abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123651798
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees net dat in november al bekend was dat Morgan weer een keer te zien zou zijn :o

Maar goed dat ik dat niet wist, ik zet nu echt zo op de bank toen ze zijn masker van zijn gezicht haalden: :o :o :D :D :D :o :D !!111 :o :D :D :o :D
:D
Ja kut spoilers dat de meesten van ons het eigenlijk al wisten.... :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:41:45 #77
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123652265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

ik kijk meestal niet in het topic todat ik de ep gezien heb, maar heb hem vanochtend gekeken, en las toen de titel :(
beter een spoiler, dan het gespoild wordt
Hoe is deze TT een spoiler? :?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 maart 2013 @ 10:45:51 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_123652381
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

:D
Ja kut spoilers dat de meesten van ons het eigenlijk al wisten.... :(
Volgens mij staan de dingen over previews tegenwoordig in spoilers? Dat maakt het een stuk leuker om hier te lezen in elk geval, want van previews over volgende week wil ik juist helemaal niks weten ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:53:27 #79
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123652589
Alles gerelateerd tot een recente aflevering of previews/speculaties over een toekomstige wordt altijd -naar mijn weten- keurig in spoilertags gezet :) En een TT kan nooit een spoiler zijn, vind ik. Deze al helemaal niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 maart 2013 @ 10:56:10 #80
284411 crew  heywoodu
pi_123652670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef Lyzio het volgende:
Alles gerelateerd tot een recente aflevering of previews/speculaties over een toekomstige wordt altijd -naar mijn weten- keurig in spoilertags gezet :) En een TT kan nooit een spoiler zijn, vind ik. Deze al helemaal niet.
Dat juist (logischerwijs) niet toch? Van vorige afleveringen dus :P

Anders moet letterlijk elke post in een spoiler :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:57:09 #81
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123652700
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat juist (logischerwijs) niet toch? Van vorige afleveringen dus :P

Anders moet letterlijk elke post in een spoiler :+
Oeps, ja. Ik drukte me verkeerd uit :9
- james 'jimmy' dean
pi_123652735
ja ok, maar ik las he turned dus voordat ik de ep zag in MYAT list,
en dus had ik al door dat zn zoon dood was (was een long shot, maar toch)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:58:48 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_123652746
Elke reeks heeft deze (onzinnige) discussie, als je iets niet wil weten moet je niet kijken in het topic. Zodra een afl is uitgekomen gaan mensen er over praten en dan hoeft het echt niet in een spoiler.

En nee, het hoeft dan ook weer niet in een TT, maar dit is natuurlijk geen spoiler...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 maart 2013 @ 11:00:11 #84
284411 crew  heywoodu
pi_123652790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Elke reeks heeft deze (onzinnige) discussie, als je iets niet wil weten moet je niet kijken in het topic. Zodra een afl is uitgekomen gaan mensen er over praten en dan hoeft het echt niet in een spoiler.

En nee, het hoeft dan ook weer niet in een TT, maar dit is natuurlijk geen spoiler...
Dingen die al geweest zijn hoeven natuurlijk niet in een spoiler, lijkt me logisch, maar het kan toch niet zo zijn dat je gewoon lekker over de serie mee wilt praten, maar als je niks over de previews enzo wilt weten dat niet kan?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:01:27 #85
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123652828
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dingen die al geweest zijn hoeven natuurlijk niet in een spoiler, lijkt me logisch, maar het kan toch niet zo zijn dat je gewoon lekker over de serie mee wilt praten, maar als je niks over de previews enzo wilt weten dat niet kan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:

Zo leg je onbewust wel iedereen de wil op om iedere nieuwe aflevering direct gezien te hebben. Mensen die pas aan de serie beginnen kunnen deze reeks dan beter overslaan :) Want als je dit draadje van het begin tot eind leest, hoef je in feite niet meer te kijken. Maar goed, eindeloze discussie.
- james 'jimmy' dean
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 maart 2013 @ 11:05:22 #86
284411 crew  heywoodu
pi_123652923
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:01 schreef Lyzio het volgende:

[..]

[..]

Zo leg je onbewust wel iedereen de wil op om iedere nieuwe aflevering direct gezien te hebben. Mensen die pas aan de serie beginnen kunnen deze reeks dan beter overslaan :) Want als je dit draadje van het begin tot eind leest, hoef je in feite niet meer te kijken. Maar goed, eindeloze discussie.
Nou ja, een topic over een serie ga je niet lezen als je nog niet t/m de laatste aflevering hebt gekeken denk ik (tenzij het je weinig boeit als je het verhaal al weet).

Een topic over een serie zou je wel gewoon moeten kunnen lezen als je alles gezien hebt tot dat moment, maar nieuws over comebacks (zoals van Morgan nu) en previews absoluut niet wilt weten, omdat dat een deel van de spanning wegneemt.

Maar ja, eindeloos, inderdaad :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 maart 2013 @ 11:06:28 #87
284411 crew  heywoodu
pi_123652945
Heeft trouwens iemand al ergens gevonden wat er allemaal precies op de muren stond bij Morgan "thuis"?
Namen die "turned" waren en honderd keer "clear" enzo, maar ik zag ook andere dingen over de infectie zelf volgens mij :P
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:07:46 #88
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123652981
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand al ergens gevonden wat er allemaal precies op de muren stond bij Morgan "thuis"?
Namen die "turned" waren en honderd keer "clear" enzo, maar ik zag ook andere dingen over de infectie zelf volgens mij :P
Ik zag heel vaak 'Errin' staan. Geen idee wat het betekend, maar ik vroeg het me wel af. Ik denk dat Morgan een soort dagboek op de muur heeft staan, aangezien hij redelijk gestoord geworden is en niemand had om mee te praten.

'Hey son.. don't ever be sorry'. Held.
- james 'jimmy' dean
pi_123653027
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
ja ok, maar ik las he turned dus voordat ik de ep zag in MYAT list,
en dus had ik al door dat zn zoon dood was (was een long shot, maar toch)
Dus je wist al dat Morgan in de ep zou komen met zijn zoontje, wat je niet had kunnen weten als je niet al lang gespoiled was. Dus het probleem ligt al ergens veel eerder ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:09:59 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123653031
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Erin_(Comic_Series)

Hmm, zou een verwijzing kunnen zijn. Alleen verkeerd gespeld door Morgan dan.
- james 'jimmy' dean
pi_123654092
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dus je wist al dat Morgan in de ep zou komen met zijn zoontje, wat je niet had kunnen weten als je niet al lang gespoiled was. Dus het probleem ligt al ergens veel eerder ;)
die morgan zag ik idd in de thumbmail van de ep :')

maargoed, hij vroeg of we het vervelend vonden, waarop ik ja zei. snap verder ook wel dat er gewoon gesproken wordt in het topic na de ep. Alleen ik vind het beetje overdreven om elk weekend TWD uit MYAT te halen omdat er misschien iets gezegd kan worden in de TT
pi_123655036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

die morgan zag ik idd in de thumbmail van de ep :')

maargoed, hij vroeg of we het vervelend vonden, waarop ik ja zei. snap verder ook wel dat er gewoon gesproken wordt in het topic na de ep. Alleen ik vind het beetje overdreven om elk weekend TWD uit MYAT te halen omdat er misschien iets gezegd kan worden in de TT
Die hij dat was ik ;)
Nee maar prima, ik denk dat ik toch niet heel snel weer per ongeluk het topic hoeft te sluiten :P
pi_123655603
Wederom een goede ep. Fascinerend wat Morgan als vesting heeft. Ik vrees een beetje voor die van volgende week.
That's all folks!
pi_123655729
Toen Rick, Michone en Carl weg reden met de rugzak van die backpacker, zat ik er echt op te wachten dat die kerel met de broek nog op de enkels uit de bosjes kwam rennen. :D
  dinsdag 5 maart 2013 @ 12:53:27 #95
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_123656387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die het bullshit vindt dat ze die backpacker laten staan? Hij zou juist goed de groep kunnen helpen bij het gevecht.. ze zijn al outnumbered... en je kan altijd eerst kijken of ie gevaarlijk is, en daarna nog killen/weggaan, maar er helemaal geen aandacht aan schenken is gewoon dom.
Nee, ik vond het juist 1 van de sterke dingen van deze aflevering, het laat juist zien dat het menselijke van een beschaving verdwijnt, andere levens boeit je niet meer, het gaat alleen nog om jezelf en je groep.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_123656738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:09 schreef Lyzio het volgende:
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Erin_(Comic_Series)

Hmm, zou een verwijzing kunnen zijn. Alleen verkeerd gespeld door Morgan dan.
Ben een beetje aan het doorklikken naar andere artikelen (zoals ik altijd doe op een Wiki), en ik lees nu dat de serie wel erg, erg anders is dan de comic. Sophia die in de comic nog steeds leeft, bijvoorbeeld, en dat Morgan eigenlijk meegaat met Rick en Carl nadat hij zijn zombiezoon vrijlaat.

Oh, en Maggie is blijkbaar een sex machine in de gevangenis. WAAR ZIJN DEZE SCENES :(
pi_123656759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:53 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Nee, ik vond het juist 1 van de sterke dingen van deze aflevering, het laat juist zien dat het menselijke van een beschaving verdwijnt, andere levens boeit je niet meer, het gaat alleen nog om jezelf en je groep.
Precies. Ook hoop je als kijker dat Morgan met ze meegaat. Maar de realiteit is anders. Hij is gebroken, de weg kwijt en maakt een beslissing die bij het miserabele bestaan past.
That's all folks!
pi_123657087
Die palen van Morgan gaven me overigens een lichte flashback naar het spel :P:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123658096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Precies. Ook hoop je als kijker dat Morgan met ze meegaat. Maar de realiteit is anders. Hij is gebroken, de weg kwijt en maakt een beslissing die bij het miserabele bestaan past.
ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand is

prima aflevering, zou het wel teleurstellend vinden als we morgan dit seizoen helemaal niet meer zien
pi_123660004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand is

prima aflevering, zou het wel teleurstellend vinden als we morgan dit seizoen helemaal niet meer zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 05-03-2013 15:33:59 ]
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:48:38 #101
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_123660204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik zag heel vaak 'Errin' staan. Geen idee wat het betekend, maar ik vroeg het me wel af. Ik denk dat Morgan een soort dagboek op de muur heeft staan, aangezien hij redelijk gestoord geworden is en niemand had om mee te praten.

In het begin, zag je een close-up van een spandoek, waar een boodschap van of voor Erin op stond. Net als voor de tijd dat op grote schaal mobiele telefoons waren, zag je bijvoorbeeld op Lowlands op een contactpunt ook briefjes opgehangen met een boodschap aan iemand 'We zijn naar band X in de Alpha'.

Later zag je de auto omringd door walkers, waarbij er 1 een bandje met de naam Erin om had.

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Erin_(TV_Series)
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:50:12 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_123660254
Ik vond Morgan trouwens lijken op de hoofdpersoon uit de Britse serie 'In the line of duty'.

Blijkt het inderdaad dezelfde acteur te zijn! :)

De acteurs die Rick en Morgan spelen zijn trouwens beide Britten....
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_123661271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou best eens kunnen,
SPOILER
Moet dat nou?
pi_123661537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Moet dat nou?
ja echt he... :')
Vinden mensen het leuk om dat soort dingen te zeggen? Ik snap het niet. Ach, ons eigen schuld door in dit soort topics actief te zijn. Je kan het niet voorkomen.
pi_123661578
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

ja echt he... :')
Vinden mensen het leuk om dat soort dingen te zeggen? Ik snap het niet. Ach, ons eigen schuld door in dit soort topics actief te zijn. Je kan het niet voorkomen.
Precies, ik vind het leuk om het topic beetje door te lezen als ik de aflevering heb gezien, maar dit is gewoon spoileren, gelukkig niet zo heel schokkend, maar wel irritant.
pi_123661732
quote:
Ach, ons eigen schuld door in dit soort topics actief te zijn.
pi_123661747
Ubertoffe ep! Niet alleen vanwege Morgan maar gewoon omdat ze weer op pad zijn en verder geen GTST drama. ^O^ Volgende aflevering nog even the governor en blondie afschieten het hele dorp plat nuken en de gevangenis verlaten en dan ben ik tevreden.
pi_123661777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Is het nog wel irritant ;)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:32:58 #109
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123661877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon spoilertags gebruiken voor alles wat nog niet uitgezonden is. Het is niet alleen netjes, het is ook gewoon common sense.

Zie ook: TV / FAQ van Film, Tv en Radio.
pi_123662963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon spoilertags gebruiken voor alles wat nog niet uitgezonden is. Het is niet alleen netjes, het is ook gewoon common sense.

Zie ook: TV / FAQ van Film, Tv en Radio.
Sommige mensen kan het gewoon niks schelen en ze doen het geloof ik expres om te trollen.
pi_123663428
quote:

[..]

Het is een acteur die je er goed bij kunt hebben. :Y
That's all folks!
pi_123665827
Weet niet of iemand het al gezien had, maar volgens mij wordt de vrouw van Morgan nu pas doodgeschoten in die bar.
pi_123665889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Weet niet of iemand het al gezien had, maar volgens mij wordt de vrouw van Morgan nu pas doodgeschoten in die bar.
wtf?
There are only 151 Pokémon.
pi_123666237
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Leek er inderdaad op, maar het was haar niet :P.

Ze kan ook onmogelijk in die bar terecht zijn gekomen, aangezien Carl en Michonne de eersten waren die hem openmaakten sinds de uitbraak.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123666539
Ik weet het niet.

pi_123666567
Vindt het weer steeds beter worden. Alleen vind ik het jammer dat het gevaar van de walkers heel laag is. Je weet toch wel dat ze niet gepakt komen. Gevaar komt nu echt van de andere mensen.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:24:42 #117
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_123666699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Lunice het volgende:
Vindt het weer steeds beter worden. Alleen vind ik het jammer dat het gevaar van de walkers heel laag is. Je weet toch wel dat ze niet gepakt komen. Gevaar komt nu echt van de andere mensen.
2 episodes geleden werd rick nog bijna gebeten. (werd gered door merle en daryl) :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:26:07 #118
163488 RubenSosa
pi_123666770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vond Morgan trouwens lijken op de hoofdpersoon uit de Britse serie 'In the line of duty'.

Blijkt het inderdaad dezelfde acteur te zijn! :)

De acteurs die Rick en Morgan spelen zijn trouwens beide Britten....
Ik heb hem voor het eerst gezien in Jericho. Wat een baas was hij daar _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_123666806
En hoever ligt dat dorp van Rick nou eigenlijk van die gevangenis af? Kan me niet voorstellen dat dat heel erg ver is.
pi_123666885
Michonne was baas deze ep.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123666931
quote:

[..]

Was ook het eerste wat ik dacht, de deus ex machina, de hand van God. Rick noemde immers al het lot als reden dat ze elkaar weer tegenkwamen, dus vandaar.
pi_123667058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

2 episodes geleden werd rick nog bijna gebeten. (werd gered door merle en daryl) :')
Owja, vergeten. :')
pi_123668358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef _Flea_ het volgende:
En hoever ligt dat dorp van Rick nou eigenlijk van die gevangenis af? Kan me niet voorstellen dat dat heel erg ver is.
Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:21:51 #124
163488 RubenSosa
pi_123668697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Bedoel anders was hij toch wel eerder gaan zoeken naar Morgan? En ze waren toch eind van seizoen 1 naar atlanta gegaan?
pi_123669101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:21 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen eigenlijk. Bedoel anders was hij toch wel eerder gaan zoeken naar Morgan? En ze waren toch eind van seizoen 1 naar atlanta gegaan?
Dat is ook het kromme, maar in de laatste paar afleveringen zijn ze meerdere malen van en naar het dorp gelopen. Toen die blonde van het dorp naar de gevangenis liep, is ze heen en terug gegaan zonder dat het ook maar ging schemeren, en ze is zelfs nog een tijdje in de gevangenis geweest.

Rick en Michon waren ook binnen no-time in het stadje waar Morgan nog woont, waar Rick ook politie is geweest.

Daarnaast, die aflevering dat de Gouvernor z'n oog verloor, zijn ze ook heen en terug naar het dorp geweest in 1 avond.

Ik denk dat ze na Atlanta weer "terug landinwaarts" zijn gegaan ofzo, toen op Hershel's boerderij kwamen, en daarna weer akelig dicht in de buurt van "thuis". Enige logische verklaring, maar het slaat helemaal nergens op dat ze uren hebben gereden in de 1e 2 seizoenen.
pi_123669601
quote:

[..]

Maar dan kende Rick de gevangenis toch wel? Hij is jarenlang politieagent geweest in die streek. Ik kreeg meer de indruk dat het enkele uren rijden is.
-
pi_123669713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:47 schreef splendor het volgende:

[..]

Maar dan kende Rick de gevangenis toch wel? Hij is jarenlang politieagent geweest in die streek. Ik kreeg meer de indruk dat het enkele uren rijden is.
Zou ik ook verwachten, zie mijn post hierboven. Maar als het dorp (The Gouvernor's dorp, naam ff vergeten) heen en terug met daartussen 1 tot enkele uren pauze is te belopen, dan kan het nooit meer zijn dan een half uurtje rijden.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:51:24 #128
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123669777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Lunice het volgende:
Ik vond het in de bar nog wel even spannend, dan is het donker en heb je veel objecten en muren die voor minder zichtbaarheid zorgen. In een open ruimte zijn walkers inderdaad een eitje.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:52:58 #129
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123669841
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is ook het kromme, maar in de laatste paar afleveringen zijn ze meerdere malen van en naar het dorp gelopen. Toen die blonde van het dorp naar de gevangenis liep, is ze heen en terug gegaan zonder dat het ook maar ging schemeren, en ze is zelfs nog een tijdje in de gevangenis geweest.

Rick en Michon waren ook binnen no-time in het stadje waar Morgan nog woont, waar Rick ook politie is geweest.

Daarnaast, die aflevering dat de Gouvernor z'n oog verloor, zijn ze ook heen en terug naar het dorp geweest in 1 avond.

Ik denk dat ze na Atlanta weer "terug landinwaarts" zijn gegaan ofzo, toen op Hershel's boerderij kwamen, en daarna weer akelig dicht in de buurt van "thuis". Enige logische verklaring, maar het slaat helemaal nergens op dat ze uren hebben gereden in de 1e 2 seizoenen.
Ik heb niet het idee dat Rick en Michonne binnen no-time in dat stadje waren. Ze laten natuurlijk niet de hele rit zien, maar alleen een klein stukje waarbij iets gebeurt. Ik vermoed dat dat toch wel een flinke rit was van een paar uur. Dan bedoel ik wel Cynthiana, niet Woodbury.
pi_123669899
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat Rick en Michonne binnen no-time in dat stadje waren. Ze laten natuurlijk niet de hele rit zien, maar alleen een klein stukje waarbij iets gebeurt. Ik vermoed dat dat toch wel een flinke rit was van een paar uur. Dan bedoel ik wel de woonplaats van Rick, niet Woodbury.
Dat zou inderdaad enkele uren kunnen zijn, maar nog steeds "no-time" vind ik, als je bedenkt hoe enorm ver ze voor je gevoel zijn gereisd vanaf s01e01.
pi_123670113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou ik ook verwachten, zie mijn post hierboven. Maar als het dorp (The Gouvernor's dorp, naam ff vergeten) heen en terug met daartussen 1 tot enkele uren pauze is te belopen, dan kan het nooit meer zijn dan een half uurtje rijden.
Volgens mij liggen de gevangenis en dat dorp van de gouvernor redelijk dicht bij elkaar, maar ligt het dorp van Rick (en Atlanta) een heel stuk verder weg. Ze brengen het niet duidelijk in beeld, maar ze zouden er best een halve dag op kunnen rijden. Ik vraag me af wie zijn mond vuil maakt om de benzine over te hevelen uit andere auto's. :P
-
pi_123670145
Sowieso nog altijd vreemd als zo dermate dicht bij Rick zijn 'thuisdorp' zijn, dat hij die gevangenis niet zou kennen. Al is het een paar uur verderop, als sheriff weet je die toch wel te vinden??

Verder vond ik het wel een erg vermakelijke aflevering, waarbij het sympathie kweken voor Michonne er wel een beetje erg dik bovenop lag, maar wel vooral voor de onderlinge relatie van haar met Rick en Carl dan. Morgan zal inderdaad nog wel langs komen, en ze hebben nu in ieder geval weer een goed arsenaal aan wapens, let the war begin :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123670713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

In de episode kwam in het begin ook een bord tegen voor ene Errin geloof ik, en later zag je een walker tegen de auto aan lopen met een naam armbandje om met daarop Errin :P
pi_123670949
quote:

[..]

Waar baseer je dit in godensnaam op dan :P ?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:20:37 #135
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123671058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef ace_eleven het volgende:
Sowieso nog altijd vreemd als zo dermate dicht bij Rick zijn 'thuisdorp' zijn, dat hij die gevangenis niet zou kennen. Al is het een paar uur verderop, als sheriff weet je die toch wel te vinden??

Verder vond ik het wel een erg vermakelijke aflevering, waarbij het sympathie kweken voor Michonne er wel een beetje erg dik bovenop lag, maar wel vooral voor de onderlinge relatie van haar met Rick en Carl dan. Morgan zal inderdaad nog wel langs komen, en ze hebben nu in ieder geval weer een goed arsenaal aan wapens, let the war begin :D
Denk je dat een agent in Zwolle veel weet over een gevangenis in Maastricht? Dat is ook een rit van maar een paar uurtjes namelijk. ;)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:27:57 #136
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123671357
Weet iemand trouwens of de boeken plaatsvinden in het Comic universum of het TV universum?
pi_123672260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Denk je dat een agent in Zwolle veel weet over een gevangenis in Maastricht? Dat is ook een rit van maar een paar uurtjes namelijk. ;)
Ten eerste denk ik dat de leefwereld in Amerika veel uitgestrekter is, en ik zou ook wel een gevangenis binnen een uur rijden in Nederland weten. (ik zou Breda bedenken, net gegoogled, en bleek dat ik er toch al een paar voorbij was gereden, maar ja :') )
Als sheriff van een dorp/ stadje mag je toch wel weten waar de dichtstbijzijnde grote gevangenis is?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123672313
Trouwens over de TT, ja ik vind het een erg vreemde TT, zeker aangezien je niet weet hoe hard zo een topic loopt en je misschien wel 2 of 3 weken doet met 1 topic ;)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:52:34 #139
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123672439
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ten eerste denk ik dat de leefwereld in Amerika veel uitgestrekter is, en ik zou ook wel een gevangenis binnen een uur rijden in Nederland weten. (ik zou Breda bedenken, net gegoogled, en bleek dat ik er toch al een paar voorbij was gereden, maar ja :') )
Als sheriff van een dorp/ stadje mag je toch wel weten waar de dichtstbijzijnde grote gevangenis is?
Je zal wel een gevangenis weten, maar weet je ze allemaal binnen een afstand van een paar uur rijden? Het gaat er niet zozeer om dat hij niet wist waar een gevangenis stond, maar meer dat hij niet heel bekend was met deze specifieke gevangenis.

Het zou ook goed kunnen dat Rick nooit wat met deze gevangenis te maken heeft gehad, maar dat de criminelen uit zijn stad vaker naar Atlanta werden gestuurd.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:54:31 #140
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123672545
Nee wacht, dat laatst is niet logisch. Rick woonde immers in Kentucky en Atlanta ligt in Georgia. :P
pi_123672557
ok, dat hoeft hij natuurlijk niet allemaal te weten nee, maar er leek wel een soort van eureka!-momentje te zijn toen ze de gevangenis ontdekte, en als dit een van de meest dichtbijzijnde is van zijn hometown vind ik dat ie het schuilen op die locatie wel eerder had kunnen bedenken :P
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:56:15 #142
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123672630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef ace_eleven het volgende:
ok, dat hoeft hij natuurlijk niet allemaal te weten nee, maar er leek wel een soort van eureka!-momentje te zijn toen ze de gevangenis ontdekte, en als dit een van de meest dichtbijzijnde is van zijn hometown vind ik dat ie het schuilen op die locatie wel eerder had kunnen bedenken :P
Ik heb even gegoogled, maar deze gevangenis ligt in een andere staat dan waar Rick woonde en sherrif was, dat zal ook meespelen denk ik. :) Rick komt uit Kentucky en Woodbury ligt in Georgia. Ik ga er even vanuit dat de gevangenis dan ook in Georgia staat.

Het 'Eureka'-moment is ook nog anders te verklaren natuurlijk. In plaats van "Oh! Hier is een gevangenis, dat wist ik niet" kan het ook "Een gevangenis! Natuurlijk, dat is een goede plek. Dat ik daar niet aan gedacht heb" zijn. ;)
pi_123672744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled, maar deze gevangenis ligt in een andere staat dan waar Rick woonde en sherrif was, dat zal ook meespelen denk ik. :) Rick komt uit Kentucky en Woodbury ligt in Georgia. Ik ga er even vanuit dat de gevangenis dan ook in Georgia staat.

Het 'Eureka'-moment is ook nog anders te verklaren natuurlijk. In plaats van "Oh! Hier is een gevangenis, dat wist ik niet" kan het ook "Een gevangenis! Natuurlijk, dat is een goede plek. Dat ik daar niet aan gedacht heb" zijn. ;)
In de serie woonde Rick in het fictieve King County, GA, waar hij ook sheriff was.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:58:38 #144
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123672747
Bleef nog even doorgooglen, van Woodbury naar Cynthiana is een ritje van 7-8 uur. Van Gevangenis naar Cynthiana zal dus ongeveer dezelfde afstand zijn.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:59:13 #145
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123672780
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef OMG het volgende:

[..]

In de serie woonde Rick in het fictieve King County, GA, waar hij ook sheriff was.
Oh.

Hm.

:{

Jammer, moet er nou weer iets fictiefs bij? :P
pi_123672871
nja, whatever, misschien te mierenneukerig :P

Anyways, ik heb me weer prima vermaakt met deze ep :D
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:02:16 #147
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123672929
Ik houd wel van een beetje nitpicken, zolang het maar niet te zeikerig wordt. :P
pi_123676318
Ik vind het alleen nog steeds onwaarschijnlijk blijven dat ze in 1 episode terugrijden naar waar ze al 2 seizoenen van wegreizen - ok met tussenpozes, maar ook flink wat reizen.
pi_123676718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:27 schreef Ugjerke het volgende:
Weet iemand trouwens of de boeken plaatsvinden in het Comic universum of het TV universum?
Comic universum
pi_123677048
Ik dacht bijna dat die rode auto met de skeletten erin dezelfde was als die van de spanjaarden. Die daryl en merle hadden geholpen.
Maar nee, zo doordacht is het ook weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')