dat ook inderdaad ja. Als ik beter in iets ben dan iemand adners mag ik dat godverdomme gewoon zeggen. En dan zitten ze te janken dat er geen mannen meer zijn met zelfvertrouwen maar ondertussen wel elk zelfvertrouwen wat ook maar klein beetje nijgt naar onbescheidenheid daarma afkrakenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, net zoals doe maar gewoon de je al gek genoeg![]()
Typisch nederlandse middelmaat
nee, jij die 1000x herhaalt hoe knap je wel niet bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat haal je uit die ene post?
Precies, dat label krijg ik ook altijd terwijl ik gewoon zelfverzekerd ben.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Daarom ik ben een trots narcist. Sowieso is het verhaal van narcissus een mooi verhaal, narcissus was een mooie man en een narcis is een mooie bloem. Mensen moeten niet haten.
K heb t niet over arrogantie maar over oppervlakkigheid en ik word zo vaak door knappe mannen aangesproken en als ze me kwa inhoud niet bevallen loop ik wel gewoon wegquote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.
En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.
Maarja, waarom zijn ze arrogant? Als zo'n man interesse in je toont zul jij waarschijnlijk niet weglopen
narcistenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Daarom ik ben een trots narcist. Sowieso is het verhaal van narcissus een mooi verhaal, narcissus was een mooie man en een narcis is een mooie bloem. Mensen moeten niet haten.
1000x quotes van mij waarin ik dat beweer bittequote:Op maandag 4 maart 2013 00:31 schreef Kola het volgende:
[..]
nee, jij die 1000x herhaalt hoe knap je wel niet bent.
haha dat heb ik ook man! of vaak als ik gewoon serieus kijk dat ze dan denken dat ik boos ben /arrogant kijkquote:Op maandag 4 maart 2013 00:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies, dat label krijg ik ook altijd terwijl ik gewoon zelfverzekerd ben.
Als je extravert bent gewoon wat meer dan anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Kesefkesef het volgende:
Er zit een verschil in in hoe je die zelfverzekerdheid uit
Jij eerder zelfingenomen. amaiquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je extravert bent gewoon wat meer dan anders.
True, de ene is wat meer vol van zichzelf, maar is dat nou echt zo fout?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Kesefkesef het volgende:
Er zit een verschil in in hoe je die zelfverzekerdheid uit
liever mensen die een klein beetje vol van zichzelf zijn maar wel zelfhumor hebben en beetje quasi grappig bedoelen van sommige van die opmerkingen dan mensen die als grijze muisjes voor zich uit kijken en niks durven te zeggen om wat iemand er wel eens niet van kan gaan vindenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
True, de ene is wat meer vol van zichzelf, maar is dat nou echt zo fout?
Nee, dat kan je best uitdragen maar als je er 24/7 mee te koop loopt gaat dat vervelenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Fout niet, lachwekkend soms welquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
Nee?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer DM's naar je terugstuur zeker
Vind dat juist ook weer duiden op onzekerheid. Alsof je continu jezelf moet bevestigen dat je echt wel zo geweldig bentquote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef Kesefkesef het volgende:
Nee, dat kan je best uitdragen maar als je er 24/7 mee te koop loopt gaat dat vervelen
das ook wel waar, al kunnen stille mensen ook wel weer interessant zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
liever mensen die een klein beetje vol van zichzelf zijn maar wel zelfhumor hebben en beetje quasi grappig bedoelen van sommige van die opmerkingen dan mensen die als grijze muisjes voor zich uit kijken en niks durven te zeggen om wat iemand er wel eens niet van kan gaan vinden
dus nee vind ik niet fout
Ik wilde hier op ingaan, maar ben bang dat het niet in goede aarde valt.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
liever mensen die een klein beetje vol van zichzelf zijn maar wel zelfhumor hebben en beetje quasi grappig bedoelen van sommige van die opmerkingen dan mensen die als grijze muisjes voor zich uit kijken en niks durven te zeggen om wat iemand er wel eens niet van kan gaan vinden
dus nee vind ik niet fout
zo doe ik t meestal tenminstequote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Kola het volgende:
[..]
das ook wel waar, al kunnen stille mensen ook wel weer interessant zijn.
ja maar dat is het verschil met echte zelfverzekerdheid en gemaakte zelfverzekerdheid de ene straalt het uit en de andere zoekt naar bevestiging. Jij hebt toch liever zelf ook een man die zelfverzekerd?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind dat juist ook weer duiden op onzekerheid. Alsof je continu jezelf moet bevestigen dat je echt wel zo geweldig bent
ga er op in danquote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wilde hier op ingaan, maar ben bang dat het niet in goede aarde valt.
Ik ook. Tot ik een cadeaubon van de Douglas kreeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef IPA35 het volgende:
En voor speciale gelegenheden soms een geurtje uit mijn arsenaal van monstertjes.
Ja, maar degene die het is, hoeft het niet steeds te benoemen. Die houdt zich daar niet eens mee bezigquote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef Kesefkesef het volgende:
ja maar dat is het verschil met echte zelfverzekerdheid en gemaakte zelfverzekerdheid de ene straalt het uit en de andere zoekt naar bevestiging. Jij hebt toch liever zelf ook een man die zelfverzekerd?
Sowieso overschatten mannen over het algemeen hun uiterlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik arrogant ben. Maar in welke klasse van knapheid ik zit weet ik eigenlijk nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |