Komt nog wel, ze moet volgende keer immers met Rick en Carl mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
slechter? valt wel mee, ik hoef echt niet constant en alleen maar het spietsen van zombies en vluchtgedrag te zien, maar de verhaallijnen gaan wel te traag.
Ik was trouwens ff bang dat Michonne dood zou gaan deze aflevering, ze kreeg ineens meer tekst
ben geen voorstanderquote:Op maandag 25 februari 2013 17:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt nog wel, ze moet volgende keer immers met Rick en Carl mee.
Klopt, vond het wel een prima aflevering.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor een rustige aflevering vond ik het wel een hele goede. Prima dialogen. En ik hou wel van dit soort eindes met toepasselijke muziek.
Ik denk dat Cutty en die vrouw uiteindelijk wel weer bij de groep komen, maar die twee blanke gasten zullen wel doodgaan. Geen idee hoe ze dat gaan doen alleen, zeker als Morgan ook weer terugkomt, want de schrijvers hebben in het verleden aangetoond maar één donker personage tegelijk aan te kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef RubenSosa het volgende:
Zou het jammer vinden als het groepje met die grote neger nu TEGEN rick en zijn groep keren (al zou ik het wel snappen gezien de manier ze uit de gevangenis getrapt zijn).
trouwens ZOOOO zin in volgende week..gezien die preview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die grote neger zie moet ik altijd aan die gast van de hi reclame denken :-)quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef RubenSosa het volgende:
Zou het jammer vinden als het groepje met die grote neger nu TEGEN rick en zijn groep keren (al zou ik het wel snappen gezien de manier ze uit de gevangenis getrapt zijn).
trouwens ZOOOO zin in volgende week..gezien die preview
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
yep, erg saai, werd the governor maar neergestoken.
en voor de mensen die dat laatste stukje altijd skippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Sautor het volgende:
[..]sonic eyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die gast op het dak met dat pistool on zn handen lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door EilandjeOnline op 25-02-2013 22:56:59 ]
En zo is het.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef stinkie het volgende:
Em toch, ook al is ze 43, ik zou d'r zo doen
Zei de domme cultuurbarbaar. Die neger is bij de echte seriekijker ontzettend bekend door zijn rol in The Wire.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als ik die grote neger zie moet ik altijd aan die gast van de hi reclame denken :-)
Volgende week breekt de hel los.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best aardige episode. Beetje veel gezeik, en geërgerd aan Andrea. Ook dat zingen van Beth hoefde van mij echt niet, vreselijk irritant. Ben wel benieuwd naar volgende week
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
die gast op het dak met dat pistool on zn handen lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Wat een irritant personage is dat zeg. Ze acteerd ook gewoon slecht, en altijd dat "stoere" loopjequote:Op maandag 25 februari 2013 23:35 schreef Peunage het volgende:
Verdomme Andrea! Maar had ook niet anders verwacht van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |