quote:
Iedereen bedankt voor de oppoepingen. Echt heel fijn

.
---
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 17:11 schreef Sethiwe het volgende:Ik ben "ongesteld" geworden, mooi op tijd want er staat in de bijsluiter 3-7 dagen na het stoppen met de provera komt er een bloeding, maar zit nu op dag 2 na het stoppen.
Zondag beginnen met clomid, ben benieuwd hoe dat gaat.
Fijn dat dat opzich mooi snel op gang gekomen is.. Succes met de clomid Sethiwe.

.
---
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef zandsculptuur het volgende:[..]
Herkenbaar

. Ik had nu zo ongeveer mijn verlof moeten gaan regelen, maar in plaats daarvan zit ik nu nog te wachten op een cyclus

.
En dan vind ik het toch best confronterend dat anderen wel gewoon zwanger worden...Skipster, wat balen zeg meis

. Ik had zo voor je gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn! Begrijpelijk dat je je rot voelt, maar niet rot voelen omdat je je rot voelt hoor

dit soort gevoelens hoort er nu eenmaal bij. Het is gewoon vervelend als het niet zo snel lukt als je hoopt

.
Over mijzelf, dat ging niet zoals verwacht

. Even onder een spoiler ivm lang verhaal.

. Ik wist het natuurlijk al van het onderzoek, maar nog een keer

.
Hmmm, dat soort gedachtes inderdaad over verlof regelen etc.

Voor mij is mijn mk al een behoorlijke tijd langer geleden, maar ik snap heel goed wat je bedoelt.
Mja, ik had gewoon gehoopt ronde 11 (volgens mij zei ik onlangs ronde 10, maar het is 11) niet in te hoeven gaan. En het kan nog steeds hoor dat dat niet nodig is! Maar nou ja.. daar hoop ik iedere maand op en iedere keer is het niet zo dat ik te vroeg getest heb.. dus daar aan blijven vasthouden wordt wel moeilijker

.
---
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef Soempie het volgende:Zand, wat een nare, pijnlijke ervaring. Gelukkig had je een fijne gyn en heeft hij goed meegedacht en naar jou geluisterd. Klote dat je drie weken moet wachten, maar dan gelukkig wel onder narcose..
Skip.

Waarom staat er onofficieel: 6 maart, in de OP? Heb je misschien toch te vroeg getest?
Zomerzon weer terug, potver, wat is dat toch klote.

Ik ben de laatste twee maanden flink over tijd gegaan (+ 10 en + 15). Om deze maand 'teleurstelling' te voorkomen heb ik dus maar een nieuw gemiddelde uitgerekend voor mijn cyclus. Uitgaande van de normale cyclus (dus toen ik goed regelmatig was) is mijn NOD 1 maart, maar met het nieuwe gemiddelde kom ik uit op 6 maart. Vandaar dat die er tussen staat als onofficiele

. Thanks for asking!
---
Welkom terug dan maar Zomer... Ik hoop dat je snel weer door kunt schuiven naar Z&G.
---
Kursor ook bedankt voor je lieve reactie

. En ja, dat met die kansen.. eigenlijk idioot dat het maar zo laag is. Ik heb voor mijn studie ook veel onderzoek etc. moeten doen en daar zou ik ook niet geslaagd zijn als ik mijn onderzoek zo zou uitvoeren

.
---
Dobbey: Als het voor jou prettig voelt om hier ook mee te posten, doe dat dan gerust

.
---
Naena:

en succes met de ovulatietesten
---
Limone, jij verslaafde

. En het stomme is.. je hebt er zo weinig aan. Mwuh.
---
Zo, jeetje, wat zijn jullie hard gegaan. Ik heb er echt een mega post van gemaakt

.
Voor iedereen die ik vergeten ben: sorry.
En voor iedereen die het nog meer kan gebruiken:

En nog maals: Iedereen heel erg bedankt voor alle

,

en

gisteren. Echt heel fijn!
[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 02-03-2013 11:04:15 ]