vrouwen gaan altijd voor, regel #1quote:Op maandag 4 maart 2013 01:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Terwijl je zelf uit ligt te puffen, egoist! Zeker ook jij eerst klaarkomen en hij mag het zelf doen
Het enige wat ik hier doe is ervaringen delen, nooit gezegd dat ik de goddelijke versie van een George Clooney-Orlando Bloom kruising ben.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn praat doet wel vermoeden dat er een of andere halfgod achter dat toetsenbord zit?
Ja, een opmerking die nergens op slaat, dag.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Kola het volgende:
[..]
niemand wil jou zien, behalve kt. geen zorgen.
Ik heb iemand van US laatst gespot volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog steeds FOK!ers in het wild te spotten hoor. Het is me nog niet gelukt.
Jouw inschattingsvermogen is bewonderenswaardigquote:Op maandag 4 maart 2013 01:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Terwijl je zelf uit ligt te puffen, egoist! Zeker ook jij eerst klaarkomen en hij mag het zelf doen
Bewijs me het tegendeelquote:Op maandag 4 maart 2013 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jouw inschattingsvermogen is bewonderenswaardig
Dat is niet waar ik op hooptequote:Op maandag 4 maart 2013 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zal wat referenties voor je opvragen
Wie doen dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:40 schreef Kesefkesef het volgende:
Mensen die mij midden in de nacht koud laten
Liarquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef Kesefkesef het volgende:
Tegen deze kwelgeest praat ik niet meer
goed dat deze maatstaaf bestaatquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
Dit topic is eigenlijk wel een beetje ironisch. Een man valt op een lekker slank lichaam met een strak kontje, maar als het puntje bij paaltje wordt wilt het een stuk minder accepteren.
Een vrouw wilt het volgende:
- Een lange man, een vrouw moet wel haar hakken kunnen dragen en beschermend kunnen zijn!
- De man moet zich behoorlijk kunnen kleden
- De man moet een goede kop hebben, een zichtbare kaaklijn etc.
- De man moet een getraind lichaam hebben
De vrouw moet natuurlijk wel goed voor de dag kunnen komen bij haar vriendinnen he, daar gaat het tenslotte vooral omAnders geen deal.
Vrouwen
De juiste man komt ook weg zonder bovenstaande dingen. True storyquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
Dit topic is eigenlijk wel een beetje ironisch. Een man valt op een lekker slank lichaam met een strak kontje, maar als het puntje bij paaltje wordt wilt het een stuk minder accepteren.
- Een lange man, een vrouw moet wel haar hakken kunnen dragen en de man moet beschermend kunnen zijn!
De vrouw moet natuurlijk wel goed voor de dag kunnen komen bij haar vriendinnen he, daar gaat het tenslotte vooral omAnders geen deal.
Vrouwen
Alsof alles een 10 moet zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
- Een lange man, een vrouw moet wel haar hakken kunnen dragen en de man moet beschermend kunnen zijn!
Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |