quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo. Uitgeknuffeld.
[..]
Kanshebbers. GOEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN!![]()
---
Mwehe, huilen bij autoreclames? Welke Soempie? Ik kan er 0 bedenken waar ik (lichtelijk) emotioneel van zou worden.
Edit: Behalve die van uhhhh Hyundai geloof ik. Die man rijdt recht door dat huis heen joh! Arm huis!
Mwehehehe!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik had eerst willen zeggen: welkom, nieuw bloed met gewoonjezelf. maar na jouw bloed meld post leek dat me niet helemaal geschikt
Ik kan het allemaal niet meer handelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:53 schreef Purple010 het volgende:
Arme Skip, dikke knuffel!! Tijd om jezelf te verwennen dan maar.
Zo vervelend steeds die hoop en dan toch weer de teleurstelling.
owwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef martine1984 het volgende:
Ik werd altijd verdrietig van de swiffer reclame waar de stofwolk naar buiten gegooid werd met zn koffertje.
Niet zwangerquote:
Die visjesquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer handelen
Vanavond weer flink oefenen liefjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..].
Nou schat voor jou dan ook maar een dikke knuffel.
---
Verder: niet bijgelezen, want net klaar met een vergadering en nu onderweg naar huis in de auto, dus dat ik nu typ mag eigenlijk niet.
Morgen zal ik jullie allemaal weer lief één voor één aandacht proberen te geven.
Zo lang jij bovenop gaat vind ik het best. Maar graag wel wat meer uithoudingsvermogen dan de vorige keer.quote:
2 Minuten is meer dan genoegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo lang jij bovenop gaat vind ik het best. Maar graag wel wat meer uithoudingsvermogen dan de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |