Vandaar al die 40+ kort haar typesquote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan".
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat je iemand niet kent en niet de moeite neemt.
Dit heb je ook bij lelijke mensen...
Elk persoon is anders en je kan nooit zeggen dat knappe mensen dom en saai zijn en lelijke mensen slim en wild zijn.
Een druk sociaal leven vind ik trouwens niet oppervlakkig?
Ook vind iedereen weer wat anders belangrijk.... de een vindt het belangrijk dat hij dieren helpt en de ander dat hij grappig is oid.
Wanneer vrouwen een goed lichaam hebben weet ik dat ze niet lui zijn en goede discipline hebben. Een eigen wil en vol van het leven genieten. Niet alleen dromen maar aanpakken.
Wat zijn oppervlakkige dingen volgens jou?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien worden. De iets minder knappe mannen ( lees: ik bedoel niet gelijk lelijke mannen) hebben in mijn ervaring meer inhoud en zijn minder oppervlakkig. Heeft denk ik ook te maken met zeker of onzeker zijn en dat mensen zich graag begeven in de wereld waarin hij of zij het best geaccepteerd word. in het zien en gezien worden wereldje zullen knappe mannen veel aandacht krijgen..en de minder knappe mannen juist weer in andere omstandigheden..
Maar als je een minder knappe man hebt met veel zelfvertrouwen of een knap iemand die onzeker is dan vallen ze niet in die categorie.
gasten die in de sportschool een beetje staan te curlen terwijl ze met hun telefoon spelen zijn natuurlijk niet per definitie sportiefquote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Rodawa het volgende:
Dus tijd doorbrengen in de sportschool staat tegenwoordig gelijk aan ijdel zijn? Hoe zit het dan met het beoefenen van andere sporten?
ik ben gewoon lekker, kan ik verder ook niks aan doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik voel me aangesproken door dit topic.
Klopt, maar ventjes die op een voetbalveld staan te kloten tijdens de training ook niet, al zal je het daar minder snel zien. Mijn reactie is meer bedoeld op de OP.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gasten die in de sportschool een beetje staan te curlen terwijl ze met hun telefoon spelen zijn natuurlijk niet per definitie sportief
Gasten die op het veld staan te kloten tijdens het voetballen, zijn vaak gewoon ontzettend slechte voetballers.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar ventjes die op een voetbalveld staan te kloten tijdens de training ook niet, al zal je het daar minder snel zien. Mijn reactie is meer bedoeld op de OP.
Ja maar dat is toch mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gasten die op het veld staan te kloten tijdens het voetballen, zijn vaak gewoon ontzettend slechte voetballers.
Dat heb je vaak bij van die lage teams. Van die kneusjes die zeggen dat ze niet perse in een hoog team willen voetballen. Maar wanneer er dan de bal naar ze toe wordt gespeeld, diegene als een mongool over de bal heen schiet.![]()
Hehe, ja zelfs de beste overkomt het eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch mooidaar kan Van Persie ook wat van trouwens.
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, maar ik moest gelijk aan RvP denken, daarom die post.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hehe, ja zelfs de beste overkomt het eens.
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch?![]()
Tja... ziet er ook wel erg grappig uit op die foto.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik moest gelijk aan RvP denken, daarom die post.
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou maar ik merk wel hier in de randstad dat veel mooie mannen die succesvol zijn zich met oppervlakkige dingen bezig houden en looks heel belangrijk vinden en echt in zo een wereldje daarvan rond lopen...zien en gezien worden. De iets minder knappe mannen ( lees: ik bedoel niet gelijk lelijke mannen) hebben in mijn ervaring meer inhoud en zijn minder oppervlakkig. Heeft denk ik ook te maken met zeker of onzeker zijn en dat mensen zich graag begeven in de wereld waarin hij of zij het best geaccepteerd word. in het zien en gezien worden wereldje zullen knappe mannen veel aandacht krijgen..en de minder knappe mannen juist weer in andere omstandigheden..
Maar als je een minder knappe man hebt met veel zelfvertrouwen of een knap iemand die onzeker is dan vallen ze niet in die categorie.
Chagrijnige kop kan erg misleidend zijn hoor. Best vaak meisjes gesproken die zo op het eerste gezicht snel als arrogant zouden worden weggezet, terwijl het hele lieve meisjes zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.
En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.
ik ben knap zonder modellenlookquote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zowel (erg) knappe vrouwen en mannen zijn erg arrogant. Als ik op het station bijv. een lekker wijf tegen kom zie ik altijd zo'n verwaande chagrijnige kop.
En de mannen die ik ken met een "modellen look" zijn precies zo arrogant en aandachtshoerig, maar dan in een mannelijk lichaam.
bescheidenheid ver gezochtquote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben knap zonder modellenlook. Van vrouwen is trouwens wel vaak zo maar ook niet lang altijd hoor die arrogante kop. En vaak is t soort van bescherming tegen al die kneusjes die hun 100x per dag aanspreken
dat haal je uit die ene post?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben knap zonder modellenlook. Van vrouwen is trouwens wel vaak zo maar ook niet lang altijd hoor die arrogante kop. En vaak is t soort van bescherming tegen al die kneusjes die hun 100x per dag aanspreken
Bescheidenheid is sowieso een overschatte eigenschap.quote:
Klopt, net zoals doe maar gewoon de je al gek genoegquote:Op maandag 4 maart 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Bescheidenheid is sowieso een overschatte eigenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |