abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123603630
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef Kesefkesef het volgende:

:Y de spreker is in veel gevallen belangrijker dan de boodschap
Ik kan dan ook vrij zelden herinneren wat de openingszin was van een leuk iemand :Y
pi_123603634
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, is wel eens heel leuk geweest ook hoor _O-
Maar zo een dame verwacht gelijk AL het initiatief van jou omdat jij haar zo leuk vindt.. Dusja je moet haar dan zien te overtuigen ipv dat je elkaar uittest wat voor vlees er in de kuip zit...
Overtuigen ja, maar kom dan origineel door de bocht ipv naar haar toe te lopen met een compliment wss heeft ze dat soort gesprekken dagelijks een paar keer
pi_123603637
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

:Y de spreker is in veel gevallen belangrijker dan de boodschap
daarom ouwehoer ik ook altijd alles wat ik op zulke momenten zeg beetje uitdagend zeggen met een shady lach op je gezicht en je komt met alles weg truestory
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 4 maart 2013 @ 01:09:27 #229
351780 Piye
King of Kush
pi_123603638
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja ik ook, ging met collegas (was altijd groep meisjes stuk of 8) op stap en dan telkens als er zon kerel kwam ging ik vet gay ernaast staan en die gast versieren _O- heb me echt stuk gelachen die avonden.

welke regio woon je :@? wel goed gf materiaal; niet houden van delen of gedeeld worden. Jammer van de trio maar die wordt toch schromelijk overschat door 99% van de mannen die dat nog nooit gedaan hebben (had ik zelf toen ook)
Ik heb zelf nooit een trio gedaan, maar eigenlijk behoor ik sowieso niet tot die groep. Beetje het idee dat aan jou de taak is om hun allebei te bevredigen. Grote verantwoordelijkheid. ;( Dan is het makkelijker en memorabeler om samen met een goeie mattie een chick helemaal uit elkaar te trekken als je dan toch een trio moet doen. :9

quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

"want anders heb ik geen bewijs" :') :')
Toch zou het wel baas zijn om hier te posten. :9 Sowieso 2 cm langere e-penis.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123603678
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik heb zelf nooit een trio gedaan, maar eigenlijk behoor ik sowieso niet tot die groep. Beetje het idee dat aan jou de taak is om hun allebei te bevredigen. Grote verantwoordelijkheid. ;( Dan is het makkelijker en memorabeler om samen met een goeie mattie een chick helemaal uit elkaar te trekken als je dan toch een trio moet doen. :9

[..]

Toch zou het wel baas zijn om hier te posten. :9 Sowieso 2 cm langere e-penis.
bij mij was t altijd wel echt fantasie hoor :@ gewoon dat je twee hetero chicks zover kan krijgen dat ze ook aan elkaar gaan zitten enzo :D. andersom heb ik ook 1x gedaan trouwens :@ maar dat was dronken na uitgaan bij een hoer samen met mattie en toen had ik grotere piemel muhaah dus geslaagde avond. ( :'))

Ja eigenlijk wel ja maar moet t wel echt leuk meisje zijn :@ alleen ik denk dan wel ja straks ziet ze al die posts van mij en dan denkt ze helemaal van wtf is dit nou weer :') schaam me voor mn internetbestaan :@
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_123603679
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik kan dan ook vrij zelden herinneren wat de openingszin was van een leuk iemand :Y
Z'n kop blijft je bij...
pi_123603686
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, is wel eens heel leuk geweest ook hoor _O-
Maar zo een dame verwacht gelijk AL het initiatief van jou omdat jij haar zo leuk vindt.. Dusja je moet haar dan zien te overtuigen ipv dat je elkaar uittest wat voor vlees er in de kuip zit...
Als een dame interesse in je heeft, zal ze ALTIJD wel een keer moves gaan maken. Appen, hints, noem maar op. Zo niet, op naar de volgende.

quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Kola het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden van een meisje die op jou afstapte buiten het uitgaan.
Gewoon aanspreken in de trein enzo, maar ook flirten op de meest uiteenlopende plekken. En inderdaad, flirten om het flirten is ook leuk. :Y
pi_123603687
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

ja klopt :D mijn visualisatie was ook heel anders dan de realiteit. Maar waren wel leuke ervaringen ja. Gewoon om gedaan te hebben. Uiteindelijk heb je toch maar 1 piemel dus maakt t ook allemaal niet zoveel uit :P
Het is toch de bedoeling dat die vrouwen elkaar ook bezig houden? Anders is het hard werken :')
pi_123603716
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het is toch de bedoeling dat die vrouwen elkaar ook bezig houden? Anders is het hard werken :')
hard werken wordt niemand zwak van. Maar je hebt wel gelijk ja maar uiteindelijk ja weet niet vind wel leuk enzo dat als zij aan elkaar zitten maar daar kom ik niet klaar van :') en wat dat betreft blijf je toch 1 gat houden wat je kan vullen zeg maar :P
pi_123603733
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

hard werken wordt niemand zwak van. Maar je hebt wel gelijk ja maar uiteindelijk ja weet niet vind wel leuk enzo dat als zij aan elkaar zitten maar daar kom ik niet klaar van :') en wat dat betreft blijf je toch 1 gat houden wat je kan vullen zeg maar :P
En toch ondanks deze post willen de meeste mannen dit nog steeds een keer ervaren :P
pi_123603738
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Als een dame interesse in je heeft, zal ze ALTIJD wel een keer moves gaan maken. Appen, hints, noem maar op. Zo niet, op naar de volgende.
Ze deed wel wat.. Als ik het haar beveelde zogezegd..

Beviel? Beval? Ehh _O-
Rustig aan.
pi_123603744
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

daarom ouwehoer ik ook altijd alles wat ik op zulke momenten zeg beetje uitdagend zeggen met een shady lach op je gezicht en je komt met alles weg truestory
Slaat ook allemaal nergens op wat je uitkraamt op zo'n avond als je het maar leuk overbrengt en wat lacht
pi_123603747
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef Piye het volgende:

[..]

"Kan je dit nog eens herhalen terwijl ik je film, zodat ik het kan showen aan m'n medeFOK!ers?"
Cactus wil het wel filmen als we samen zijn of niet mevrouwtje blinddoek? :Y
  maandag 4 maart 2013 @ 01:16:01 #239
351780 Piye
King of Kush
pi_123603748
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

bij mij was t altijd wel echt fantasie hoor :@ gewoon dat je twee hetero chicks zover kan krijgen dat ze ook aan elkaar gaan zitten enzo :D. andersom heb ik ook 1x gedaan trouwens :@ maar dat was dronken na uitgaan bij een hoer samen met mattie en toen had ik grotere piemel muhaah dus geslaagde avond. ( :'))

Ja eigenlijk wel ja maar moet t wel echt leuk meisje zijn :@ alleen ik denk dan wel ja straks ziet ze al die posts van mij en dan denkt ze helemaal van wtf is dit nou weer :') schaam me voor mn internetbestaan :@
Haha ik zou ook echt niet willen dat mensen in mijn omgeving aan m'n account komen. Al heb ik weleens casual opgemerkt dat ik op FOK! post. De meesten kennen het wel vaag, maar KLB kennen ze niet denk ik.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123603751
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En toch ondanks deze post willen de meeste mannen dit nog steeds een keer ervaren :P
Tis toch een ''prestatie'' dat je 2 vrouwen zo ver krijgt dat ze je even delen?
Rustig aan.
pi_123603753
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Gewoon aanspreken in de trein enzo, maar ook flirten op de meest uiteenlopende plekken. En inderdaad, flirten om het flirten is ook leuk. :Y
treinflirt
pi_123603764
Feyenoordfan is een hete boi met open uitstraling, alleen hij geeft geen pics. ;(
Rustig aan.
pi_123603770
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Smack10 het volgende:

Cactus wil het wel filmen als we samen zijn of niet mevrouwtje blinddoek? :Y
Hoe moet ik een camera bedienen als ik geblinddoekt ben? ;(
pi_123603777
quote:

[..]

Jij nooit behoefte aan gehad, een soort rechterhand die je lasten deelt in de slaapkamer?
pi_123603781
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef Piye het volgende:

[..]

Haha ik zou ook echt niet willen dat mensen in mijn omgeving aan m'n account komen. Al heb ik weleens casual opgemerkt dat ik op FOK! post. De meesten kennen het wel vaag, maar KLB kennen ze niet denk ik.
Ja want ze gaan echt zeggen; heeujH! jij ook? ik ook 10.gif
pi_123603792
quote:

[..]

meeste mannen willen wel meer dingen in t leven :P
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Slaat ook allemaal nergens op wat je uitkraamt op zo'n avond als je het maar leuk overbrengt en wat lacht
daarom dus.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef Piye het volgende:

[..]

ja ik alleen hele goeie vriend vna mij en nog een paar omdat zij zelf ook fokte en eigenlijk kwam ik door hun op fok zgmaar :'). maar verder moet echt niemand t weten nee :p. zou me doodschamen. Al wil ik wel nog eens een keer onderwerp zijn van een topic. Laatst ook op station zat er zon nerdje ergens en dacht nou ga ik t regelen dus ik de meest kapot droge dingen tegen m zeggen zelfs nog gevraagd of ie op forums zat zei die nee maar ik dacht wie weet opent ie er alsnog een topic over maar nee hoor t was niet zon feest ;(. Als hij daar topic over had gemaakt was t echt pareltje geweest denk ik :P
pi_123603794
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
Feyenoordfan is een hete boi met open uitstraling, alleen hij geeft geen pics. ;(
misschien ben jij niet lekker genoeg
pi_123603795
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef Kesefkesef het volgende:

Jij nooit behoefte aan gehad, een soort rechterhand die je lasten deelt in de slaapkamer?
Ik zie het niet als last om mijn bedpartner te behagen. Zowel, dan is er iets goed mis, want dan hoort hij niet in mijn bed :P
pi_123603802
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe moet ik een camera bedienen als ik geblinddoekt ben? ;(
Dan doen we verstoppertje daarna >:)
pi_123603809
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

de rechterhand (en soms de linker) is het enige dat wij fokkers hebben in de slaapkamer ;(
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')