Van mij mag je hier zijn hoor, maar wellicht heb je meer steun in t rammelaars topic. Je klinkt behoorlijk gestresst en zelfs een beetje wanhopig (absoluut niet vervelend bedoeld maar het is lastig een intonatie mee te geven in een stukje tekst) ik heb zelf ook een mirena gehad en ik had na 2 maanden een goede cyclus maar ben helaas na 9 maanden nog steeds niet zwanger. Heel veel succes met de jullie toekomstige pogingen en ik hoop dat je snel 2 streepjsmag plassen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Lieve iedereen,
als jullie liever hebben dat ik hier niet kom tot ik echt ga proberen, dan doe ik dat natuurlijk.
Maar voor mijn gevoel moet ik hier zijn.
de hormonen hebben me overgenomen, in de laatste 6 en half jaar heb ik geen cyclus gehad dankzij een mirena. nu wordt mijn lijf en mijn leven geregeerd door de hormonen. beginnen met proberen is het enige waar ik aan kan denken. ik had niet gedacht dat het hebben van een kinderwens een alles overnemend iets is.
ik hoop elke maand stiekem dat ik van de weinige gevallen ben die door de mirena heen zwanger word, en mijn lichaam gaat dan volledig met me aan de haal.misselijk, zere borsten...
mijn man en ik hebben goede afspraken gemaakt en hij begrijpt mij ook de hormonale buien. hij wil graag samen met mij een kindje maar voor hem is het alleen een gevoel dat bij hem is gegroeid. niet een hormonale golf waar hij door is overspoeld. dat dat bij mij wel zo werkt heeft hij begrip voor. daarom troost hij mij ook zo lief als hij kan. maar voor mij blijft het janken. elke maand weer omdat het nog niet zover is.
Ik ben ook zo bang dat als we beginnen in augustus dat mijn lijf er lang over gaat doen om weer een normale cyclus op te bouwen, heeft iemand hier ervaring mee?
L
Ja als er niemand anders mee gaat posten dan is dat zo ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat ik vooral lees is in het laatste deel over broers en zussen. dus ik laat het hier wel bij.
Wat is het verschil tussen nu en er echt voor gaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou gevoelsmatig nog niet helemaal omdat wij pas na de bruiloft in mei er echt voor gaan, maar het zou nu wel kunnen gebeuren zeg maar,
Dus lees ik mezelf vast in wb de termen
Ok ok ok! Zeurpietje...quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:57 schreef Suikertante het volgende:
Aanstellers.
Streepjes wil ik, streepjes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |