Douchenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef Citrine het volgende:
Natuurlijk is het niet goed als mannen geobsedeerd zijn/. Wat is er mis met een gewone vent die doucht, scheert, deo en aftershave op doet?
Het komt door de vrouwen, die krijgen steeds meer eisen.quote:Wat is dit toch? Sinds wanneer zijn mannen zo ijdel?
Bodybuilding is niet gewoon een sport. Die draait om de neveneffecten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef spierbal het volgende:
Sportschool/bodybuilding/powerliften en dus squaten is gewoon een sport hoor. En na de neveneffecten ervan zijn leuk.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:52 schreef budvar het volgende:
Geen idee, ik ken dat soort "mannen" gelukkig niet.
Picsquote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
Als je zo mooi was als ik, zou je ook geobsedeerd zijn door je uiterlijk. Gelukkig hoef ik daar niet veel voor te doen.
[..]
Bodybuilding is niet gewoon een sport. Die draait om de neveneffecten.
Ik ben zo'n vent. En dat waarderen vrouwen niet hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef Citrine het volgende:
Natuurlijk is het niet goed als mannen geobsedeerd zijn/. Wat is er mis met een gewone vent die doucht, scheert, deo en aftershave op doet?
Dit is echt onzin. Als je zo in het leven staat verdien je geen partnerquote:
Ijdel en geobsedeerd is wel een verschilquote:Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind mijn uiterlijk ook erg belangrijk, maar dat uit zich in 15 minuten voor de spiegel staan per dag en me ergeren aan mijn garderobe
Mannen zijn altijd al ijdel.
Nou het zal je verbazen hoe laks sommige mannen worden zodra ze getrouwd zijn, de letterlijke woorden van een man: Ik heb haar toch al.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Als je zo in het leven staat verdien je geen partner
Sinds door de enorme overdaad aan commerciele prikkels waaraan een mens van jongs af aan wordt blootgesteld, ook mannen vatbaar zijn gebleken voor het soort egohysterie dat voorheen enkel aan vrouwen voorbehouden was.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
Dit topic is een reactie op het topic van DDW, die nu een beenverlenging ondergaat om van 1.77 naar 1.85 te gaan.Maar helaas is hij niet de enige man die geobsedeerd lijkt door zijn uiterlijk. Op FOK! zie ik zo vaak topics van mannen die 7 dagen per week in de sportschool doorbrengen en over niets anders kunnen praten dan hoeveel ze kunnen squatten (wat dat ook mag betekenen). Ook in het echte leven ken ik zo'n gast. Daarnaast heeft de ex van een vriendin van mij nog haarimplantaten genomen van 8000 euro, omdat hij er niet mee kon leven dat hij op zijn 35e kalend werd...
Wat is dit toch? Sinds wanneer zijn mannen zo ijdel?
Dat is waar ja, maar de obsessie is ook niet bepaald iets nieuws. De mens heeft nou eenmaal in zijn gene dat deze zo goed mogelijk wil zijn. Sterk, knap, slim.quote:
Nee hoor, misschien dat het voor jou een andere lading heeft.quote:
ectoquote:Op zondag 3 maart 2013 18:15 schreef theunderdog het volgende:
ts heeft gelijk. Mannen willen tegenwoordig ook knap gevonden worden, of willen er verzorgd uitzien.
Het gaat allemaal om je innerlijk, met een ranzige onverzorgde rotkop kun je ook gewoon dames versieren a la beyonce.
Ik raad dan ook alle mannen aan. Om gewoon een week niet te douchen en jezelf niet te verzorgen, uit ervaring kan ik vertellen dat je dan de vrouwtjes van je af moet slaan.
ectoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:52 schreef budvar het volgende:
Geen idee, ik ken dat soort "mannen" gelukkig niet.
Ach, zo gaat dat in de probleemwijk. Nu maar hopen dat SBS er binnenkort weer een serie over maakt.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou het zal je verbazen hoe laks sommige mannen worden zodra ze getrouwd zijn, de letterlijke woorden van een man: Ik heb haar toch al.
Voor mij wel idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat het voor jou een andere lading heeft.
Squatten houd zeg maar in dat je verder kunt spuiten dan de bro naast je, dat is wat mannen zeg maar door competitiedrang doen met zn allen, hoe gespierder je bovenbenen en abs hoe verder je kunt forceren te spuiten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
hoeveel ze kunnen squatten (wat dat ook mag betekenen).
quote:
Naar de zonnebank of harsen is gay, maar uren voor de spiegel om je haartjes te doen of drie potten gel mee overal naar toe om je haar te herstellen is dat niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef SchoneZoon het volgende:
Ligt eraan wat ze doen.
Mannen die naar de zonnebank gaan of hun lichaam laten waxen zijn gewoon gay![]()
![]()
![]()
Te ijdel met hun haren, huid of kleding is normaal. In onze maatschappij word je nou eenmaal beoordeeld op je uiterlijk.
Die zijn gay, want sixpackquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel![]()
![]()
Dit is echt zo'n gelul en ik moet er nu maar eens wat van gaan zeggen. Het heeft niks met de veranderde man-vrouw rol te maken dat meer mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Mannen zijn al eeuwen met hun uiterlijk bezig en droegen in vele samenlevingen zelfs make-up. Punt is vooral dat het merendeel van de mannen toen arme boer of een ander soort arbeider was en vooral de elite zich met dit soort zaken bezighield.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:51 schreef Wotte het volgende:
Komt allemaal door vrouwmenschen en hun emancipatie.
Ineens stonden vrouwen niet meer achter het fornuis en hadden een mening. EEN MENING ze willen geen haar meer, oorbelletjes zijn leuk. Een man die kookt noem het allemaal maar op.
Borst en biceps all day every day.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel![]()
![]()
Je hebt gelijk ik lulde uit m'n nek, maar bedankt dat je er zo serieus op ingaat. Dat waardeer ikquote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n gelul en ik moet er nu maar eens wat van gaan zeggen. Het heeft niks met de veranderde man-vrouw rol te maken dat meer mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Mannen zijn al eeuwen met hun uiterlijk bezig en droegen in vele samenlevingen zelfs make-up. Punt is vooral dat het merendeel van de mannen toen arme boer of een ander soort arbeider was en vooral de elite zich met dit soort zaken bezighield.
Nu kan in onze westerse samenleving in principe iedereen het zich veroorloven om ijdel te zijn, dus zie je het ook meer. Er goed uitzien geeft nou eenmaal status. Zowel bij je eigen als het andere geslacht.
Graag gedaan, zo ben ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik lulde uit m'n nek, maar bedankt dat je er zo serieus op ingaat. Dat waardeer ik
Nee. Modellenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel![]()
![]()
Je kan ook een model en slim zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee. Modellen![]()
Geef mij maar dmitry, slimme mannenniets zo sexy als dat.
[ afbeelding ]
Hoe hij nadenkt alleen al![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn droomman.
liever zekerheid met een lelijke onzekere jongen die zeker weten niet vreemdgaatquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Citrine het volgende:
Ik ken een mannelijk model en hij is zo vol van zichzelf, het is echt vermoeiend. Ik hoef niet zo'n vent hoor. Geef mij maar een normale guy next door.
Dit inderdaad. Vaak denken die gasten ook dat ze elke vrouw kunnen krijgen als ze er maar 3 seconden naar kijken en zijn ze enorm arrogant.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Citrine het volgende:
Ik ken een mannelijk model en hij is zo vol van zichzelf, het is echt vermoeiend. Ik hoef niet zo'n vent hoor. Geef mij maar een normale guy next door.
Dat zou wel fijn zijn, los van uiterlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef Smack10 het volgende:
liever zekerheid met een lelijke onzekere jongen die zeker weten niet vreemdgaat
Reageer dan in zijn topic, en niet een lap tekst neerzetten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
Dit topic is een reactie op het topic van DDW, die nu een beenverlenging ondergaat om van 1.77 naar 1.85 te gaan.Maar helaas is hij niet de enige man die geobsedeerd lijkt door zijn uiterlijk. Op FOK! zie ik zo vaak topics van mannen die 7 dagen per week in de sportschool doorbrengen en over niets anders kunnen praten dan hoeveel ze kunnen squatten (wat dat ook mag betekenen). Ook in het echte leven ken ik zo'n gast. Daarnaast heeft de ex van een vriendin van mij nog haarimplantaten genomen van 8000 euro, omdat hij er niet mee kon leven dat hij op zijn 35e kalend werd...
Wat is dit toch? Sinds wanneer zijn mannen zo ijdel?
Dit verklaart een hele hoop.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je kan ook een model en slim zijn.
Waarom denken mensen altijd zo in hokjes.
Kwam ook uit een onderzoek dat knappe mensen over het algemeen slimmer zijn.
Knappe mannen en vrouwen hebben doorgaans een hoger IQ dan hun minder aantrekkelijke medemens. Dat blijkt uit een Brits-Amerikaans onderzoek.quote:
quote:
Wie er goed uitziet, heeft het maar makkelijk: een aantrekkelijk uiterlijk geeft je een automatische voorsprong in het leven. Vijf pluspunten van uiterlijk schoon.
1. Mooie mensen verdienen meer
Schoonheid loont. Dat bleek toen in 2000 elfduizend mensen van 33 jaar aan onderzoekers uit Londen verklapten wat hun salaris was. Mooie mannen bleken gemiddeld liefst vijftien procent meer te verdienen dan onaantrekkelijke seksegenoten. Bij vrouwen was het onderlinge inkomensverschil kleiner, maar toch nog altijd elf procent. Mensen met een knap gezicht en een slank lijf verdienen als gevolg daarvan vaak honderden euro’s per maand meer. Dat maakt de salariskloof tussen mooi en lelijk ongeveer even groot als die tussen blank en zwart of tussen man en vrouw.
Niet alleen een mooi gezicht, maar ook lichaamslengte draagt bij aan het inkomen – althans, bij mannen. Onderzoekers in Florida becijferden in 2006 dat elke extra centimeter lichaamslengte neerkwam op 26 dollar meer salaris per maand. Voor mooie en tevens lange mannen tikt dat lekker aan.
Waarom werkt het zo? Waarom bieden werkgevers systematisch hogere salarissen aan knappe, lange mensen? Voor een fotomodel of een verkoper valt dat salarisverschil wel te begrijpen. Maar waarom komt het ook voor bij boekhouders en telefonisten, beroepen waar uiterlijk geen rol speelt?
Het antwoord is dat diep in onze hersenen het vooroordeel zit vastgebakken dat mooie mensen beter en interessanter zijn. Zelfs baby’s besteden al meer aandacht aan een knap gezicht. Mooie mensen beoordelen we automatisch als kundiger, vriendelijker, intelligenter, betrouwbaarder en coöperatiever dan minder mooie mensen. Dit wordt wel het ‘halo-effect’ genoemd: de fysieke schoonheid straalt af op andere eigenschappen, waardoor we die ook als beter beoordelen.
Film- en televisiemakers versterken dit beeld door zorgvuldig aan te sluiten bij deze stereotypen: mooie acteurs worden gecast om de good guys te spelen, lelijke acteurs de bad guys. Wel zo overzichtelijk.
2. Mooie mensen zijn intelligenter
Mooie mensen beoordelen we als slimmer en competenter, ook wanneer we hen niet van foto’s kennen maar slechts via de telefoon kennismaken. Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat in 2006. Het positieve oordeel was wel minder uitgesproken dan na een gesprek in levenden lijve, maar positief bleef het. Vermoedelijk hebben mooie mensen meer zelfvertrouwen, presenteren ze zich beter en worden ze daardoor beoordeeld als competenter.
Hebben mooie mensen ook echt een hoger iq? Ja, een beetje! Vergelijkingen van iq-scores leren dat mooie mensen door de bank genomen net wat slimmer zijn. Een mogelijke verklaring: mooie mensen hebben vaak ook mooie ouders en grootouders, die kieskeurig een partner konden selecteren. Zij kozen vaak voor een succesvolle en intelligente kandidaat. Zo komt het dat mooie mensen vaak ook intelligente genen hebben.
3. Mooie mensen leven langer
Nog meer goed nieuws voor mooie mensen: ze leven langer. Mooie mannen leven gemiddeld zeven en mooie vrouwen gemiddeld drie jaar langer dan lelijke seksegenoten, zo bleek in 2004 uit een Amerikaans onderzoek. Ook dat is niet verrassend. Dat we bepaalde mensen mooi vinden, komt waarschijnlijk doordat onze hersenen onderbewust signalen oppikken die erop wijzen dat ze een gezond lichaam hebben.
Aantrekkelijke uiterlijke eigenschappen zoals een symmetrisch gezicht en een ideaal vrouwenfiguur wijzen op ‘gezonde genen’. Vrouwen met een slanke taille en brede heupen lopen minder risico op hart- en vaatziekten dan vrouwen met een buikje. Het vet van vrouwen met een peermodel zit direct onder de huid; dat van appelvormige vrouwen bevindt zich in de buikholte rond organen en kan dus meer kwaad. Ook is aangetoond dat vrouwen met een ideaal figuur vruchtbaarder zijn.
4. Mooie mensen krijgen meer aandacht
Dankzij het gezondheidseffect heeft de evolutie een premie gezet op het veroveren van mooie mensen. Kijken naar een mooi gezicht activeert in de hersenen onder andere de nucleus accumbens, een hersenkern die deel uitmaakt van ons waarderingssysteem. De kern regelt dat de hersenen de stof dopamine aanmaken, die ons een fijn gevoel geeft.
Knappe mensen ondervinden daardoor altijd veel aandacht en sympathie. En doordat mooie volwassenen vaak mooie kinderen waren, kregen ze die positieve aandacht al hun hele leven. Observaties in supermarkten in het Canadese Alberta in 2005 leerden dat mooie kinderen vaker in het winkelwagentje mogen meerijden, terwijl lelijke kinderen erachteraan moeten sloffen.
Ook op school krijgen mooie kinderen meer positieve aandacht, ongeacht hun capaciteiten, want ook leraren zijn gevoelig voor het mooi-is-goed-effect. Door de extra aandacht krijgen mooie kinderen betere kansen zich te ontplooien dan klasgenoten met minder uiterlijke schoonheid. Aandacht en aanmoediging door leraren stimuleert nu eenmaal intelligentie en zelfvertrouwen. Dat speelt vervolgens een belangrijke, zo niet de belangrijkste, rol in het succes van mooie mensen.
Ook lange kinderen krijgen extra aandacht op school en worden daar slimmer van. Vele jaren later is het lengtevoordeel nog te meten, ook bij mensen die uiteindelijk een heel gemiddelde lichaamslengte hadden.
5. Mooie mensen krijgen minder straf
Wie onaantrekkelijk oogt, krijgt er vaker van langs. Dat begint al in de kindertijd. Experimenten laten zien dat lelijke kinderen meer straf krijgen dan de rest. Dat blijft zo als ze eenmaal volwassen zijn en in de fout gaan. Want wie er onaantrekkelijk uitziet, krijgt bij een overtreding een zwaardere straf.
Britse onderzoekers lieten vorig jaar 96 proefpersonen oordelen over gefingeerde dossiers van overvallen. Aan de dossiers met belastende feiten zaten foto’s van de verdachten gehecht. Waren deze mensen schuldig, luidde de vraag, en welke gevangenisstraf verdienden ze? Lelijke mensen werden bijna twee keer zo vaak schuldig genoemd en kregen ook de zwaarste straffen, gemiddeld zeven maanden. De straf voor mooie mensen bedroeg gemiddeld maar vier maanden – als ze al schuldig werden bevonden. n
En als je geen fotomodel bent?
Gelukkig hebben ook minder mooie mensen hun geheime wapens. Goed gekleed gaan bijvoorbeeld, oogcontact maken en goed kunnen luisteren. Ook een zelfverzekerd optreden heeft een krachtige uitwerking. Wie in zichzelf gelooft, wordt aantrekkelijk gevonden, los van uiterlijke schoonheid.
Hét wondermiddel tegen gebrekkige fysieke schoonheid is humor. Een lelijkerd met gevoel voor humor troeft gemakkelijk knappe mensen af. Schoonheid en humor prikkelen namelijk hetzelfde deel van de hersenen: de nucleus accumbens, een gebiedje dat betrokken is bij motivatie en beloning.
Volgens Satoshi Kanazawa die het onderzoek leidde is de verklaring voor deze cijfers logisch: intelligente mannen bereiken vaker een hogere maatschappelijke status, en mannen met een hoge status trekken mooie vrouwen aan. Aangenomen dat aantrekkelijkheid en intelligentie erfelijk zijn, hebben hun kinderen een grotere kans om zowel knap als slim te zijn. Bovendien vermoeden de onderzoekers dat mooie kinderen meer aandacht krijgen van ouders en leerkrachten, waardoor hun zelfvertrouwen groeit en ze beter zullen presteren.
Kanazawa waarschuwt wel dat deze resultaten niet bedoeld zijn om toegepast te worden op individuele personen: 'Deze cijfers zijn zuiver wetenschappelijk en mogen in geen geval gebruikt worden om over anderen te oordelen'.
Ja snap ik, iedereen wil het liefste het beste van 2 werelden. De vraag is, heb je liever een zwerver of een geobsedeerd model?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef Citrine het volgende:
Ik snap ook niet waarom het hier meteen tussen geobsdeerd met uiterlijk versus een zwerver gaat. Er is niks mis met een man die wel iets aan zijn uiterlijk doet, maar die er niet constant mee bezig is.
Niet naar mijn ervaringen. Vind mannelijke modellen er bijna altijd saai uitzien en qua persoonlijkheid/inhoud is het vaak ook niets bijzonders. Juist omdat ze alles hebben enkel d.m.v. hun uiterlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je kan ook een model en slim zijn.
Waarom denken mensen altijd zo in hokjes.
Kwam ook uit een onderzoek dat knappe mensen over het algemeen slimmer zijn.
sporten/dieet is niks oppervlakkigs aan hoor, juist goed een beetje jezelf verzorgenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Niet naar mijn ervaringen. Vind mannelijke modellen er bijna altijd saai uitzien en qua persoonlijkheid/inhoud is het vaak ook niets bijzonders. Juist omdat ze alles hebben enkel d.m.v. hun uiterlijk.
Natuurlijk ken ik ze niet allemaal, maarja.. degenen die ik ken dan.
Altijd bezig met sporten/dieet/in de spiegel kijken/een druk sociaal leven etc. zo oppervlakkig allemaal.
Omdat je iemand niet kent en niet de moeite neemt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Niet naar mijn ervaringen. Vind mannelijke modellen er bijna altijd saai uitzien en qua persoonlijkheid/inhoud is het vaak ook niets bijzonders. Juist omdat ze alles hebben enkel d.m.v. hun uiterlijk.
Altijd bezig met sporten/dieet/in de spiegel kijken/een druk sociaal leven etc. zo oppervlakkig allemaal.
klopt, eigenlijk meen ik dit wel beetje serieus hoor.. heb echt vaak met vooroordelen/ jaloezie te maken voordat ik mensen ken gewoon omdat ze generaliserenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef Piye het volgende:
Mensen hebben altijd van die vooroordelen over knappe mensen. Eigenlijk hebben we het maar zwaar.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Vind mannelijke modellen er bijna altijd saai uitzien , qua persoonlijkheid/inhoud is het vaak niets bijzonders.
Mijn ervaring is dat je deze dames ook helemaal niet wilt hebben.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk meen ik dit wel beetje serieus hoor.. heb echt vaak met vooroordelen/ jaloezie te maken voordat ik mensen ken gewoon omdat ze generaliseren
(die jaloezie is altijd later pas als ze zien dat ik 100x beter ben dan hun)
Het is ook gewoon echt waar eigenlijk. Sowieso altijd die bewering dat knappe mensen inhoudsloos zouden zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk meen ik dit wel beetje serieus hoor.. heb echt vaak met vooroordelen/ jaloezie te maken voordat ik mensen ken gewoon omdat ze generaliseren
(die jaloezie is altijd later pas als ze zien dat ik 100x beter ben dan hun)
Ik zeg toch ook dat ik het baseer op de jongens die ik persoonlijk ken die model zijn of willen worden. Verder heb ik ook nooit gezegd dat ze allemaal dom zullen zijn. Alleen saai, qua uiterlijk (en naar mijn ervaringen ook qua innerlijk)quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat je iemand niet kent en niet de moeite neemt.
Dit heb je ook bij lelijke mensen...
Elk persoon is anders en je kan nooit zeggen dat knappe mensen dom en saai zijn en lelijke mensen slim en wild zijn.
Een druk sociaal leven vind ik trouwens niet oppervlakkig?
Ook vind iedereen weer wat anders belangrijk.... de een vindt het belangrijk dat hij dieren helpt en de ander dat hij grappig is oid.
Iel al dat haarquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Duzzy het volgende:
Huppa..
Eckte bakbeesten ftw..![]()
[ afbeelding ]
klopt, zijn ook genoeg over voor mij dus ben nooit jelly maartochquote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je deze dames ook helemaal niet wilt hebben.
Be-lachelijk. Ik heb wel 21cm inhoudquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt waar eigenlijk. Sowieso altijd die bewering dat knappe mensen inhoudsloos zouden zijn.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
klopt, zijn ook genoeg over voor mij dus ben nooit jelly maartochbedoelde die jaloezie trouwens voooral door andere mannen. Beetje schijnheilige dingen enzo snitchstreken vaak.
[..]
Be-lachelijk. Ik heb wel 21cm inhoud![]()
Dat antwoorden ze in mijn ervaring juist helemaal nooit.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Justinn het volgende:
Opzicht terechte klacht, obsessies hebben altijd wel een keerzijde eigenlijk. Maar aan de andere kant, als je vrouwen vervolgens vraagt hoe de man van hun dromen eruit moet zien, antwoorden de meesten wel dat ze een goed (m.a.w. gespierd) lichaam moeten hebben. Voor een dergelijk lichaam moet je toch wel ff flink je best doen.
opzich valt t trouwens wel mee hoor gewoon niet teveel ongezonde dingen eten/drinken verder valt t allemaal wel meequote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Justinn het volgende:
Opzicht terechte klacht, obsessies hebben altijd wel een keerzijde eigenlijk. Maar aan de andere kant, als je vrouwen vervolgens vraagt hoe de man van hun dromen eruit moet zien, antwoorden de meesten wel dat ze een goed (m.a.w. gespierd) lichaam moeten hebben. Voor een dergelijk lichaam moet je toch wel ff flink je best doen.
mooie woordspeling.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Laat ze maar zien wat dat inhoudt, als je 'm erin houdt.
[..]
Dat antwoorden ze in mijn ervaring juist helemaal nooit.Maar ze liegen ook altijd.
inderdaad ja, niet teveel ongezonde dingen eten en drinken en die spieren groeien vanzelf wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
opzich valt t trouwens wel mee hoor gewoon niet teveel ongezonde dingen eten/drinken verder valt t allemaal wel mee
Ik val niet op mannenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik het baseer op de jongens die ik persoonlijk ken die model zijn of willen worden. Verder heb ik ook nooit gezegd dat ze allemaal dom zullen zijn. Alleen saai, qua uiterlijk (en naar mijn ervaringen ook qua innerlijk)
Enkel mijn persoonlijke smaak, geil jij maar fijn verder, van mij mag je ze allemaal hebben.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Kola het volgende:
[..]
inderdaad ja, niet teveel ongezonde dingen eten en drinken en die spieren groeien vanzelf wel.
niet echtquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Kola het volgende:
[..]
inderdaad ja, niet teveel ongezonde dingen eten en drinken en die spieren groeien vanzelf wel.
is dit sarcasmequote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Daarom altijd liegen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mooie woordspeling.
ze zeggen altijd gewoon normaal lichaam beetje gespierd maar als je daar als bodybuilder langsloopt krijgen ze wel allemaal bloosjes op hun wangen :$ maw ze zeggen iets anders dan ze vinden (truestory) behalve als je echt sterkste man vna nederland ofzo bent maar dat is gewoon lelijk
Was ook geen sarcasme...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Kola het volgende:
[..]
JA! jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten.godverjandoedeltjes.
doe er een smilieface in dan, troelaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Kola het volgende:
[..]
JA! jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten.godverjandoedeltjes.
Dit was zo overduidelijk, KOM OP.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe er een smilieface in dan, troela
vrouwen en sarcasme
ja klopt maar ik verdenk vrouwen er ook van om hun ideale gewicht voor andere vrouwen +20kg te doen zodat ze er zelf altijd dunner uitzienquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom altijd liegen.Maar ik denk ook wel dat de meeste vrouwen een ander ideaal hebben, dan de mannen als het op spieren aankomt. Zie je andersom ook trouwens (niet perse qua spieren, maar gewoon qua figuur).
Het was gewoon serieus en door de reacties zeg je maar dat het sarcasme was.quote:
zijn idd bijzonder weinig vrouwen die echt kicken op supergespierde bodybuilder types (tenzij ze zelf in dat wereldje zitten), in tegenstelling tot mannen, die dat een ideaal fysiek vinden.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom altijd liegen.Maar ik denk ook wel dat de meeste vrouwen een ander ideaal hebben, dan de mannen als het op spieren aankomt. Zie je andersom ook trouwens (niet perse qua spieren, maar gewoon qua figuur).
En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan".quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja klopt maar ik verdenk vrouwen er ook van om hun ideale gewicht voor andere vrouwen +20kg te doen zodat ze er zelf altijd dunner uitzien
ofzoiets
Ja ja. Jij ziet nog geen boom al staat hij voor je neus. Ben je model toevallig?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het was gewoon serieus en door de reacties zeg je maar dat het sarcasme was.
Herken je van ver.... leuk geprobeerd.
ik spotte wel sarcasme (H) maar je ontwikkelt er misschien geen spieren van maar je zorgt wel voor dat je op de goede plekken aankomt. En als je voeding + rust goed hebt hoef je naar verhouding stukken minder te trainen dan anders zou moeten. Kost echt niet zo heel veel moeite om je eigen lichaam een beetje te verzorgenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Kola het volgende:
[..]
JA! Jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten.godverjandoedeltjes.
Nee toevallig niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja ja. Jij ziet nog geen boom al staat hij voor je neus. Ben je model toevallig?
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan".
Vandaar al die 40+ kort haar typesquote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan".
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat je iemand niet kent en niet de moeite neemt.
Dit heb je ook bij lelijke mensen...
Elk persoon is anders en je kan nooit zeggen dat knappe mensen dom en saai zijn en lelijke mensen slim en wild zijn.
Een druk sociaal leven vind ik trouwens niet oppervlakkig?
Ook vind iedereen weer wat anders belangrijk.... de een vindt het belangrijk dat hij dieren helpt en de ander dat hij grappig is oid.
Wanneer vrouwen een goed lichaam hebben weet ik dat ze niet lui zijn en goede discipline hebben. Een eigen wil en vol van het leven genieten. Niet alleen dromen maar aanpakken.
Wat zijn oppervlakkige dingen volgens jou?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien worden. De iets minder knappe mannen ( lees: ik bedoel niet gelijk lelijke mannen) hebben in mijn ervaring meer inhoud en zijn minder oppervlakkig. Heeft denk ik ook te maken met zeker of onzeker zijn en dat mensen zich graag begeven in de wereld waarin hij of zij het best geaccepteerd word. in het zien en gezien worden wereldje zullen knappe mannen veel aandacht krijgen..en de minder knappe mannen juist weer in andere omstandigheden..
Maar als je een minder knappe man hebt met veel zelfvertrouwen of een knap iemand die onzeker is dan vallen ze niet in die categorie.
gasten die in de sportschool een beetje staan te curlen terwijl ze met hun telefoon spelen zijn natuurlijk niet per definitie sportiefquote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Rodawa het volgende:
Dus tijd doorbrengen in de sportschool staat tegenwoordig gelijk aan ijdel zijn? Hoe zit het dan met het beoefenen van andere sporten?
ik ben gewoon lekker, kan ik verder ook niks aan doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik voel me aangesproken door dit topic.
Klopt, maar ventjes die op een voetbalveld staan te kloten tijdens de training ook niet, al zal je het daar minder snel zien. Mijn reactie is meer bedoeld op de OP.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gasten die in de sportschool een beetje staan te curlen terwijl ze met hun telefoon spelen zijn natuurlijk niet per definitie sportief
Gasten die op het veld staan te kloten tijdens het voetballen, zijn vaak gewoon ontzettend slechte voetballers.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar ventjes die op een voetbalveld staan te kloten tijdens de training ook niet, al zal je het daar minder snel zien. Mijn reactie is meer bedoeld op de OP.
Ja maar dat is toch mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gasten die op het veld staan te kloten tijdens het voetballen, zijn vaak gewoon ontzettend slechte voetballers.
Dat heb je vaak bij van die lage teams. Van die kneusjes die zeggen dat ze niet perse in een hoog team willen voetballen. Maar wanneer er dan de bal naar ze toe wordt gespeeld, diegene als een mongool over de bal heen schiet.![]()
Hehe, ja zelfs de beste overkomt het eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch mooidaar kan Van Persie ook wat van trouwens.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, maar ik moest gelijk aan RvP denken, daarom die post.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hehe, ja zelfs de beste overkomt het eens.
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch?![]()
Tja... ziet er ook wel erg grappig uit op die foto.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik moest gelijk aan RvP denken, daarom die post.
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien worden. De iets minder knappe mannen ( lees: ik bedoel niet gelijk lelijke mannen) hebben in mijn ervaring meer inhoud en zijn minder oppervlakkig. Heeft denk ik ook te maken met zeker of onzeker zijn en dat mensen zich graag begeven in de wereld waarin hij of zij het best geaccepteerd word. in het zien en gezien worden wereldje zullen knappe mannen veel aandacht krijgen..en de minder knappe mannen juist weer in andere omstandigheden..
Maar als je een minder knappe man hebt met veel zelfvertrouwen of een knap iemand die onzeker is dan vallen ze niet in die categorie.
Chagrijnige kop kan erg misleidend zijn hoor. Best vaak meisjes gesproken die zo op het eerste gezicht snel als arrogant zouden worden weggezet, terwijl het hele lieve meisjes zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.
En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.
ik ben knap zonder modellenlookquote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.
En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.
bescheidenheid ver gezochtquote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben knap zonder modellenlook. Van vrouwen is trouwens wel vaak zo maar ook niet lang altijd hoor die arrogante kop. En vaak is t soort van bescherming tegen al die kneusjes die hun 100x per dag aanspreken
dat haal je uit die ene post?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben knap zonder modellenlook. Van vrouwen is trouwens wel vaak zo maar ook niet lang altijd hoor die arrogante kop. En vaak is t soort van bescherming tegen al die kneusjes die hun 100x per dag aanspreken
Bescheidenheid is sowieso een overschatte eigenschap.quote:
Klopt, net zoals doe maar gewoon de je al gek genoegquote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Bescheidenheid is sowieso een overschatte eigenschap.
dat ook inderdaad ja. Als ik beter in iets ben dan iemand adners mag ik dat godverdomme gewoon zeggen. En dan zitten ze te janken dat er geen mannen meer zijn met zelfvertrouwen maar ondertussen wel elk zelfvertrouwen wat ook maar klein beetje nijgt naar onbescheidenheid daarma afkrakenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, net zoals doe maar gewoon de je al gek genoeg![]()
Typisch nederlandse middelmaat
nee, jij die 1000x herhaalt hoe knap je wel niet bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat haal je uit die ene post?
Precies, dat label krijg ik ook altijd terwijl ik gewoon zelfverzekerd ben.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Daarom ik ben een trots narcist. Sowieso is het verhaal van narcissus een mooi verhaal, narcissus was een mooie man en een narcis is een mooie bloem. Mensen moeten niet haten.
K heb t niet over arrogantie maar over oppervlakkigheid en ik word zo vaak door knappe mannen aangesproken en als ze me kwa inhoud niet bevallen loop ik wel gewoon wegquote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maarja, waarom zijn ze arrogant? Als zo'n man interesse in je toont zul jij waarschijnlijk niet weglopen
narcistenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Daarom ik ben een trots narcist. Sowieso is het verhaal van narcissus een mooi verhaal, narcissus was een mooie man en een narcis is een mooie bloem. Mensen moeten niet haten.
1000x quotes van mij waarin ik dat beweer bittequote:Op maandag 4 maart 2013 00:31 schreef Kola het volgende:
[..]
nee, jij die 1000x herhaalt hoe knap je wel niet bent.
haha dat heb ik ook man! of vaak als ik gewoon serieus kijk dat ze dan denken dat ik boos ben /arrogant kijkquote:Op maandag 4 maart 2013 00:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies, dat label krijg ik ook altijd terwijl ik gewoon zelfverzekerd ben.
Als je extravert bent gewoon wat meer dan anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Kesefkesef het volgende:
Er zit een verschil in in hoe je die zelfverzekerdheid uit
Jij eerder zelfingenomen. amaiquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je extravert bent gewoon wat meer dan anders.
True, de ene is wat meer vol van zichzelf, maar is dat nou echt zo fout?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Kesefkesef het volgende:
Er zit een verschil in in hoe je die zelfverzekerdheid uit
liever mensen die een klein beetje vol van zichzelf zijn maar wel zelfhumor hebben en beetje quasi grappig bedoelen van sommige van die opmerkingen dan mensen die als grijze muisjes voor zich uit kijken en niks durven te zeggen om wat iemand er wel eens niet van kan gaan vindenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
True, de ene is wat meer vol van zichzelf, maar is dat nou echt zo fout?
Nee, dat kan je best uitdragen maar als je er 24/7 mee te koop loopt gaat dat vervelenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Fout niet, lachwekkend soms welquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
Nee?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer DM's naar je terugstuur zeker
Vind dat juist ook weer duiden op onzekerheid. Alsof je continu jezelf moet bevestigen dat je echt wel zo geweldig bentquote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef Kesefkesef het volgende:
Nee, dat kan je best uitdragen maar als je er 24/7 mee te koop loopt gaat dat vervelen
das ook wel waar, al kunnen stille mensen ook wel weer interessant zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
liever mensen die een klein beetje vol van zichzelf zijn maar wel zelfhumor hebben en beetje quasi grappig bedoelen van sommige van die opmerkingen dan mensen die als grijze muisjes voor zich uit kijken en niks durven te zeggen om wat iemand er wel eens niet van kan gaan vinden
dus nee vind ik niet fout
Ik wilde hier op ingaan, maar ben bang dat het niet in goede aarde valt.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
liever mensen die een klein beetje vol van zichzelf zijn maar wel zelfhumor hebben en beetje quasi grappig bedoelen van sommige van die opmerkingen dan mensen die als grijze muisjes voor zich uit kijken en niks durven te zeggen om wat iemand er wel eens niet van kan gaan vinden
dus nee vind ik niet fout
zo doe ik t meestal tenminstequote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Kola het volgende:
[..]
das ook wel waar, al kunnen stille mensen ook wel weer interessant zijn.
ja maar dat is het verschil met echte zelfverzekerdheid en gemaakte zelfverzekerdheid de ene straalt het uit en de andere zoekt naar bevestiging. Jij hebt toch liever zelf ook een man die zelfverzekerd?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind dat juist ook weer duiden op onzekerheid. Alsof je continu jezelf moet bevestigen dat je echt wel zo geweldig bent
ga er op in danquote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wilde hier op ingaan, maar ben bang dat het niet in goede aarde valt.
Ik ook. Tot ik een cadeaubon van de Douglas kreeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef IPA35 het volgende:
En voor speciale gelegenheden soms een geurtje uit mijn arsenaal van monstertjes.
Ja, maar degene die het is, hoeft het niet steeds te benoemen. Die houdt zich daar niet eens mee bezigquote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef Kesefkesef het volgende:
ja maar dat is het verschil met echte zelfverzekerdheid en gemaakte zelfverzekerdheid de ene straalt het uit en de andere zoekt naar bevestiging. Jij hebt toch liever zelf ook een man die zelfverzekerd?
Sowieso overschatten mannen over het algemeen hun uiterlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik arrogant ben. Maar in welke klasse van knapheid ik zit weet ik eigenlijk nog steeds niet
Bijv Teveel met status en 'zien en gezien worden' bezig zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat zijn oppervlakkige dingen volgens jou?
ja precies, makkelijk te onderscheiden ookquote:Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar degene die het is, hoeft het niet steeds te benoemen. Die houdt zich daar niet eens mee bezig
dat vraag ik me dus ook wel eens af eigenlijk. Hoe ik als ik een meisje was geweest naar mij zou kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik arrogant ben. Maar in welke klasse van knapheid ik zit weet ik eigenlijk nog steeds niet
Dat is een voordeelquote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sowieso overschatten mannen over het algemeen hun uiterlijkOfwel ze beoordelen zichzelf met een hoger cijfer dan anderen dat doen
Nee hoor, ben het er sowieso wel mee eens. Sowieso wat ik al vaker heb gezegd mensen liegen. Ik weet niet of ze het bewust doen of gewoon niet weten wat ze willen. Veel mensen beweren dat ze het beter vinden als iemand een beetje verlegen is, dan een beetje arrogant. In de praktijk merkt de persoon die een beetje verlegen is daar echt helemaal niks van, terwijl de arrogante gast met volle teugen geniet.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga er op in danniet zo onzeker piye als je echt narcist bent boeit t je geen fuck of t in goede aard valt
Welke man ligt daar nu wakker van?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sowieso overschatten mannen over het algemeen hun uiterlijkOfwel ze beoordelen zichzelf met een hoger cijfer dan anderen dat doen
Dat doet trouwens iedereen, ook vrouwen. Is wetenschappelijk bewezen dat dat te maken heeft met dat je zo vertrouwd bent met je eigen gezicht omdat je dat al je hele leven lang ziet oid dat je daarom knapper vind ofzoiets weet ook niet meer precies watquote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Progressie boeken bij het squatten, hoe sneuquote:Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef deman13 het volgende:
Denken dat squatten,deadlift etc. puur om fysiek draait. Het is ook gewoon leuk om progressie te boeken. Kortzichtige keukenprinses.
Doet iedereen toch voor zichzelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is verder geen bezigheid toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Bijv Teveel met status en 'zien en gezien worden' bezig zijn.
Jij bedoelt de will smith typetjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:44 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Vrouwen die hier proberen te ontkennen dat een zelfverzekerde man eerder een vrouw scoort dan een niet zelfverzekerde man en dat het uiterlijk niet belangrijk is
Aan de andere kant, elke vrouw wil natuurlijk een grote chocolade piemel die geld spuit
Ik vind mezelf ook best prima maar bij elk meisje dat geen interesse in me toont ga ik weer twijfelen. Heel vervelendquote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
klopt nice guys always end up laatste.. Dat klopt wel echt ja. Daarom ben ik een foute goede jongen of een goede foute jongen hoe je t wilt bekijken. Denk dat t ook vaak is dat mensen niet weten wat ze willen hoor. Zelf wil ik bijv graag stoppen met roken en eigenlijk ook alcohol drinken maar dat gaat me ook niet echt goed af tot nu toe misschein rare vergelijkingquote:Op maandag 4 maart 2013 00:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het er sowieso wel mee eens. Sowieso wat ik al vaker heb gezegd mensen liegen. Ik weet niet of ze het bewust doen of gewoon niet weten wat ze willen. Veel mensen beweren dat ze het beter vinden als iemand een beetje verlegen is, dan een beetje arrogant. In de praktijk merkt de persoon die een beetje verlegen is daar echt helemaal niks van, terwijl de arrogante gast met volle teugen geniet.
Nee, is wel eens onderzoek naar gedaan. Vraag me even geen bron, want dat weet ik zo 1-2-3 niet, maar is wel echt gedaanquote:
Zie het als een sport. Jij vindt het toch ook leuk als je een doel bereikt? Jij zit de hele dag op zolder niks te doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Progressie boeken bij het squatten, hoe sneu
Zet je zeker ook op je FB-status: vandaag 7,5 gesquat yeahhhhhhhh
7.5?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Progressie boeken bij het squatten, hoe sneu
Zet je zeker ook op je FB-status: vandaag 7,5 gesquat yeahhhhhhhh
Gelukkig word ik niet onzeker van deze stellingquote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, is wel eens onderzoek naar gedaan. Vraag me even geen bron, want dat weet ik zo 1-2-3 niet, maar is wel echt gedaan
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat doet trouwens iedereen, ook vrouwen. Is wetenschappelijk bewezen dat dat te maken heeft met dat je zo vertrouwd bent met je eigen gezicht omdat je dat al je hele leven lang ziet oid dat je daarom knapper vind ofzoiets weet ook niet meer precies wat
Nee, vrouwen onderschatten zichzelf vaak. Vrouwen zijn ook veel onzekerder over hun uiterlijk. Meestal hoe knapper hoe onzekerder.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat doet trouwens iedereen, ook vrouwen. Is wetenschappelijk bewezen dat dat te maken heeft met dat je zo vertrouwd bent met je eigen gezicht omdat je dat al je hele leven lang ziet oid dat je daarom knapper vind ofzoiets weet ook niet meer precies wat
Gelukkig maar zegt ie.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Doet iedereen toch voor zichzelf.
Zijn maar weinig mensen die zichzelf lelijk vinden.
Gelukkig maar.
Net als dat een moeder haar eigen kind het mooiste van de wereld vindt.
Kan zo de voordelen en nadelen afwegen van jezelf iets te hoog schatten dan normaal, volgens mij brengt het je wel verderquote:Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, is wel eens onderzoek naar gedaan. Vraag me even geen bron, want dat weet ik zo 1-2-3 niet, maar is wel echt gedaan
ben ik niet met je eens. Elk meisje is onzeker over haar uiterlijk. Punt. Dat gezegd hebbende denk ik dat jij twee dingen met elkaar door de war haalt. Denk wel dat de knappe meisjes echt wel door hebben dat zij knapper zijn dan gemiddeld wat jij denkt dat onzekerheid is kan misschien ook ontstaan uit een soort aandachtsstoornis. Dat ze zo gewend zijn om aandacht te krijgen dat als ze dat niet krijgen gekke dingen gaan doen waar jij dan onzekerheid uit haaltquote:Op maandag 4 maart 2013 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen onderschatten zichzelf vaak. Vrouwen zijn ook veel onzekerder over hun uiterlijk. Meestal hoe knapper hoe onzekerder.
Misschien dat ze in alle felheid een illussie opmaken in hun hoofd dat ze niet knap zijn en daarom complimenten over uiterlijk vervelend vinden?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen onderschatten zichzelf vaak. Vrouwen zijn ook veel onzekerder over hun uiterlijk. Meestal hoe knapper hoe onzekerder.
Het zou raar zijn als het anders was toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig maar zegt ie.Probeer je uit te vinden of je een beetje lekker bent of niet door het aan vertrouwde mensen te vragen: je familie. Je moeder zegt "ja natuurlijk ben je hartstikke mooi" en je zus zegt "haha jij bent fucking lelijk
".
Sporten prima, prestaties met sporten ook super, maar progressie boeken met squatten.. neequote:Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef deman13 het volgende:
Zie het als een sport. Jij vindt het toch ook leuk als je een doel bereikt? Jij zit de hele dag op zolder niks te doen?
Dat mensen dit op facebook zetten is inderdaad wel weer klachtwaardig.
Ik vind de theorie wel geinigquote:Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Elk meisje is onzeker over haar uiterlijk. Punt. Dat gezegd hebbende denk ik dat jij twee dingen met elkaar door de war haalt. Denk wel dat de knappe meisjes echt wel door hebben dat zij knapper zijn dan gemiddeld wat jij denkt dat onzekerheid is kan misschien ook ontstaan uit een soort aandachtsstoornis. Dat ze zo gewend zijn om aandacht te krijgen dat als ze dat niet krijgen gekke dingen gaan doen waar jij dan onzekerheid uit haalt
Ja maar dan weet je dus nog niks. Dus ga je maar zoveel mogelijk chimeids proberen te regelen om jezelf beter te voelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het anders was toch?
Dat je moeder zegt van ja dit dit is lelijk.. het zijn tenslotte eigen genen.
En dat je zus je lelijk vindt is toch ook natuurlijk? beetje raar als ze zegt dat je lekker bent...
Zet er dan gewicht bij...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moest 7,5x zijn om de sneuheid te benadrukken
vrouwen vinden complimenten over hun uiterlijk bijna net zo fijn als oraal bevredigd wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien dat ze in alle felheid een illussie opmaken in hun hoofd dat ze niet knap zijn en daarom complimenten over uiterlijk vervelend vinden?
ik heb een nicht en ddie is echt teringgggggggggggggggglekker. Mijn zus is lelijk. Kan je gewoon zien hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als het anders was toch?
Dat je moeder zegt van ja dit dit is lelijk.. het zijn tenslotte eigen genen.
En dat je zus je lelijk vindt is toch ook natuurlijk? beetje raar als ze zegt dat je lekker bent...
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je dus nog niks. Dus ga je maar zoveel mogelijk chimeids proberen te regelen om jezelf beter te voelen.
Ja tuurlijk maar zou je het ook eerlijk zeggen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik heb een nicht en ddie is echt teringgggggggggggggggglekker. Mijn zus is lelijk. Kan je gewoon zien hoor.
aangezien meisjes ook vaak uit onzekerheid handelen bij zulke dingen kun je dna krijgen dat twee lelijkerds elkaar de schijn geven dat ze mooi zijn. Dat is natuurlijk niet goed voor het straatbeeld. Dit voorbeeld is overigens niet van toepassing op piye want hij is lekkerquote:
Mooie stellingquote:Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Kesefkesef het volgende:
vrouwen vinden complimenten over hun uiterlijk bijna net zo fijn als oraal bevredigd worden
Dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af, kun je lang over twijfelen maar er is maar 1 conclusie de juiste: zolang jij de meisjes kan krijgen die je wilt krijgen, zit je goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
aangezien meisjes ook vaak uit onzekerheid handelen bij zulke dingen kun je dna krijgen dat twee lelijkerds elkaar de schijn geven dat ze mooi zijn. Dat is natuurlijk niet goed voor het straatbeeld. Dit voorbeeld is overigens niet van toepassing op piye want hij is lekker
ow ja hoor dat boeit me echt geen fuckquote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar zou je het ook eerlijk zeggen?
one lovequote:Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Deze bromance is sowieso niet te breken mattie.
Met uitgaan niet meegerekend, dan kan elke berggorilla scoren.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af, kun je lang over twijfelen maar er is maar 1 conclusie de juiste: zolang jij de meisjes kan krijgen die je wilt krijgen, zit je goed.
Verder merk ik dat naarmate ik ouder wordt, ik beter in de markt ga liggen. Op zich logisch, maar ik vind het best wel raar dat er op m'n 15e-17e nooit een onbekend meisje op mij afstapte en dat dat nu ineens vrij regelmatig gebeurt.
Dit vind ik idd vrij apart dat veel mannen zeggen dat ze dat niet kunnen beoordelen. Je hebt toch ook ogen en een mening?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maarja ik ben geloof ik ook een van de weinige mannen die normaal kan zeggen of ie een andere man aantrekkelijk vind of niet ( no homo)
Ik had een piek rond mijn 20ste en nu is het weer minder. Toen kwamen er elke avond wel meisjes naar me toe of knepen in je reet ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af, kun je lang over twijfelen maar er is maar 1 conclusie de juiste: zolang jij de meisjes kan krijgen die je wilt krijgen, zit je goed.
Verder merk ik dat naarmate ik ouder wordt, ik beter in de markt ga liggen. Op zich logisch, maar ik vind het best wel raar dat er op m'n 15e-17e nooit een onbekend meisje op mij afstapte en dat dat nu ineens vrij regelmatig gebeurt.
geen problemen meequote:Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow ja hoor dat boeit me echt geen fuckandere nicht van mij heeft echt teringnice tieten. Maar zij is nog btje jailbait (nja ook alweer 18 ofzo trouwens tegenwoordig
)
Maarja ik ben geloof ik ook een van de weinige mannen die normaal kan zeggen of ie een andere man aantrekkelijk vind of niet ( no homo)
ALs openingszin bedoel ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
vrouwen vinden complimenten over hun uiterlijk bijna net zo fijn als oraal bevredigd worden
ja ik verbaas me er serieus over hoeveel hommmooooo!!!! roepers altijd over elkaar heen vallen dan. En net alsof je ook niet kan zien of een andere man concurrentie zou zijn voor je zgmaar. Dat zien ze toch ook dus dikke bulshit gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit vind ik idd vrij apart dat veel mannen zeggen dat ze dat niet kunnen beoordelen. Je hebt toch ook ogen en een mening?
Tenzij depressief.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mensen zien zichzelf 20% beter dan ze daadwerkelijk zijn, dat is een natuurlijk instinkt dat bedoeld is te voorkomen dat we opgeven in een gevecht, omdat we toch zwakker zouden zijn dan onze aanvaller.
Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Met uitgaan niet meegerekend, dan kan elke berggorilla scoren.
Het gaat ook nergens over. Ik kan net zo goed als elke man vrouwen beoordelen, tieten beoordelen, kontjes beoordelen en heb er ook echt geen problemen mee om te zeggen dat ik iemand of iets mooier vind dan mezelf.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja ik verbaas me er serieus over hoeveel hommmooooo!!!! roepers altijd over elkaar heen vallen dan. En net alsof je ook niet kan zien of een andere man concurrentie zou zijn voor je zgmaar. Dat zien ze toch ook dus dikke bulshit gewoon.
Al zeg ik er wel altijd bij dat ik zo overtuigd ben van mn hetero-geaardheid dat ik niet dweep om die mening te verkondigen
Pics or it did not happen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.
samen keertje billen oordelen dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over. Ik kan net zo goed als elke man vrouwen beoordelen, tieten beoordelen, kontjes beoordelen en heb er ook echt geen problemen mee om te zeggen dat ik iemand of iets mooier vind dan mezelf.
Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.
Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?quote:
Telt het ook als ze wel dronken waren?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
Vind ik super leuk om te doen. Trouwens geen trio voor mij. Hou niet van gedeeld worden en delenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
samen keertje billen oordelen dan?ben ik je homowingman mocht t nodig zijn en jij mijnn lesbienne wingman (handig voor de trio later op de avond)
Neuh..quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?
Zoveel mensen, zoveel wensen. Gelukkig ook maarquote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Piye het volgende:
Nou ik denk dat ik wel een beeld heb van wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Maar soms kan ik er echt geen touw aan vast knopen. Dan denk ik, dat ik zelf voorspelbaarder ben dan de gemiddelde vrouw.
Ik zei dat ze zich met oppervlakkige dingen bezig houden. Daar valt dit onder . Wat voor hobby's ze hebben zal wel verschillen...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat is verder geen bezigheid toch?
Ik neem aan dat die mensen ook gewoon een studie volgen of werk hebben?
Ik neem aan dat ze ook gewoon hobby's hebben enz.
Sorry, maar ik maak geen vocaroo's wanneer een meisje tegen me zegt: 'ik vind je leuk'.quote:
Best herkenbaar. En toch zul je moeten op een gegeven moment. Jij kunt een 8 (wat de meeste mensen van haar vinden) op je afkrijgen, als jij die 7 leuk vindt maar zij is niet aan de initiatiefrijke kant, baal je dat je kansen hebt laten lopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik had een piek rond mijn 20ste en nu is het weer minder. Toen kwamen er elke avond wel meisjes naar me toe of knepen in je reet ofzoWel problematisch want ik 'regel' eigenlijk nooit, laat ze altijd op mij afkomen. Als dat dan niet meer gebeurt heb je een probleem
"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"quote:Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik maak geen vocaroo's wanneer een meisje tegen me zegt: 'ik vind je leuk'.
Eigenlijk draait het gewoon om wie het zegt. Een leuke kerel komt weg met elk waardeloos cliché compliment, terwijl een kneus gewoon geen indruk maakt met een welgemeend origineel compliment. Sad but true.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kesefkesef het volgende:
Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?
ja ik ook, ging met collegas (was altijd groep meisjes stuk of 8) op stap en dan telkens als er zon kerel kwam ging ik vet gay ernaast staan en die gast versierenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind ik super leuk om te doen. Trouwens geen trio voor mij. Hou niet van gedeeld worden en delen
Kan me nu al voorstellen wat voor gesprek dat leidtquote:Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh..
Kroegenshit als je weinig zinnigs te zeggen hebt... Dan maar complimentje geven.
"want anders heb ik geen bewijs"quote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]
"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"
Sad is datquote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
Daarnaast heeft de ex van een vriendin van mij nog haarimplantaten genomen van 8000 euro, omdat hij er niet mee kon leven dat hij op zijn 35e kalend werd...
Dat hoor ik ook zo vaak dat die trio overschat wordt. Meestal zeggen ze: wel leuk om meegemaakt te hebben, maar niet iets wat ik wekelijks hoef ofzo. En toch wil elke man het eigenlijk wel eens meemakenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja ik ook, ging met collegas (was altijd groep meisjes stuk of 8) op stap en dan telkens als er zon kerel kwam ging ik vet gay ernaast staan en die gast versierenheb me echt stuk gelachen die avonden.
welke regio woon je? wel goed gf materiaal; niet houden van delen of gedeeld worden. Jammer van de trio maar die wordt toch schromelijk overschat door 99% van de mannen die dat nog nooit gedaan hebben (had ik zelf toen ook)
Oh, is wel eens heel leuk geweest ook hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:05 schreef Kesefkesef het volgende:
Kan me nu al voorstellen wat voor gesprek dat leidt
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk draait het gewoon om wie het zegt. Een leuke kerel komt weg met elk waardeloos cliché compliment, terwijl een kneus gewoon geen indruk maakt met een welgemeend origineel compliment. Sad but true.
ja kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook zo vaak dat die trio overschat wordt. Meestal zeggen ze: wel leuk om meegemaakt te hebben, maar niet iets wat ik wekelijks hoef ofzo. En toch wil elke man het eigenlijk wel eens meemaken
En of je een leuke kerel of kneus bent heeft veel te maken met hoe zelfverzekerd je oogd.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk draait het gewoon om wie het zegt. Een leuke kerel komt weg met elk waardeloos cliché compliment, terwijl een kneus gewoon geen indruk maakt met een welgemeend origineel compliment. Sad but true.
Ik kan dan ook vrij zelden herinneren wat de openingszin was van een leuk iemandquote:Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef Kesefkesef het volgende:
de spreker is in veel gevallen belangrijker dan de boodschap
Overtuigen ja, maar kom dan origineel door de bocht ipv naar haar toe te lopen met een compliment wss heeft ze dat soort gesprekken dagelijks een paar keerquote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, is wel eens heel leuk geweest ook hoor
Maar zo een dame verwacht gelijk AL het initiatief van jou omdat jij haar zo leuk vindt.. Dusja je moet haar dan zien te overtuigen ipv dat je elkaar uittest wat voor vlees er in de kuip zit...
daarom ouwehoer ik ook altijd alles wat ik op zulke momenten zeg beetje uitdagend zeggen met een shady lach op je gezicht en je komt met alles weg truestoryquote:Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]de spreker is in veel gevallen belangrijker dan de boodschap
Ik heb zelf nooit een trio gedaan, maar eigenlijk behoor ik sowieso niet tot die groep. Beetje het idee dat aan jou de taak is om hun allebei te bevredigen. Grote verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik ook, ging met collegas (was altijd groep meisjes stuk of 8) op stap en dan telkens als er zon kerel kwam ging ik vet gay ernaast staan en die gast versierenheb me echt stuk gelachen die avonden.
welke regio woon je? wel goed gf materiaal; niet houden van delen of gedeeld worden. Jammer van de trio maar die wordt toch schromelijk overschat door 99% van de mannen die dat nog nooit gedaan hebben (had ik zelf toen ook)
Toch zou het wel baas zijn om hier te posten.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
"want anders heb ik geen bewijs"![]()
bij mij was t altijd wel echt fantasie hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit een trio gedaan, maar eigenlijk behoor ik sowieso niet tot die groep. Beetje het idee dat aan jou de taak is om hun allebei te bevredigen. Grote verantwoordelijkheid.Dan is het makkelijker en memorabeler om samen met een goeie mattie een chick helemaal uit elkaar te trekken als je dan toch een trio moet doen.
[..]
Toch zou het wel baas zijn om hier te posten.Sowieso 2 cm langere e-penis.
Z'n kop blijft je bij...quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan dan ook vrij zelden herinneren wat de openingszin was van een leuk iemand
Als een dame interesse in je heeft, zal ze ALTIJD wel een keer moves gaan maken. Appen, hints, noem maar op. Zo niet, op naar de volgende.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, is wel eens heel leuk geweest ook hoor
Maar zo een dame verwacht gelijk AL het initiatief van jou omdat jij haar zo leuk vindt.. Dusja je moet haar dan zien te overtuigen ipv dat je elkaar uittest wat voor vlees er in de kuip zit...
Gewoon aanspreken in de trein enzo, maar ook flirten op de meest uiteenlopende plekken. En inderdaad, flirten om het flirten is ook leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
Het is toch de bedoeling dat die vrouwen elkaar ook bezig houden? Anders is het hard werkenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja kloptmijn visualisatie was ook heel anders dan de realiteit. Maar waren wel leuke ervaringen ja. Gewoon om gedaan te hebben. Uiteindelijk heb je toch maar 1 piemel dus maakt t ook allemaal niet zoveel uit
hard werken wordt niemand zwak van. Maar je hebt wel gelijk ja maar uiteindelijk ja weet niet vind wel leuk enzo dat als zij aan elkaar zitten maar daar kom ik niet klaar vanquote:Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat die vrouwen elkaar ook bezig houden? Anders is het hard werken
En toch ondanks deze post willen de meeste mannen dit nog steeds een keer ervarenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hard werken wordt niemand zwak van. Maar je hebt wel gelijk ja maar uiteindelijk ja weet niet vind wel leuk enzo dat als zij aan elkaar zitten maar daar kom ik niet klaar vanen wat dat betreft blijf je toch 1 gat houden wat je kan vullen zeg maar
Ze deed wel wat.. Als ik het haar beveelde zogezegd..quote:Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Als een dame interesse in je heeft, zal ze ALTIJD wel een keer moves gaan maken. Appen, hints, noem maar op. Zo niet, op naar de volgende.
Slaat ook allemaal nergens op wat je uitkraamt op zo'n avond als je het maar leuk overbrengt en wat lachtquote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
daarom ouwehoer ik ook altijd alles wat ik op zulke momenten zeg beetje uitdagend zeggen met een shady lach op je gezicht en je komt met alles weg truestory
Cactus wil het wel filmen als we samen zijn of niet mevrouwtje blinddoek?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]
"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"
Haha ik zou ook echt niet willen dat mensen in mijn omgeving aan m'n account komen. Al heb ik weleens casual opgemerkt dat ik op FOK! post. De meesten kennen het wel vaag, maar KLB kennen ze niet denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
bij mij was t altijd wel echt fantasie hoorgewoon dat je twee hetero chicks zover kan krijgen dat ze ook aan elkaar gaan zitten enzo
. andersom heb ik ook 1x gedaan trouwens
maar dat was dronken na uitgaan bij een hoer samen met mattie en toen had ik grotere piemel muhaah dus geslaagde avond. (
)
Ja eigenlijk wel ja maar moet t wel echt leuk meisje zijnalleen ik denk dan wel ja straks ziet ze al die posts van mij en dan denkt ze helemaal van wtf is dit nou weer
schaam me voor mn internetbestaan
Tis toch een ''prestatie'' dat je 2 vrouwen zo ver krijgt dat ze je even delen?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch ondanks deze post willen de meeste mannen dit nog steeds een keer ervaren
treinflirtquote:Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken in de trein enzo, maar ook flirten op de meest uiteenlopende plekken. En inderdaad, flirten om het flirten is ook leuk.
Hoe moet ik een camera bedienen als ik geblinddoekt ben?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Smack10 het volgende:
Cactus wil het wel filmen als we samen zijn of niet mevrouwtje blinddoek?
Jij nooit behoefte aan gehad, een soort rechterhand die je lasten deelt in de slaapkamer?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En toch ondanks deze post willen de meeste mannen dit nog steeds een keer ervaren
Ja want ze gaan echt zeggen; heeujH! jij ook? ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha ik zou ook echt niet willen dat mensen in mijn omgeving aan m'n account komen. Al heb ik weleens casual opgemerkt dat ik op FOK! post. De meesten kennen het wel vaag, maar KLB kennen ze niet denk ik.
meeste mannen willen wel meer dingen in t levenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
daarom dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Slaat ook allemaal nergens op wat je uitkraamt op zo'n avond als je het maar leuk overbrengt en wat lacht
ja ik alleen hele goeie vriend vna mij en nog een paar omdat zij zelf ook fokte en eigenlijk kwam ik door hun op fok zgmaarquote:Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha ik zou ook echt niet willen dat mensen in mijn omgeving aan m'n account komen. Al heb ik weleens casual opgemerkt dat ik op FOK! post. De meesten kennen het wel vaag, maar KLB kennen ze niet denk ik.
misschien ben jij niet lekker genoegquote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
Feyenoordfan is een hete boi met open uitstraling, alleen hij geeft geen pics.
Ik zie het niet als last om mijn bedpartner te behagen. Zowel, dan is er iets goed mis, want dan hoort hij niet in mijn bedquote:Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef Kesefkesef het volgende:
Jij nooit behoefte aan gehad, een soort rechterhand die je lasten deelt in de slaapkamer?
Dan doen we verstoppertje daarnaquote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe moet ik een camera bedienen als ik geblinddoekt ben?
de rechterhand (en soms de linker) is het enige dat wij fokkers hebben in de slaapkamerquote:Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij nooit behoefte aan gehad, een soort rechterhand die je lasten deelt in de slaapkamer?
is de vacature voor jouw bedpartner al vergeven of nog nietquote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als last om mijn bedpartner te behagen. Zowel, dan is er iets goed mis, want dan hoort hij niet in mijn bed
Jepquote:Op maandag 4 maart 2013 01:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
is de vacature voor jouw bedpartner al vergeven of nog niet
Ik kijk al jaren uit om voor een jong en dynamisch bedrijf te werken met geen 9 tot 5 mentaliteit
Nee dat denk ik niet eigenlijk. Maar toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja want ze gaan echt zeggen; heeujH! jij ook? ik ook [ afbeelding ]
Dat is best een goeie eigenlijk. Zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik alleen hele goeie vriend vna mij en nog een paar omdat zij zelf ook fokte en eigenlijk kwam ik door hun op fok zgmaar. maar verder moet echt niemand t weten nee :p. zou me doodschamen. Al wil ik wel nog eens een keer onderwerp zijn van een topic. Laatst ook op station zat er zon nerdje ergens en dacht nou ga ik t regelen dus ik de meest kapot droge dingen tegen m zeggen zelfs nog gevraagd of ie op forums zat zei die nee maar ik dacht wie weet opent ie er alsnog een topic over maar nee hoor t was niet zon feest
. Als hij daar topic over had gemaakt was t echt pareltje geweest denk ik
Eigenlijk zou ik mezelf af moeten schilderen als een lelijke puistenkneus, nu heeft iedereen torenhoge verwachtingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
Feyenoordfan is een hete boi met open uitstraling, alleen hij geeft geen pics.
Als je arm lam is of je buiten adem bent dan mag je de man toch niet kouden liggenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als last om mijn bedpartner te behagen. Zowel, dan is er iets goed mis, want dan hoort hij niet in mijn bed
haha dacht ik al krijg gelijk dm's allesquote:
heb je cactus geregeld mattiequote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
haha dacht ik al krijg gelijk dm's alles![]()
Je kunt een shitpile aan info van mij hier opdiggen..quote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mezelf af moeten schilderen als een lelijke puistenkneus, nu heeft iedereen torenhoge verwachtingen.Bovendien is privacy ook wat waard, FOK! en RL hoeven niet zo snel met elkaar verweven te raken namelijk.
?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
haha dacht ik al krijg gelijk dm's alles![]()
Ja heb mezelf al aantal malen voor voor lul gezet maar t mocht niet baten tot nu toequote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet eigenlijk. Maar toch.
[..]
Dat is best een goeie eigenlijk. Zou wel lachen zijn.
niemand wil jou zien, behalve kt. geen zorgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mezelf af moeten schilderen als een lelijke puistenkneus, nu heeft iedereen torenhoge verwachtingen.Bovendien is privacy ook wat waard, FOK! en RL hoeven niet zo snel met elkaar verweven te raken namelijk.
buffalo was even weg van FOK! en hij is mn mattie maar moest nog op de hoogte worden gesteld van de nieuwe stand van zaken op FOK!quote:
Mocht ik dat stadium ooit al bereiken, dan rookt ie maar een peuk of leg ik wel een deken over hem heenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Kesefkesef het volgende:
Als je arm lam is of je buiten adem bent dan mag je de man toch niet kouden liggen
Ik probeer ook nog steeds FOK!ers in het wild te spotten hoor. Het is me nog niet gelukt.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja heb mezelf al aantal malen voor voor lul gezet maar t mocht niet baten tot nu toe
nee niet van haar maar van andere boyquote:
Och, zo worden FB's achterhaald, kom op.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt een shitpile aan info van mij hier opdiggen..
Zegt alleen weinig.
ik ben dinsdag weer weg voor lange tijddddquote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
buffalo was even weg van FOK! en hij is mn mattie maar moest nog op de hoogte worden gesteld van de nieuwe stand van zaken op FOK!![]()
Maar blij dat hij terug is, kakte in op KLB
zijn praat doet wel vermoeden dat er een of andere halfgod achter dat toetsenbord zit?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Kola het volgende:
[..]
niemand wil jou zien, behalve kt. geen zorgen.
ja deze had t echt seireus gewoon op zn voorhoofd staan zon beetje. Soms moet je juist degene kiezen van wie je t niet zou verwachten denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog steeds FOK!ers in het wild te spotten hoor. Het is me nog niet gelukt.
Stiekem zijn alle FOK!ers gewoon bontkraagjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja deze had t echt seireus gewoon op zn voorhoofd staan zon beetje. Soms moet je juist degene kiezen van wie je t niet zou verwachten denk ik
Ja natuurlijk. Iemand die A zegt moet het ook maar waarmaken vind ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Terwijl je zelf uit ligt te puffen, egoist! Zeker ook jij eerst klaarkomen en hij mag het zelf doenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mocht ik dat stadium ooit al bereiken, dan rookt ie maar een peuk of leg ik wel een deken over hem heen
Wat dan broeder?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben dinsdag weer weg voor lange tijdddd
vrouwen gaan altijd voor, regel #1quote:Op maandag 4 maart 2013 01:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Terwijl je zelf uit ligt te puffen, egoist! Zeker ook jij eerst klaarkomen en hij mag het zelf doen
Het enige wat ik hier doe is ervaringen delen, nooit gezegd dat ik de goddelijke versie van een George Clooney-Orlando Bloom kruising ben.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn praat doet wel vermoeden dat er een of andere halfgod achter dat toetsenbord zit?
Ja, een opmerking die nergens op slaat, dag.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik heb iemand van US laatst gespot volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog steeds FOK!ers in het wild te spotten hoor. Het is me nog niet gelukt.
Jouw inschattingsvermogen is bewonderenswaardigquote:Op maandag 4 maart 2013 01:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Terwijl je zelf uit ligt te puffen, egoist! Zeker ook jij eerst klaarkomen en hij mag het zelf doen
Bewijs me het tegendeelquote:Op maandag 4 maart 2013 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is bewonderenswaardig
Dat is niet waar ik op hooptequote:Op maandag 4 maart 2013 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zal wat referenties voor je opvragen
Wie doen dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:40 schreef Kesefkesef het volgende:
Mensen die mij midden in de nacht koud laten
Liarquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef Kesefkesef het volgende:
Tegen deze kwelgeest praat ik niet meer
goed dat deze maatstaaf bestaatquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
Dit topic is eigenlijk wel een beetje ironisch. Een man valt op een lekker slank lichaam met een strak kontje, maar als het puntje bij paaltje wordt wilt het een stuk minder accepteren.
Een vrouw wilt het volgende:
- Een lange man, een vrouw moet wel haar hakken kunnen dragen en beschermend kunnen zijn!
- De man moet zich behoorlijk kunnen kleden
- De man moet een goede kop hebben, een zichtbare kaaklijn etc.
- De man moet een getraind lichaam hebben
De vrouw moet natuurlijk wel goed voor de dag kunnen komen bij haar vriendinnen he, daar gaat het tenslotte vooral omAnders geen deal.
Vrouwen
De juiste man komt ook weg zonder bovenstaande dingen. True storyquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
Dit topic is eigenlijk wel een beetje ironisch. Een man valt op een lekker slank lichaam met een strak kontje, maar als het puntje bij paaltje wordt wilt het een stuk minder accepteren.
- Een lange man, een vrouw moet wel haar hakken kunnen dragen en de man moet beschermend kunnen zijn!
De vrouw moet natuurlijk wel goed voor de dag kunnen komen bij haar vriendinnen he, daar gaat het tenslotte vooral omAnders geen deal.
Vrouwen
Alsof alles een 10 moet zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
- Een lange man, een vrouw moet wel haar hakken kunnen dragen en de man moet beschermend kunnen zijn!
Vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |