Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de karakterontwikkeling in deze aflevering ook goed. Gebeurt niet vaak. We weten eindelijk wat meer over Michonne.
Inderdaad. Overigens stelde iemand bij Talking Dead de vraag of ze zouden hebben gestopt als het een kind was geweest. De host en gasten waren het er redelijk over eens dat ze dan wel zouden hebben gestopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat was wel het beste stukje. Het geeft goed weer hoe ze veranderd zijn. In S1&2 hadden ze die gast gewoon meegenomen, nu is het echt ieder voor zich en je hebt pech als je niet bij de groep hoort.
Kan het ook wel begrijpen, andere survivors zijn eigenlijk nog gevaarlijker. Je weet wat de zombie's doen, mensen zijn erg onvoorspelbaar in hun gedag.
De serie speelt zich nog steeds in de buurt van Atlanta af. Het was ongeveer 5 uur rijden vanaf de gevangenis.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
Goede ep! Terug naar het opgejaagde gevoel. Ik snap alleen niet hoe ze van de ene op de andere dag zomaar weer terug zijn in hun eigen dorp?
Dat zou idd een goed idee zijn, zijn ze gelijk van de gouverneur af...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
Goede ep! Terug naar het opgejaagde gevoel. Ik snap alleen niet hoe ze van de ene op de andere dag zomaar weer terug zijn in hun eigen dorp?
Gewoon met al die lui uit de gevangenis naar dat dorp gaan.
Ja door 3 seizoenen even de weg kwijt maar ze zijn iet ver gekomen idd. Hoop dat ze deze lijn doorzetten ipv al dat drama in die gevangenis!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De serie speelt zich nog steeds in de buurt van Atlanta af. Het was ongeveer 5 uur rijden vanaf de gevangenis.
Ah oke, dat zou een hoop verklaren. Ik dacht eigenlijk dat die automatisch afging n.a.v. het duwen tegen dat touwtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
op dezelfde manier als dat hij de wapens van Rick en co wilde afpakken denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt.
Volgens mij is dat deels verteld in de epi.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Morgen aan die enorme hoop wapens komt. En ik zag dat Rick nog een kruisboog in de tas had zitten!
Carl was liev.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:45 schreef opreis het volgende:
Heerlijk een aflevering zonder Andrea, Carl wel weer irritant toch. Had gehoopt dat hij dood was gegaan en dat Rick boos zou worden op Michionne. Maar ik kan natuurlijk blijven hopen. Verder wel leuke aflevering
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |