Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat kan maar iets van 48 uur geloof ik, daarna alleen nog door een mod. Dus, even zwaaien naar een moden anders pas in een volgend deel.
Nou inderdaad wat een kutmuts!quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:08 schreef DJMomo het volgende:
En dan ook nog zo'n kutmuts in mijn groep die zit te ladiladiladien dat ze in 1 keer zwanger is geworden (nu week of 25 ofzo).![]()
Nee, daar heb je ook gelijk in, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar...als je niet meeleest op forums zoals deze, dan heb je toch geen idee voor hoeveel mensen het veel moeilijker is als je in eerste instantie weet?
ik had er tenminste geen idee van dat het zo moeilijk kon zijn voordat ik mee begon te lezen toen we voor een eerste gingen
maargoedstreepjes graag!
Ik vind dat echt een beetje overdreven, maar soit. Dat vind ik trouwens ook van het ongemakkelijk voelen om hier te vertellen dat je zwanger bent ben je het? Heb je al getest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het nogal iets om iemand een kutmuts over te vinden..
Ik snap best dat het oneerlijk kan voelen hoor maar zeker zo met de smileys vind ik het nogal lullig.
En djmomo..quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een beetje overdreven, maar soit. Dat vind ik trouwens ook van het ongemakkelijk voelen om hier te vertellen dat je zwanger bent ben je het? Heb je al getest?.
Wie ikke? nope
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hahaha ja inderdaad..i'm alive!
Ach, komt wel weer goed. Veel drukte op het werk en ik voel me té verantwoordelijk voor té veel dingen dus ik ben m'n overzicht een beetje kwijt. Ik ben een afschuwelijk strebertje, dus dit is allemaal even niet zo gunstigquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
---
Skips, wat spannend! Ik had eerder ook al heel vroeg last van zwangerschapsdementie...En wat rot dat je je niet zo lekker voelt.
Zaterdag op pas.quote:
Ja, dat is wat ik ook zei tegen de arts in het ziekenhuis in Oostenrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Spannend Bla!
Frummel, ik dacht dat 6 weken gebruikelijk was? Wanneer heb je de afspraak bij de huisarts?
Mijn onderzoek is morgen pas.
Klopt, het slaat niet echt ergens op. Ik vraag me dan ook af of ik echt een eisprong heb. Als die er nauwelijks of niet is, kan ik me voorstellen dat het niet lukt... Ik hoop in ieder geval dat er even gekeken gaat worden naar mijn cyclus en hoe het er van binnen uitziet. En dat ze ook checken ofquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zie in je onderschrift dat je al vaker een cyclus van ruim 50 dagen hebt gehad. Raar is dat, net of je 1x in de zoveel tijd gewoon een ongesteldheid overslaat ofzo. Ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen
Wow! Dus er is hoopquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb altijd een cyclus gehad van meet dan 48 dagen (max 58) wel altijd ovulatie, zo op dag 20-23
Ja, één maand. Ik werd alleen niet echt wijzer van voor mijn gevoel...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
had je wel al eens getempt frummeltje?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
je hoeft maar naar me te kijken en Zaad te roepen..
en ik ben al zwanger
Dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef DJMomo het volgende:
Ah, kleurdoos is zo'n kutmuts![]()
Ik denk dat ik jullie morgen een NOD kan geven
Je kan nog te vroeg hebben getest...!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Caireann het volgende:
spannend Bla!
succes bij de huisarts volgende week frummel!
Vandaag NOD hier. vanmorgen meteen maar even getest,toch handig een hele lading testen gratis bij je ovulatietesten krijgen![]()
Helaas was hij negatief. Op naar volgende maand dan maar![]()
alleen maar hopen dan dat de ongi niet te lang meer op zich laat wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Haha ik kan me voorstellen dat je inderdaad op basis van ervaring het een volgende keer weer anders zou doen. Nou koop jij wel heuul leuke kleding voor je kids hoor! Je hebt een goede smaakquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
tot je mag en dan wil je opeens een zorgvuldige collectie bij elkaar zoeken
althans, eerste baby: alles kopen wat los en vast zit
tweede baby: alles kopen wat comfortabel zit
derde baby: alles kopen van zachte stofjes, dure wollies en angorawol. liever wat duurdere en kwalitatief perfecte items dan een shitload
in mijn geval een shitload aan veel te duur spul, maar dat verpats je wel weer op MP
Spannend! Heb je dat vaker gehad rond je eisprong? Wie weet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Purple010 het volgende:
Hier heel de dag koud gehad. Zou een deze dagen moeten ovuleren.
Ben benieuwd of we dit keer wel weer raak schieten.
Leuk he al die baby kleertjes. Ik zelf vind vooral de schoentjes en knuffels leuk!
en juist met schoentjes en knuffels doe je echt geen rukquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Purple010 het volgende:
Hier heel de dag koud gehad. Zou een deze dagen moeten ovuleren.
Ben benieuwd of we dit keer wel weer raak schieten.
Leuk he al die baby kleertjes. Ik zelf vind vooral de schoentjes en knuffels leuk!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
voor blokje
[ afbeelding ]
En de rest, thnx
ben er helemaal hyper van weheh
Gaaf! Van harte!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zou wel handig zijn als die koude vlagen een teken zijn toch
Enne, ik kon me niet inhouden...toch nu al getest..en 2 streepjes
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef DJMomo het volgende:
nou, er zit wel wat aan te komen, denk ik..Dat klinkt wel superspannend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.I'm so glamourous I piss glitter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |