Jij kijkt ook WIDM!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:47 schreef Limone het volgende:
voelde ik het ook echt in mijn kut, om met Paulien Cornelissen te spreken.
Oh ja sorry, ik had je nog nooit zien posten en er dus uitgehaald. Als je er weer in wil, moet je dat even zeggen. (ik kan nu alleen de OP niet meer aanpassen)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:21 schreef winka het volgende:
Hee, ik sta niet meer in de OP, misschien is dat een goed voorteken
Jamaar, jamaar..! Ik had het al een week niet gedaan en het is niet alsof ik meteen verslaafd ben? Ik kan er op elk moment mee stoppen, als ik wilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef ProjSkippy het volgende:
---
Limone, jij verslaafde![]()
. En het stomme is.. je hebt er zo weinig aan. Mwuh.
---
Op een of andere manier vind ik dit heel fijn en bemoedigend klinken! Een heel team van dokters die voor je klaar staan, ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef dobbey het volgende:
Ok ik ga een poging doen
Ik zal eerst ff vertellen wie of wat ik ben.... Ik ben dus dobbey, sommigen kennen me uit het azwbnzmg. We zijn sinds anderhalf jaar bezig met kinderen en vanwege wazige klachten na een half jaar terechtgekomen bij een fertiliteitskliniek in Hengelo. Na een rollercoaster van ongeveer 5 mnd incl. 1 IVF poging te horen gekregen dat ik in de overgang zit, ben 32. We zijn doorgegaan naar een andere kliniek voor eiceldonatie en daar te horen gekregen dat ik wel verminderd vruchtbaar ben (weinig eicellen en dus soms maar 1x in de 4 mnd vruchtbaar) maar niet in de overgang zit. De dokteren daar hebben er veel vertrouwen in dat we met een minimale hoeveelheid hormonen en monitoring van hun op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Deze kans met beide handen aangegrepen maar wel met de toezegging erbij dat als het over 5 mnd nog niet gelukt is we op de wachtlijst komen staan voor een donor en deze maanden eraf gehaald worden zodat we direct doorschuiven naar boven...
En nu.... Wonderbaarlijk genoeg vorige maand en deze maand een follikel er zitten. Vorige maand is de poging op niets uitgelopen en we hebben afgelopen week de follikel een minimale stimulans gegeven om iets groter te groeien. Gister een spuit gezet om een eisprong op te wekken en nu dus officieel op de wachtbank.
Over 2 weken weten we meer.
Nop, geen bloed, maar vanmorgen wel weer een test gedaan en die blijft negatief. En verder vindt mijn lijf het natuurlijk weer leuk om weer met allerlei kwaaltjes op de proppen te komen, behalve met naderende ongesteldheidskwaaltjes. Ik zal wel weer 2 weken over tijd gaan o.i.d.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:45 schreef Chanty het volgende:
Skip wat balenMaar vooralsnog geen bloed begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |