is de vacature voor jouw bedpartner al vergeven of nog nietquote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als last om mijn bedpartner te behagen. Zowel, dan is er iets goed mis, want dan hoort hij niet in mijn bed
Jepquote:Op maandag 4 maart 2013 01:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
is de vacature voor jouw bedpartner al vergeven of nog niet
Ik kijk al jaren uit om voor een jong en dynamisch bedrijf te werken met geen 9 tot 5 mentaliteit
Nee dat denk ik niet eigenlijk. Maar toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja want ze gaan echt zeggen; heeujH! jij ook? ik ook [ afbeelding ]
Dat is best een goeie eigenlijk. Zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja ik alleen hele goeie vriend vna mij en nog een paar omdat zij zelf ook fokte en eigenlijk kwam ik door hun op fok zgmaar. maar verder moet echt niemand t weten nee :p. zou me doodschamen. Al wil ik wel nog eens een keer onderwerp zijn van een topic. Laatst ook op station zat er zon nerdje ergens en dacht nou ga ik t regelen dus ik de meest kapot droge dingen tegen m zeggen zelfs nog gevraagd of ie op forums zat zei die nee maar ik dacht wie weet opent ie er alsnog een topic over maar nee hoor t was niet zon feest
. Als hij daar topic over had gemaakt was t echt pareltje geweest denk ik
Eigenlijk zou ik mezelf af moeten schilderen als een lelijke puistenkneus, nu heeft iedereen torenhoge verwachtingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
Feyenoordfan is een hete boi met open uitstraling, alleen hij geeft geen pics.
Als je arm lam is of je buiten adem bent dan mag je de man toch niet kouden liggenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als last om mijn bedpartner te behagen. Zowel, dan is er iets goed mis, want dan hoort hij niet in mijn bed
haha dacht ik al krijg gelijk dm's allesquote:
heb je cactus geregeld mattiequote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
haha dacht ik al krijg gelijk dm's alles![]()
Je kunt een shitpile aan info van mij hier opdiggen..quote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mezelf af moeten schilderen als een lelijke puistenkneus, nu heeft iedereen torenhoge verwachtingen.Bovendien is privacy ook wat waard, FOK! en RL hoeven niet zo snel met elkaar verweven te raken namelijk.
?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
haha dacht ik al krijg gelijk dm's alles![]()
Ja heb mezelf al aantal malen voor voor lul gezet maar t mocht niet baten tot nu toequote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet eigenlijk. Maar toch.
[..]
Dat is best een goeie eigenlijk. Zou wel lachen zijn.
niemand wil jou zien, behalve kt. geen zorgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mezelf af moeten schilderen als een lelijke puistenkneus, nu heeft iedereen torenhoge verwachtingen.Bovendien is privacy ook wat waard, FOK! en RL hoeven niet zo snel met elkaar verweven te raken namelijk.
buffalo was even weg van FOK! en hij is mn mattie maar moest nog op de hoogte worden gesteld van de nieuwe stand van zaken op FOK!quote:
Mocht ik dat stadium ooit al bereiken, dan rookt ie maar een peuk of leg ik wel een deken over hem heenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Kesefkesef het volgende:
Als je arm lam is of je buiten adem bent dan mag je de man toch niet kouden liggen
Ik probeer ook nog steeds FOK!ers in het wild te spotten hoor. Het is me nog niet gelukt.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja heb mezelf al aantal malen voor voor lul gezet maar t mocht niet baten tot nu toe
nee niet van haar maar van andere boyquote:
Och, zo worden FB's achterhaald, kom op.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt een shitpile aan info van mij hier opdiggen..
Zegt alleen weinig.
ik ben dinsdag weer weg voor lange tijddddquote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
buffalo was even weg van FOK! en hij is mn mattie maar moest nog op de hoogte worden gesteld van de nieuwe stand van zaken op FOK!![]()
Maar blij dat hij terug is, kakte in op KLB
zijn praat doet wel vermoeden dat er een of andere halfgod achter dat toetsenbord zit?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Kola het volgende:
[..]
niemand wil jou zien, behalve kt. geen zorgen.
ja deze had t echt seireus gewoon op zn voorhoofd staan zon beetje. Soms moet je juist degene kiezen van wie je t niet zou verwachten denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog steeds FOK!ers in het wild te spotten hoor. Het is me nog niet gelukt.
Stiekem zijn alle FOK!ers gewoon bontkraagjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja deze had t echt seireus gewoon op zn voorhoofd staan zon beetje. Soms moet je juist degene kiezen van wie je t niet zou verwachten denk ik
Ja natuurlijk. Iemand die A zegt moet het ook maar waarmaken vind ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Kola het volgende:
[..]
niemand wil jou zien, behalve kt. geen zorgen.
Terwijl je zelf uit ligt te puffen, egoist! Zeker ook jij eerst klaarkomen en hij mag het zelf doenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mocht ik dat stadium ooit al bereiken, dan rookt ie maar een peuk of leg ik wel een deken over hem heen
Wat dan broeder?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben dinsdag weer weg voor lange tijdddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |