quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hahaha ja inderdaad..i'm alive!
Ach, komt wel weer goed. Veel drukte op het werk en ik voel me té verantwoordelijk voor té veel dingen dus ik ben m'n overzicht een beetje kwijt. Ik ben een afschuwelijk strebertje, dus dit is allemaal even niet zo gunstigquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
---
Skips, wat spannend! Ik had eerder ook al heel vroeg last van zwangerschapsdementie...En wat rot dat je je niet zo lekker voelt.
Zaterdag op pas.quote:
Ja, dat is wat ik ook zei tegen de arts in het ziekenhuis in Oostenrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Spannend Bla!
Frummel, ik dacht dat 6 weken gebruikelijk was? Wanneer heb je de afspraak bij de huisarts?
Mijn onderzoek is morgen pas.
Klopt, het slaat niet echt ergens op. Ik vraag me dan ook af of ik echt een eisprong heb. Als die er nauwelijks of niet is, kan ik me voorstellen dat het niet lukt... Ik hoop in ieder geval dat er even gekeken gaat worden naar mijn cyclus en hoe het er van binnen uitziet. En dat ze ook checken ofquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zie in je onderschrift dat je al vaker een cyclus van ruim 50 dagen hebt gehad. Raar is dat, net of je 1x in de zoveel tijd gewoon een ongesteldheid overslaat ofzo. Ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen
Wow! Dus er is hoopquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb altijd een cyclus gehad van meet dan 48 dagen (max 58) wel altijd ovulatie, zo op dag 20-23
Ja, één maand. Ik werd alleen niet echt wijzer van voor mijn gevoel...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
had je wel al eens getempt frummeltje?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
je hoeft maar naar me te kijken en Zaad te roepen..
en ik ben al zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |