Ach. Irrationaliteit genoeg in deze serie. Carl kan zich wat dat betreft afkopen op het feit dat hij jong en nog impulsief is.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensen
alleen het smeken om de dood was geforceerd, voor de rest juist eens de menselijke kant van wat het met je doet als je je eigen gezin moet doodschietenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef vault_tec het volgende:
morgan... jammer, tof personage alleen dat die zo gek was kwam heel geforceerd over.
Hij wilde die foto koste wat kost. Heeft weinig met badass zijn te maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Carl moet gewoon luisteren en niet weg rennen bij Michionne, en meer badass willen zijn dan hij eigenlijk is. Gewoon luisteren naar de grote mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is 'Rambo' iets voor je.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef matthijst het volgende:
Nauwelijks actie, alleen maar blablabla met die geflipte neger.
En dat geklootviool met die Carl om een foto. Pffffffff... Doe dat ff in 1 minuut hey, uitgerekte bende.
quote:
Wow, dat klinkt goed. Deze ep zat echt heel goed in elkaar. Precies zoals deze serie zou moeten zijn. Hele mooie scenes, mooie karakterontwikkeling, goed ge-acteer, desolate omgeving, extreme emoties en zombies.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Disorder het volgende:
Wat een geweldige episode! Meer van dit graag. Ik vind de andere episodes ook leuk. Maar deze deed me heel erg denken aan de pilot, die ook vol met treurnis en somberheid zat. Echt prachtig.
De schrijver van deze episode wordt trouwens de showrunner voor het volgende seizoen. Wat mij betreft een goede zet
http://torrentz.eu/9b7c6615d6c10d53bea1faf7a97210df75929ad0quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Doosopwielen het volgende:
Heeft iemand een linkje naar nieuwe episode?
Smaken verschillen. Ik vond het gewoon een saaie ep. Slechtste van het seizoen.quote:
De spanning moet erop blijven en ik vond hem goedquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond het gewoon een saaie ep. Slechtste van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |