Douchenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef Citrine het volgende:
Natuurlijk is het niet goed als mannen geobsedeerd zijn/. Wat is er mis met een gewone vent die doucht, scheert, deo en aftershave op doet?
Het komt door de vrouwen, die krijgen steeds meer eisen.quote:Wat is dit toch? Sinds wanneer zijn mannen zo ijdel?
Bodybuilding is niet gewoon een sport. Die draait om de neveneffecten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef spierbal het volgende:
Sportschool/bodybuilding/powerliften en dus squaten is gewoon een sport hoor. En na de neveneffecten ervan zijn leuk.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:52 schreef budvar het volgende:
Geen idee, ik ken dat soort "mannen" gelukkig niet.
Picsquote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
Als je zo mooi was als ik, zou je ook geobsedeerd zijn door je uiterlijk. Gelukkig hoef ik daar niet veel voor te doen.
[..]
Bodybuilding is niet gewoon een sport. Die draait om de neveneffecten.
Ik ben zo'n vent. En dat waarderen vrouwen niet hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef Citrine het volgende:
Natuurlijk is het niet goed als mannen geobsedeerd zijn/. Wat is er mis met een gewone vent die doucht, scheert, deo en aftershave op doet?
Dit is echt onzin. Als je zo in het leven staat verdien je geen partnerquote:
Ijdel en geobsedeerd is wel een verschilquote:Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind mijn uiterlijk ook erg belangrijk, maar dat uit zich in 15 minuten voor de spiegel staan per dag en me ergeren aan mijn garderobe
Mannen zijn altijd al ijdel.
Nou het zal je verbazen hoe laks sommige mannen worden zodra ze getrouwd zijn, de letterlijke woorden van een man: Ik heb haar toch al.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Als je zo in het leven staat verdien je geen partner
Sinds door de enorme overdaad aan commerciele prikkels waaraan een mens van jongs af aan wordt blootgesteld, ook mannen vatbaar zijn gebleken voor het soort egohysterie dat voorheen enkel aan vrouwen voorbehouden was.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
Dit topic is een reactie op het topic van DDW, die nu een beenverlenging ondergaat om van 1.77 naar 1.85 te gaan.Maar helaas is hij niet de enige man die geobsedeerd lijkt door zijn uiterlijk. Op FOK! zie ik zo vaak topics van mannen die 7 dagen per week in de sportschool doorbrengen en over niets anders kunnen praten dan hoeveel ze kunnen squatten (wat dat ook mag betekenen). Ook in het echte leven ken ik zo'n gast. Daarnaast heeft de ex van een vriendin van mij nog haarimplantaten genomen van 8000 euro, omdat hij er niet mee kon leven dat hij op zijn 35e kalend werd...
Wat is dit toch? Sinds wanneer zijn mannen zo ijdel?
Dat is waar ja, maar de obsessie is ook niet bepaald iets nieuws. De mens heeft nou eenmaal in zijn gene dat deze zo goed mogelijk wil zijn. Sterk, knap, slim.quote:
Nee hoor, misschien dat het voor jou een andere lading heeft.quote:
ectoquote:Op zondag 3 maart 2013 18:15 schreef theunderdog het volgende:
ts heeft gelijk. Mannen willen tegenwoordig ook knap gevonden worden, of willen er verzorgd uitzien.
Het gaat allemaal om je innerlijk, met een ranzige onverzorgde rotkop kun je ook gewoon dames versieren a la beyonce.
Ik raad dan ook alle mannen aan. Om gewoon een week niet te douchen en jezelf niet te verzorgen, uit ervaring kan ik vertellen dat je dan de vrouwtjes van je af moet slaan.
ectoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:52 schreef budvar het volgende:
Geen idee, ik ken dat soort "mannen" gelukkig niet.
Ach, zo gaat dat in de probleemwijk. Nu maar hopen dat SBS er binnenkort weer een serie over maakt.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou het zal je verbazen hoe laks sommige mannen worden zodra ze getrouwd zijn, de letterlijke woorden van een man: Ik heb haar toch al.
Voor mij wel idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat het voor jou een andere lading heeft.
Squatten houd zeg maar in dat je verder kunt spuiten dan de bro naast je, dat is wat mannen zeg maar door competitiedrang doen met zn allen, hoe gespierder je bovenbenen en abs hoe verder je kunt forceren te spuiten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Citrine het volgende:
hoeveel ze kunnen squatten (wat dat ook mag betekenen).
quote:
Naar de zonnebank of harsen is gay, maar uren voor de spiegel om je haartjes te doen of drie potten gel mee overal naar toe om je haar te herstellen is dat niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef SchoneZoon het volgende:
Ligt eraan wat ze doen.
Mannen die naar de zonnebank gaan of hun lichaam laten waxen zijn gewoon gay![]()
![]()
![]()
Te ijdel met hun haren, huid of kleding is normaal. In onze maatschappij word je nou eenmaal beoordeeld op je uiterlijk.
Die zijn gay, want sixpackquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel![]()
![]()
Dit is echt zo'n gelul en ik moet er nu maar eens wat van gaan zeggen. Het heeft niks met de veranderde man-vrouw rol te maken dat meer mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Mannen zijn al eeuwen met hun uiterlijk bezig en droegen in vele samenlevingen zelfs make-up. Punt is vooral dat het merendeel van de mannen toen arme boer of een ander soort arbeider was en vooral de elite zich met dit soort zaken bezighield.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:51 schreef Wotte het volgende:
Komt allemaal door vrouwmenschen en hun emancipatie.
Ineens stonden vrouwen niet meer achter het fornuis en hadden een mening. EEN MENING ze willen geen haar meer, oorbelletjes zijn leuk. Een man die kookt noem het allemaal maar op.
Borst en biceps all day every day.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel![]()
![]()
Je hebt gelijk ik lulde uit m'n nek, maar bedankt dat je er zo serieus op ingaat. Dat waardeer ikquote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n gelul en ik moet er nu maar eens wat van gaan zeggen. Het heeft niks met de veranderde man-vrouw rol te maken dat meer mannen met hun uiterlijk bezig zijn. Mannen zijn al eeuwen met hun uiterlijk bezig en droegen in vele samenlevingen zelfs make-up. Punt is vooral dat het merendeel van de mannen toen arme boer of een ander soort arbeider was en vooral de elite zich met dit soort zaken bezighield.
Nu kan in onze westerse samenleving in principe iedereen het zich veroorloven om ijdel te zijn, dus zie je het ook meer. Er goed uitzien geeft nou eenmaal status. Zowel bij je eigen als het andere geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |