abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 maart 2013 @ 00:52:00 #181
351780 Piye
King of Kush
pi_123603295
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Het zou raar zijn als het anders was toch?
Dat je moeder zegt van ja dit dit is lelijk.. het zijn tenslotte eigen genen.
En dat je zus je lelijk vindt is toch ook natuurlijk? beetje raar als ze zegt dat je lekker bent... :P
Ja maar dan weet je dus nog niks. Dus ga je maar zoveel mogelijk chimeids proberen te regelen om jezelf beter te voelen. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123603298
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Moest 7,5x zijn om de sneuheid te benadrukken :')
Zet er dan gewicht bij... ;)
Tja zo is de hele sportwereld.

Het gaat allemaal op getallen.
Hetzelfde wanneer je zegt dat je met 10-0 hebt gewonnen.
pi_123603302
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien dat ze in alle felheid een illussie opmaken in hun hoofd dat ze niet knap zijn en daarom complimenten over uiterlijk vervelend vinden?
vrouwen vinden complimenten over hun uiterlijk bijna net zo fijn als oraal bevredigd worden
pi_123603306
Mensen zien zichzelf 20% beter dan ze daadwerkelijk zijn, dat is een natuurlijk instinkt dat bedoeld is te voorkomen dat we opgeven in een gevecht, omdat we toch zwakker zouden zijn dan onze aanvaller.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123603315
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:50 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Het zou raar zijn als het anders was toch?
Dat je moeder zegt van ja dit dit is lelijk.. het zijn tenslotte eigen genen.
En dat je zus je lelijk vindt is toch ook natuurlijk? beetje raar als ze zegt dat je lekker bent... :P
ik heb een nicht en ddie is echt teringgggggggggggggggglekker. Mijn zus is lelijk. Kan je gewoon zien hoor.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_123603318
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja maar dan weet je dus nog niks. Dus ga je maar zoveel mogelijk chimeids proberen te regelen om jezelf beter te voelen. :9
Ik zie het probleem niet :D
pi_123603332
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik heb een nicht en ddie is echt teringgggggggggggggggglekker. Mijn zus is lelijk. Kan je gewoon zien hoor.
Ja tuurlijk maar zou je het ook eerlijk zeggen?
pi_123603351
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet :D
aangezien meisjes ook vaak uit onzekerheid handelen bij zulke dingen kun je dna krijgen dat twee lelijkerds elkaar de schijn geven dat ze mooi zijn. Dat is natuurlijk niet goed voor het straatbeeld. Dit voorbeeld is overigens niet van toepassing op piye want hij is lekker
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_123603357
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Kesefkesef het volgende:

vrouwen vinden complimenten over hun uiterlijk bijna net zo fijn als oraal bevredigd worden
Mooie stelling :D
pi_123603358
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik arrogant ben. Maar in welke klasse van knapheid ik zit weet ik eigenlijk nog steeds niet
Dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af, kun je lang over twijfelen maar er is maar 1 conclusie de juiste: zolang jij de meisjes kan krijgen die je wilt krijgen, zit je goed.

Verder merk ik dat naarmate ik ouder wordt, ik beter in de markt ga liggen. Op zich logisch, maar ik vind het best wel raar dat er op m'n 15e-17e nooit een onbekend meisje op mij afstapte en dat dat nu ineens vrij regelmatig gebeurt.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:54:36 #191
351780 Piye
King of Kush
pi_123603370
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

aangezien meisjes ook vaak uit onzekerheid handelen bij zulke dingen kun je dna krijgen dat twee lelijkerds elkaar de schijn geven dat ze mooi zijn. Dat is natuurlijk niet goed voor het straatbeeld. Dit voorbeeld is overigens niet van toepassing op piye want hij is lekker
:@

Deze bromance is sowieso niet te breken mattie. :*
pi_123603376
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar zou je het ook eerlijk zeggen?
ow ja hoor dat boeit me echt geen fuck :D andere nicht van mij heeft echt teringnice tieten. Maar zij is nog btje jailbait (nja ook alweer 18 ofzo trouwens tegenwoordig :'))

Maarja ik ben geloof ik ook een van de weinige mannen die normaal kan zeggen of ie een andere man aantrekkelijk vind of niet ( no homo)
pi_123603381
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef Piye het volgende:

[..]

:@

Deze bromance is sowieso niet te breken mattie. :*
one love
pi_123603394
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af, kun je lang over twijfelen maar er is maar 1 conclusie de juiste: zolang jij de meisjes kan krijgen die je wilt krijgen, zit je goed.

Verder merk ik dat naarmate ik ouder wordt, ik beter in de markt ga liggen. Op zich logisch, maar ik vind het best wel raar dat er op m'n 15e-17e nooit een onbekend meisje op mij afstapte en dat dat nu ineens vrij regelmatig gebeurt.
Met uitgaan niet meegerekend, dan kan elke berggorilla scoren.
pi_123603396
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Maarja ik ben geloof ik ook een van de weinige mannen die normaal kan zeggen of ie een andere man aantrekkelijk vind of niet ( no homo)
Dit vind ik idd vrij apart dat veel mannen zeggen dat ze dat niet kunnen beoordelen. Je hebt toch ook ogen en een mening?
pi_123603413
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik had een piek rond mijn 20ste en nu is het weer minder. Toen kwamen er elke avond wel meisjes naar me toe of knepen in je reet ofzo :') Wel problematisch want ik 'regel' eigenlijk nooit, laat ze altijd op mij afkomen. Als dat dan niet meer gebeurt heb je een probleem
Eens met wat hierboven staat
pi_123603414
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ow ja hoor dat boeit me echt geen fuck :D andere nicht van mij heeft echt teringnice tieten. Maar zij is nog btje jailbait (nja ook alweer 18 ofzo trouwens tegenwoordig :'))

geen problemen mee
pi_123603416
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ALs openingszin bedoel ik.
Rustig aan.
pi_123603422
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit vind ik idd vrij apart dat veel mannen zeggen dat ze dat niet kunnen beoordelen. Je hebt toch ook ogen en een mening?
ja ik verbaas me er serieus over hoeveel hommmooooo!!!! roepers altijd over elkaar heen vallen dan. En net alsof je ook niet kan zien of een andere man concurrentie zou zijn voor je zgmaar. Dat zien ze toch ook dus dikke bulshit gewoon.

Al zeg ik er wel altijd bij dat ik zo overtuigd ben van mn hetero-geaardheid dat ik niet dweep om die mening te verkondigen
pi_123603425
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mensen zien zichzelf 20% beter dan ze daadwerkelijk zijn, dat is een natuurlijk instinkt dat bedoeld is te voorkomen dat we opgeven in een gevecht, omdat we toch zwakker zouden zijn dan onze aanvaller.
Tenzij depressief.
Rustig aan.
pi_123603436
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:56 schreef Kola het volgende:

[..]

Met uitgaan niet meegerekend, dan kan elke berggorilla scoren.
Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.
pi_123603443
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

ja ik verbaas me er serieus over hoeveel hommmooooo!!!! roepers altijd over elkaar heen vallen dan. En net alsof je ook niet kan zien of een andere man concurrentie zou zijn voor je zgmaar. Dat zien ze toch ook dus dikke bulshit gewoon.

Al zeg ik er wel altijd bij dat ik zo overtuigd ben van mn hetero-geaardheid dat ik niet dweep om die mening te verkondigen
Het gaat ook nergens over. Ik kan net zo goed als elke man vrouwen beoordelen, tieten beoordelen, kontjes beoordelen en heb er ook echt geen problemen mee om te zeggen dat ik iemand of iets mooier vind dan mezelf.
pi_123603448
Kon ik verdulleme maar in de hoofden van vrouwen kijken. Dat zou zoveel duidelijk maken over mezelf
Eens met wat hierboven staat
pi_123603456
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik kan tal van voorbeelden geven buiten het uitgaan. En nee, dit is geen 'ik ben de goddelijke versie van Brad Pitt'-post.
Pics or it did not happen.
Rustig aan.
pi_123603473
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het gaat ook nergens over. Ik kan net zo goed als elke man vrouwen beoordelen, tieten beoordelen, kontjes beoordelen en heb er ook echt geen problemen mee om te zeggen dat ik iemand of iets mooier vind dan mezelf.
samen keertje billen oordelen dan? *; ben ik je homowingman mocht t nodig zijn en jij mijnn lesbienne wingman (handig voor de trio later op de avond)
  maandag 4 maart 2013 @ 01:01:29 #206
351780 Piye
King of Kush
pi_123603480
Nou ik denk dat ik wel een beeld heb van wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Maar soms kan ik er echt geen touw aan vast knopen. Dan denk ik, dat ik zelf voorspelbaarder ben dan de gemiddelde vrouw.
pi_123603483
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
pi_123603485
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ALs openingszin bedoel ik.
Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?
  maandag 4 maart 2013 @ 01:02:20 #209
351780 Piye
King of Kush
pi_123603493
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kola het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
Telt het ook als ze wel dronken waren?
pi_123603506
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

samen keertje billen oordelen dan? *; ben ik je homowingman mocht t nodig zijn en jij mijnn lesbienne wingman (handig voor de trio later op de avond)
Vind ik super leuk om te doen. Trouwens geen trio voor mij. Hou niet van gedeeld worden en delen :P
pi_123603509
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Afgezaagde niet gemeende complimenten over haar zaadvragende ogen of gezicht werken zeer effectief bij de wat dommere met alcohol bezonken vrouwen, maar zo open je natuurlijk normaal een gesprek niet toch?
Neuh..
Kroegenshit als je weinig zinnigs te zeggen hebt... Dan maar complimentje geven.
Rustig aan.
pi_123603516
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Piye het volgende:
Nou ik denk dat ik wel een beeld heb van wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Maar soms kan ik er echt geen touw aan vast knopen. Dan denk ik, dat ik zelf voorspelbaarder ben dan de gemiddelde vrouw.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Gelukkig ook maar :)
pi_123603522
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat is verder geen bezigheid toch?
Ik neem aan dat die mensen ook gewoon een studie volgen of werk hebben?
Ik neem aan dat ze ook gewoon hobby's hebben enz.
Ik zei dat ze zich met oppervlakkige dingen bezig houden. Daar valt dit onder . Wat voor hobby's ze hebben zal wel verschillen...

Nah maar ik hou meer van interessante mannen dan mannen die alleen maar saai bezig zijn met welke designer ze vandaag eens op zullen doen. Ikvind dat ook een beetje vrouwelijk over komen, dat is mijn taak :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 01:06:09 ]
pi_123603525
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pics or it did not happen.
Sorry, maar ik maak geen vocaroo's wanneer een meisje tegen me zegt: 'ik vind je leuk'.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:57 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ik had een piek rond mijn 20ste en nu is het weer minder. Toen kwamen er elke avond wel meisjes naar me toe of knepen in je reet ofzo :') Wel problematisch want ik 'regel' eigenlijk nooit, laat ze altijd op mij afkomen. Als dat dan niet meer gebeurt heb je een probleem
Best herkenbaar. En toch zul je moeten op een gegeven moment. Jij kunt een 8 (wat de meeste mensen van haar vinden) op je afkrijgen, als jij die 7 leuk vindt maar zij is niet aan de initiatiefrijke kant, baal je dat je kansen hebt laten lopen.
  maandag 4 maart 2013 @ 01:04:27 #215
351780 Piye
King of Kush
pi_123603537
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik maak geen vocaroo's wanneer een meisje tegen me zegt: 'ik vind je leuk'.
"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"
pi_123603542
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kesefkesef het volgende:

Eigenlijk draait het gewoon om wie het zegt. Een leuke kerel komt weg met elk waardeloos cliché compliment, terwijl een kneus gewoon geen indruk maakt met een welgemeend origineel compliment. Sad but true.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')