abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123598422
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:

[..]

En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan". :Y
Vandaar al die 40+ kort haar types _O-
pi_123598748
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Vandaar al die 40+ kort haar types _O-
Eerder 25+, begint steeds vroeger, pitjes werelddominatie!!!
pi_123598768
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Omdat je iemand niet kent en niet de moeite neemt.
Dit heb je ook bij lelijke mensen...
Elk persoon is anders en je kan nooit zeggen dat knappe mensen dom en saai zijn en lelijke mensen slim en wild zijn.

Een druk sociaal leven vind ik trouwens niet oppervlakkig?
Ook vind iedereen weer wat anders belangrijk.... de een vindt het belangrijk dat hij dieren helpt en de ander dat hij grappig is oid.

Wanneer vrouwen een goed lichaam hebben weet ik dat ze niet lui zijn en goede discipline hebben. Een eigen wil en vol van het leven genieten. Niet alleen dromen maar aanpakken.
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien worden :r . De iets minder knappe mannen ( lees: ik bedoel niet gelijk lelijke mannen) hebben in mijn ervaring meer inhoud en zijn minder oppervlakkig. Heeft denk ik ook te maken met zeker of onzeker zijn en dat mensen zich graag begeven in de wereld waarin hij of zij het best geaccepteerd word. in het zien en gezien worden wereldje zullen knappe mannen veel aandacht krijgen..en de minder knappe mannen juist weer in andere omstandigheden..

Maar als je een minder knappe man hebt met veel zelfvertrouwen of een knap iemand die onzeker is dan vallen ze niet in die categorie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 23:12:54 ]
pi_123598878
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien worden :r . De iets minder knappe mannen ( lees: ik bedoel niet gelijk lelijke mannen) hebben in mijn ervaring meer inhoud en zijn minder oppervlakkig. Heeft denk ik ook te maken met zeker of onzeker zijn en dat mensen zich graag begeven in de wereld waarin hij of zij het best geaccepteerd word. in het zien en gezien worden wereldje zullen knappe mannen veel aandacht krijgen..en de minder knappe mannen juist weer in andere omstandigheden..

Maar als je een minder knappe man hebt met veel zelfvertrouwen of een knap iemand die onzeker is dan vallen ze niet in die categorie.
Wat zijn oppervlakkige dingen volgens jou?
  zondag 3 maart 2013 @ 23:43:15 #105
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_123600507
Ik voel me aangesproken door dit topic.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:50:36 #106
365082 IPA35
Patriarch
pi_123600914
Crème smerende mannetjes met geëpileerde borstharen :') .

Wat ik gebruik:

Spul voor onder de douche, deo, tandpasta, scheercreme/zeep en aftershave.
En voor speciale gelegenheden soms een geurtje uit mijn arsenaal van monstertjes.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_123601224
Dus tijd doorbrengen in de sportschool staat tegenwoordig gelijk aan ijdel zijn? Hoe zit het dan met het beoefenen van andere sporten?
pi_123601311
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Rodawa het volgende:
Dus tijd doorbrengen in de sportschool staat tegenwoordig gelijk aan ijdel zijn? Hoe zit het dan met het beoefenen van andere sporten?
gasten die in de sportschool een beetje staan te curlen terwijl ze met hun telefoon spelen zijn natuurlijk niet per definitie sportief :')
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_123601368
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik voel me aangesproken door dit topic.
ik ben gewoon lekker, kan ik verder ook niks aan doen.

alpha male 110%
pi_123601373
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

gasten die in de sportschool een beetje staan te curlen terwijl ze met hun telefoon spelen zijn natuurlijk niet per definitie sportief :')
Klopt, maar ventjes die op een voetbalveld staan te kloten tijdens de training ook niet, al zal je het daar minder snel zien. Mijn reactie is meer bedoeld op de OP.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:01:41 #111
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_123601509
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Klopt, maar ventjes die op een voetbalveld staan te kloten tijdens de training ook niet, al zal je het daar minder snel zien. Mijn reactie is meer bedoeld op de OP.
Gasten die op het veld staan te kloten tijdens het voetballen, zijn vaak gewoon ontzettend slechte voetballers.

Dat heb je vaak bij van die lage teams. Van die kneusjes die zeggen dat ze niet perse in een hoog team willen voetballen. Maar wanneer er dan de bal naar ze toe wordt gespeeld, diegene als een mongool over de bal heen schiet. _O- :')
pi_123601571
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gasten die op het veld staan te kloten tijdens het voetballen, zijn vaak gewoon ontzettend slechte voetballers.

Dat heb je vaak bij van die lage teams. Van die kneusjes die zeggen dat ze niet perse in een hoog team willen voetballen. Maar wanneer er dan de bal naar ze toe wordt gespeeld, diegene als een mongool over de bal heen schiet. _O- :')
Ja maar dat is toch mooi :D daar kan Van Persie ook wat van trouwens.

pi_123601627
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch mooi :D daar kan Van Persie ook wat van trouwens.

[ afbeelding ]
Hehe, ja zelfs de beste overkomt het eens.

Maar je snapt wel wat ik bedoel toch? :P ;)
pi_123601658
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hehe, ja zelfs de beste overkomt het eens.

Maar je snapt wel wat ik bedoel toch? :P ;)
Ja tuurlijk, maar ik moest gelijk aan RvP denken, daarom die post. :')
pi_123601686
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik moest gelijk aan RvP denken, daarom die post. :')
Tja... ziet er ook wel erg grappig uit op die foto.
pi_123602367
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.

En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.

Maarja, waarom zijn ze arrogant? Als zo'n man interesse in je toont zul jij waarschijnlijk niet weglopen :)
Why stay small, if you can grow big..
  maandag 4 maart 2013 @ 00:22:48 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_123602432
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.

En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.
Chagrijnige kop kan erg misleidend zijn hoor. Best vaak meisjes gesproken die zo op het eerste gezicht snel als arrogant zouden worden weggezet, terwijl het hele lieve meisjes zijn.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123602441
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

ik ben knap zonder modellenlook ;(. Van vrouwen is trouwens wel vaak zo maar ook niet lang altijd hoor die arrogante kop. En vaak is t soort van bescherming tegen al die kneusjes die hun 100x per dag aanspreken
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_123602550
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik ben knap zonder modellenlook ;(. Van vrouwen is trouwens wel vaak zo maar ook niet lang altijd hoor die arrogante kop. En vaak is t soort van bescherming tegen al die kneusjes die hun 100x per dag aanspreken
bescheidenheid ver gezocht
pi_123602571
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef Kola het volgende:

[..]

dat haal je uit die ene post?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_123602598
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

_O_
  maandag 4 maart 2013 @ 00:27:49 #123
351780 Piye
King of Kush
pi_123602616
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef Kola het volgende:

[..]

Bescheidenheid is sowieso een overschatte eigenschap.
pi_123602635
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef Piye het volgende:

[..]

Bescheidenheid is sowieso een overschatte eigenschap.
Klopt, net zoals doe maar gewoon de je al gek genoeg :')

Typisch nederlandse middelmaat
  maandag 4 maart 2013 @ 00:30:38 #125
351780 Piye
King of Kush
pi_123602709
Daarom ik ben een trots narcist. Sowieso is het verhaal van narcissus een mooi verhaal, narcissus was een mooie man en een narcis is een mooie bloem. Mensen moeten niet haten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')