Dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef DJMomo het volgende:
Ah, kleurdoos is zo'n kutmuts![]()
Ik denk dat ik jullie morgen een NOD kan geven
Je kan nog te vroeg hebben getest...!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Caireann het volgende:
spannend Bla!
succes bij de huisarts volgende week frummel!
Vandaag NOD hier. vanmorgen meteen maar even getest,toch handig een hele lading testen gratis bij je ovulatietesten krijgen![]()
Helaas was hij negatief. Op naar volgende maand dan maar![]()
alleen maar hopen dan dat de ongi niet te lang meer op zich laat wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Haha ik kan me voorstellen dat je inderdaad op basis van ervaring het een volgende keer weer anders zou doen. Nou koop jij wel heuul leuke kleding voor je kids hoor! Je hebt een goede smaakquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
tot je mag en dan wil je opeens een zorgvuldige collectie bij elkaar zoeken
althans, eerste baby: alles kopen wat los en vast zit
tweede baby: alles kopen wat comfortabel zit
derde baby: alles kopen van zachte stofjes, dure wollies en angorawol. liever wat duurdere en kwalitatief perfecte items dan een shitload
in mijn geval een shitload aan veel te duur spul, maar dat verpats je wel weer op MP
Spannend! Heb je dat vaker gehad rond je eisprong? Wie weet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Purple010 het volgende:
Hier heel de dag koud gehad. Zou een deze dagen moeten ovuleren.
Ben benieuwd of we dit keer wel weer raak schieten.
Leuk he al die baby kleertjes. Ik zelf vind vooral de schoentjes en knuffels leuk!
en juist met schoentjes en knuffels doe je echt geen rukquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Purple010 het volgende:
Hier heel de dag koud gehad. Zou een deze dagen moeten ovuleren.
Ben benieuwd of we dit keer wel weer raak schieten.
Leuk he al die baby kleertjes. Ik zelf vind vooral de schoentjes en knuffels leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |