'k bedoelde die 'pilot'... welke was dat ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
michonne, die wannabe samurai meid.
dat waren allemaal meerdere vreemdelingen bij elkaar/ in 1 keer. dit was een apart geval. hij was helemaal alleen, dus totaal geen gevaar voor de groep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker gezien de recente gebeurtenissen met vreemdelingen oppakken in de groep. Ik had hem ook laten staan. Of hem genekt en z'n supplies meegenomen.
dat rick uit het ziekenhuis komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k bedoelde die 'pilot'... welke was dat ?
Neh ik denk dat ze hem laten staan omdat het voor hun moeilijk is om iemand te kunnen vertrouwen, zeker nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die het bullshit vindt dat ze die backpacker laten staan? Hij zou juist goed de groep kunnen helpen bij het gevecht.. ze zijn al outnumbered... en je kan altijd eerst kijken of ie gevaarlijk is, en daarna nog killen/weggaan, maar er helemaal geen aandacht aan schenken is gewoon dom.
Eh, nee. Je praat onzin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat waren allemaal meerdere vreemdelingen bij elkaar/ in 1 keer. dit was een apart geval. hij was helemaal alleen, dus totaal geen gevaar voor de groep.
Amen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef patat het volgende:
[..]
Neh ik denk dat ze hem laten staan omdat het voor hun moeilijk is om iemand te kunnen vertrouwen, zeker nu.
Hij kan net zo goed een plan maken om die hele gevangenis uit te moorden en leeg te roven.
Niet dat dat zou lukken oid. maar dan raken ze alsnog mensen kwijt.
in je eentje lukt dat nooit tegenover +5 mensen die allemaal wapens hebben. sowieso kan je eerst kijken of hij vriendelijk is voordat je m meeneemt naar de prison..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef patat het volgende:
[..]
Neh ik denk dat ze hem laten staan omdat het voor hun moeilijk is om iemand te kunnen vertrouwen, zeker nu.
Hij kan net zo goed een plan maken om die hele gevangenis uit te moorden en leeg te roven.
Niet dat dat zou lukken oid. maar dan raken ze alsnog mensen kwijt.
nee, het is gewoon dom. als je nooit nieuwe mensen in je groep accepteert, zal je groep gewoon uiteindelijk het loodje leggen.quote:
Jaahaa, hoi! Ik kan ook vriendelijk doen, maar misschien ben ik wel een draak van een mens!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in je eentje lukt dat nooit tegenover +5 mensen die allemaal wapens hebben. sowieso kan je eerst kijken of hij vriendelijk is voordat je m meeneemt naar de prison..
Zoals Merle?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in je eentje lukt dat nooit tegenover +5 mensen die allemaal wapens hebben. sowieso kan je eerst kijken of hij vriendelijk is voordat je m meeneemt naar de prison..
dan kom je er gauw genoeg achter en schiet je m alsnog voor z'n raap.. het gaat erom dat ze een totaal nieuw iemand, die helemaal alleen is, geen eens een kans geven terwijl hij heel bruikbaar voor de groep kan zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:09 schreef patat het volgende:
[..]
Jaahaa, hoi! Ik kan ook vriendelijk doen, maar misschien ben ik wel een draak van een mens!
merle had al ruzie met T-dog en lag sowieso slecht bij de anderen.. dat is een heel ander verhaal.quote:
Jij zou een zombie apocalyps niet overleven zo te lezenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dan kom je er gauw genoeg achter en schiet je m alsnog voor z'n raap.. het gaat erom dat ze een totaal nieuw iemand, die helemaal alleen is, geen eens een kans geven terwijl hij heel bruikbaar voor de groep kan zijn
En hoeveel mensen uit je groep zijn op dat moment gedood?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dan kom je er gauw genoeg achter en schiet je m alsnog voor z'n raap.. het gaat erom dat ze een totaal nieuw iemand, die helemaal alleen is, geen eens een kans geven terwijl hij heel bruikbaar voor de groep kan zijn
Ze praatte ook ineens ipv wat mompelend mopperenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef patat het volgende:
Ik ben Michonne meer gaan waarderen na deze aflevering.
Is dat zo? Had net zo goed een mooie truc kunnen zijn; lokaas staat op de weg naar voorbijgangers te roepen en als deze stoppen, komen z'n zwaarbewapende maatjes uit de struiken om auto, wapens/ammo, voedsel, water, etc. op te eisen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat waren allemaal meerdere vreemdelingen bij elkaar/ in 1 keer. dit was een apart geval. hij was helemaal alleen, dus totaal geen gevaar voor de groep.
Dat wordt dus een goede afweging maken wie je wel en niet meeneemt. Mocht de situatie voordoen dat je iemand tegenkomt die nuttig is, meenemen, maar niet zomaar langs de weg oppikken. Waren Carl en Michonne hem tegengekomen bij die bar en had hij hen daar geholpen was het al anders geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat zo? Had net zo goed een mooie truc kunnen zijn; lokaas staat op de weg naar voorbijgangers te roepen en als deze stoppen, komen z'n zwaarbewapende maatjes uit de struiken om auto, wapens/ammo, voedsel, water, etc. op te eisen.
Aan de andere kant; de groep raakt ook steeds leden kwijt. Je moet de groep ook aanvullen omdat anders overleven in een collectief erg moeilijk wordt. Vergeet niet dat de groep ook een oudere gehandicapte man en een baby onder de hoede heeft. Iedere gezonde fitte man/vrouw die ze kwijtraken, is een bedreiging voor het voortbestaan. Stel dat alleen Hershel, Beth, de baby en Carol overblijven? Die zullen het heel moeilijk hebben om te overleven.
Weet je niet, wie weet duikt hij opeens op bij de bajes, op de vlucht voor anderen ofzo. Of hij komt in aanraking met de Woodbury groep, die hem meenemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:05 schreef Skwish het volgende:
Zet maar een streep door Morgan in de OP. Hij had een goede toevoeging kunnen zijn... jammer.
tuurlijk is dat vervelend, een spoiler in je MYATquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
ik vind het handig als de episode in de TT staat, of vinden jullie dat vervelend?
Ik haal dit topic op zaterdag/zondag altijd uit mijn actieve topics, en als ik de aflevering gezien heb (tegenwoordig gelukkig vaak al maandagavond) pak ik hem weer terugquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
tuurlijk is dat vervelend, een spoiler in je MYAT
liever kijk ik de episode voordat ik weet wat er gaat gebeuren, en ja titels kunnen ook spoilen
ik kijk meestal niet in het topic todat ik de ep gezien heb, maar heb hem vanochtend gekeken, en las toen de titelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik haal dit topic op zaterdag/zondag altijd uit mijn actieve topics, en als ik de aflevering gezien heb (tegenwoordig gelukkig vaak al maandagavond) pak ik hem weer terug
Eeh, de TT zegt helemaal niks, alsof er nooit iemand turnt (en je weet in dit geval uberhaupt nog niet of Morgan etc in de serie komen, of je bent allang gespoiled), ik had het over het episode nummer zelf wat ik nooit gedaan zie worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
tuurlijk is dat vervelend, een spoiler in je MYAT
liever kijk ik de episode voordat ik weet wat er gaat gebeuren, en ja titels kunnen ook spoilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |