Ik wist het!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok! Zeurpietje...
Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Jaaa!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok! Zeurpietje...
Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
* kuchquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Limone het volgende:
Niet geslaagd.Alleen bij dat stukje met die skippy-beesten schoot ik vol, maar he, dat is niet de hele reclame
En daar kom je dan pas 's avonds mee?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok ok ok! Zeurpietje...
Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Nav van je post ging ik even terugrekenen en je hebt gelijk. Uiteindelijk zit er tussen de miskraam en de positieve test, maar 5.5 maand. Het had sneller gemogen, maar het is toch weer snel genoeg. Thanks!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Limone! Dat hebben jullie toch weer snel voor elkaar
Mwah.. de ene app gaf als NOD 2 maart, de andere 9 maart en ik dacht zelf 4 maart. 9 maart leek mij wel lekker veilig, maar ik voelde mij al dagen 'niet zo lekker'. Ik dacht: als ik nu even test en de test is negatief dan word ik tenminste ook snel ongesteld (zo gaat dat bij mij). Ik had misschien wel- heel stiekem- een tweede streepje verwacht, maar niet zo'n duidelijke!quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik wist het!!
Ik wilde vanmorgen al zeggen: Limone gaat wel.![]()
Gefeliciteerd!
Niet waar! Hahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
* kuch
Ik wilde gister nog zeggen dat ik toen ook alleen maar vol schoot bij de skippy-beesten.
Ja, ik wilde het toch even eerst mijn man vertellen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
En daar kom je dan pas 's avonds mee?![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |