abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:03:23 #76
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123529977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:47 schreef Limone het volgende:
voelde ik het ook echt in mijn kut, om met Paulien Cornelissen te spreken.
Jij kijkt ook WIDM!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:21:10 #77
279894 winka
There is no place like home..
pi_123530274
Hee, ik sta niet meer in de OP, misschien is dat een goed voorteken :s)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:23:02 #78
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123530323
Ok ik ga een poging doen :)

Ik zal eerst ff vertellen wie of wat ik ben.... Ik ben dus dobbey, sommigen kennen me uit het azwbnzmg. We zijn sinds anderhalf jaar bezig met kinderen en vanwege wazige klachten na een half jaar terechtgekomen bij een fertiliteitskliniek in Hengelo. Na een rollercoaster van ongeveer 5 mnd incl. 1 IVF poging te horen gekregen dat ik in de overgang zit, ben 32. We zijn doorgegaan naar een andere kliniek voor eiceldonatie en daar te horen gekregen dat ik wel verminderd vruchtbaar ben (weinig eicellen en dus soms maar 1x in de 4 mnd vruchtbaar) maar niet in de overgang zit. De dokteren daar hebben er veel vertrouwen in dat we met een minimale hoeveelheid hormonen en monitoring van hun op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Deze kans met beide handen aangegrepen maar wel met de toezegging erbij dat als het over 5 mnd nog niet gelukt is we op de wachtlijst komen staan voor een donor en deze maanden eraf gehaald worden zodat we direct doorschuiven naar boven...

En nu.... Wonderbaarlijk genoeg vorige maand en deze maand een follikel er zitten. Vorige maand is de poging op niets uitgelopen en we hebben afgelopen week de follikel een minimale stimulans gegeven om iets groter te groeien. Gister een spuit gezet om een eisprong op te wekken en nu dus officieel op de wachtbank.

Over 2 weken weten we meer.
pi_123530371
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:21 schreef winka het volgende:
Hee, ik sta niet meer in de OP, misschien is dat een goed voorteken :s)
Oh ja sorry, ik had je nog nooit zien posten en er dus uitgehaald. Als je er weer in wil, moet je dat even zeggen. (ik kan nu alleen de OP niet meer aanpassen) :)
pi_123530388
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jij kijkt ook WIDM!
Ja, haha! Mijn zus vindt dat zo'n smerige uitspraak, dat ik 'm nu heel vaak gebruik *)
pi_123530550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef ProjSkippy het volgende:

---

Limone, jij verslaafde ;) :*. En het stomme is.. je hebt er zo weinig aan. Mwuh.

---

Jamaar, jamaar..! Ik had het al een week niet gedaan en het is niet alsof ik meteen verslaafd ben? Ik kan er op elk moment mee stoppen, als ik wil O-)
pi_123530793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef dobbey het volgende:
Ok ik ga een poging doen :)

Ik zal eerst ff vertellen wie of wat ik ben.... Ik ben dus dobbey, sommigen kennen me uit het azwbnzmg. We zijn sinds anderhalf jaar bezig met kinderen en vanwege wazige klachten na een half jaar terechtgekomen bij een fertiliteitskliniek in Hengelo. Na een rollercoaster van ongeveer 5 mnd incl. 1 IVF poging te horen gekregen dat ik in de overgang zit, ben 32. We zijn doorgegaan naar een andere kliniek voor eiceldonatie en daar te horen gekregen dat ik wel verminderd vruchtbaar ben (weinig eicellen en dus soms maar 1x in de 4 mnd vruchtbaar) maar niet in de overgang zit. De dokteren daar hebben er veel vertrouwen in dat we met een minimale hoeveelheid hormonen en monitoring van hun op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Deze kans met beide handen aangegrepen maar wel met de toezegging erbij dat als het over 5 mnd nog niet gelukt is we op de wachtlijst komen staan voor een donor en deze maanden eraf gehaald worden zodat we direct doorschuiven naar boven...

En nu.... Wonderbaarlijk genoeg vorige maand en deze maand een follikel er zitten. Vorige maand is de poging op niets uitgelopen en we hebben afgelopen week de follikel een minimale stimulans gegeven om iets groter te groeien. Gister een spuit gezet om een eisprong op te wekken en nu dus officieel op de wachtbank.

Over 2 weken weten we meer.
Op een of andere manier vind ik dit heel fijn en bemoedigend klinken! Een heel team van dokters die voor je klaar staan, ofzo :) O+

Maar wat een verhaal, joh! Wat een achtbaan. Ik zou denk ik de hele dag hyper zijn, haha! Ik duim voor je dat het deze keer raak is ^O^
pi_123531165
Dobbey 'welkom!', en wat een verhaal zeg. Spannend, de komende 2 weken!!! Hier duimen we met je mee :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:13:16 #84
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123533234
@limone het voelt ook wel goed ondanks weer de omschakeling de andere kant op. We hadden al hele goede verhalen gehoord over deze kliniek en zijn blij dat we, ondanks de afstand, toch daar naar toe zijn gegaan. Op dit momen durven we nergens op te hopen en wachten we gewoon rustig af wat het ons gaat brengen... al moet ik wel toegeven dat het me vorige maand zwaar viel om die 2 wachtweken door te komen, ik vond dat zwaarder dan het spuit traject, best raar eigenlijk...

@dyre dank je wel.
pi_123535841
Ik vind zelf die twee wachtweken soms een beetje pittig, maar voor jou zal het wel in het kwadraat zijn! Ik vind het helemaal niet zo raar, dus :)

Purple zei in dit topic dat zei als afleiding gaat schoonmaken. Nou dat heb ik de afgelopen week ook gedaan. Op maniakale af >:) Ik heb zo veel uitgezocht, weggegooid, opgeruimd en geboend dat ons huis nu in de VT-wonen kan (of op Funda, voor that matter). Een perfecte afleiding dus (en een fijn huis)!
pi_123537758
Oh, dat is fijn! Kom je als je weer afleiding nodig hebt ook even langs Eindhoven dan? :D
pi_123564717
gehehe :D. Is goed, maar ik heb nu een blessure ;(
pi_123572177
Dobbey welkom! Heel veel succes en hoop dat je snel door mag hoppen naar het volgende topic.

Hier zijn we lekker 2 nachtjes in België geweest. Wie weet ..... wat dat ons zal brengen.

Eigen huisje kan ook wel een stofzuiger gebruiken, katjes hebben zich aardig vermaakt tijdens onze afwezigheid.
pi_123572252
Net ongesteld geworden, helaas. Mijn nieuwe NOD is 3 april. Nu maar op zoek naar chocola ofzo...

Purple, welkom terug, hopelijk was jullie verblijf in België vruchtbaar!
pi_123572364
Jammer Mrs Peel, altijd toch een tegenvaller dat })
Tijd voor choco en een heerlijke vrouwen film zou ik zeggen, dikke knuffel.
pi_123572549
Ja, Purple, het is echt wel weer even balen. Maar daar blijf ik gelukkig niet te lang in hangen! Op naar de volgende ronde.
pi_123573682
That's the spirit
pi_123574104
Dobbey, ook hier welkom in de moeilijke wachtweken hoor. Ik vind ze zelf helemaal niks...zit mezelf de laatste week wel in de weg en ben dan echt niet meer van het knuffelen, wel genoeg aan mezelf (en al m'n "verplichtingen").

Mrs. Peel...wat jammer, maar mooi dat je er goed mee om kan gaan. Dat bedenk ik nooit om me op te beuren met chocola ;)

Naena, ook voor jou jammer dat je weer een ronde verder bent. Goed plan van je hoe je de ovutesten wilt toepassen ;).

Purple, zou fijn zijn als er een Belgische verrassing uit voortvloeit :).

Ik ben van de week ook maar begonnen met tempen, niet om gelijk te gebruiken, want dan ben je toch al te laat voor actie, maar wat meer inzicht voor mezelf. Ik zit met 24 dagen toch best met een korte cyclus en als m'n ongesteldheid ineens langer duurt (geen idee waarom dag 7 nog steeds echt bloed is, normaal is dag 5 al nihil) dan blijft er erg weinig tijd over...

Dobbey, ik PM je wel even over la douce France. Het onderwerp op zich is voor mij zeer zeker gerelateerd aan wel/niet twee streepjes, maar kan me voorstellen dat het eigenlijk teveel off-topic is.
pi_123575008
dobbey, welkom.

mrs peel, bummer :(

rest: ik lees momenteel heel slecht bij. intensieve cursus 3dagen achter de rug, weekend gebruikt om op te laden, te kroelen met Sjaakje, en zijn nieuwe kamer verder leeg te ruimen (schiet nu aardig op... tijd om knopen over thema = kleur door te hakken!)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123580959
Mrs Peel, dat is balen. :*

Naena, dat is ook een idee je ovulatie testen als sextoy zien ;) Succes!

Hier zijn we een week voor NOD, ik slak nog steeds en ben zo geil als boter :X Dit ken ik helemaal niet van mezelf heb niet zo'n hoog libido normaal gesproken. Mijn buik voelt ook vaak gespannen net als of dat mn blaas op knappen staat terwijl dit helemaal niet het geval is. Ik probeer er maar niet te veel achter te zoeken. Ik wacht zeer geduldig af, heb momenteel meer spanning van mn beste vriendin die over 2 weken uitgerekend is. Heb zo'n zin om hun kleine meisje te ontmoeten en te knuffelen O+

Verder lees ik wel mee maar reageer ik bewust niet te veel, ik probeer niet te veel bezig te zijn met zwanger worden. Heb nog steeds rust in mn hoofd en vind dat best relaxed. :s)
  zondag 3 maart 2013 @ 18:45:24 #96
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123583223
Grote inhaalpost

Heb ik gewoon de streepjes van Bla gemist :o Bla gefeliciteeeerd :D *O* *O* *O*

Kursor vakantie zal je vast goed doen :Y En wie weet ga je er al met z'n viertjes heen :P

Mrs Peel: balen :( Hopelijk in de volgende ronde meer succes!

Naena: ook heel veel succes!

Zand: pfff wat een horrorverhaal.. :{ En vervelend dat je nu eigenlijk nog geen stap verder bent :* Hopelijk binnenkort wel meer duidelijkheid zodat je weer verder kunt. Kan me voorstellen dat dit allemaal erg confronterend is.

Skip wat balen -O- Maar vooralsnog geen bloed begrijp ik?

Musique, Momo, zomerzon: dikke knuffel voor jullie allemaal :* :* :*

Sethiwe: Aan de chlomid, spannend ik hoop dat je er goed op reageert en een mooi ei krijgt O+

Martine spannend :D Hopelijk is het een goed voorteken!

En iedereen die ik ben vergeten sorry :*

Hier een drukke werkweek achter de rug. Zitten net in het nieuwe pand en zijn gestart met flexwerken :') Verder geen nieuws. Ik wacht op een bloeding en daarna wacht ik tot het 21 maart is en we in ziekenhuis in Voorburg kunnen starten. Heb besloten geen poging meer te doen in Zoetermeer. Het wordt sowieso krap en een maandje rust zal me ook goed doen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123583995
Martine1984, heel begrijpelijk succes en dat de tijd maar mag vliegen.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:17:02 #98
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123608032
Welkom Dobbey! Ik had ook al wat van je verhaal meegelezen in azwbnzmg. Wat een idiote wendingen steeds. Ik duim als een malle voor je.

---

Duimstand voor Purple.

---

Jammer Mrs. Peel -O- .

---

Succes met temperaturen Kursor :*.

---

Fijn dat je nog steeds rust in je hoofd hebt Martine! En gezellig, dat libido :D .

---

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:45 schreef Chanty het volgende:

Skip wat balen -O- Maar vooralsnog geen bloed begrijp ik?
Nop, geen bloed, maar vanmorgen wel weer een test gedaan en die blijft negatief. En verder vindt mijn lijf het natuurlijk weer leuk om weer met allerlei kwaaltjes op de proppen te komen, behalve met naderende ongesteldheidskwaaltjes. Ik zal wel weer 2 weken over tijd gaan o.i.d.

En yugh, wat vind ik mezelf negatief :X .
pi_123608821
ha skip, wat k u t weer. Dat wachtbankje is al stom, maar met nega testen nog stommer.

Goeie taktiek martine, lekker afleiding zoeken. Ben ik ook heel goed in momenteel. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123609199
Skip dat is helemaal niet raar. Niet zo hard voor jezelf zijn.. afleiding zoeken enzo is natuurlijk goed,
maar je mag er best van balen hoor! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')