abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123352414
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

sonic eye oO<
die gast op het dak met dat pistool on zn handen lijkt mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123352617
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zei de domme cultuurbarbaar. Die neger is bij de echte seriekijker ontzettend bekend door zijn rol in The Wire.
Ja? Dus? Ik heb geprobeerd The Wire te kijken, niet mijn smaak.
pi_123352751
dat van beth was leuk

maar het gaat echt te traag nu, ook door die kut van een andrea. dat hele 'town versus prison' gaat nu al veel te lang op.. er moet echt wat gebeuren nu
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:14:05 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123353322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Eenskijken het volgende:
dat van beth was leuk

maar het gaat echt te traag nu, ook door die kut van een andrea. dat hele 'town versus prison' gaat nu al veel te lang op.. er moet echt wat gebeuren nu
Wat was er leuk van Beth dan?
Oh.
pi_123353789
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef Lyzio het volgende:

[..]

SPOILER
:Y
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:33:16 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123354046
SPOILER
Oh.
pi_123354154
Dus dat groepje dat gevangenis werd uitgeknikkert vind het helemaal prima om daar een bloedbad aan te richten omdat Rick niet lief tegen ze was, terwijl de rest dat wel was? :')

Achja in deze serie kan je ook geen negers met een sterke persoonlijkheid verwachten :') Of naja op Michonne na dan.... de rest krijgt een paar simpele zinnetjes tekst en zijn voor je het weet weer afgeknald.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:56:06 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123354668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Dus dat groepje dat gevangenis werd uitgeknikkert vind het helemaal prima om daar een bloedbad aan te richten omdat Rick niet lief tegen ze was, terwijl de rest dat wel was? :')

Achja in deze serie kan je ook geen negers met een sterke persoonlijkheid verwachten :') Of naja op Michonne na dan.... de rest krijgt een paar simpele zinnetjes tekst en zijn voor je het weet weer afgeknald.
Michonne kan ook heel goed boos kijken. Volgens mij lachte ze pas voor het eerst deze episode :')
Oh.
pi_123355260
quote:
Dit.

En Rick wantrouwt Michonne nu ineens niet meer? Ook inconsequent zeg.
pi_123355265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Michonne kan ook heel goed boos kijken. Volgens mij lachte ze pas voor het eerst deze episode :')
Ja dat was wel leuk, een beetje variatie. :D
pi_123355274
Nou ik vond het weer een heel goede aflevering toch.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
I´m back.
pi_123355278
quote:

Dat vond ik ook echt zo onzinnig, past totaal niet.
pi_123355300
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen ?
pi_123355344
quote:

Afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Voor nu zijn ze blij dat ze een dak boven hun hoofd hebben, als de ware bedoelingen van de gouverneur duidelijk worden of als hij zijn ware aard laat zien, zou het kunnen zijn dat ze juist voor Rick en zijn groep een paard van Troje kunnen zijn.

Vraag me wel af hoe Andrea het verder gaat doen. Het is duidelijk dat ze de gouverneur niet doodt in zijn slaap... wat gaat ze wel doen?

Trouwens volgens mij goed dat Rick en zijn groep nu Merle hebben, dat hebben ze veel aan, denk ik...
I´m back.
pi_123355347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:46 schreef HiZ het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen ?
15 dacht ik, dus nog 4.
I´m back.
pi_123355666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat was er leuk van Beth dan?
het zingen
pi_123355672
michonne kijkt alleen maar boos 99% van de tijd, en zegt geen woord. die moet echt oprotten. hopelijk wordt die snel afgekilled in de serie
pi_123355682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
michonne kijkt alleen maar boos 99% van de tijd, en zegt geen woord. die moet echt oprotten. hopelijk wordt die snel afgekilled in de serie
tja, stereotype he
How did they ever make a movie of Lolita?
pi_123355815
quote:
Ach, ergens is er ook wel een reden om niet vrolijk te zijn. "Gevangen" zijn door de governor, vervolgens niet echt vertrouwd worden door Rick's groep, dan weer opgescheept worden met Merle. En afgelopen aflevering nog wel een grappig opmerking, vond ik dan ("I did not realize the messiah complex was contagious" aan Andrea gericht).

Maar ze is nog altijd nuttiger met d'r zwaard die domme trut van een Andrea. Die mag van mij zo snel mogelijk worden opgegeten, maar je zult altijd zien dat die de hele serie lang blijft leven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_123355856
Ik heb alle hoop op enige logica in deze serie opgegeven maar desalniettemin vermaak ik me wel. Toch besef ik me weemoed dat deze serie met heel weinig moeite veel en veel beter zou kunnen zijn.

Gewoon een iets "realistischere" zombie apocalypse, zeg maar. Dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
Conscience do cost.
pi_123355857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:54 schreef ems. het volgende:
Ik heb alle hoop op enige logica in deze serie opgegeven maar desalniettemin vermaak ik me wel. Toch besef ik me weemoed dat deze serie met heel weinig moeite veel en veel beter zou kunnen zijn.

Gewoon een iets "realistischere" zombie apocalypse, zeg maar. Dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
Ja, hoe dan?
I´m back.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:23:24 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123356713
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:20 schreef OMG het volgende:

[..]

Ach, ergens is er ook wel een reden om niet vrolijk te zijn. "Gevangen" zijn door de governor, vervolgens niet echt vertrouwd worden door Rick's groep, dan weer opgescheept worden met Merle. En afgelopen aflevering nog wel een grappig opmerking, vond ik dan ("I did not realize the messiah complex was contagious" aan Andrea gericht).

Maar ze is nog altijd nuttiger met d'r zwaard die domme trut van een Andrea. Die mag van mij zo snel mogelijk worden opgegeten, maar je zult altijd zien dat die de hele serie lang blijft leven.
Andrea heb ik niet zoveel problemen mee, Carol moet eens opgevreten worden.. Die heeft echt geen toegevoegde waarde en loopt al 3 seizoenen alleen maar in de weg. Haar kinderen zijn al dood, zelf kan en doet ze niks.

Ik zou het wel goed vinden als Rick het einde van het seizoen niet haalt. Hij verliest steeds meer controle en ook de groep begint hem beu te raken. Het feit dat Carl mee gaat op een run, lijkt me een aanleiding naar een sentimenteel bedoeld einde waarbij Carl zijn Pa ziet sneuvelen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123357317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hoe dan?
Verhaal van The Walking Dead The Game aanhouden _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:32:21 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123357958
Had ik al gezegd hoe matig ik deze aflevering vond?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:34:51 #275
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123358016
Wat betreft Morgan.

SPOILER
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:01:27 #276
237910 Tetz
like.no.other
pi_123358641
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Andrea heb ik niet zoveel problemen mee, Carol moet eens opgevreten worden.. Die heeft echt geen toegevoegde waarde en loopt al 3 seizoenen alleen maar in de weg. Haar kinderen zijn al dood, zelf kan en doet ze niks.

Ik zou het wel goed vinden als Rick het einde van het seizoen niet haalt. Hij verliest steeds meer controle en ook de groep begint hem beu te raken. Het feit dat Carl mee gaat op een run, lijkt me een aanleiding naar een sentimenteel bedoeld einde waarbij Carl zijn Pa ziet sneuvelen.
Ik zou het jammer vinden als Rick het einde niet haalt. Hopelijk krijgt hij de controle weer terug als hij Morgan weer ziet.

En wat betreft Morgan zijn zoon:
SPOILER
pi_123359262
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat betreft Morgan.

SPOILER
*O*
pi_123359270
quote:

[..]

Ze laten Rick echt niet doodgaan. Dat is als Jack dood laten gaan in het 3e seizoen van Lost.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 26-02-2013 10:49:35 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:31:46 #279
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123359306
quote:

[..]

Rick heeft gewoon een dipje. Zou je niet? Zonder Rick stort het in elkaar, ook al is hij nu even niet goed bij z'n hoofd. Het zou natuurlijk kunnen, maar dan wordt Daryl de nieuwe leider (lijkt mij, qua pikorde) met Hershel als raadgever (zijn oude rol eigenlijk) en Merle als henchman. Kan ook leuk worden. Hoop het alleen niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:43:06 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123359554
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze laten Rick echt niet doodgaan. Dat is al Jack dood laten gaan in het 3e seizoen van Lost.
Zou goed geweest zijn voor de hele serie, daar niet van :P

Maar ik weet het niet, de serie neemt het niet heel erg nauw met de gebeurtenissen uit de comic en Kirkman zelf heeft altijd beweerd dat ondanks dat Rick het hoofdpersonage is, het erg waarschijnlijk is dat hij het einde van de comic niet haalt. Hopelijk zegt dit iets over de serie en is Rick niet almachtig.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:51:50 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123359755
SPOILER: Stukje uit interview met Kirkman
Shit's going down _O_
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:02:25 #282
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123359997
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Rossdale het volgende:
Shit's going down _O_
Ik hoop dat dit ook daadwerkelijk de snelheid in de serie terugbrengt die het aan het begin van het seizoen en aan het einde van seizoen 2 had :) Ben erg benieuwd!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:15:20 #283
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_123360371
quote:
Shit's going down _O_
Kirkman weet hoe hij zijn show moet verkopen. Eerst maar eens zien hoe het in werkelijkheid zal verlopen. Ik verheug mij op niks.
pi_123360491
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef JohnB52 het volgende:

Ja? Dus? Ik heb geprobeerd The Wire te kijken, niet mijn smaak.
The Wire is volgens een generaal ondersteunde mening de beste serie die ooit op TV geweest is. Kan je ding niet zijn. Maar het is vrij stompzinnig om iedere neger weg te zetten als een andere neger die je ergens gezien hebt. Zeker als het zo'n bekende is. Maar goed, het kan zijn dat je wereld zo in elkaar zit natuurlijk.
quote:
Ik dacht dat er wel meer in de rol van Michonne had gezeten, maar tot nu toe doen ze er opvallend weinig mee. Ze zit inderdaad alleen maar boos te kijken in een hoekje.
Wel ben ik benieuwd naar wat ze bedoelde toen ze tegen Andrea zei "I knew that it would hurt you.". Zit daar meer achter (als in bijvoorbeeld "ik wilde je pijn doen") of is het echt niet meer dan dat? BInnen Woodbury kwam ze op mij maar over als een raar figuur die niet kan accepteren dat het gewoon een community was die hun wilde opnemen met wat rare quirks van de Mayor. Maar kennelijk zag ze meteen al meer....
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef hexje het volgende:

Kirkman weet hoe hij zijn show moet verkopen. Eerst maar eens zien hoe het in werkelijkheid zal verlopen. Ik verheug mij op niks.
Dit dus. Echt spectaculair is de serie niet meer geweest sinds het eerste seizoen. Dat krijgen we sowieso niet meer terug. Maar je leest dit soort teksten wel vaker terwijl er vervolgens weinig opvallends gebeurt.

Het zou wel een interessant gegeven zijn als ze elkaar zouden kennen oid en de één iets weet over de ander. Een zwakte, stoornis, psychische waardoor de mayor weg moest oid.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:19:49 #285
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_123360497
quote:

Dat doen ze in ruil voor een veilige plek. In tijden van apocalyps reageren mensen niet logisch of consequent.
pi_123360518
quote:
Shit's going down _O_
SPOILER
pi_123361092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit.

En Rick wantrouwt Michonne nu ineens niet meer? Ook inconsequent zeg.
rick is gewoon van het padje af
pi_123361246
Heb sinds het vorige seizoen niet meer gekeken omdat het te soapy werd. Is dat inmiddels veranderd of is het nog steeds een zombie soap? _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:47:28 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123361335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:00 schreef MaxC het volgende:

[..]

Verhaal van The Walking Dead The Game aanhouden _O_
Dat is een veel vetter verhaal inderdaad :P
Oh.
pi_123361345
quote:
Michonne moet blijven, tis een stoere chick *O*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:49:47 #291
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_123361401
quote:
Ik zag haar voor het eerst lachen in deze aflevering. Was wel een cynische lachje, maar toch, ik tel hem.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:50:57 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123361437
quote:
Shit's going down _O_
Dat hoop ik dan maar, mogen wel wat goede plottwists komen.
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:05:21 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123361831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

het zingen
Toen ze ging zingen dacht ik echt :') . Ik ben een serie over de zombie apocalypse aan het kijken, niet naar de Voice. Ik wachtte op het moment dat Rick en Merle in draaiende stoelen zaten en commentaar erover gaven. Beth is best een leuk meisje om te zien, maar ik zou haar niet missen als ze door zombies wordt aangevallen. Maar dat zou ik bij de hele cast niet erg vinden, op Daryl na dan :')
Oh.
pi_123361967
Dacht ik ook , dit is toch geen the Walking Glee Club !?
Daryl, Michonne, Merle, Rick ... en vooruit Carl mogen van mij blijven.
Mocht Carl ook het loodje leggen dan heb je helemaal niks meer aan Rick.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:22:07 #295
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_123362350
En die little ass kicker voegt ook niks toe aan de serie, alleen wat doelloos geblaat :r
Ik hoop dat daar binnenkort ook op geknaagd gaat worden door zombies :(

:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_123362480
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toen ze ging zingen dacht ik echt :') . Ik ben een serie over de zombie apocalypse aan het kijken, niet naar de Voice. Ik wachtte op het moment dat Rick en Merle in draaiende stoelen zaten en commentaar erover gaven. Beth is best een leuk meisje om te zien, maar ik zou haar niet missen als ze door zombies wordt aangevallen. Maar dat zou ik bij de hele cast niet erg vinden, op Daryl na dan :')
mwa, het was een rustig moment, ik bedoel, er was geen directe dreiging van zombies. en iedereen zat erdoorheen. als een leuk meisje dan begint te zingen en de harten doet warmen doet dat wel ff goed voor iedereen denk ik :Y)
pi_123362490
De symboliek in het zingen van Beth missen, godverdomme wat triest ;(

[ Bericht 2% gewijzigd door ClapClapYourHands op 26-02-2013 12:34:32 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:33:29 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123362690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

mwa, het was een rustig moment, ik bedoel, er was geen directe dreiging van zombies. en iedereen zat erdoorheen. als een leuk meisje dan begint te zingen en de harten doet warmen doet dat wel ff goed voor iedereen denk ik :Y)
Ik vond het in ieder geval irritant :P Maarja volgende week word denk wel vet _O_
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:34:01 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123362706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De symboliek missen in het zingen van Beth missen, godverdomme wat triest ;(
Symboliek in deze serie :')
Oh.
pi_123362737
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Symboliek in deze serie :')
Mensen die hersenloos series kijken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: