Gefeliciteerd, bla!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
voor blokje
En de rest, thnx
ben er helemaal hyper van weheh
Neurotisch als ik ben, had ik dat natuurlijk al gedaan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Kursor het volgende:
Al een echt duidelijk streepje
@Limone: m'n NOD is blijkbaar in het vorige topic al aangepast, maar niet op datum gezet. Lijkt mij voor het overzicht wel zo makkelijk. Zou je me onderaan het eerste lijstje willen zetten? (En daarna wil ik niet meer in het lijstje...als dat zou kunnen) Waarom vind ik het allemaal zo vreselijk spannend?
Ik heb een voordeel gevonden voor nog niet zwanger zijn nu...ik durf eindelijk echt te gaan nadenken over een eventuele zomervakantie...enorm voorseizoen, maar toch. Ik probeer het gewone leven te laten draaien.
+1quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik hoop dat dit een topic met heel veel streepjes wordt dames!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef DJMomo het volgende:
nou, er zit wel wat aan te komen, denk ik..Dat klinkt wel superspannend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.I'm so glamourous I piss glitter!
valt wel mee hoor: ongesteld. maar dank voor meeleven!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat klinkt wel superspannend!!!
Lekker hoor! Wie weet is de B&B van Musique al open...?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Kursor het volgende:
Voor het eerst van m'n leven naar Frankrijk
*frummel ziet bezempjes niet handig, beelddenkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:55 schreef DJMomo het volgende:
Precies frumm. En nog een keer even een natuurlijke schoonmaak is ook fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, begin ik met ovulatietesten. Daar heb ik ook helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:51 schreef DJMomo het volgende:
ach skippy toch... wat kut he? Ik haat het hele zwanger worden gebeuren zó erg. Vind er echt geen klap meer aan. Dikke knuf, en hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, welke richting dan ook.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Skipje wat een klap hè?Ik snap je zo goed... En op een gegeven moment ben je die hoop spuugzat en wil je gewoon HIER en NU zwanger zijn. En toch weet ik dat het je gaat lukken meid! Vertrouwen hebben en blijven houden in jezelf en je lijf.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dat. Mocht het deze maand niet gelukt zijn, begin ik met ovulatietesten. Daar heb ik ook helemaal geen zin in![]()
Lieve Skippy![]()
en nog een
Ook voor jou een extraquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:51 schreef DJMomo het volgende:
ach skippy toch... wat kut he? Ik haat het hele zwanger worden gebeuren zó erg. Vind er echt geen klap meer aan. Dikke knuf, en hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, welke richting dan ook.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
[..]. En voor alle anderen ook nog een
, maar om nou alles te quoten..
Ik vind het met ovulatietesten ook een stuk minder leuk hoor. Het maakt het een stuk plastischer vind ik. Maar ik vind het aan de andere kant wel een fijne manier om echt een goed inzicht te krijgen in je cyclus. Ik heb gewoon vanaf de eerste dag van m'n cyclus ovulatietesten gedaan en rond de tijd dat ik mijn eisprong verwachtte zelfs twee per dag zodat ik um echt niet zou moeten kunnen missen.
Maar het is niet heel gezellig ofzo. Het wordt wel een beetje routine, dus het went wel. En ik duim gewoon keihard voor je dat het deze maand gewoon al raak is.
Dat vond ik ook het ergste. Die spanning elke keer of het wel of niet gelukt was. En toen het gelukt was dacht ik "hey dat viel nog best mee" en dan krijg je bij de verloskundige een klap in je gezicht door het slechte nieuws en dan moet je eerst die stomme miskraam nog op gaan wekken en afwachten. En daar raak je zo mee achter op het schema wat je in gedachten had...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:00 schreef DJMomo het volgende:
Ach. Ik mag nog niet klagen. Was na 2,5 maand zwanger. Maar die kut miskraam heeft er wel voor gezorgd dat de lol er beetje af is. Mss kont dat nog terug. Hihi kont ipv komt. Anyway. Ik haf zo gehoopt dat frustrerende zwanger WORD traject achter me te kunnen laten. Voorgoed. Maar nee,
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:19 schreef Frummeltje86 het volgende:
Juist doordat je al zwanger was, denk ik dat het feit dat je nu niet zwanger bent misschien nog wel harder aankomt. Je was er voor je gevoel waarschijnlijk zó dichtbij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, mijn lief komt net thuis met sushi.
Dus vanavond lekker sushi eten, bankhangen met de hond op schoot, en de hele avond series kijken. Misschien een wijntje erbij en genieten van de geneugten van het nog-niet-zwanger-zijn.
hormoonschommeling. Rond eisprong en menstruatie is het best normaal dat je hormoonspiegel verandert.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:50 schreef Oksel het volgende:
Ah, ja.
Mooi kut dus.
De dame heeft ook erg (erg) last van rode uitslag cq. acne nu ze gestopt is met de pil, op 2 plekken in d'r gezicht. Rond eisprong en rond menstruatie. Erg vervelend voor haar. Iemand een idee?
Ex-farmaceut meldt:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, zo ver waren wij ook.. maar nu nog een oplossing..
Iedereen bedankt voor de oppoepingen. Echt heel fijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat is zo fijn aan dit forum, iedereen pept elkaar een beetje op. (Nee telefoon, niet poept!)
Fijn dat dat opzich mooi snel op gang gekomen is.. Succes met de clomid Sethiwe.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:11 schreef Sethiwe het volgende:
Ik ben "ongesteld" geworden, mooi op tijd want er staat in de bijsluiter 3-7 dagen na het stoppen met de provera komt er een bloeding, maar zit nu op dag 2 na het stoppen.
Zondag beginnen met clomid, ben benieuwd hoe dat gaat.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:40 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had nu zo ongeveer mijn verlof moeten gaan regelen, maar in plaats daarvan zit ik nu nog te wachten op een cyclus
.
En dan vind ik het toch best confronterend dat anderen wel gewoon zwanger worden...
Skipster, wat balen zeg meis. Ik had zo voor je gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn! Begrijpelijk dat je je rot voelt, maar niet rot voelen omdat je je rot voelt hoor
dit soort gevoelens hoort er nu eenmaal bij. Het is gewoon vervelend als het niet zo snel lukt als je hoopt
.
Over mijzelf, dat ging niet zoals verwacht. Even onder een spoiler ivm lang verhaal.
Ik ben de laatste twee maanden flink over tijd gegaan (+ 10 en + 15). Om deze maand 'teleurstelling' te voorkomen heb ik dus maar een nieuw gemiddelde uitgerekend voor mijn cyclus. Uitgaande van de normale cyclus (dus toen ik goed regelmatig was) is mijn NOD 1 maart, maar met het nieuwe gemiddelde kom ik uit op 6 maart. Vandaar dat die er tussen staat als onofficielequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef Soempie het volgende:
Zand, wat een nare, pijnlijke ervaring. Gelukkig had je een fijne gyn en heeft hij goed meegedacht en naar jou geluisterd. Klote dat je drie weken moet wachten, maar dan gelukkig wel onder narcose..
Skip.Waarom staat er onofficieel: 6 maart, in de OP? Heb je misschien toch te vroeg getest?
Zomerzon weer terug, potver, wat is dat toch klote.
Heeft ze de erytromycine ook al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:51 schreef Oksel het volgende:
Huisarts heeft al van alles gegeven.. niets helpt tot nu toe.
Ze heeft die hormonen gewoon weer nodig. Los van de de anticonceptie. Weet niet of dat bestaat.
Jij kijkt ook WIDM!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:47 schreef Limone het volgende:
voelde ik het ook echt in mijn kut, om met Paulien Cornelissen te spreken.
Oh ja sorry, ik had je nog nooit zien posten en er dus uitgehaald. Als je er weer in wil, moet je dat even zeggen. (ik kan nu alleen de OP niet meer aanpassen)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:21 schreef winka het volgende:
Hee, ik sta niet meer in de OP, misschien is dat een goed voorteken
Jamaar, jamaar..! Ik had het al een week niet gedaan en het is niet alsof ik meteen verslaafd ben? Ik kan er op elk moment mee stoppen, als ik wilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef ProjSkippy het volgende:
---
Limone, jij verslaafde![]()
. En het stomme is.. je hebt er zo weinig aan. Mwuh.
---
Op een of andere manier vind ik dit heel fijn en bemoedigend klinken! Een heel team van dokters die voor je klaar staan, ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:23 schreef dobbey het volgende:
Ok ik ga een poging doen
Ik zal eerst ff vertellen wie of wat ik ben.... Ik ben dus dobbey, sommigen kennen me uit het azwbnzmg. We zijn sinds anderhalf jaar bezig met kinderen en vanwege wazige klachten na een half jaar terechtgekomen bij een fertiliteitskliniek in Hengelo. Na een rollercoaster van ongeveer 5 mnd incl. 1 IVF poging te horen gekregen dat ik in de overgang zit, ben 32. We zijn doorgegaan naar een andere kliniek voor eiceldonatie en daar te horen gekregen dat ik wel verminderd vruchtbaar ben (weinig eicellen en dus soms maar 1x in de 4 mnd vruchtbaar) maar niet in de overgang zit. De dokteren daar hebben er veel vertrouwen in dat we met een minimale hoeveelheid hormonen en monitoring van hun op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Deze kans met beide handen aangegrepen maar wel met de toezegging erbij dat als het over 5 mnd nog niet gelukt is we op de wachtlijst komen staan voor een donor en deze maanden eraf gehaald worden zodat we direct doorschuiven naar boven...
En nu.... Wonderbaarlijk genoeg vorige maand en deze maand een follikel er zitten. Vorige maand is de poging op niets uitgelopen en we hebben afgelopen week de follikel een minimale stimulans gegeven om iets groter te groeien. Gister een spuit gezet om een eisprong op te wekken en nu dus officieel op de wachtbank.
Over 2 weken weten we meer.
Nop, geen bloed, maar vanmorgen wel weer een test gedaan en die blijft negatief. En verder vindt mijn lijf het natuurlijk weer leuk om weer met allerlei kwaaltjes op de proppen te komen, behalve met naderende ongesteldheidskwaaltjes. Ik zal wel weer 2 weken over tijd gaan o.i.d.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:45 schreef Chanty het volgende:
Skip wat balenMaar vooralsnog geen bloed begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |