quote:
Dat kan maar iets van 48 uur geloof ik, daarna alleen nog door een mod. Dus, even zwaaien naar een mod

en anders pas in een volgend deel.
- zo, nu even verder bijlezen.
Edit:
quote:
Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Kursor het volgende:Niks niet spannend...vannacht al ongesteld geworden. Helaas dus niet zoals vorig jaar een verlaat verjaardagscadeau in de vorm van een positieve test.
Door naar ronde 4 (of 6) helaas. Nu gelukkig geen enorme dreun gehad. Was vorige keer denk echt de combi datum, overtijd gaan en voor mij herkenbare dingen van m'n eerste zwangerschap.
quote:
Op maandag 25 februari 2013 10:13 schreef Limone het volgende:[..]
Op mijn temperatuurkaartje van mijn zwangerschap gaat mijn temperatuur na mijn NOD echt over de 37.0.
Jammer he, dat je bij het temperaturen alleen achteraf iets kan zeggen. Merken jullie ook aan andere dingen (afscheiding, steekjes) dat je een eisprong hebt?
Ik denk het ook te merken aan het hogere slakkengehalte

, maar ik weet het niet zo goed. Tot nu toe hebben we op dat moment altijd (extra) seks gehad en het heeft niet geholpen dus ik heb geen idee of het echt wat zegt bij mij.
---
Oh ja, ik heb even niet zo heel erg gereageerd op alle 'veel plezier op de negenmaandenbeurs'-wensen. Mijn hoofd is echt een zeef en ik zit momenteel niet zo heel erg denderend in m'n vel, dus ik heb de 'awwww, wat lief, daar ga ik nog even op reageren' in mijn hoofd even uit gehad ofzo

. Sorry
Dus, jeej! Iedereen bedankt voor de 'veel plezier op de negenmaandenbeurs'-wensen. Het was heel leuk! Ik heb een überschattig nachtlampje gekregen (je moest wel invullen wanneer je uitgerekend was, dus dat ben ik nu op 15 oktober

. En heey, technisch gezien zou dat on-ge-veer kunnen als ik volgende week positief test!) Verder een hele hoop foldertjes en alvast wat proefverpakkingen voor het één en ander. Ohja, en ik heb twee heeeeeerlijke flessen alcoholvrije wijn.
De drukte op de negenmaandenbeurs viel erg mee, dus dat was wel prettig

.
[ Bericht 34% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2013 10:32:02 ]