abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123603436
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:56 schreef Kola het volgende:

[..]

Met uitgaan niet meegerekend, dan kan elke berggorilla scoren.
Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.
pi_123603443
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

ja ik verbaas me er serieus over hoeveel hommmooooo!!!! roepers altijd over elkaar heen vallen dan. En net alsof je ook niet kan zien of een andere man concurrentie zou zijn voor je zgmaar. Dat zien ze toch ook dus dikke bulshit gewoon.

Al zeg ik er wel altijd bij dat ik zo overtuigd ben van mn hetero-geaardheid dat ik niet dweep om die mening te verkondigen
Het gaat ook nergens over. Ik kan net zo goed als elke man vrouwen beoordelen, tieten beoordelen, kontjes beoordelen en heb er ook echt geen problemen mee om te zeggen dat ik iemand of iets mooier vind dan mezelf.
pi_123603448
Kon ik verdulleme maar in de hoofden van vrouwen kijken. Dat zou zoveel duidelijk maken over mezelf
Eens met wat hierboven staat
pi_123603456
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.
Pics or it did not happen.
Rustig aan.
pi_123603473
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het gaat ook nergens over. Ik kan net zo goed als elke man vrouwen beoordelen, tieten beoordelen, kontjes beoordelen en heb er ook echt geen problemen mee om te zeggen dat ik iemand of iets mooier vind dan mezelf.
samen keertje billen oordelen dan? *; ben ik je homowingman mocht t nodig zijn en jij mijnn lesbienne wingman (handig voor de trio later op de avond)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 4 maart 2013 @ 01:01:29 #206
351780 Piye
King of Kush
pi_123603480
Nou ik denk dat ik wel een beeld heb van wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Maar soms kan ik er echt geen touw aan vast knopen. Dan denk ik, dat ik zelf voorspelbaarder ben dan de gemiddelde vrouw.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123603483
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
pi_123603485
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ALs openingszin bedoel ik.
Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?
  maandag 4 maart 2013 @ 01:02:20 #209
351780 Piye
King of Kush
pi_123603493
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kola het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
Telt het ook als ze wel dronken waren?
pi_123603506
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

samen keertje billen oordelen dan? *; ben ik je homowingman mocht t nodig zijn en jij mijnn lesbienne wingman (handig voor de trio later op de avond)
Vind ik super leuk om te doen. Trouwens geen trio voor mij. Hou niet van gedeeld worden en delen :P
pi_123603509
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?
Neuh..
Kroegenshit als je weinig zinnigs te zeggen hebt... Dan maar complimentje geven.
Rustig aan.
pi_123603516
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Piye het volgende:
Nou ik denk dat ik wel een beeld heb van wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Maar soms kan ik er echt geen touw aan vast knopen. Dan denk ik, dat ik zelf voorspelbaarder ben dan de gemiddelde vrouw.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Gelukkig ook maar :)
pi_123603522
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat is verder geen bezigheid toch?
Ik neem aan dat die mensen ook gewoon een studie volgen of werk hebben?
Ik neem aan dat ze ook gewoon hobby's hebben enz.
Ik zei dat ze zich met oppervlakkige dingen bezig houden. Daar valt dit onder . Wat voor hobby's ze hebben zal wel verschillen...

Nah maar ik hou meer van interessante mannen dan mannen die alleen maar saai bezig zijn met welke designer ze vandaag eens op zullen doen. Ikvind dat ook een beetje vrouwelijk over komen, dat is mijn taak :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 01:06:09 ]
pi_123603525
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pics or it did not happen.
Sorry, maar ik maak geen vocaroo's wanneer een meisje tegen me zegt: 'ik vind je leuk'.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ik had een piek rond mijn 20ste en nu is het weer minder. Toen kwamen er elke avond wel meisjes naar me toe of knepen in je reet ofzo :') Wel problematisch want ik 'regel' eigenlijk nooit, laat ze altijd op mij afkomen. Als dat dan niet meer gebeurt heb je een probleem
Best herkenbaar. En toch zul je moeten op een gegeven moment. Jij kunt een 8 (wat de meeste mensen van haar vinden) op je afkrijgen, als jij die 7 leuk vindt maar zij is niet aan de initiatiefrijke kant, baal je dat je kansen hebt laten lopen.
  maandag 4 maart 2013 @ 01:04:27 #215
351780 Piye
King of Kush
pi_123603537
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik maak geen vocaroo's wanneer een meisje tegen me zegt: 'ik vind je leuk'.
"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"
pi_123603542
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kesefkesef het volgende:

Eigenlijk draait het gewoon om wie het zegt. Een leuke kerel komt weg met elk waardeloos cliché compliment, terwijl een kneus gewoon geen indruk maakt met een welgemeend origineel compliment. Sad but true.
pi_123603543
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vind ik super leuk om te doen. Trouwens geen trio voor mij. Hou niet van gedeeld worden en delen :P
ja ik ook, ging met collegas (was altijd groep meisjes stuk of 8) op stap en dan telkens als er zon kerel kwam ging ik vet gay ernaast staan en die gast versieren _O- heb me echt stuk gelachen die avonden.

welke regio woon je :@? wel goed gf materiaal; niet houden van delen of gedeeld worden. Jammer van de trio maar die wordt toch schromelijk overschat door 99% van de mannen die dat nog nooit gedaan hebben (had ik zelf toen ook)
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_123603554
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh..
Kroegenshit als je weinig zinnigs te zeggen hebt... Dan maar complimentje geven.
Kan me nu al voorstellen wat voor gesprek dat leidt
pi_123603564
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Piye het volgende:

[..]

"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"
"want anders heb ik geen bewijs" :') :')
pi_123603571
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
Daarnaast heeft de ex van een vriendin van mij nog haarimplantaten genomen van 8000 euro, omdat hij er niet mee kon leven dat hij op zijn 35e kalend werd...
Sad is dat :') Millimeter dan gewoon de rest van je kop man, scheelt je nog poen voor een kapper ook.
Ik ken een gast die al kaal werd op z'n 25e, het interesseert 'm niks, en daarom zijn de vrouwen niet van 'm af te slaan.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_123603573
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

ja ik ook, ging met collegas (was altijd groep meisjes stuk of 8) op stap en dan telkens als er zon kerel kwam ging ik vet gay ernaast staan en die gast versieren _O- heb me echt stuk gelachen die avonden.

welke regio woon je :@? wel goed gf materiaal; niet houden van delen of gedeeld worden. Jammer van de trio maar die wordt toch schromelijk overschat door 99% van de mannen die dat nog nooit gedaan hebben (had ik zelf toen ook)
Dat hoor ik ook zo vaak dat die trio overschat wordt. Meestal zeggen ze: wel leuk om meegemaakt te hebben, maar niet iets wat ik wekelijks hoef ofzo. En toch wil elke man het eigenlijk wel eens meemaken :D
pi_123603583
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:05 schreef Kesefkesef het volgende:
Kan me nu al voorstellen wat voor gesprek dat leidt
Oh, is wel eens heel leuk geweest ook hoor _O-
Maar zo een dame verwacht gelijk AL het initiatief van jou omdat jij haar zo leuk vindt.. Dusja je moet haar dan zien te overtuigen ipv dat je elkaar uittest wat voor vlees er in de kuip zit...
Rustig aan.
pi_123603597
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Eigenlijk draait het gewoon om wie het zegt. Een leuke kerel komt weg met elk waardeloos cliché compliment, terwijl een kneus gewoon geen indruk maakt met een welgemeend origineel compliment. Sad but true.
:Y de spreker is in veel gevallen belangrijker dan de boodschap
pi_123603617
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook zo vaak dat die trio overschat wordt. Meestal zeggen ze: wel leuk om meegemaakt te hebben, maar niet iets wat ik wekelijks hoef ofzo. En toch wil elke man het eigenlijk wel eens meemaken :D
ja klopt :D mijn visualisatie was ook heel anders dan de realiteit. Maar waren wel leuke ervaringen ja. Gewoon om gedaan te hebben. Uiteindelijk heb je toch maar 1 piemel dus maakt t ook allemaal niet zoveel uit :P
pi_123603629
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En of je een leuke kerel of kneus bent heeft veel te maken met hoe zelfverzekerd je oogd.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')