Gefeliciteerd, bla!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
voor blokje
En de rest, thnx
ben er helemaal hyper van weheh
Neurotisch als ik ben, had ik dat natuurlijk al gedaan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Kursor het volgende:
Al een echt duidelijk streepje
@Limone: m'n NOD is blijkbaar in het vorige topic al aangepast, maar niet op datum gezet. Lijkt mij voor het overzicht wel zo makkelijk. Zou je me onderaan het eerste lijstje willen zetten? (En daarna wil ik niet meer in het lijstje...als dat zou kunnen) Waarom vind ik het allemaal zo vreselijk spannend?
Ik heb een voordeel gevonden voor nog niet zwanger zijn nu...ik durf eindelijk echt te gaan nadenken over een eventuele zomervakantie...enorm voorseizoen, maar toch. Ik probeer het gewone leven te laten draaien.
+1quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik hoop dat dit een topic met heel veel streepjes wordt dames!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef DJMomo het volgende:
nou, er zit wel wat aan te komen, denk ik..Dat klinkt wel superspannend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.I'm so glamourous I piss glitter!
valt wel mee hoor: ongesteld. maar dank voor meeleven!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat klinkt wel superspannend!!!
Lekker hoor! Wie weet is de B&B van Musique al open...?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Kursor het volgende:
Voor het eerst van m'n leven naar Frankrijk
*frummel ziet bezempjes niet handig, beelddenkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:55 schreef DJMomo het volgende:
Precies frumm. En nog een keer even een natuurlijke schoonmaak is ook fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, begin ik met ovulatietesten. Daar heb ik ook helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:51 schreef DJMomo het volgende:
ach skippy toch... wat kut he? Ik haat het hele zwanger worden gebeuren zó erg. Vind er echt geen klap meer aan. Dikke knuf, en hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, welke richting dan ook.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Skipje wat een klap hè?Ik snap je zo goed... En op een gegeven moment ben je die hoop spuugzat en wil je gewoon HIER en NU zwanger zijn. En toch weet ik dat het je gaat lukken meid! Vertrouwen hebben en blijven houden in jezelf en je lijf.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dat. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, begin ik met ovulatietesten. Daar heb ik ook helemaal geen zin in![]()
Lieve Skippy![]()
en nog een
Ook voor jou een extraquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:51 schreef DJMomo het volgende:
ach skippy toch... wat kut he? Ik haat het hele zwanger worden gebeuren zó erg. Vind er echt geen klap meer aan. Dikke knuf, en hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, welke richting dan ook.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
[..]. En voor alle anderen ook nog een
, maar om nou alles te quoten..
Ik vind het met ovulatietesten ook een stuk minder leuk hoor. Het maakt het een stuk plastischer vind ik. Maar ik vind het aan de andere kant wel een fijne manier om echt een goed inzicht te krijgen in je cyclus. Ik heb gewoon vanaf de eerste dag van m'n cyclus ovulatietesten gedaan en rond de tijd dat ik mijn eisprong verwachtte zelfs twee per dag zodat ik um echt niet zou moeten kunnen missen.
Maar het is niet heel gezellig ofzo. Het wordt wel een beetje routine, dus het went wel. En ik duim gewoon keihard voor je dat het deze maand gewoon al raak is.
Dat vond ik ook het ergste. Die spanning elke keer of het wel of niet gelukt was. En toen het gelukt was dacht ik "hey dat viel nog best mee" en dan krijg je bij de verloskundige een klap in je gezicht door het slechte nieuws en dan moet je eerst die stomme miskraam nog op gaan wekken en afwachten. En daar raak je zo mee achter op het schema wat je in gedachten had...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:00 schreef DJMomo het volgende:
Ach. Ik mag nog niet klagen. Was na 2,5 maand zwanger. Maar die kut miskraam heeft er wel voor gezorgd dat de lol er beetje af is. Mss kont dat nog terug. Hihi kont ipv komt. Anyway. Ik haf zo gehoopt dat frustrerende zwanger WORD traject achter me te kunnen laten. Voorgoed. Maar nee,
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:19 schreef Frummeltje86 het volgende:
Juist doordat je al zwanger was, denk ik dat het feit dat je nu niet zwanger bent misschien nog wel harder aankomt. Je was er voor je gevoel waarschijnlijk zó dichtbij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, mijn lief komt net thuis met sushi.
Dus vanavond lekker sushi eten, bankhangen met de hond op schoot, en de hele avond series kijken. Misschien een wijntje erbij en genieten van de geneugten van het nog-niet-zwanger-zijn.
hormoonschommeling. Rond eisprong en menstruatie is het best normaal dat je hormoonspiegel verandert.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:50 schreef Oksel het volgende:
Ah, ja.
Mooi kut dus.
De dame heeft ook erg (erg) last van rode uitslag cq. acne nu ze gestopt is met de pil, op 2 plekken in d'r gezicht. Rond eisprong en rond menstruatie. Erg vervelend voor haar. Iemand een idee?
Ex-farmaceut meldt:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, zo ver waren wij ook.. maar nu nog een oplossing..
Iedereen bedankt voor de oppoepingen. Echt heel fijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat is zo fijn aan dit forum, iedereen pept elkaar een beetje op. (Nee telefoon, niet poept!)
Fijn dat dat opzich mooi snel op gang gekomen is.. Succes met de clomid Sethiwe.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:11 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ben "ongesteld" geworden, mooi op tijd want er staat in de bijsluiter 3-7 dagen na het stoppen met de provera komt er een bloeding, maar zit nu op dag 2 na het stoppen.
Zondag beginnen met clomid, ben benieuwd hoe dat gaat.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had nu zo ongeveer mijn verlof moeten gaan regelen, maar in plaats daarvan zit ik nu nog te wachten op een cyclus
.
En dan vind ik het toch best confronterend dat anderen wel gewoon zwanger worden...
Skipster, wat balen zeg meis. Ik had zo voor je gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn! Begrijpelijk dat je je rot voelt, maar niet rot voelen omdat je je rot voelt hoor
dit soort gevoelens hoort er nu eenmaal bij. Het is gewoon vervelend als het niet zo snel lukt als je hoopt
.
Over mijzelf, dat ging niet zoals verwacht. Even onder een spoiler ivm lang verhaal.
Ik ben de laatste twee maanden flink over tijd gegaan (+ 10 en + 15). Om deze maand 'teleurstelling' te voorkomen heb ik dus maar een nieuw gemiddelde uitgerekend voor mijn cyclus. Uitgaande van de normale cyclus (dus toen ik goed regelmatig was) is mijn NOD 1 maart, maar met het nieuwe gemiddelde kom ik uit op 6 maart. Vandaar dat die er tussen staat als onofficielequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef Soempie het volgende:
Zand, wat een nare, pijnlijke ervaring. Gelukkig had je een fijne gyn en heeft hij goed meegedacht en naar jou geluisterd. Klote dat je drie weken moet wachten, maar dan gelukkig wel onder narcose..
Skip.Waarom staat er onofficieel: 6 maart, in de OP? Heb je misschien toch te vroeg getest?
Zomerzon weer terug, potver, wat is dat toch klote.
Heeft ze de erytromycine ook al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:51 schreef Oksel het volgende:
Huisarts heeft al van alles gegeven.. niets helpt tot nu toe.
Ze heeft die hormonen gewoon weer nodig. Los van de de anticonceptie. Weet niet of dat bestaat.
Jij kijkt ook WIDM!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:47 schreef Limone het volgende:
voelde ik het ook echt in mijn kut, om met Paulien Cornelissen te spreken.
Oh ja sorry, ik had je nog nooit zien posten en er dus uitgehaald. Als je er weer in wil, moet je dat even zeggen. (ik kan nu alleen de OP niet meer aanpassen)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:21 schreef winka het volgende:
Hee, ik sta niet meer in de OP, misschien is dat een goed voorteken
Jamaar, jamaar..! Ik had het al een week niet gedaan en het is niet alsof ik meteen verslaafd ben? Ik kan er op elk moment mee stoppen, als ik wilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef ProjSkippy het volgende:
---
Limone, jij verslaafde![]()
. En het stomme is.. je hebt er zo weinig aan. Mwuh.
---
Op een of andere manier vind ik dit heel fijn en bemoedigend klinken! Een heel team van dokters die voor je klaar staan, ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef dobbey het volgende:
Ok ik ga een poging doen
Ik zal eerst ff vertellen wie of wat ik ben.... Ik ben dus dobbey, sommigen kennen me uit het azwbnzmg. We zijn sinds anderhalf jaar bezig met kinderen en vanwege wazige klachten na een half jaar terechtgekomen bij een fertiliteitskliniek in Hengelo. Na een rollercoaster van ongeveer 5 mnd incl. 1 IVF poging te horen gekregen dat ik in de overgang zit, ben 32. We zijn doorgegaan naar een andere kliniek voor eiceldonatie en daar te horen gekregen dat ik wel verminderd vruchtbaar ben (weinig eicellen en dus soms maar 1x in de 4 mnd vruchtbaar) maar niet in de overgang zit. De dokteren daar hebben er veel vertrouwen in dat we met een minimale hoeveelheid hormonen en monitoring van hun op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Deze kans met beide handen aangegrepen maar wel met de toezegging erbij dat als het over 5 mnd nog niet gelukt is we op de wachtlijst komen staan voor een donor en deze maanden eraf gehaald worden zodat we direct doorschuiven naar boven...
En nu.... Wonderbaarlijk genoeg vorige maand en deze maand een follikel er zitten. Vorige maand is de poging op niets uitgelopen en we hebben afgelopen week de follikel een minimale stimulans gegeven om iets groter te groeien. Gister een spuit gezet om een eisprong op te wekken en nu dus officieel op de wachtbank.
Over 2 weken weten we meer.
Nop, geen bloed, maar vanmorgen wel weer een test gedaan en die blijft negatief. En verder vindt mijn lijf het natuurlijk weer leuk om weer met allerlei kwaaltjes op de proppen te komen, behalve met naderende ongesteldheidskwaaltjes. Ik zal wel weer 2 weken over tijd gaan o.i.d.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:45 schreef Chanty het volgende:
Skip wat balenMaar vooralsnog geen bloed begrijp ik?
Second love?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:23 schreef Chanty het volgende:
Grote knuffel voor Skip, ben helaas al getrouwd maar anders
'joepie'! Op hoeveel dagen zit je cyclus nu?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Bloed!![]()
Raar lijf.
En zo iets stoms om blij mee te zijn.
Kanshebbers. GOEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN!quote:
ik had eerst willen zeggen: welkom, nieuw bloed met gewoonjezelf. maar na jouw bloed meld post leek dat me niet helemaal geschiktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo. Uitgeknuffeld.
[..]
Kanshebbers. GOEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN!![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo. Uitgeknuffeld.
[..]
Kanshebbers. GOEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN!![]()
---
Mwehe, huilen bij autoreclames? Welke Soempie? Ik kan er 0 bedenken waar ik (lichtelijk) emotioneel van zou worden.
Edit: Behalve die van uhhhh Hyundai geloof ik. Die man rijdt recht door dat huis heen joh! Arm huis!
Mwehehehe!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik had eerst willen zeggen: welkom, nieuw bloed met gewoonjezelf. maar na jouw bloed meld post leek dat me niet helemaal geschikt
Ik kan het allemaal niet meer handelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:53 schreef Purple010 het volgende:
Arme Skip, dikke knuffel!! Tijd om jezelf te verwennen dan maar.
Zo vervelend steeds die hoop en dan toch weer de teleurstelling.
owwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef martine1984 het volgende:
Ik werd altijd verdrietig van de swiffer reclame waar de stofwolk naar buiten gegooid werd met zn koffertje.
Niet zwangerquote:
Die visjesquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer handelen
Vanavond weer flink oefenen liefjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..].
Nou schat voor jou dan ook maar een dikke knuffel.
---
Verder: niet bijgelezen, want net klaar met een vergadering en nu onderweg naar huis in de auto, dus dat ik nu typ mag eigenlijk niet.
Morgen zal ik jullie allemaal weer lief één voor één aandacht proberen te geven.
Zo lang jij bovenop gaat vind ik het best. Maar graag wel wat meer uithoudingsvermogen dan de vorige keer.quote:
2 Minuten is meer dan genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo lang jij bovenop gaat vind ik het best. Maar graag wel wat meer uithoudingsvermogen dan de vorige keer.
Van mij mag je hier zijn hoor, maar wellicht heb je meer steun in t rammelaars topic. Je klinkt behoorlijk gestresst en zelfs een beetje wanhopig (absoluut niet vervelend bedoeld maar het is lastig een intonatie mee te geven in een stukje tekst) ik heb zelf ook een mirena gehad en ik had na 2 maanden een goede cyclus maar ben helaas na 9 maanden nog steeds niet zwanger. Heel veel succes met de jullie toekomstige pogingen en ik hoop dat je snel 2 streepjsmag plassen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Lieve iedereen,
als jullie liever hebben dat ik hier niet kom tot ik echt ga proberen, dan doe ik dat natuurlijk.
Maar voor mijn gevoel moet ik hier zijn.
de hormonen hebben me overgenomen, in de laatste 6 en half jaar heb ik geen cyclus gehad dankzij een mirena. nu wordt mijn lijf en mijn leven geregeerd door de hormonen. beginnen met proberen is het enige waar ik aan kan denken. ik had niet gedacht dat het hebben van een kinderwens een alles overnemend iets is.
ik hoop elke maand stiekem dat ik van de weinige gevallen ben die door de mirena heen zwanger word, en mijn lichaam gaat dan volledig met me aan de haal.misselijk, zere borsten...
mijn man en ik hebben goede afspraken gemaakt en hij begrijpt mij ook de hormonale buien. hij wil graag samen met mij een kindje maar voor hem is het alleen een gevoel dat bij hem is gegroeid. niet een hormonale golf waar hij door is overspoeld. dat dat bij mij wel zo werkt heeft hij begrip voor. daarom troost hij mij ook zo lief als hij kan. maar voor mij blijft het janken. elke maand weer omdat het nog niet zover is.
Ik ben ook zo bang dat als we beginnen in augustus dat mijn lijf er lang over gaat doen om weer een normale cyclus op te bouwen, heeft iemand hier ervaring mee?
L
Ja als er niemand anders mee gaat posten dan is dat zo ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat ik vooral lees is in het laatste deel over broers en zussen. dus ik laat het hier wel bij.
Wat is het verschil tussen nu en er echt voor gaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou gevoelsmatig nog niet helemaal omdat wij pas na de bruiloft in mei er echt voor gaan, maar het zou nu wel kunnen gebeuren zeg maar,
Dus lees ik mezelf vast in wb de termen
Ok ok ok! Zeurpietje...quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:57 schreef Suikertante het volgende:
Aanstellers.
Streepjes wil ik, streepjes!!
Ik wist het!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok! Zeurpietje...
Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Jaaa!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok! Zeurpietje...
Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
* kuchquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Limone het volgende:
Niet geslaagd.Alleen bij dat stukje met die skippy-beesten schoot ik vol, maar he, dat is niet de hele reclame
En daar kom je dan pas 's avonds mee?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok! Zeurpietje...
Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Nav van je post ging ik even terugrekenen en je hebt gelijk. Uiteindelijk zit er tussen de miskraam en de positieve test, maar 5.5 maand. Het had sneller gemogen, maar het is toch weer snel genoeg. Thanks!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Limone! Dat hebben jullie toch weer snel voor elkaar
Mwah.. de ene app gaf als NOD 2 maart, de andere 9 maart en ik dacht zelf 4 maart. 9 maart leek mij wel lekker veilig, maar ik voelde mij al dagen 'niet zo lekker'. Ik dacht: als ik nu even test en de test is negatief dan word ik tenminste ook snel ongesteld (zo gaat dat bij mij). Ik had misschien wel- heel stiekem- een tweede streepje verwacht, maar niet zo'n duidelijke!quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik wist het!!
Ik wilde vanmorgen al zeggen: Limone gaat wel.![]()
Gefeliciteerd!
Niet waar! Hahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
* kuch
Ik wilde gister nog zeggen dat ik toen ook alleen maar vol schoot bij de skippy-beesten.
Ja, ik wilde het toch even eerst mijn man vertellen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
En daar kom je dan pas 's avonds mee?![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat leuk, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poezebeest en Momo, thansk voor dat 'blijven plakken'. Dat schoot gister (en vandaag) ook wel door mijn hoofd. Ik ben nog maar vier weken.. Ik ga er gewoon heel erg van genieten, dan heb ik dat tenminste een keertje kunnen ervaren![]()
En ja Frummel, nu ben ik weg(< die bedoel ik op een goede manier)
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]Ja zou ik ook zeker doen, die mensen moeten echt even op hun plek gezet worden. Ik was toen zo plaatsvervangend boos toen ik dat las!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me nooit gestoord aan het feit dat je hier bleef hoor, mocht je dat denken. Het voelt voor mij gewoon beter om door te schuivenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Sethiwe het volgende:
Je brengt me aan het twijfelen Frummeltje, of ik ook niet eens een topic op moet schuiven.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het tussen mijn oren zit en anders trekken ze t corset maar wat strakker aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
Fijn dat je cyclus regelmatig lijkt te zijn, Soempie!
Klinkt pijnlijk, martine. Hopelijk ben je er snel vanaf![]()
Niet handig inderdaad, gewoonmezelfIk denk echter dat het vooral je gevoel is hoor en dat het morgen vast meevalt bij het doorpassen. Veel plezier! En het zou mooi zijn als je lijf inderdaad je cyclus aan het oppakken is.
Sethiwe, hoe staat het er bij jou voor nu?
Neem je tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag de laatste clomid genomen en maandag krijg ik weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Verder ben ik nog steeds grieperig, al lijkt het weer de goede kant op te gaan, maar ik ben zo moe en slap. Gisteren was tv kijken nog te vermoeiend
Ik blijf je wel volgen hoor, dan kan ik misschien langzaam zelf het topic azwbnzmg binnenstappen.
Dank je!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het tussen mijn oren zit en anders trekken ze t corset maar wat strakker aan![]()
Ik wil jou heel veel succes en sterkte wensen in de mmm
Spannend, ik hoop zo dat het je een mooi ei gaat opleverenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag de laatste clomid genomen en maandag krijg ik weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Verder ben ik nog steeds grieperig, al lijkt het weer de goede kant op te gaan, maar ik ben zo moe en slap. Gisteren was tv kijken nog te vermoeiend
Ik blijf je wel volgen hoor, dan kan ik misschien langzaam zelf het topic azwbnzmg binnenstappen.
Heb je t nou tegen mij of Seth?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik wist niet eens dat je clomid gewoon slikt!Fijn om te weten
![]()
Ben benieuwd wat het oplevert, Sethiwe! Zou mooi zijn als je een eisprong hebt deze maand.
Ik wist wel dat Sethiwe clomid gebruikte, maar niet dat je dat middel moet slikken. Ik dacht dat dat ook iets was dat je moest prikken of zo. Heb me er nog niet echt in verdiept. Thanx voor de tip alvast.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je t nou tegen mij of Seth?Ik slik het niet meer iig, sloeg niet aan. Maar mocht je het moeten gaan slikken dan raad ik je alvast aan om eerst een slok water in je mond te nemen en dan het pilletje erbij te stoppen ipv omgekeerd want het smelt nogal snel
Ik herhaal hem nog even voor als er een modje langs komt. Ook voor Skips NOD.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Net ongesteld geworden, helaas. Mijn nieuwe NOD is 3 april.
Ja, het was wel echt hoge nood en van levensbelang hѐ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
BE, onze heldin bij vreselijke nood!
Dank jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:02 schreef DJMomo het volgende:
He Martine. Wat ruk. Ik heb helaas ook vaak onverklaarbare buikpijn. Gelukkig nu al iets minder vaak en lang dan eerste keer. Toen ben ik zelf s nachts naar zh gereden. Ze dachten toen blindedarm, maar konden niets vinden. Knuf!
Veel plezier met passen GM!
Zo heb ik m nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Beterschap martine
Hier is opoe gelanddus vandaag maar met supersurfplank in mn jurk
![]()
En eigenlijk wil ik ook wel in de lijst: maar op mn mobiel kan ik het niet dikgedrukt zetten.
NOD 4 APRIL Gewoonmezelf87
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Succes morgen Martine, ik hoop dat je twee mooie streepjes te zien krijgt! Geniet nu nog maar even lekker na van die bijzondere gebeurtenis van vandaag.
Aanvulling: je maakt het spannend zo!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef Naena het volgende:
Hahaha gatverdamme. Het is echt ook zo vies hè als je het zo echt voelt lopen, blehg. Het duurt gelukkig maar eventjes! Ik ben er weer even (..?) vanaf.
Ik lees ook net over het rammelaarstopic en ineens moet ik hier weer aan denken: Vrijdagavond ging ik nog even boodschappen doen en toen heb ik Liefde & Passie thee gekocht van Pickwick.. Toen ik het zag staan dacht ik een soort van onbewust: "Die moet ik, want ik wil een baby." Alsof het zou helpen om zwanger te worden. Nu met die thee opgescheeptIk ben er verder helemaal niet heel de dag mee bezig, maar soms krijg ik toch van die soort gekke bevliegingen ineens. Misschien ook omdat ik soms veel twijfel waarom het nog niet lukken wil. Maar ik blijf mijn best doen en deze maand weer volle bak ertegenaan!
Dat is je lichaam dat je aan het voorbereiden is op de grote stolsels als tennisballen na de bevallingquote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou als de trend doorzit is t wel regelmatig maar na jarenlang "nep" menstruatie denk ik nu af en toe dat heel mn baarmoeder in de pot zakt
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Verschilt ook per persoon hoor, ik had me ook op het ergste voorgesteld qua bloedstolsels zo groot als een skippybal maar geen stolsel gezien na mijn bevalling
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie wel hoor DJMOMO,
Ik gebruik sowieso atijd maandverband, tampons zitten niet lekker en ik loop dan ook echt alsof ik een wilde nacht heb gehad...
toch een huwelijksnacht babyquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ontdekte met wel dat als mn cyclus zich doorzet ik de dag na mn bruiloft mn eisprong heb![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(excuus voor smiley overload, maar kwam niet meer bij)
[..]
toch een huwelijksnacht baby![]()
Vragen we haar gewoon ieder nieuw topic te openenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef DJMomo het volgende:
oooh, spannend martine!
PS, jammer dat Limone door is naar Z&G, die opent best een succesvol topic, zeker als Martine ook nog eens een goeie posi heeft!![]()
Waarschijnlijk omdat 'ikke' al bezet was! Ik ben zo creatief als een blok beton wat betreft namen bedenkenquote:
Hahaha Ja idd! Maar de moeite joh om een andere nick te nemen, dan verdwijnen mijn gedenkwaardige posts allemaal, Dus ik kort t gewoon af naar GM87!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef DJMomo het volgende:
Blokbeton had ook een aardige nick geweest
/topicvollulpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |