Als Otis traag was, dan had Shane ook gewoon weg kunnen lopen en rijden, en had z'n verhaal wel geklopt. Alleen heeft 'ie Otis ook nog eens doodgeschoten, wat ik me ervan herinner. Dus het was niet alleen "achterlaten om weg te komen".quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kon Shane moeilijk lopen ofzo? En die dikke was sowieso al traag. Dus hij moest hem achterlaten om weg te komen, en zichzelf te redden. Dat is gewoon wat je moet doen om te overleven.
Hij schoot hem in zijn been, zodat hij moest stoppen. En Shane was zelf ook traag, omdat hij moeilijk kon lopen volgens mij. En als je dan Otis achterlaat, waar al die zombies zich op storten, kan je gewoon makkelijk wegkomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Als Otis traag was, dan had Shane ook gewoon weg kunnen lopen en rijden, en had z'n verhaal wel geklopt. Alleen heeft 'ie Otis ook nog eens doodgeschoten, wat ik me ervan herinner. Dus het was niet alleen "achterlaten om weg te komen".
Dale was de eerste die dat vrij snel doorhad.
Oeps, je hebt gelijk. Maar dan nog, ik ben van mening dat hij Otis niet had hoeven neer te schieten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schoot hem in zijn been, zodat hij moest stoppen. En Shane was zelf ook traag, omdat hij moeilijk kon lopen volgens mij. En als je dan Otis achterlaat, waar al die zombies zich op storten, kan je gewoon makkelijk wegkomen.
Dat kan, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik vond het wel een goed personage hierom, omdat hij nergens voor terugdeinst. Alleen op het laatst kon hij niet meer bij de groep blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Oeps, je hebt gelijk. Maar dan nog, ik ben van mening dat hij Otis niet had hoeven neer te schieten.
Het jammere aan de Governor is dat zijn karakter niet echt opgebouwd is. Het was misschien leuker geweest om al meer van hem gezien te hebben voordat personages uit Rick's groep hem tegenkwamen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Jivis het volgende:
Het toffe aan Shane vond ik dat hij (voordat die echt volledig doorsloeg) schijt had aan de morele codes uit het leven voor de apocalypse. Dat zag je bijvoorbeeld toen hij die zombiefamilie van Hershel losliet. Als dat niet was gebeurd, had die waarschijnlijk nooit het licht gezien en zich bij de groep aangesloten.
Omdat hij niet door- en door slecht was, dig ik hem beter dan de Governour. Die is gewoon puur slecht, hoewel de schrijvers wel (tevergeefs) proberen hem iets van menselijkheid mee te geven. Dat ik de acteur matig vind helpt ook niet echt mee.
Ik vind de Governor ook niet echt een interessant personage. Ik had er veel van verwacht, maar van mij mag hij wel weer uit de serie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Jivis het volgende:
Het toffe aan Shane vond ik dat hij (voordat die echt volledig doorsloeg) schijt had aan de morele codes uit het leven voor de apocalypse. Dat zag je bijvoorbeeld toen hij die zombiefamilie van Hershel losliet. Als dat niet was gebeurd, had die waarschijnlijk nooit het licht gezien en zich bij de groep aangesloten.
Omdat hij niet door- en door slecht was, dig ik hem beter dan de Governour. Die is gewoon puur slecht, hoewel de schrijvers wel (tevergeefs) proberen hem iets van menselijkheid mee te geven. Dat ik de acteur matig vind helpt ook niet echt mee.
En dat terwijl er in de comics zelfs een hele prequel aan hem is gewijd, geloof ik. Hebben ze in de serie toch iets fout gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Governor ook niet echt een interessant personage. Ik had er veel van verwacht, maar van mij mag hij wel weer uit de serie.
inderdaad ik wil dat rik hem pijnlijk afmaaktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de Governor ook niet echt een interessant personage. Ik had er veel van verwacht, maar van mij mag hij wel weer uit de serie.
Ik wil dat Michonne hem kapot raped.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
inderdaad ik wil dat rik hem pijnlijk afmaakt
Misschien dat ze dat nog laten zien voordat hij sterft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
En dat terwijl er in de comics zelfs een hele prequel aan hem is gewijd, geloof ik. Hebben ze in de serie toch iets fout gedaan.
Hoop het maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
En dat terwijl er in de comics zelfs een hele prequel aan hem is gewijd, geloof ik. Hebben ze in de serie toch iets fout gedaan.
Loversquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de comics niet gelezen, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat Rick en Philip elkaar kennen. Iets zoals oud collega's, zoiets. Nogmaals, ik weet het niet zeker.
Alsof het uitmaakt wat er in de comics staat:l Dit seizoen had machtig mooi kunnen zijn, helaas zwaar verneukt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de comics niet gelezen, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat Rick en Philip elkaar kennen. Iets zoals oud collega's, zoiets. Nogmaals, ik weet het niet zeker.
En ik moet de boel nog downloaden vanaf de 4de aflevering en had weer een beetje hoopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wat er in de comics staat:l Dit seizoen had machtig mooi kunnen zijn, helaas zwaar verneukt.
Vind het wel mee vallen eerlijk gezegd. Ik ben wel een beetje uitgekeken op die gevangenis. De volgende aflevering kan dit seizoen maken of brekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef dada3322 het volgende:
Alsof het uitmaakt wat er in de comics staat:l Dit seizoen had machtig mooi kunnen zijn, helaas zwaar verneukt.
quote:The opener allegedly flashbacks to the early days of the zombie apocalypse. The entire episode would have tracked a squad of Army Rangers dropping into Atlanta. They get trapped in a zombie outbreak. “All they have to do is travel maybe a dozen blocks, a simple journey, but what starts as a no-brainer scenario goes from ‘the city is being secured’ to ‘holy shit, we’ve lost control, the world is ending,’” Darabont describes in a letter to AICN. So, yeah — Black Hawk Down with zombies.
Along the way, the soldiers encounter some familiar faces from the show. “Picture our squad arriving at a manned barricade where some civilians are being held back from leaving the city on shoot-to-kill orders to stop the spread of contagion, it’s a panicked high-intensity scene, and in this crowd of desperate people we find Andrea and Amy. The barricade gunners panic, the civilians start to get mowed down by machine-gun fire, and in this melee the girls get pulled to safety by some old guy they don’t even know. It’s Dale. He’s nobody to them, just some guy who saw the opportunity to do the right thing and reacted in the moment.”
The end of the episode concludes with the last surviving member of the squad, now infected and dying, hiding in a tank. A very familiar tank…
“After the soldier dies this squalid, lonely death … and after a quiet lapse of time … we do a shot-for-shot reprise from the first episode of the first season: Rick comes scrambling into the tank to escape the horde … blows that zombie soldier’s brains out … now Rick’s trapped … fade out … the end. The notion was to take the ‘throwaway’ tank zombie Rick encountered in the pilot, and tell that soldier’s story. Make him the star of his own movie, follow his journey, but don’t reveal who he is until the end. The idea being that every zombie has a story…”
Ik ook! ^^quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:06 schreef Disorder het volgende:
Ik ben misschien in de minderheid, maar ik vind de serie nog steeds erg vermakelijk.
Rik kennen ze daar niet zonder c.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef BzP het volgende:
[..]
inderdaad ik wil dat rik hem pijnlijk afmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |