SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat leuk, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poezebeest en Momo, thansk voor dat 'blijven plakken'. Dat schoot gister (en vandaag) ook wel door mijn hoofd. Ik ben nog maar vier weken.. Ik ga er gewoon heel erg van genieten, dan heb ik dat tenminste een keertje kunnen ervaren![]()
En ja Frummel, nu ben ik weg(< die bedoel ik op een goede manier)
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]Ja zou ik ook zeker doen, die mensen moeten echt even op hun plek gezet worden. Ik was toen zo plaatsvervangend boos toen ik dat las!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me nooit gestoord aan het feit dat je hier bleef hoor, mocht je dat denken. Het voelt voor mij gewoon beter om door te schuivenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Sethiwe het volgende:
Je brengt me aan het twijfelen Frummeltje, of ik ook niet eens een topic op moet schuiven.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het tussen mijn oren zit en anders trekken ze t corset maar wat strakker aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
Fijn dat je cyclus regelmatig lijkt te zijn, Soempie!
Klinkt pijnlijk, martine. Hopelijk ben je er snel vanaf![]()
Niet handig inderdaad, gewoonmezelfIk denk echter dat het vooral je gevoel is hoor en dat het morgen vast meevalt bij het doorpassen. Veel plezier! En het zou mooi zijn als je lijf inderdaad je cyclus aan het oppakken is.
Sethiwe, hoe staat het er bij jou voor nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |