Dus na een paar jaar is die apocalyps sowieso voorbij? Handig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef 1299 het volgende:
[..]
Zombies rotten uiteindelijk na een paar maanden/jaren weg dus ze leven niet oneindig
Nee want iedereen die dood gaat word weer een zombie. Dus misschien dat de mensheid dan uitsterft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus na een paar jaar is die apocalyps sowieso voorbij? Handig.
Desalniettemin leveren zombies zoals gepresenteerd in TWD veel meer energie op dan je erin stopt, dus het is wel degelijk een interessante energiebron.
Maar zoals het nu gepresenteerd is, is de overgrote meerderheid een zombie. Hoe minder zombies er zijn, hoe makkelijker je ze dood kan maken, dus het zal snel over en uit zijn voor de zombies. Van ~6 miljard naar ~100 miljoen in een paar jaar tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want iedereen die dood gaat word weer een zombie. Dus misschien dat de mensheid dan uitsterft.
Dan zal het nog een redelijk groot gedeelte zijn. En de mensen zullen op den duur ook sterven aan honger en ziektes enzo. Waardoor ze ook weer zombies worden. Dus de apocalypse zal niet overgaan denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar zoals het nu gepresenteerd is, is de overgrote meerderheid een zombie. Hoe minder zombies er zijn, hoe makkelijker je ze dood kan maken, dus het zal snel over en uit zijn voor de zombies. Van ~6 miljard naar ~100 miljoen in een paar jaar tijd.
Symboliek van het niveau Gerard Joling.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De symboliek in het zingen van Beth missen, godverdomme wat triest
Nee oké, maar dan is het wel een stuk makkelijker te bedwingen. Zombies zijn niet echt in staat om hun opmars door te zetten. Helemaal uitroeien is per definitie onmogelijk (tenzij je de mensheid uitroeit), maar op een gegeven moment komt er een omslagpunt waarbij de mensen zich hergroeperen en systematisch alle zombies buiten houden of afmaken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal het nog een redelijk groot gedeelte zijn. En de mensen zullen op den duur ook sterven aan honger en ziektes enzo. Waardoor ze ook weer zombies worden. Dus de apocalypse zal niet overgaan denk ik.
Zoveel mensen tegenover zombies zijn er niet. En het duurt nog wel lang voordat zombies helemaal weg zijn gerot volgens mij. Dus ik denk niet dat het vol te houden is voor de mensen om de strijd te winnen tegen de zombies. Dat zijn er al veel te veelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Symboliek van het niveau Gerard Joling.
[..]
Nee oké, maar dan is het wel een stuk makkelijker te bedwingen. Zombies zijn niet echt in staat om hun opmars door te zetten. Helemaal uitroeien is per definitie onmogelijk (tenzij je de mensheid uitroeit), maar op een gegeven moment komt er een omslagpunt waarbij de mensen zich hergroeperen en systematisch alle zombies buiten houden of afmaken.
Wow. Zie deze post nu pas. Nooit geweten dat zij dat was in The X-files. Nog zo'n serie die ik moest zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef FoXje het volgende:
Laurie Holden is echt niet verkeerd hoor
[ afbeelding ]
Ze was in X Files al ok
[ afbeelding ]
Die winterstop was er ook om Carl's plotse veroudering te kunnen verantwoorden imoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rik kennen ze daar niet zonder c.
Dramatische aflevering weer trouwens. En ik blijf erbij dat die groep te gemakkelijk weggestuurd zijn terwijl een blinde nog zag dat Rick het tegen iemand anders had ( Lori in zijn hoofd )..
Winter weglaten is trouwens slim aangezien als het vriest die zombies gewoon neerpleuren![]()
Damn ...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:
http://insidetv.ew.com/20(...)-dead-season-2-plan/
Oud artikel, maar het is zó zuur om te lezen hoe goed deze serie had kunnen zijn met een groter budget en Darabont er nog steeds bij:
[..].
Hoezo? Carl is altijd door dezelfde acteur gespeeld ...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Die winterstop was er ook om Carl's plotse veroudering te kunnen verantwoorden imo
Vergelijk Carl uit episode 1 met carl uit de laatste episode.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo? Carl is altijd door dezelfde acteur gespeeld ...
Ik snap dat dat een probleem is voor veel series, maar Carl is nooit vervangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Vergelijk Carl uit episode 1 met carl uit de laatste episode.
Gast is iets van 3 jaar ouder maar in de serie is het net een half tot driekwart jaar later.
Daarom hebben ze bij lost dat negerjongetje na season 1 eruit moeten halen, omdat een maand in de serie een jaar in opnames was.
Dat is een groot conflict met kinderen in zo'n series.
Heb ik ergens gezegd dat Carl vervangen is?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik snap dat dat een probleem is voor veel series, maar Carl is nooit vervangen.
"The Walking Dead" (2010) - Full cast and crew
Ah, nee ik snap wat je bedoelt nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat Carl vervangen is?
ik bedoelde een half jaar in de serie tussen season 1 en 2.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, nee ik snap wat je bedoelt nu.Maar denk niet dat ze een keuze maken om die berg geld een half jaar te laten liggen, terwijl ze gewoon door kunnen, en dat in het mom van credibility.
Andrea was ook dat lekkere wijf dat aan de kant van the smoking man stond in the x-files, voor de mensen die vaag een idee hebben van ik heb haar al eens eerder gezien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:16 schreef DJKoster het volgende:
'Carol' en 'Andrea' nu in The Mist op Ned. 3.
Ow, 'Dale' ook.
Andrea mag heel snel worden opgevreten ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Andrea was ook dat lekkere wijf dat aan de kant van the smoking man stond in the x-files, voor de mensen die vaag een idee hebben van ik heb haar al eens eerder gezien.
IHKV The Walking Dead kan ze overigens doodvallen, wat een kutpersonage. Doet werkelijkwaar niets goed.
Downloaden..quote:Op zondag 3 maart 2013 03:01 schreef houdjemond het volgende:
Hallo vaste kijkers, kom hier even inhaken, en alles rustig teruglezen.
Na veelvuldige herhalingen van een vriendin van me toch maar eens begonnen met kijken, en man, binnen een dag zit ik ruim in episode twee.![]()
Heb dus een hoop in te halen, mag ik vragen waar jullie de nieuwste episodes bekijken, heb helaas zelf geen Fox op mijn tv.
Dat doe je snel.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:01 schreef houdjemond het volgende:
Na veelvuldige herhalingen van een vriendin van me toch maar eens begonnen met kijken, en man, binnen een dag zit ik ruim in episode twee.![]()
Usenet.quote:Heb dus een hoop in te halen, mag ik vragen waar jullie de nieuwste episodes bekijken, heb helaas zelf geen Fox op mijn tv.
Tante uit Amerika neemt het voor me op en stuurt het op.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:01 schreef houdjemond het volgende:
Heb dus een hoop in te halen, mag ik vragen waar jullie de nieuwste episodes bekijken, heb helaas zelf geen Fox op mijn tv.
maar dan wel zijn tas meenemen hequote:Op maandag 4 maart 2013 04:08 schreef OMG het volgende:
Morgan! Wat doe je nou, man? Nog doorgedraaider dan Rick.
De hele aflevering lang hoopte ik dat hij bij zou draaien, maar helaas. Goeie aflevering in ieder geval.
Ook wel lullig van die lifter overigens. Maar ik snap dat je niet iedereen mee kunt nemen.
Verschiltquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:29 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan die comics?
En zitten in de comics dezelfde characters, of is dat compleet anders met een compleet ander verhaal ?
Weet dat bijna wel zeker, maar in ieder geval niet meer in seizoen 3.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef FredVleespet het volgende:
Ze hebben hem gelukkig niet dood laten gaan, die duikt nog wel een keer op. Ook 1 van mijn favoriete personages
Dat was wel het beste stukje. Het geeft goed weer hoe ze veranderd zijn. In S1&2 hadden ze die gast gewoon meegenomen, nu is het echt ieder voor zich en je hebt pech als je niet bij de groep hoort.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef MaxC het volgende:
Het stuk met die lifter/backpacker vond ik wel erg sterk, erg realistisch en hard
Taak van de director ja. Misschien heeft Michonne wat pointers gehad, maar ze heeft sowieso minder redenen om nu zuur te kijken. Ze is niet meer de eenzame loner.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:41 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind het vrij vergezocht dat die backpacker al die tijd heeft weten te overleven, wel een krachtige scène voor de rest.
Deze aflevering liet zien hoe belangrijk het is voor de serie om niet zo lang te blijven hangen op een boerderij of in een gevangenis, vond dit de meest kijkbare aflevering sinds de pilot. Dat ze met een beperkte groep waren speelde ook een rol, de Rick/Carl/Michonne driehoek werkte wel voor mij. Michonne is overigens 10x zo leuk als ze niet voortdurend zo'n zure bek trekt.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de karakterontwikkeling in deze aflevering ook goed. Gebeurt niet vaak. We weten eindelijk wat meer over Michonne.
Inderdaad. Overigens stelde iemand bij Talking Dead de vraag of ze zouden hebben gestopt als het een kind was geweest. De host en gasten waren het er redelijk over eens dat ze dan wel zouden hebben gestopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat was wel het beste stukje. Het geeft goed weer hoe ze veranderd zijn. In S1&2 hadden ze die gast gewoon meegenomen, nu is het echt ieder voor zich en je hebt pech als je niet bij de groep hoort.
Kan het ook wel begrijpen, andere survivors zijn eigenlijk nog gevaarlijker. Je weet wat de zombie's doen, mensen zijn erg onvoorspelbaar in hun gedag.
De serie speelt zich nog steeds in de buurt van Atlanta af. Het was ongeveer 5 uur rijden vanaf de gevangenis.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
Goede ep! Terug naar het opgejaagde gevoel. Ik snap alleen niet hoe ze van de ene op de andere dag zomaar weer terug zijn in hun eigen dorp?
Dat zou idd een goed idee zijn, zijn ze gelijk van de gouverneur af...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
Goede ep! Terug naar het opgejaagde gevoel. Ik snap alleen niet hoe ze van de ene op de andere dag zomaar weer terug zijn in hun eigen dorp?
Gewoon met al die lui uit de gevangenis naar dat dorp gaan.
Ja door 3 seizoenen even de weg kwijt maar ze zijn iet ver gekomen idd. Hoop dat ze deze lijn doorzetten ipv al dat drama in die gevangenis!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De serie speelt zich nog steeds in de buurt van Atlanta af. Het was ongeveer 5 uur rijden vanaf de gevangenis.
Ah oke, dat zou een hoop verklaren. Ik dacht eigenlijk dat die automatisch afging n.a.v. het duwen tegen dat touwtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
op dezelfde manier als dat hij de wapens van Rick en co wilde afpakken denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt.
Volgens mij is dat deels verteld in de epi.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt. En ik zag dat Rick nog een kruisboog in de tas had zitten!
Carl was liev.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk een aflevering zonder Andrea, Carl wel weer irritant toch. Had gehoopt dat hij dood was gegaan en dat Rick boos zou worden op Michionne. Maar ik kan natuurlijk blijven hopen. Verder wel leuke aflevering
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensenquote:
Ach. Irrationaliteit genoeg in deze serie. Carl kan zich wat dat betreft afkopen op het feit dat hij jong en nog impulsief is.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensen
alleen het smeken om de dood was geforceerd, voor de rest juist eens de menselijke kant van wat het met je doet als je je eigen gezin moet doodschietenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef vault_tec het volgende:
morgan... jammer, tof personage alleen dat die zo gek was kwam heel geforceerd over.
Hij wilde die foto koste wat kost. Heeft weinig met badass zijn te maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is 'Rambo' iets voor je.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef matthijst het volgende:
Nauwelijks actie, alleen maar blablabla met die geflipte neger.
En dat geklootviool met die Carl om een foto. Pffffffff... Doe dat ff in 1 minuut hey, uitgerekte bende.
quote:
Wow, dat klinkt goed. Deze ep zat echt heel goed in elkaar. Precies zoals deze serie zou moeten zijn. Hele mooie scenes, mooie karakterontwikkeling, goed ge-acteer, desolate omgeving, extreme emoties en zombies.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Disorder het volgende:
Wat een geweldige episode! Meer van dit graag. Ik vind de andere episodes ook leuk. Maar deze deed me heel erg denken aan de pilot, die ook vol met treurnis en somberheid zat. Echt prachtig.
De schrijver van deze episode wordt trouwens de showrunner voor het volgende seizoen. Wat mij betreft een goede zet
http://torrentz.eu/9b7c6615d6c10d53bea1faf7a97210df75929ad0quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Doosopwielen het volgende:
Heeft iemand een linkje naar nieuwe episode?
Smaken verschillen. Ik vond het gewoon een saaie ep. Slechtste van het seizoen.quote:
De spanning moet erop blijven en ik vond hem goedquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond het gewoon een saaie ep. Slechtste van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |