quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
sonic eye
die gast op het dak met dat pistool on zn handen lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Dus? Ik heb geprobeerd The Wire te kijken, niet mijn smaak.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zei de domme cultuurbarbaar. Die neger is bij de echte seriekijker ontzettend bekend door zijn rol in The Wire.
Wat was er leuk van Beth dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Eenskijken het volgende:
dat van beth was leuk
maar het gaat echt te traag nu, ook door die kut van een andrea. dat hele 'town versus prison' gaat nu al veel te lang op.. er moet echt wat gebeuren nu
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Michonne kan ook heel goed boos kijken. Volgens mij lachte ze pas voor het eerst deze episodequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Dus dat groepje dat gevangenis werd uitgeknikkert vind het helemaal prima om daar een bloedbad aan te richten omdat Rick niet lief tegen ze was, terwijl de rest dat wel was?
Achja in deze serie kan je ook geen negers met een sterke persoonlijkheid verwachtenOf naja op Michonne na dan.... de rest krijgt een paar simpele zinnetjes tekst en zijn voor je het weet weer afgeknald.
Dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Dus dat groepje dat gevangenis werd uitgeknikkert vind het helemaal prima om daar een bloedbad aan te richten omdat Rick niet lief tegen ze was, terwijl de rest dat wel was?
Ja dat was wel leuk, een beetje variatie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michonne kan ook heel goed boos kijken. Volgens mij lachte ze pas voor het eerst deze episode
Dat vond ik ook echt zo onzinnig, past totaal niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Voor nu zijn ze blij dat ze een dak boven hun hoofd hebben, als de ware bedoelingen van de gouverneur duidelijk worden of als hij zijn ware aard laat zien, zou het kunnen zijn dat ze juist voor Rick en zijn groep een paard van Troje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Achja in deze serie kan je ook geen negers met een sterke persoonlijkheid verwachtenOf naja op Michonne na dan.... de rest krijgt een paar simpele zinnetjes tekst en zijn voor je het weet weer afgeknald.
het zingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er leuk van Beth dan?
tja, stereotype hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
michonne kijkt alleen maar boos 99% van de tijd, en zegt geen woord. die moet echt oprotten. hopelijk wordt die snel afgekilled in de serie
Ach, ergens is er ook wel een reden om niet vrolijk te zijn. "Gevangen" zijn door de governor, vervolgens niet echt vertrouwd worden door Rick's groep, dan weer opgescheept worden met Merle. En afgelopen aflevering nog wel een grappig opmerking, vond ik dan ("I did not realize the messiah complex was contagious" aan Andrea gericht).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
michonne kijkt alleen maar boos 99% van de tijd, en zegt geen woord. die moet echt oprotten. hopelijk wordt die snel afgekilled in de serie
Ja, hoe dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 03:54 schreef ems. het volgende:
Ik heb alle hoop op enige logica in deze serie opgegeven maar desalniettemin vermaak ik me wel. Toch besef ik me weemoed dat deze serie met heel weinig moeite veel en veel beter zou kunnen zijn.
Gewoon een iets "realistischere" zombie apocalypse, zeg maar. Dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
Andrea heb ik niet zoveel problemen mee, Carol moet eens opgevreten worden.. Die heeft echt geen toegevoegde waarde en loopt al 3 seizoenen alleen maar in de weg. Haar kinderen zijn al dood, zelf kan en doet ze niks.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 03:20 schreef OMG het volgende:
[..]
Ach, ergens is er ook wel een reden om niet vrolijk te zijn. "Gevangen" zijn door de governor, vervolgens niet echt vertrouwd worden door Rick's groep, dan weer opgescheept worden met Merle. En afgelopen aflevering nog wel een grappig opmerking, vond ik dan ("I did not realize the messiah complex was contagious" aan Andrea gericht).
Maar ze is nog altijd nuttiger met d'r zwaard die domme trut van een Andrea. Die mag van mij zo snel mogelijk worden opgegeten, maar je zult altijd zien dat die de hele serie lang blijft leven.
Verhaal van The Walking Dead The Game aanhoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ik zou het jammer vinden als Rick het einde niet haalt. Hopelijk krijgt hij de controle weer terug als hij Morgan weer ziet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Andrea heb ik niet zoveel problemen mee, Carol moet eens opgevreten worden.. Die heeft echt geen toegevoegde waarde en loopt al 3 seizoenen alleen maar in de weg. Haar kinderen zijn al dood, zelf kan en doet ze niks.
Ik zou het wel goed vinden als Rick het einde van het seizoen niet haalt. Hij verliest steeds meer controle en ook de groep begint hem beu te raken. Het feit dat Carl mee gaat op een run, lijkt me een aanleiding naar een sentimenteel bedoeld einde waarbij Carl zijn Pa ziet sneuvelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat betreft Morgan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze laten Rick echt niet doodgaan. Dat is als Jack dood laten gaan in het 3e seizoen van Lost.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Andrea heb ik niet zoveel problemen mee, Carol moet eens opgevreten worden.. Die heeft echt geen toegevoegde waarde en loopt al 3 seizoenen alleen maar in de weg. Haar kinderen zijn al dood, zelf kan en doet ze niks.
Ik zou het wel goed vinden als Rick het einde van het seizoen niet haalt. Hij verliest steeds meer controle en ook de groep begint hem beu te raken. Het feit dat Carl mee gaat op een run, lijkt me een aanleiding naar een sentimenteel bedoeld einde waarbij Carl zijn Pa ziet sneuvelen.
Rick heeft gewoon een dipje. Zou je niet? Zonder Rick stort het in elkaar, ook al is hij nu even niet goed bij z'n hoofd. Het zou natuurlijk kunnen, maar dan wordt Daryl de nieuwe leider (lijkt mij, qua pikorde) met Hershel als raadgever (zijn oude rol eigenlijk) en Merle als henchman. Kan ook leuk worden. Hoop het alleen niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou goed geweest zijn voor de hele serie, daar niet vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze laten Rick echt niet doodgaan. Dat is al Jack dood laten gaan in het 3e seizoen van Lost.
SPOILER: Stukje uit interview met KirkmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit's going down
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat dit ook daadwerkelijk de snelheid in de serie terugbrengt die het aan het begin van het seizoen en aan het einde van seizoen 2 hadSPOILER: Stukje uit interview met KirkmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit's going downBen erg benieuwd!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Kirkman weet hoe hij zijn show moet verkopen. Eerst maar eens zien hoe het in werkelijkheid zal verlopen. Ik verheug mij op niks.SPOILER: Stukje uit interview met KirkmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit's going downZwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
The Wire is volgens een generaal ondersteunde mening de beste serie die ooit op TV geweest is. Kan je ding niet zijn. Maar het is vrij stompzinnig om iedere neger weg te zetten als een andere neger die je ergens gezien hebt. Zeker als het zo'n bekende is. Maar goed, het kan zijn dat je wereld zo in elkaar zit natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef JohnB52 het volgende:
Ja? Dus? Ik heb geprobeerd The Wire te kijken, niet mijn smaak.
Ik dacht dat er wel meer in de rol van Michonne had gezeten, maar tot nu toe doen ze er opvallend weinig mee. Ze zit inderdaad alleen maar boos te kijken in een hoekje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
Dit dus. Echt spectaculair is de serie niet meer geweest sinds het eerste seizoen. Dat krijgen we sowieso niet meer terug. Maar je leest dit soort teksten wel vaker terwijl er vervolgens weinig opvallends gebeurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef hexje het volgende:
Kirkman weet hoe hij zijn show moet verkopen. Eerst maar eens zien hoe het in werkelijkheid zal verlopen. Ik verheug mij op niks.
Dat doen ze in ruil voor een veilige plek. In tijden van apocalyps reageren mensen niet logisch of consequent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
SPOILER: Stukje uit interview met KirkmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit's going downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rick is gewoon van het padje afquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.
En Rick wantrouwt Michonne nu ineens niet meer? Ook inconsequent zeg.
Dat is een veel vetter verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:00 schreef MaxC het volgende:
[..]
Verhaal van The Walking Dead The Game aanhouden
Michonne moet blijven, tis een stoere chickquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zag haar voor het eerst lachen in deze aflevering. Was wel een cynische lachje, maar toch, ik tel hem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
Dat hoop ik dan maar, mogen wel wat goede plottwists komen.SPOILER: Stukje uit interview met KirkmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit's going downOh.
Toen ze ging zingen dacht ik echtquote:
mwa, het was een rustig moment, ik bedoel, er was geen directe dreiging van zombies. en iedereen zat erdoorheen. als een leuk meisje dan begint te zingen en de harten doet warmen doet dat wel ff goed voor iedereen denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ze ging zingen dacht ik echt. Ik ben een serie over de zombie apocalypse aan het kijken, niet naar de Voice. Ik wachtte op het moment dat Rick en Merle in draaiende stoelen zaten en commentaar erover gaven. Beth is best een leuk meisje om te zien, maar ik zou haar niet missen als ze door zombies wordt aangevallen. Maar dat zou ik bij de hele cast niet erg vinden, op Daryl na dan
Ik vond het in ieder geval irritantquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mwa, het was een rustig moment, ik bedoel, er was geen directe dreiging van zombies. en iedereen zat erdoorheen. als een leuk meisje dan begint te zingen en de harten doet warmen doet dat wel ff goed voor iedereen denk ik
Symboliek in deze seriequote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De symboliek missen in het zingen van Beth missen, godverdomme wat triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |