hoop je als kijker dat Morgan met ze meegaat. Maar de realiteit is anders. Hij is gebroken, de weg kwijt en maakt een beslissing die bij het miserabele bestaan past.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:53 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Nee, ik vond het juist 1 van de sterke dingen van deze aflevering, het laat juist zien dat het menselijke van een beschaving verdwijnt, andere levens boeit je niet meer, het gaat alleen nog om jezelf en je groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Ook hoop je als kijker dat Morgan met ze meegaat. Maar de realiteit is anders. Hij is gebroken, de weg kwijt en maakt een beslissing die bij het miserabele bestaan past.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand is
prima aflevering, zou het wel teleurstellend vinden als we morgan dit seizoen helemaal niet meer zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 05-03-2013 15:33:59 ]
In het begin, zag je een close-up van een spandoek, waar een boodschap van of voor Erin op stond. Net als voor de tijd dat op grote schaal mobiele telefoons waren, zag je bijvoorbeeld op Lowlands op een contactpunt ook briefjes opgehangen met een boodschap aan iemand 'We zijn naar band X in de Alpha'.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zag heel vaak 'Errin' staan. Geen idee wat het betekend, maar ik vroeg het me wel af. Ik denk dat Morgan een soort dagboek op de muur heeft staan, aangezien hij redelijk gestoord geworden is en niemand had om mee te praten.
'Hey son.. don't ever be sorry'. Held.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen,Moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt he...quote:
Precies, ik vind het leuk om het topic beetje door te lezen als ik de aflevering heb gezien, maar dit is gewoon spoileren, gelukkig niet zo heel schokkend, maar wel irritant.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja echt he...
Vinden mensen het leuk om dat soort dingen te zeggen? Ik snap het niet. Ach, ons eigen schuld door in dit soort topics actief te zijn. Je kan het niet voorkomen.
Nee, je moet gewoon spoilertags gebruiken voor alles wat nog niet uitgezonden is. Het is niet alleen netjes, het is ook gewoon common sense.quote:
Sommige mensen kan het gewoon niks schelen en ze doen het geloof ik expres om te trollen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon spoilertags gebruiken voor alles wat nog niet uitgezonden is. Het is niet alleen netjes, het is ook gewoon common sense.
Zie ook: TV / FAQ van Film, Tv en Radio.
Het is een acteur die je er goed bij kunt hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand is
prima aflevering, zou het wel teleurstellend vinden als we morgan dit seizoen helemaal niet meer zien
wtf?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Weet niet of iemand het al gezien had, maar volgens mij wordt de vrouw van Morgan nu pas doodgeschoten in die bar.
Leek er inderdaad op, maar het was haar nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Weet niet of iemand het al gezien had, maar volgens mij wordt de vrouw van Morgan nu pas doodgeschoten in die bar.
2 episodes geleden werd rick nog bijna gebeten. (werd gered door merle en daryl)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Lunice het volgende:
Vindt het weer steeds beter worden. Alleen vind ik het jammer dat het gevaar van de walkers heel laag is. Je weet toch wel dat ze niet gepakt komen. Gevaar komt nu echt van de andere mensen.
Ik heb hem voor het eerst gezien in Jericho. Wat een baas was hij daarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vond Morgan trouwens lijken op de hoofdpersoon uit de Britse serie 'In the line of duty'.
Blijkt het inderdaad dezelfde acteur te zijn!
De acteurs die Rick en Morgan spelen zijn trouwens beide Britten....
Was ook het eerste wat ik dacht, de deus ex machina, de hand van God. Rick noemde immers al het lot als reden dat ze elkaar weer tegenkwamen, dus vandaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
Owja, vergeten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
2 episodes geleden werd rick nog bijna gebeten. (werd gered door merle en daryl)
Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef _Flea_ het volgende:
En hoever ligt dat dorp van Rick nou eigenlijk van die gevangenis af? Kan me niet voorstellen dat dat heel erg ver is.
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Bedoel anders was hij toch wel eerder gaan zoeken naar Morgan? En ze waren toch eind van seizoen 1 naar atlanta gegaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.
Dat is ook het kromme, maar in de laatste paar afleveringen zijn ze meerdere malen van en naar het dorp gelopen. Toen die blonde van het dorp naar de gevangenis liep, is ze heen en terug gegaan zonder dat het ook maar ging schemeren, en ze is zelfs nog een tijdje in de gevangenis geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Bedoel anders was hij toch wel eerder gaan zoeken naar Morgan? En ze waren toch eind van seizoen 1 naar atlanta gegaan?
Maar dan kende Rick de gevangenis toch wel? Hij is jarenlang politieagent geweest in die streek. Ik kreeg meer de indruk dat het enkele uren rijden is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.
Zou ik ook verwachten, zie mijn post hierboven. Maar als het dorp (The Gouvernor's dorp, naam ff vergeten) heen en terug met daartussen 1 tot enkele uren pauze is te belopen, dan kan het nooit meer zijn dan een half uurtje rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:47 schreef splendor het volgende:
[..]
Maar dan kende Rick de gevangenis toch wel? Hij is jarenlang politieagent geweest in die streek. Ik kreeg meer de indruk dat het enkele uren rijden is.
Ik vond het in de bar nog wel even spannend, dan is het donker en heb je veel objecten en muren die voor minder zichtbaarheid zorgen. In een open ruimte zijn walkers inderdaad een eitje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Lunice het volgende:
Vindt het weer steeds beter worden. Alleen vind ik het jammer dat het gevaar van de walkers heel laag is. Je weet toch wel dat ze niet gepakt komen. Gevaar komt nu echt van de andere mensen.
Ik heb niet het idee dat Rick en Michonne binnen no-time in dat stadje waren. Ze laten natuurlijk niet de hele rit zien, maar alleen een klein stukje waarbij iets gebeurt. Ik vermoed dat dat toch wel een flinke rit was van een paar uur. Dan bedoel ik wel Cynthiana, niet Woodbury.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is ook het kromme, maar in de laatste paar afleveringen zijn ze meerdere malen van en naar het dorp gelopen. Toen die blonde van het dorp naar de gevangenis liep, is ze heen en terug gegaan zonder dat het ook maar ging schemeren, en ze is zelfs nog een tijdje in de gevangenis geweest.
Rick en Michon waren ook binnen no-time in het stadje waar Morgan nog woont, waar Rick ook politie is geweest.
Daarnaast, die aflevering dat de Gouvernor z'n oog verloor, zijn ze ook heen en terug naar het dorp geweest in 1 avond.
Ik denk dat ze na Atlanta weer "terug landinwaarts" zijn gegaan ofzo, toen op Hershel's boerderij kwamen, en daarna weer akelig dicht in de buurt van "thuis". Enige logische verklaring, maar het slaat helemaal nergens op dat ze uren hebben gereden in de 1e 2 seizoenen.
Dat zou inderdaad enkele uren kunnen zijn, maar nog steeds "no-time" vind ik, als je bedenkt hoe enorm ver ze voor je gevoel zijn gereisd vanaf s01e01.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Rick en Michonne binnen no-time in dat stadje waren. Ze laten natuurlijk niet de hele rit zien, maar alleen een klein stukje waarbij iets gebeurt. Ik vermoed dat dat toch wel een flinke rit was van een paar uur. Dan bedoel ik wel de woonplaats van Rick, niet Woodbury.
Volgens mij liggen de gevangenis en dat dorp van de gouvernor redelijk dicht bij elkaar, maar ligt het dorp van Rick (en Atlanta) een heel stuk verder weg. Ze brengen het niet duidelijk in beeld, maar ze zouden er best een halve dag op kunnen rijden. Ik vraag me af wie zijn mond vuil maakt om de benzine over te hevelen uit andere auto's.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou ik ook verwachten, zie mijn post hierboven. Maar als het dorp (The Gouvernor's dorp, naam ff vergeten) heen en terug met daartussen 1 tot enkele uren pauze is te belopen, dan kan het nooit meer zijn dan een half uurtje rijden.
In de episode kwam in het begin ook een bord tegen voor ene Errin geloof ik, en later zag je een walker tegen de auto aan lopen met een naam armbandje om met daarop Errinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zag heel vaak 'Errin' staan. Geen idee wat het betekend, maar ik vroeg het me wel af. Ik denk dat Morgan een soort dagboek op de muur heeft staan, aangezien hij redelijk gestoord geworden is en niemand had om mee te praten.
'Hey son.. don't ever be sorry'. Held.
Waar baseer je dit in godensnaam op danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk je dat een agent in Zwolle veel weet over een gevangenis in Maastricht? Dat is ook een rit van maar een paar uurtjes namelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef ace_eleven het volgende:
Sowieso nog altijd vreemd als zo dermate dicht bij Rick zijn 'thuisdorp' zijn, dat hij die gevangenis niet zou kennen. Al is het een paar uur verderop, als sheriff weet je die toch wel te vinden??
Verder vond ik het wel een erg vermakelijke aflevering, waarbij het sympathie kweken voor Michonne er wel een beetje erg dik bovenop lag, maar wel vooral voor de onderlinge relatie van haar met Rick en Carl dan. Morgan zal inderdaad nog wel langs komen, en ze hebben nu in ieder geval weer een goed arsenaal aan wapens, let the war begin
Ten eerste denk ik dat de leefwereld in Amerika veel uitgestrekter is, en ik zou ook wel een gevangenis binnen een uur rijden in Nederland weten. (ik zou Breda bedenken, net gegoogled, en bleek dat ik er toch al een paar voorbij was gereden, maar jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Denk je dat een agent in Zwolle veel weet over een gevangenis in Maastricht? Dat is ook een rit van maar een paar uurtjes namelijk.
Je zal wel een gevangenis weten, maar weet je ze allemaal binnen een afstand van een paar uur rijden? Het gaat er niet zozeer om dat hij niet wist waar een gevangenis stond, maar meer dat hij niet heel bekend was met deze specifieke gevangenis.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat de leefwereld in Amerika veel uitgestrekter is, en ik zou ook wel een gevangenis binnen een uur rijden in Nederland weten. (ik zou Breda bedenken, net gegoogled, en bleek dat ik er toch al een paar voorbij was gereden, maar ja)
Als sheriff van een dorp/ stadje mag je toch wel weten waar de dichtstbijzijnde grote gevangenis is?
Ik heb even gegoogled, maar deze gevangenis ligt in een andere staat dan waar Rick woonde en sherrif was, dat zal ook meespelen denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef ace_eleven het volgende:
ok, dat hoeft hij natuurlijk niet allemaal te weten nee, maar er leek wel een soort van eureka!-momentje te zijn toen ze de gevangenis ontdekte, en als dit een van de meest dichtbijzijnde is van zijn hometown vind ik dat ie het schuilen op die locatie wel eerder had kunnen bedenken
In de serie woonde Rick in het fictieve King County, GA, waar hij ook sheriff was.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar deze gevangenis ligt in een andere staat dan waar Rick woonde en sherrif was, dat zal ook meespelen denk ik.Rick komt uit Kentucky en Woodbury ligt in Georgia. Ik ga er even vanuit dat de gevangenis dan ook in Georgia staat.
Het 'Eureka'-moment is ook nog anders te verklaren natuurlijk. In plaats van "Oh! Hier is een gevangenis, dat wist ik niet" kan het ook "Een gevangenis! Natuurlijk, dat is een goede plek. Dat ik daar niet aan gedacht heb" zijn.
Oh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef OMG het volgende:
[..]
In de serie woonde Rick in het fictieve King County, GA, waar hij ook sheriff was.
Comic universumquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:27 schreef Ugjerke het volgende:
Weet iemand trouwens of de boeken plaatsvinden in het Comic universum of het TV universum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die walker achter de bar werd gewoon net wakker en had wat opstartprobleempjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
Die walker die achter de bar lag, wachtte expres totdat Carl over de bar heen hing.
Dan moet hij toch enige vorm van intelligentie hebben?
Je weet niet of ze er al 2 seizoenen van weg reizen, ze hebben (zoals in de serie gezegd werd) maandenlang eigenlijk een rondje gereden, en zijn dus geen kilometer verder weg gekomen daarin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:01 schreef illusions het volgende:
Ik vind het alleen nog steeds onwaarschijnlijk blijven dat ze in 1 episode terugrijden naar waar ze al 2 seizoenen van wegreizen - ok met tussenpozes, maar ook flink wat reizen.
Mooi stom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je weet niet of ze er al 2 seizoenen van weg reizen, ze hebben (zoals in de serie gezegd werd) maandenlang eigenlijk een rondje gereden, en zijn dus geen kilometer verder weg gekomen daarin.
Mjah, ik vind het vooral praktisch als het zeg maar elke keer in de TT zou staan. Vooral als latere inhakers van een serie het topic opzoeken. En het is natuurlijk vooral een indicatie waar we ongeveer zijn met de topicreeks.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:49 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens over de TT, ja ik vind het een erg vreemde TT, zeker aangezien je niet weet hoe hard zo een topic loopt en je misschien wel 2 of 3 weken doet met 1 topic
Ik heb nu pas door dat het gewoon om de aanduiding "S03E13" gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, ik stoor me er verder niet zo aan, als je TTs gaat stelen om het te realizeren, i wish you best of luck, wellicht wel een succesvol project![]()
Ik zou wellicht dan wel gewoon episode titles nemen, als je een nieuwe opent vlak na airing
O, en het valt MIJ nu pas op dat hij het idd (->s03e13) noteert ipv (s03e12->)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat het gewoon om de aanduiding "S03E13" gaat
Tja, ik zou het in elk geval logischer vinden om het nummer van de huidige aflevering (die van de zondag daarvoor dus, de nieuwste) er dan in te zetten, en niet die van de volgende, zoals nu het geval is. Dan heb je dus het nummer erin van een aflevering waar alleen wat van een preview bekend is en wat uitsluitend in spoilers wordt besproken
Mwah, ooit waren ze op weg naar de CDC in Atlanta, maar we weten wat daarmee is gebeurd. Nu de wereld enigszins in puin ligt, en ze ervan op de hoogte zijn dat iedereen in een zombie verandert, is het niet zo heel vreemd dat ze wat rondzwerven, in plaats van echt weg te reizen.quote:
Een Breivik-je zeg maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef illusions het volgende:
Achja, enige nuttige move sowieso is om een eilandje te pakken en dat langzaam maar zeker uitmoorden.
Hehe. Nee, ik ga zeker geen topics stelen nu hoor hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat het gewoon om de aanduiding "S03E13" gaat
Tja, ik zou het in elk geval logischer vinden om het nummer van de huidige aflevering (die van de zondag daarvoor dus, de nieuwste) er dan in te zetten, en niet die van de volgende, zoals nu het geval is. Dan heb je dus het nummer erin van een aflevering waar alleen wat van een preview bekend is en wat uitsluitend in spoilers wordt besproken
Huh? Bij de "previously in TWD" zie je toch juist dingen die je allemaal al hebt gezien (geen idee zelf, want ik download gewoon een versie waar dat uit is gehaald)?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef stinkie het volgende:
Qua spoilers: boeiend. De " previously in TWD" is ook 1 grote polier van wat er komen gaat. Dan kun je alles weg overslaan.
Daar moet je er echt 10 van in je groep hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Goh, Michonne is toch een beetje menselijk?
Vind het meestal wel handig, ik heb wel vaak van die "oh ja" momentjes in de "previously in TWD". Nadeel alleen is dat je nu bijvoorbeeld al een paar shots zag van die gast (de neger, ben zn naam kwijt), en dan weet je dat ie in die uitzending al terugkomtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Bij de "previously in TWD" zie je toch juist dingen die je allemaal al hebt gezien (geen idee zelf, want ik download gewoon een versie waar dat uit is gehaald)?
En ja, boeiend. Ik hoef niet in een preview te zien dat Morgan terugkomt of iets dergelijks, dat wil ik zien op het moment dat ik de aflevering kijk, en daarin ben ik ongetwijfeld niet de enige.
Ze laten scènes zien die te maken hebben met wat er gaat komen......quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Bij de "previously in TWD" zie je toch juist dingen die je allemaal al hebt gezien (geen idee zelf, want ik download gewoon een versie waar dat uit is gehaald)?
En ja, boeiend. Ik hoef niet in een preview te zien dat Morgan terugkomt of iets dergelijks, dat wil ik zien op het moment dat ik de aflevering kijk, en daarin ben ik ongetwijfeld niet de enige.
Ja ik had ook weinig twijfels over haar, maar veel andere mensen hadden dat (niet onbegrijpelijk) welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
We wisten toch al lang dat ze een goed mens was joh. Ze heeft niks verkeerds gedaan, behalve dat ze gewoon skeptisch is over nieuwe mensen vertrouwen en zo. Ze is op haar hoede.
Pff, blij dat ik ze altijd zonder previously download dan zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nadeel alleen is dat je nu bijvoorbeeld al een paar shots zag van die gast (de neger, ben zn naam kwijt), en dan weet je dat ie in die uitzending al terugkomt
Dit. En bovendien leeft een topic doorgaans langer dan dat de recentste aflevering het hoofdonderwerp is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Eindeloze discussiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit. En bovendien leeft een topic doorgaans langer dan dat de recentste aflevering het hoofdonderwerp is.
Het lijkt me niet dat ze zomaar even 750km gereden hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:21 schreef Hazzard het volgende:
Bekijk het eens op de volgende manier. Die prison kan zomaar 700/800km verderop liggen. Dan zou Rick dus alle prisons in een omtrek van ±750km rondom zijn hometown moeten kennen. Lijkt me niet erg realistisch, vooral niet als je in een beetje afgelegen dorpje woont. Die zijn meestal toch iets meer gefocussed op hun eigen plek.
Dat lijkt voor NL veelquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zomaar even 750km gereden hebben.
Dat mag dan toch wel besproken worden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:16 schreef Disorder het volgende:
Jezus. Stel je voor dat iets niet klopt in een serie of film.
Prima dat jullie het bespreken. Maar ik begrijp er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat mag dan toch wel besproken worden?
Kan wel. Met n hoofdwond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat mag dan toch wel besproken worden?
Ik heb namelijk ook weer mijn twijfels met de gestorven mensen in de auto, die geen walkers leken te zijn geworden
In een wereld waar benzine niet meer uit de pomp komt lopen is dat ook wel een behoorlijke investering van je energie, ook in de vsquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zomaar even 750km gereden hebben.
ja, maar toch, hoe snel heb je hersenbeschadeging bij zo een ongelukquote:
Benzine is vrij zeldzaam natuurlijk..dat ritje maak je niet zomaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:40 schreef heywoodu het volgende:
Als ik in zo'n situatie me bedenk dat ik op een kilometer of 600 van mijn woonplaats zit, uur of 5-6 rijden dus, dan zou ik er denk ik wel een keer op een vroege morgen op uit gaan om te kijken of bijvoorbeeld m'n huis er nog staat
Misschien waren het al wel walkers geworden maar zaten ze gewoon vast met hun gordel en zijn er al andere mensen langsgekomen die een zwaard of iets anders door hun schedel hebben geprikt, of ze gewoon door het hoofd geschoten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
In een wereld waar benzine niet meer uit de pomp komt lopen is dat ook wel een behoorlijke investering van je energie, ook in de vs
[..]
ja, maar toch, hoe snel heb je hersenbeschadeging bij zo een ongeluk
of hersenletsel door de crash. Dat was volgens mij de verklaring van de makers vorig seizoenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Misschien waren het al wel walkers geworden maar zaten ze gewoon vast met hun gordel en zijn er al andere mensen langsgekomen die een zwaard of iets anders door hun schedel hebben geprikt, of ze gewoon door het hoofd geschoten.
Das waar. Nou zitten ze al een tijd bij die gevangenis, misschien dat ze in de loop van de tijd steeds wat benzine gespaard hebben, of op runs wat extra meegenomen hebben ofzo, om een keer die rit te kunnen makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benzine is vrij zeldzaam natuurlijk..dat ritje maak je niet zomaar.
Vast wel, maar voor noodgevallenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Das waar. Nou zitten ze al een tijd bij die gevangenis, misschien dat ze in de loop van de tijd steeds wat benzine gespaard hebben, of op runs wat extra meegenomen hebben ofzo, om een keer die rit te kunnen maken
Zoals nu dus...Ik vind het logisch hoorquote:
Ik ook, maar het punt van heywoodu was dat ze er dan al eens eerder op uit zouden zijn gegaan om eens te kijken hoe het er allemaal uit ziet en dat zie ik dus niet gebeuren. Voor een supply run is het gewoon te ver weg..nu moesten ze wel omdat ze de "zekerheid" van die wapens daar hadden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoals nu dus...Ik vind het logisch hoor
Oh ik bedoelde niet zozeer dat ze er dan al eens eerder naartoe waren gegaan ofzo, maar dat ze wisten dat het op bijvoorbeeld 6 uur rijden ligt, en ze benzine hadden gespaard voor als ze die rit eens gingen maken. Met name om dan in 1 keer te gaan voor voorraden, wapens en als je er dan toch bent ook nog het zien van je huis.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het punt van heywoodu was dat ze er dan al eens eerder op uit zouden zijn gegaan om eens te kijken hoe het er allemaal uit ziet en dat zie ik dus niet gebeuren. Voor een supply run is het gewoon te ver weg..nu moesten ze wel omdat ze de "zekerheid" van die wapens daar hadden.
Boogchick?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:29 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had nog helemaal niet door dat die boogchick dood was trouwens. Volgens mij dachten een aantal mensen dat zij de bestuurder van het busje was, maar Maggie heeft haar neergeschoten.
Die Andrea liet oefenen met d'r boog, waarna Andrea van de muur afsprong om de walker met een mes neer te halen.quote:
Oh ja diequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die Andrea liet oefenen met d'r boog, waarna Andrea van de muur afsprong om de walker met een mes neer te halen.
Ja, die heeft Maggie dus neergeschoten.quote:
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, die heeft Maggie dus neergeschoten.
daarom lacht hij ook, itt Glenn die aangeraakt wordt door Loriquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze tegen rick haar pener aan duwt
Carl lacht ook, met Sophia achter zich waarvan niet duidelijk is wat ze daar precies doet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarom lacht hij ook, itt Glenn die aangeraakt wordt door Lori
Nee man, Dalequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
Aaah ondanks dat kruis voor zijn hoofd zie ik die Dale weer voor me. Die vond ik wellicht nóg irritanter dan Lori...wat een irritante oude baas was dat zeg
Zeker. Die kon niet snel genoeg opgevreten worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:31 schreef Norrage het volgende:
Hershel is wel een held. Die Dale was gewoon een kneus, met zijn betweterige blik
quote:
Moet je Henry, portrait of a serial killer eens kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Had laatst Jumper gezien. best raar om Merle in een andere rol te zien.
huh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef Kenju het volgende:
Verder iemand Black Ops 2 gespeeld? Herken je zijn stem ook meteen.
Ja, hij is Mike Harper. Heb je de singleplayer niet gespeeld? Best zonde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
huh?
Ik speel BO2 bijna elke dag haha
Weliswaar alleen maar multiplayer.
Hoor je zijn stem in de singleplayer?
Ik vond Dale beter als Hershel. Ik vind Hershel gewoon irritant, maar dat is puur persoonlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:51 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond Dale ook wel tof, met z'n RV.Ook al vervult Hershel de opa-rol beter, had ik het voor het verhaal leuker gevonden als Dale erbij was gebleven en dat Hershel desnoods op de boerderij was achtergebleven.
Heb de game nog.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, hij is Mike Harper. Heb je de singleplayer niet gespeeld? Best zonde.
COD2?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:52 schreef maurisioo het volgende:
Singleplayer COD
Singleplayer
COD
COD Zombies
Zombies![]()
The walking dead![]()
COD zombies in CoD2
Wat mensen irritant kunnen vinden aan Dale, Andrea, Carol, Carl en Shane kan ik goed begrijpen, maar bij Hershel kan ik dat helemaal nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Dale beter als Hershel. Ik vind Hershel gewoon irritant, maar dat is puur persoonlijk.
Ik erger me er gewoon aan hoe hij praat enzo. Van mij mag hij gewoon snel opgegeten wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mensen irritant kunnen vinden aan Dale, Andrea, Carol, Carl en Shane kan ik goed begrijpen, maar bij Hershel kan ik dat helemaal niet
Ik vind dat juist een van de weinigen die gewoon nog helemaal helder lijkt, en die ik niet zo snel van die achterlijke acties zie ondernemen als Rick of Carl ofzo.
Dan heb ik zeker iets gemist, vrij zeker dat CoD2 geen zombies hadquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
CoD2 niet meer kunnen herinneren.
CoD2 zombies online mod niet kennenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker iets gemist, vrij zeker dat CoD2 geen zombies had
Ik zie ook wel waarom inderdaad, ziet er vrij lame uit tbh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
CoD2 zombies online mod niet kennen
Gameplay is wel leuk. Maarja, toch al wel een oud spel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie ook wel waarom inderdaad, ziet er vrij lame uit tbh.
Edit: Het youtube filmpje in ieder geval wat ik heb gevonden zo snel.
Sowieso, CoD2 = beste CoD ooit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gameplay is wel leuk. Maarja, toch al wel een oud spel.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef MaxC het volgende:
The Walking Dead The Game seizoen 2 komt deze herfst, kan niet wachten
Vetquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef MaxC het volgende:
Ik las dat ze ook nog 'iets' tussendoor gaan uitbrengen, het zal me benieuwen wat dat is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef MaxC het volgende:
Die shooter lijkt me dan weer niksquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik las dat ze ook nog 'iets' tussendoor gaan uitbrengen, het zal me benieuwen wat dat is.
En die shooter met Daryl en Merle komt over twee weken uit.
zombie modquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
http://imgur.com/D4wcd
Andrea is gewoon een domme hoer in de seriequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mensen irritant kunnen vinden aan Dale, Andrea, Carol, Carl en Shane kan ik goed begrijpen, maar bij Hershel kan ik dat helemaal niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
http://imgur.com/D4wcd
Hoezo "sowieso kut"? Ik vind het een gave seriequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
De serie is sowieso kut. Best jammer want de strip is best te doen.
Geloofwaardige wereldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Er is inderdaad een hoop troep op tv en deze serie valt daar zeker onder. Maar goed, dat jij dingen die belangrijk zijn om een geloofwaardige wereld te creëren als 'mierenneukerij' wil bestempelen zegt eigenlijk al genoeg. Waar komen al hun kogels trouwens vandaan? Trekken ze die uit hun kont?
Wel goed om te horen dat Lori eindelijk dood is, trouwens. In de strip was zij al irritant en de TV versie is al helemaal niet om uit te staan.
Dat er af en toe een aflevering voorbij komt waar geen of weinig zombies of 'walkers'in voor komen is trouwens prima. Een heel seizoen lang ouwehoeren over niks en op een saaie kut boerderij rondslenteren niet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Geloofwaardige wereld![]()
Als ik tv zou moeten volgen zoals jou dan zou ik alleen het NOS journaal spannend vinden
zombiesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Maar goed, dat jij dingen die belangrijk zijn om een geloofwaardige wereld te creëren
Geloofwaardigheid is niet hetzelfde als realisme. Dat het verhaal iets dat onrealistisch is bevat wil nog niet zeggen dat ze iedere vorm van logica overboord kunnen gooien.quote:
Noem dan eens een serie waarin elk detail tot in de puntjes klopt? Waar men niet feilloos vanaf 25 meter met een pistool iemand door zijn hoofd schiet bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid is niet hetzelfde als realisme. Dat het verhaal iets dat onrealistisch is bevat wil nog niet zeggen dat ze iedere vorm van logica overboord kunnen gooien.
Breaking Bad is bijvoorbeeld aardig consistent. Als Walter op één moment ergens slecht in is zie je hem daar vijf minuten later niet ineens in uitblinken omdat het even goed uit komt voor het verhaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noem dan eens een serie waarin elk detail tot in de puntjes klopt? Waar men niet feilloos vanaf 25 meter met een pistool iemand door zijn hoofd schiet bijvoorbeeld?
Ik laat me door allerlei van zulke kleinigheden gelukkig niet te veel afleiden, waardoor ik het een erg spannende serie vind en er elke keer van geniet
Dat zijn er veels te veel om op te noemen. Die zijn echt niet zo zeldzaam hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noem dan eens een serie waarin elk detail tot in de puntjes klopt? Waar men niet feilloos vanaf 25 meter met een pistool iemand door zijn hoofd schiet bijvoorbeeld?
Gelukkig voor jouquote:Ik laat me door allerlei van zulke kleinigheden gelukkig niet te veel afleiden, waardoor ik het een erg spannende serie vind en er elke keer van geniet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, aapjes kijken.
Yep.quote:
Dat vind ik dan wel een van de mindere dingen van de serie, ineens vreet zo'n zombie dus ook de botten gewoon opquote:
Ik kan me niet zo ergeren aan Carl hoor. Volgende episode weer Andrea, Carol, Hershel en The Governorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef TC03 het volgende:
Redelijk sterke aflevering.
Ik vind Carl alleen een irritante blaag.
Ja, ik dacht dat ze sowieso geen doden opaten? Mensen die al een tijdje dood waren dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een van de mindere dingen van de serie, ineens vreet zo'n zombie dus ook de botten gewoon op
Nou ja, Lori was misschien nog niet zo lang dood toen hij aan zijn feestmaal begonquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze sowieso geen doden opaten? Mensen die al een tijdje dood waren dus.
Het is wel een wereld van verschil met hoe hij in seizoen 2 was. Toen was hij pas echt, echt, écht irritant. Nu hoeft ie van mij niet perse dood...toen liever nog eerder dan Lori enquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef TC03 het volgende:
Redelijk sterke aflevering.
Ik vind Carl alleen een irritante blaag.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:56 schreef illusions het volgende:
Morgenochtend staat de nieuwe weer op de harde schijf.
Geen dank:quote:Op maandag 11 maart 2013 08:26 schreef Bot13 het volgende:
Goeie aflevering wel. Feitelijk niet veel gebeurd maar erg stijlvol in beeld gebracht. Lekker sfeertje. Dat stukje waar de gov en rick terugkeren naar hun eigen kamp met die muziek er bij was ook wel vet.
[ Bericht 14% gewijzigd door dada3322 op 11-03-2013 11:06:03 ]
Ik verwacht pas actie aan het einde van aflevering 15 of anders de season finale (16)quote:Op maandag 11 maart 2013 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Saaie filler en aan de preview te zien gaat er volgende week ook nog niks gebeuren.
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef sjeppert het volgende:
filler-aflevering
met al die sniper guns kunnen ze toch wel dat zooitje uit Woodbury op afstand houden
Hij wil wraak nemen omdat Michonne zijn (zombie) dochter heeft vermoord. En Michonne heeft hem halfblind gemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.
Ik vond de nieuwe vriendschappen wel erg mooi om te zien tussen Hershel en Milton en tussen Daryl en Martinez. Het zit wel goed tussen de rest. Het is alleen Rick vs Philip. Allebei leiders die hun waardigheid terug willen krijgen. Egoïstisch, uiteraard.. maar wel begrijpelijk van beide kanten. Ik krijg toch steeds wat meer compassie voor Philip.
Ook al is ie aan het einde van dit seizoen zo dood als een pier. Zelfde geldt voor Andrea, die zie ik haarzelf nog wel heroïsch opofferen voor Rick en zijn crew.
Ook dat inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef H089 het volgende:
[..]
Hij wil wraak nemen omdat Michonne zijn (zombie) dochter heeft vermoord. En Michonne heeft hem halfblind gemaakt natuurlijk.
Alleen Andrea mag Philip zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook dat inderdaadMaar ik denk ook dat hij haar gaat gebruiken als voorbeeld. Iets dat Philip al in gedachte had met Merle en Daryl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |