abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123319414
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:24 schreef ProjSkippy het volgende:
@Zand: Ik weet eigenlijk (nog) te weinig van temperaturen om er echt iets zinnigs over te zeggen. Wat ik begrepen heb is dat je je temperatuur een eindje ziet stijgen (kan 0,5 graad) en van hier begreep ik dat die temperatuur dan ook boven je 'standaard' lichaamstemperatuur ziet uitkomen.

Ik zal mijn waardes ook eens in een online grafiek flikkeren :).

Edit: http://www.babybytes.nl/t(...)ProjSkippy&kaartnr=1
Grafiekjes O+ ik ben er gek op :@ :'). Maar ik kan er dus ook weinig mee.
Ik hoop vandaag of morgen een ei te hebben, want dan kan ik de afspraak van vrijdag afzeggen :@ :').
pi_123325461
Kijkend naar jouw grafiekje, zand, zou ik zeggen dat je gister je ovulatie hebt gehad. Heb je gister ook een ovulatietest gedaan?
pi_123325585
Ja, en die was niet overtuigend positief, maar vandaag was 'ie weer een stuk lichter.
Ik ben ook geneigd te denken dat het gisteren was, eens kijken wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen :).
Volgens mij was mijn eisprong toen ik zwanger was ook op dag 13, dus dat zou kunnen kloppen met gisteren.
We hebben in elk geval dit weekend genoeg actie tussen de lakens gehad om het spannende ronde te maken ;).
pi_123329492
Niks niet spannend...vannacht al ongesteld geworden. Helaas dus niet zoals vorig jaar een verlaat verjaardagscadeau in de vorm van een positieve test.

Door naar ronde 4 (of 6) helaas. Nu gelukkig geen enorme dreun gehad. Was vorige keer denk echt de combi datum, overtijd gaan en voor mij herkenbare dingen van m'n eerste zwangerschap.
pi_123329788
Sorry, gisteren niet meer gelukt te reageren in alle verjaardag drukte :)

Mijn vriendin is 6 september uitgerekend, afgelopen vrijdag was ze dus 12 weken zwanger.

In december heb ik hier nog gemeld dat het niet gelukt was, veel bloedverlies etc dus leek net een normale ongesteldheid.

We zijn al een tijdje bezig en daarbij is de cyclus bij mijn vriendin wat langer en al snel 6 weken is.

Nouja, het duurde dus even voor we er achter waren :D

Ze voelt haar prima, alleen einde van de middag/begin van de avond erg moe. Maar als dat alles is prima toch :)
Echo's even afwachten en toen hier ook pas melden want kwam er achter dat ook wat vrienden hier rondhangen ;)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123330305
Kursor wat jammer. Gelukkig is deze de dreun minder hard. Desondanks blijft t een teleurstelling :*
pi_123330692
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Kursor het volgende:
Niks niet spannend...vannacht al ongesteld geworden. Helaas dus niet zoals vorig jaar een verlaat verjaardagscadeau in de vorm van een positieve test.

Door naar ronde 4 (of 6) helaas. Nu gelukkig geen enorme dreun gehad. Was vorige keer denk echt de combi datum, overtijd gaan en voor mij herkenbare dingen van m'n eerste zwangerschap.
Balen kursor
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123330747
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Ja, en die was niet overtuigend positief, maar vandaag was 'ie weer een stuk lichter.
Ik ben ook geneigd te denken dat het gisteren was, eens kijken wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen :).
Volgens mij was mijn eisprong toen ik zwanger was ook op dag 13, dus dat zou kunnen kloppen met gisteren.
We hebben in elk geval dit weekend genoeg actie tussen de lakens gehad om het spannende ronde te maken ;).
Ok, dan is het goed! ;)

---

Jammer Kursor, maar goed dat het niet zo'n dreun is. Op naar een lente-ei! :*
pi_123330771
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sorry, gisteren niet meer gelukt te reageren in alle verjaardag drukte :)

Mijn vriendin is 6 september uitgerekend, afgelopen vrijdag was ze dus 12 weken zwanger.

In december heb ik hier nog gemeld dat het niet gelukt was, veel bloedverlies etc dus leek net een normale ongesteldheid.

We zijn al een tijdje bezig en daarbij is de cyclus bij mijn vriendin wat langer en al snel 6 weken is.

Nouja, het duurde dus even voor we er achter waren :D

Ze voelt haar prima, alleen einde van de middag/begin van de avond erg moe. Maar als dat alles is prima toch :)
Echo's even afwachten en toen hier ook pas melden want kwam er achter dat ook wat vrienden hier rondhangen ;)
Jeetje, wat een bijzonder verhaal! Voelde ze helemaal niets geks?
pi_123331682
Wat een verrassing SDM! (Ook al was het de bedoeling)

Iemand een idee hoe ik mobiel m'n nieuwe NOD dik (in de zin van bold) kan krijgen? Ik ga toch maar uit van 24 dagen en kom dan op 21 maart.

[ Bericht 58% gewijzigd door Kursor op 25-02-2013 17:34:30 (Toevoeging) ]
pi_123331903
[b] NOD [./b]

en dan de punt even weghalen bij de [./b]
  maandag 25 februari 2013 @ 17:46:16 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_123332278
SDM, nog gefeliciteerd. *O* Jullie zijn al over een kwart van de tijd heen. :D

Kursor, gelukkig dit keer niet zo'n instorting als de vorige keer, maar evengoed balen natuurlijk. :*

Spannend zand!

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 25-02-2013 19:44:31 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_123333236
Go Zand Go!
pi_123334554
Zand ik durf er niet heel veel over te zeggen, maar ik zou zeggen dat er nog geen duidelijk eisprong is geweest als ik je templijstje bekijk.

Kursor balen dat he tniet gelukt is, maar met veel positieve energie op naar de volgende ronde.

Sharpdressedman dat is wel een voordeel van er pas laat achter komen, dat je al meerdere weken cadeau krijgt.
pi_123334877
Ohwow sdm, al 12 weken! Fijn zeg!

Kursor, balen. Wel prettig dat je er nu beter mee om kunt gaan.

OP: sorry, ben deze week drie dagen op training, dus weinig tijd of mogelijkheid on dingen aan te passen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123336687
Kursor :*
pi_123341727
Jammer kursor :*
pi_123341811
Dank jullie :)

DJMomo, kan je de OP nog zelf aanpassen dan? Als een van de Mods het ziet, dan graag aanpassen en anders komt het wel in het nieuwe topic. Mijn nieuwe NOD is 21 maart. (Dank Limone voor het voorbeeld.)

Tja, vol goede moed naar de volgende ronde, maar wel met in m'n achterhoofd de naderende datum van alle ellende een jaar terug. Het zal altijd wel lastig blijven...er is gewoon heel veel gebeurd. Maar we willen zo graag een tweede en een broertje/zusje voor onze dochter. (Wel lastig vind ik dat het leeftijdsverschil steeds groter en groter wordt.)
pi_123342232
Hoe oud is je dochter, Kursor?
pi_123342735
Ze wordt in april 3, valt natuurlijk wel mee, maar mocht het volgende ronde lukken dan gaat ze al een heel eind richting 4...toch heel anders dan 2,5 jaar verschil wat ooit onze inzet was (en waar ik hard voor heb moeten werken om hersteld te zijn van m'n eerste zwangerschap/bevalling....). Ik weet het, het leven is niet maakbaar en ik ben ontzettend blij met m'n kleine meid, maar het doet wel zeer.
pi_123347178
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Kursor het volgende:

DJMomo, kan je de OP nog zelf aanpassen dan? Als een van de Mods het ziet, dan graag aanpassen en anders komt het wel in het nieuwe topic. Mijn nieuwe NOD is 21 maart. (Dank Limone voor het voorbeeld.)

ik kan OP niet meer editen!? :?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123350690
Even aan een modje vragen :)
pi_123357146
Skip! Hoe was de negenmaandenbeurs?
pi_123358320
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
Ze wordt in april 3, valt natuurlijk wel mee, maar mocht het volgende ronde lukken dan gaat ze al een heel eind richting 4...toch heel anders dan 2,5 jaar verschil wat ooit onze inzet was (en waar ik hard voor heb moeten werken om hersteld te zijn van m'n eerste zwangerschap/bevalling....). Ik weet het, het leven is niet maakbaar en ik ben ontzettend blij met m'n kleine meid, maar het doet wel zeer.
Die van mijn die wordt al 5 in juni, maar ik denk dat het juist heel leuk is om wat leeftijdsverschil ertussen te hebben.
(niet dat iedereen dat moet vinden, maar probeer er een posotieve draai aan te geven :* )
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:57:31 #175
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123358558
quote:
5s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ik kan OP niet meer editen!? :?
Dat kan maar iets van 48 uur geloof ik, daarna alleen nog door een mod. Dus, even zwaaien naar een mod :W en anders pas in een volgend deel.

- zo, nu even verder bijlezen.

Edit:

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Kursor het volgende:

-O- :*

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Op mijn temperatuurkaartje van mijn zwangerschap gaat mijn temperatuur na mijn NOD echt over de 37.0.

Jammer he, dat je bij het temperaturen alleen achteraf iets kan zeggen. Merken jullie ook aan andere dingen (afscheiding, steekjes) dat je een eisprong hebt?
Ik denk het ook te merken aan het hogere slakkengehalte :Y), maar ik weet het niet zo goed. Tot nu toe hebben we op dat moment altijd (extra) seks gehad en het heeft niet geholpen dus ik heb geen idee of het echt wat zegt bij mij. ;)

---

Oh ja, ik heb even niet zo heel erg gereageerd op alle 'veel plezier op de negenmaandenbeurs'-wensen. Mijn hoofd is echt een zeef en ik zit momenteel niet zo heel erg denderend in m'n vel, dus ik heb de 'awwww, wat lief, daar ga ik nog even op reageren' in mijn hoofd even uit gehad ofzo -O- . Sorry :*

Dus, jeej! Iedereen bedankt voor de 'veel plezier op de negenmaandenbeurs'-wensen. Het was heel leuk! Ik heb een überschattig nachtlampje gekregen (je moest wel invullen wanneer je uitgerekend was, dus dat ben ik nu op 15 oktober :@ . En heey, technisch gezien zou dat on-ge-veer kunnen als ik volgende week positief test!) Verder een hele hoop foldertjes en alvast wat proefverpakkingen voor het één en ander. Ohja, en ik heb twee heeeeeerlijke flessen alcoholvrije wijn.

De drukte op de negenmaandenbeurs viel erg mee, dus dat was wel prettig :).

[ Bericht 34% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2013 10:32:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')