abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123597471
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Omdat je iemand niet kent en niet de moeite neemt.
Dit heb je ook bij lelijke mensen...
Elk persoon is anders en je kan nooit zeggen dat knappe mensen dom en saai zijn en lelijke mensen slim en wild zijn.

Een druk sociaal leven vind ik trouwens niet oppervlakkig?
Ook vind iedereen weer wat anders belangrijk.... de een vindt het belangrijk dat hij dieren helpt en de ander dat hij grappig is oid.
Ik zeg toch ook dat ik het baseer op de jongens die ik persoonlijk ken die model zijn of willen worden. Verder heb ik ook nooit gezegd dat ze allemaal dom zullen zijn. Alleen saai, qua uiterlijk (en naar mijn ervaringen ook qua innerlijk)
Enkel mijn persoonlijke smaak, geil jij maar fijn verder, van mij mag je ze allemaal hebben. :*
  zondag 3 maart 2013 @ 22:51:43 #77
397797 Snooki
See u at the shore
pi_123597502
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Duzzy het volgende:
Huppa..

Eckte bakbeesten ftw.. ^O^

[ afbeelding ]
Iel al dat haar
Calling all guidos and guidettes
pi_123597530
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je deze dames ook helemaal niet wilt hebben.
klopt, zijn ook genoeg over voor mij dus ben nooit jelly maartoch :D bedoelde die jaloezie trouwens voooral door andere mannen. Beetje schijnheilige dingen enzo snitchstreken vaak.
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Piye het volgende:

[..]

Het is ook gewoon echt waar eigenlijk. Sowieso altijd die bewering dat knappe mensen inhoudsloos zouden zijn. :')
Be-lachelijk. Ik heb wel 21cm inhoud ~O> ~O>
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_123597561
Opzicht terechte klacht, obsessies hebben altijd wel een keerzijde eigenlijk. Maar aan de andere kant, als je vrouwen vervolgens vraagt hoe de man van hun dromen eruit moet zien, antwoorden de meesten wel dat ze een goed (m.a.w. gespierd) lichaam moeten hebben. Voor een dergelijk lichaam moet je toch wel ff flink je best doen.
  zondag 3 maart 2013 @ 22:54:26 #80
351780 Piye
King of Kush
pi_123597666
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

klopt, zijn ook genoeg over voor mij dus ben nooit jelly maartoch :D bedoelde die jaloezie trouwens voooral door andere mannen. Beetje schijnheilige dingen enzo snitchstreken vaak.

[..]

Be-lachelijk. Ik heb wel 21cm inhoud ~O> ~O>
^O^

Laat ze maar zien wat dat inhoudt, als je 'm erin houdt. :)

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Justinn het volgende:
Opzicht terechte klacht, obsessies hebben altijd wel een keerzijde eigenlijk. Maar aan de andere kant, als je vrouwen vervolgens vraagt hoe de man van hun dromen eruit moet zien, antwoorden de meesten wel dat ze een goed (m.a.w. gespierd) lichaam moeten hebben. Voor een dergelijk lichaam moet je toch wel ff flink je best doen.
Dat antwoorden ze in mijn ervaring juist helemaal nooit. :o Maar ze liegen ook altijd. :{w
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123597670
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Justinn het volgende:
opzich valt t trouwens wel mee hoor gewoon niet teveel ongezonde dingen eten/drinken verder valt t allemaal wel mee
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_123597764
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Piye het volgende:

[..]

^O^

Laat ze maar zien wat dat inhoudt, als je 'm erin houdt. :)

[..]

Dat antwoorden ze in mijn ervaring juist helemaal nooit. :o Maar ze liegen ook altijd. :{w
mooie woordspeling.

ze zeggen altijd gewoon normaal lichaam beetje gespierd maar als je daar als bodybuilder langsloopt krijgen ze wel allemaal bloosjes op hun wangen :$ maw ze zeggen iets anders dan ze vinden (truestory) behalve als je echt sterkste man vna nederland ofzo bent maar dat is gewoon lelijk
pi_123597830
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

opzich valt t trouwens wel mee hoor gewoon niet teveel ongezonde dingen eten/drinken verder valt t allemaal wel mee
inderdaad ja, niet teveel ongezonde dingen eten en drinken en die spieren groeien vanzelf wel.
pi_123597859
quote:
12s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ik het baseer op de jongens die ik persoonlijk ken die model zijn of willen worden. Verder heb ik ook nooit gezegd dat ze allemaal dom zullen zijn. Alleen saai, qua uiterlijk (en naar mijn ervaringen ook qua innerlijk)
Enkel mijn persoonlijke smaak, geil jij maar fijn verder, van mij mag je ze allemaal hebben. :*
Ik val niet op mannen ;)

Maar bij vrouwen geldt precies hetzelfde.
Mooi uiterlijk + innerlijk _O_
pi_123597921
quote:
3s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Kola het volgende:

[..]

inderdaad ja, niet teveel ongezonde dingen eten en drinken en die spieren groeien vanzelf wel.
:') :') :')

Biologie was iets te moeilijk voor je?
pi_123597922
quote:

[..]

niet echt :')
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_123598002
quote:

[..]

is dit sarcasme
  zondag 3 maart 2013 @ 23:00:08 #88
351780 Piye
King of Kush
pi_123598049
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mooie woordspeling.

ze zeggen altijd gewoon normaal lichaam beetje gespierd maar als je daar als bodybuilder langsloopt krijgen ze wel allemaal bloosjes op hun wangen :$ maw ze zeggen iets anders dan ze vinden (truestory) behalve als je echt sterkste man vna nederland ofzo bent maar dat is gewoon lelijk
Daarom altijd liegen. :( Maar ik denk ook wel dat de meeste vrouwen een ander ideaal hebben, dan de mannen als het op spieren aankomt. Zie je andersom ook trouwens (niet perse qua spieren, maar gewoon qua figuur).
pi_123598051
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is dit sarcasme
JA! Jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten. :') godverjandoedeltjes.
pi_123598067
quote:
12s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Kola het volgende:

[..]

JA! jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten. :') godverjandoedeltjes.
Was ook geen sarcasme...
pi_123598089
quote:

[..]

JA! jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten. :') godverjandoedeltjes.
doe er een smilieface in dan, troela
vrouwen en sarcasme :')
Nergens voor nodig.
pi_123598167
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

doe er een smilieface in dan, troela
vrouwen en sarcasme :')
Dit was zo overduidelijk, KOM OP.
pi_123598274
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Piye het volgende:

[..]

Daarom altijd liegen. :( Maar ik denk ook wel dat de meeste vrouwen een ander ideaal hebben, dan de mannen als het op spieren aankomt. Zie je andersom ook trouwens (niet perse qua spieren, maar gewoon qua figuur).
ja klopt maar ik verdenk vrouwen er ook van om hun ideale gewicht voor andere vrouwen +20kg te doen zodat ze er zelf altijd dunner uitzien :@
ofzoiets
pi_123598291
quote:
12s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef Kola het volgende:

[..]

Dit was zo overduidelijk, KOM OP.
Het was gewoon serieus en door de reacties zeg je maar dat het sarcasme was.
Herken je van ver.... leuk geprobeerd.
pi_123598324
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Piye het volgende:

[..]

zijn idd bijzonder weinig vrouwen die echt kicken op supergespierde bodybuilder types (tenzij ze zelf in dat wereldje zitten), in tegenstelling tot mannen, die dat een ideaal fysiek vinden.
een mooie tussenweg is altijd het beste.
Nergens voor nodig.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:04:25 #96
351780 Piye
King of Kush
pi_123598339
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja klopt maar ik verdenk vrouwen er ook van om hun ideale gewicht voor andere vrouwen +20kg te doen zodat ze er zelf altijd dunner uitzien :@
ofzoiets
En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan". :Y
pi_123598351
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Het was gewoon serieus en door de reacties zeg je maar dat het sarcasme was.
Herken je van ver.... leuk geprobeerd.
Ja ja. Jij ziet nog geen boom al staat hij voor je neus. Ben je model toevallig?
pi_123598365
quote:

[..]

JA! Jeetje wat een wijven zijn jullie, geen sarcasme kunnen spotten. :') godverjandoedeltjes.
ik spotte wel sarcasme (H) maar je ontwikkelt er misschien geen spieren van maar je zorgt wel voor dat je op de goede plekken aankomt. En als je voeding + rust goed hebt hoef je naar verhouding stukken minder te trainen dan anders zou moeten. Kost echt niet zo heel veel moeite om je eigen lichaam een beetje te verzorgen
pi_123598377
quote:
12s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Kola het volgende:

[..]

Ja ja. Jij ziet nog geen boom al staat hij voor je neus. Ben je model toevallig?
Nee toevallig niet.
pi_123598412
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:

[..]

En dan zeggen "volgens mij zou kort haar jou echt prachtig staan". :Y
_O- en dan stiekem als ze niet kijkt zo evil gniffelen en in handen wrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')