abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123615695
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de karakterontwikkeling in deze aflevering ook goed. Gebeurt niet vaak. We weten eindelijk wat meer over Michonne.
Precies wat ik dacht. :Y

Top-aflevering. De karakters werden wat uitgediept en dat mocht wel eens. Verder is die kleine setting heel goed gekozen, want meer focus op de karakters, maar ook maakt het dat gevoel van verlatenheid, dat je verwacht aan het einde van de beschaafde wereld, heel goed duidelijk. :)
pi_123616571
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dat was wel het beste stukje. Het geeft goed weer hoe ze veranderd zijn. In S1&2 hadden ze die gast gewoon meegenomen, nu is het echt ieder voor zich en je hebt pech als je niet bij de groep hoort.

Kan het ook wel begrijpen, andere survivors zijn eigenlijk nog gevaarlijker. Je weet wat de zombie's doen, mensen zijn erg onvoorspelbaar in hun gedag.
Inderdaad. Overigens stelde iemand bij Talking Dead de vraag of ze zouden hebben gestopt als het een kind was geweest. De host en gasten waren het er redelijk over eens dat ze dan wel zouden hebben gestopt.

En blijkbaar wilden de makers Morgan al in het 2e seizoen terug laten komen, maar lukte dit niet omdat 't een druk bezet acteur is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_123619789
Mooie ep! Blij dat we Michonne nu wat beter kennen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123619979
Prima aflevering.
Toch apart dat er zoveel verschil (kwaliteit) zit tussen de ene en de andere aflevering. Van te voren weet je natuurlijk dat er in een seizoen een of meerdere afleveringen tussen zitten die wat minder zijn. In TWD lijkt het dat dit precies andersom is: mindere afleveringen met her en der een sterke aflevering afgewisseld.
Verder....verandering van omgeving doet de kijker goed.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_123620112
Als ze deze kwaliteit aanhouden met de nieuwe showrunner Scott Gimple gaat het hopelijk de goede kant op. Maar laten we niet te enthousiast worden na 1 aflevering :P.
pi_123620168
morgan... jammer, tof personage alleen dat die zo gek was kwam heel geforceerd over.
pi_123620268
Erg goede ep. Eindelijk weer een beetje die sfeer van de Pilot Jammer dat Morgan zo was doorgedraaid. Ben benieuwd of we hem nog te zien krijgen.

Preview voor de nieuwe ep ziet er gaaf uit!

[ Bericht 16% gewijzigd door Funzel op 04-03-2013 16:14:19 ]
pi_123621509
Goede ep! Terug naar het opgejaagde gevoel. Ik snap alleen niet hoe ze van de ene op de andere dag zomaar weer terug zijn in hun eigen dorp?

Gewoon met al die lui uit de gevangenis naar dat dorp gaan.
pi_123621824
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
Goede ep! Terug naar het opgejaagde gevoel. Ik snap alleen niet hoe ze van de ene op de andere dag zomaar weer terug zijn in hun eigen dorp?
De serie speelt zich nog steeds in de buurt van Atlanta af. Het was ongeveer 5 uur rijden vanaf de gevangenis.
pi_123622051
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef kurk_droog het volgende:

Gewoon met al die lui uit de gevangenis naar dat dorp gaan.
Dat zou idd een goed idee zijn, zijn ze gelijk van de gouverneur af...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_123622087
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef Nic1 het volgende:

[..]

De serie speelt zich nog steeds in de buurt van Atlanta af. Het was ongeveer 5 uur rijden vanaf de gevangenis.
Ja door 3 seizoenen even de weg kwijt maar ze zijn iet ver gekomen idd. Hoop dat ze deze lijn doorzetten ipv al dat drama in die gevangenis!
pi_123623434
Inderdaad een leuke aflevering, één van de beste afleveringen sinds lange tijd zelfs, wat mij betreft. Het is weer even heel wat anders zo. Ik vond de acteur die Morgan speelt in deze episode ook erg sterk overkomen. _O_Jammer dat hij niet direct meekwam, maar misschien past dat te veel in het directe plaatje. Hij komt vast nog wel eens terug.

Ook dat stukje met die reiziger was goed gedaan. Heel simpel, maar toch sterk. Het zegt genoeg over hoe ze ervoor staan ten opzichte van eerdere seizoenen.

Zulk soort afleveringen mogen er wat mij betreft vaker inzitten. Natuurlijk is dat niet altijd mogelijk, maar het is wel prettig als ze weer eens op een andere locatie zijn.

Oja, nog één ding. Ligt het nou aan mij, of lopen Michonne en Carl op het eind tegen zo'n draad aan? Op het begin doet die walker dat ook, en die krijgt gelijk een kogel door d'r kop. Misschien ligt het aan de manier waarop ze de draad raken en hoeveel druk je er op zet (want anders zou het pistool ook afgaan bij elk windbriesje), maar dat is dan toch wel een risico wat je neemt. :')
pi_123623521
Die kogel in die zombie kwam van Morgan
pi_123624373
Heerlijk een aflevering zonder Andrea, Carl wel weer irritant toch. Had gehoopt dat hij dood was gegaan en dat Rick boos zou worden op Michionne. Maar ik kan natuurlijk blijven hopen :). Verder wel leuke aflevering
pi_123624489
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef dada3322 het volgende:
Die kogel in die zombie kwam van Morgan
Ah oke, dat zou een hoop verklaren. Ik dacht eigenlijk dat die automatisch afging n.a.v. het duwen tegen dat touwtje.
  maandag 4 maart 2013 @ 19:06:51 #266
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_123627308
Ik weet niet hoeveel messen Morgan daar heeft liggen, maar nadat Rick stevig geprikt werd en Morgan van zich af gooide lag er een schoon exemplaar op de grond :P
Also, hoe vaak moet er nog iemand gestoken of neergeknald worden voordat ze die vesten uit de gevangenis beginnen te dragen...? Hopelijk heeft Morgan hen geïnspireerd.

Het is trouwens maar goed dat de dieren blijkbaar niet uit de dood opstaan, moet er niet aan denken om ratten, vogels en alles uit alle denkbare richtingen te moeten weren :o

Die opmerking 'told you' op die bijl _O- _O- _O-
pi_123628128
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt. En ik zag dat Rick nog een kruisboog in de tas had zitten! *O*
PSN: Duuc-nl
  maandag 4 maart 2013 @ 19:45:39 #268
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123629292
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_123629931
quote:
19s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt.
op dezelfde manier als dat hij de wapens van Rick en co wilde afpakken denk ik
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_123630830
quote:
19s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt. En ik zag dat Rick nog een kruisboog in de tas had zitten! *O*
Volgens mij is dat deels verteld in de epi.
pi_123630865
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk een aflevering zonder Andrea, Carl wel weer irritant toch. Had gehoopt dat hij dood was gegaan en dat Rick boos zou worden op Michionne. Maar ik kan natuurlijk blijven hopen :). Verder wel leuke aflevering
Carl was liev.
pi_123630947
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Carl was liev.
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensen
pi_123631317
Carl is fucking alfa, ik geef het nog een paar afleveringen voordat Michonne braaf aan zijn piemeltje staat te lurken :).
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123632440
Mooie aflevering. Zeker weten de beste van het seizoen. Vind Morgan ook wel goed acteren. Ik ben eigenlijk blij dat hij niet mee ging, zou na een paar afleveringen toch weer tegenvallen.
pi_123632651
"The mat said welcome"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')