Nee, daar heb je ook gelijk in, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar...als je niet meeleest op forums zoals deze, dan heb je toch geen idee voor hoeveel mensen het veel moeilijker is als je in eerste instantie weet?
ik had er tenminste geen idee van dat het zo moeilijk kon zijn voordat ik mee begon te lezen toen we voor een eerste gingen
maargoedstreepjes graag!
Ik vind dat echt een beetje overdreven, maar soit. Dat vind ik trouwens ook van het ongemakkelijk voelen om hier te vertellen dat je zwanger bent ben je het? Heb je al getest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het nogal iets om iemand een kutmuts over te vinden..
Ik snap best dat het oneerlijk kan voelen hoor maar zeker zo met de smileys vind ik het nogal lullig.
En djmomo..quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een beetje overdreven, maar soit. Dat vind ik trouwens ook van het ongemakkelijk voelen om hier te vertellen dat je zwanger bent ben je het? Heb je al getest?.
Wie ikke? nope
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hahaha ja inderdaad..i'm alive!
Ach, komt wel weer goed. Veel drukte op het werk en ik voel me té verantwoordelijk voor té veel dingen dus ik ben m'n overzicht een beetje kwijt. Ik ben een afschuwelijk strebertje, dus dit is allemaal even niet zo gunstigquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
---
Skips, wat spannend! Ik had eerder ook al heel vroeg last van zwangerschapsdementie...En wat rot dat je je niet zo lekker voelt.
Zaterdag op pas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |