abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123603022
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Kola het volgende:

[..]

das ook wel waar, al kunnen stille mensen ook wel weer interessant zijn.
zo doe ik t meestal tenminste :@:$ bijvoorbeeld bij dat liedje van IK VIND JE LEKKERRRR JIJ BENT EEN LEKKERDING
zing ik IK BEN LEKKKERRRR IK BEN EEN LEKKERDINGG :@ maar dan beetje quasi serieus halfvoor de grap :@. oke slecht voorbeeld dan misschien deze maar je snapt mn punt wel beetje denk ik
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_123603045
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vind dat juist ook weer duiden op onzekerheid. Alsof je continu jezelf moet bevestigen dat je echt wel zo geweldig bent :')
ja maar dat is het verschil met echte zelfverzekerdheid en gemaakte zelfverzekerdheid de ene straalt het uit en de andere zoekt naar bevestiging. Jij hebt toch liever zelf ook een man die zelfverzekerd?
pi_123603051
quote:
12s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik wilde hier op ingaan, maar ben bang dat het niet in goede aarde valt.
ga er op in dan :@ niet zo onzeker piye als je echt narcist bent boeit t je geen fuck of t in goede aard valt
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  maandag 4 maart 2013 @ 00:41:18 #148
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_123603059
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef IPA35 het volgende:
En voor speciale gelegenheden soms een geurtje uit mijn arsenaal van monstertjes.
Ik ook. Tot ik een cadeaubon van de Douglas kreeg.
pi_123603068
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef Kesefkesef het volgende:

ja maar dat is het verschil met echte zelfverzekerdheid en gemaakte zelfverzekerdheid de ene straalt het uit en de andere zoekt naar bevestiging. Jij hebt toch liever zelf ook een man die zelfverzekerd?
Ja, maar degene die het is, hoeft het niet steeds te benoemen. Die houdt zich daar niet eens mee bezig :)
pi_123603097
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik arrogant ben. Maar in welke klasse van knapheid ik zit weet ik eigenlijk nog steeds niet
Sowieso overschatten mannen over het algemeen hun uiterlijk :Y Ofwel ze beoordelen zichzelf met een hoger cijfer dan anderen dat doen :P
pi_123603101
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Wat zijn oppervlakkige dingen volgens jou?
Bijv Teveel met status en 'zien en gezien worden' bezig zijn.
pi_123603112
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, maar degene die het is, hoeft het niet steeds te benoemen. Die houdt zich daar niet eens mee bezig :)
ja precies, makkelijk te onderscheiden ook
pi_123603114
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef Splutje het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik arrogant ben. Maar in welke klasse van knapheid ik zit weet ik eigenlijk nog steeds niet
dat vraag ik me dus ook wel eens af eigenlijk. Hoe ik als ik een meisje was geweest naar mij zou kijken :@ zelf denk ik dat ik tussen de 7,5 - 8,5 zit varieėrend of ik een goede of slechte dag heb en vanaf welke kant ik bekeken wordt (heb een goede en slechte kant in mn gezicht al zeg ik tzelf altijd op fotos maar niemand die dat in t echt ook ziet. Wat me bij t volgende punt aanbrengt, zie ik er dan zo uit als op de goede kant of de slechte kant ;( ? :? moeilijk leven
pi_123603115
Denken dat squatten,deadlift etc. puur om fysiek draait. Het is ook gewoon leuk om progressie te boeken. Kortzichtige keukenprinses. :')
pi_123603133
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sowieso overschatten mannen over het algemeen hun uiterlijk :Y Ofwel ze beoordelen zichzelf met een hoger cijfer dan anderen dat doen :P
Dat is een voordeel
  maandag 4 maart 2013 @ 00:44:25 #156
351780 Piye
King of Kush
pi_123603137
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ga er op in dan :@ niet zo onzeker piye als je echt narcist bent boeit t je geen fuck of t in goede aard valt
Nee hoor, ben het er sowieso wel mee eens. Sowieso wat ik al vaker heb gezegd mensen liegen. Ik weet niet of ze het bewust doen of gewoon niet weten wat ze willen. Veel mensen beweren dat ze het beter vinden als iemand een beetje verlegen is, dan een beetje arrogant. In de praktijk merkt de persoon die een beetje verlegen is daar echt helemaal niks van, terwijl de arrogante gast met volle teugen geniet.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:44:31 #157
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_123603138
Vrouwen die hier proberen te ontkennen dat een zelfverzekerde man eerder een vrouw scoort dan een niet zelfverzekerde man en dat het uiterlijk niet belangrijk is :')

Aan de andere kant, elke vrouw wil natuurlijk een grote chocolade piemel die geld spuit
pi_123603140
quote:

[..]

Welke man ligt daar nu wakker van?
pi_123603150
quote:

[..]

Dat doet trouwens iedereen, ook vrouwen. Is wetenschappelijk bewezen dat dat te maken heeft met dat je zo vertrouwd bent met je eigen gezicht omdat je dat al je hele leven lang ziet oid dat je daarom knapper vind ofzoiets weet ook niet meer precies wat
pi_123603152
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:43 schreef deman13 het volgende:
Denken dat squatten,deadlift etc. puur om fysiek draait. Het is ook gewoon leuk om progressie te boeken. Kortzichtige keukenprinses. :')
Progressie boeken bij het squatten, hoe sneu :')

Zet je zeker ook op je FB-status: vandaag 7,5 gesquat yeahhhhhhhh :')
pi_123603156
quote:

[..]

Doet iedereen toch voor zichzelf.
Zijn maar weinig mensen die zichzelf lelijk vinden.

Gelukkig maar.
Net als dat een moeder haar eigen kind het mooiste van de wereld vindt.
pi_123603172
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Bijv Teveel met status en 'zien en gezien worden' bezig zijn.
Dat is verder geen bezigheid toch?
Ik neem aan dat die mensen ook gewoon een studie volgen of werk hebben?
Ik neem aan dat ze ook gewoon hobby's hebben enz.
pi_123603175
quote:
15s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:44 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Vrouwen die hier proberen te ontkennen dat een zelfverzekerde man eerder een vrouw scoort dan een niet zelfverzekerde man en dat het uiterlijk niet belangrijk is :')

Aan de andere kant, elke vrouw wil natuurlijk een grote chocolade piemel die geld spuit
Jij bedoelt de will smith typetjes?
pi_123603178
quote:

[..]

Ik vind mezelf ook best prima maar bij elk meisje dat geen interesse in me toont ga ik weer twijfelen. Heel vervelend
Eens met wat hierboven staat
pi_123603183
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:44 schreef Piye het volgende:

[..]

Nee hoor, ben het er sowieso wel mee eens. Sowieso wat ik al vaker heb gezegd mensen liegen. Ik weet niet of ze het bewust doen of gewoon niet weten wat ze willen. Veel mensen beweren dat ze het beter vinden als iemand een beetje verlegen is, dan een beetje arrogant. In de praktijk merkt de persoon die een beetje verlegen is daar echt helemaal niks van, terwijl de arrogante gast met volle teugen geniet.
klopt nice guys always end up laatste.. Dat klopt wel echt ja. Daarom ben ik een foute goede jongen of een goede foute jongen hoe je t wilt bekijken. Denk dat t ook vaak is dat mensen niet weten wat ze willen hoor. Zelf wil ik bijv graag stoppen met roken en eigenlijk ook alcohol drinken maar dat gaat me ook niet echt goed af tot nu toe misschein rare vergelijking
pi_123603189
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:44 schreef Kesefkesef het volgende:

Dat is een voordeel
Nee, is wel eens onderzoek naar gedaan. Vraag me even geen bron, want dat weet ik zo 1-2-3 niet, maar is wel echt gedaan :)
pi_123603190
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zie het als een sport. Jij vindt het toch ook leuk als je een doel bereikt? Jij zit de hele dag op zolder niks te doen?

Dat mensen dit op facebook zetten is inderdaad wel weer klachtwaardig.
pi_123603199
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

7.5? _O-
pi_123603203
quote:

[..]

Gelukkig word ik niet onzeker van deze stelling :P
Rustig aan.
pi_123603206
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:44 schreef Smack10 het volgende:

Welke man ligt daar nu wakker van?
De onzekere mannen die zichzelf toch al lelijk vinden :')
pi_123603216
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, is wel eens onderzoek naar gedaan. Vraag me even geen bron, want dat weet ik zo 1-2-3 niet, maar is wel echt gedaan :)
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat doet trouwens iedereen, ook vrouwen. Is wetenschappelijk bewezen dat dat te maken heeft met dat je zo vertrouwd bent met je eigen gezicht omdat je dat al je hele leven lang ziet oid dat je daarom knapper vind ofzoiets weet ook niet meer precies wat
pi_123603228
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Nee, vrouwen onderschatten zichzelf vaak. Vrouwen zijn ook veel onzekerder over hun uiterlijk. Meestal hoe knapper hoe onzekerder.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:49:29 #173
351780 Piye
King of Kush
pi_123603245
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Doet iedereen toch voor zichzelf.
Zijn maar weinig mensen die zichzelf lelijk vinden.

Gelukkig maar.
Net als dat een moeder haar eigen kind het mooiste van de wereld vindt.
Gelukkig maar zegt ie. :') Probeer je uit te vinden of je een beetje lekker bent of niet door het aan vertrouwde mensen te vragen: je familie. Je moeder zegt "ja natuurlijk ben je hartstikke mooi" en je zus zegt "haha jij bent fucking lelijk _O-". ;(
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123603247
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kan zo de voordelen en nadelen afwegen van jezelf iets te hoog schatten dan normaal, volgens mij brengt het je wel verder

maar ik kan natuurlijk niet op tegen een wetenschappelijk onderzoek
pi_123603250
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, vrouwen onderschatten zichzelf vaak. Vrouwen zijn ook veel onzekerder over hun uiterlijk. Meestal hoe knapper hoe onzekerder.
ben ik niet met je eens. Elk meisje is onzeker over haar uiterlijk. Punt. Dat gezegd hebbende denk ik dat jij twee dingen met elkaar door de war haalt. Denk wel dat de knappe meisjes echt wel door hebben dat zij knapper zijn dan gemiddeld wat jij denkt dat onzekerheid is kan misschien ook ontstaan uit een soort aandachtsstoornis. Dat ze zo gewend zijn om aandacht te krijgen dat als ze dat niet krijgen gekke dingen gaan doen waar jij dan onzekerheid uit haalt
pi_123603258
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

7.5? _O-
Moest 7,5x zijn om de sneuheid te benadrukken :')
pi_123603261
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Misschien dat ze in alle felheid een illussie opmaken in hun hoofd dat ze niet knap zijn en daarom complimenten over uiterlijk vervelend vinden?
Rustig aan.
pi_123603271
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Piye het volgende:

[..]

Gelukkig maar zegt ie. :') Probeer je uit te vinden of je een beetje lekker bent of niet door het aan vertrouwde mensen te vragen: je familie. Je moeder zegt "ja natuurlijk ben je hartstikke mooi" en je zus zegt "haha jij bent fucking lelijk _O-". ;(
Het zou raar zijn als het anders was toch?
Dat je moeder zegt van ja dit dit is lelijk.. het zijn tenslotte eigen genen.
En dat je zus je lelijk vindt is toch ook natuurlijk? beetje raar als ze zegt dat je lekker bent... :P
pi_123603272
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:46 schreef deman13 het volgende:

Zie het als een sport. Jij vindt het toch ook leuk als je een doel bereikt? Jij zit de hele dag op zolder niks te doen?

Dat mensen dit op facebook zetten is inderdaad wel weer klachtwaardig.
Sporten prima, prestaties met sporten ook super, maar progressie boeken met squatten.. nee :')
pi_123603278
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens. Elk meisje is onzeker over haar uiterlijk. Punt. Dat gezegd hebbende denk ik dat jij twee dingen met elkaar door de war haalt. Denk wel dat de knappe meisjes echt wel door hebben dat zij knapper zijn dan gemiddeld wat jij denkt dat onzekerheid is kan misschien ook ontstaan uit een soort aandachtsstoornis. Dat ze zo gewend zijn om aandacht te krijgen dat als ze dat niet krijgen gekke dingen gaan doen waar jij dan onzekerheid uit haalt
Ik vind de theorie wel geinig :P
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')