SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat leuk, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poezebeest en Momo, thansk voor dat 'blijven plakken'. Dat schoot gister (en vandaag) ook wel door mijn hoofd. Ik ben nog maar vier weken.. Ik ga er gewoon heel erg van genieten, dan heb ik dat tenminste een keertje kunnen ervaren![]()
En ja Frummel, nu ben ik weg(< die bedoel ik op een goede manier)
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]Ja zou ik ook zeker doen, die mensen moeten echt even op hun plek gezet worden. Ik was toen zo plaatsvervangend boos toen ik dat las!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me nooit gestoord aan het feit dat je hier bleef hoor, mocht je dat denken. Het voelt voor mij gewoon beter om door te schuivenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Sethiwe het volgende:
Je brengt me aan het twijfelen Frummeltje, of ik ook niet eens een topic op moet schuiven.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het tussen mijn oren zit en anders trekken ze t corset maar wat strakker aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
Fijn dat je cyclus regelmatig lijkt te zijn, Soempie!
Klinkt pijnlijk, martine. Hopelijk ben je er snel vanaf![]()
Niet handig inderdaad, gewoonmezelfIk denk echter dat het vooral je gevoel is hoor en dat het morgen vast meevalt bij het doorpassen. Veel plezier! En het zou mooi zijn als je lijf inderdaad je cyclus aan het oppakken is.
Sethiwe, hoe staat het er bij jou voor nu?
Neem je tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag de laatste clomid genomen en maandag krijg ik weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Verder ben ik nog steeds grieperig, al lijkt het weer de goede kant op te gaan, maar ik ben zo moe en slap. Gisteren was tv kijken nog te vermoeiend
Ik blijf je wel volgen hoor, dan kan ik misschien langzaam zelf het topic azwbnzmg binnenstappen.
Dank je!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het tussen mijn oren zit en anders trekken ze t corset maar wat strakker aan![]()
Ik wil jou heel veel succes en sterkte wensen in de mmm
Spannend, ik hoop zo dat het je een mooi ei gaat opleverenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag de laatste clomid genomen en maandag krijg ik weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Verder ben ik nog steeds grieperig, al lijkt het weer de goede kant op te gaan, maar ik ben zo moe en slap. Gisteren was tv kijken nog te vermoeiend
Ik blijf je wel volgen hoor, dan kan ik misschien langzaam zelf het topic azwbnzmg binnenstappen.
Heb je t nou tegen mij of Seth?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik wist niet eens dat je clomid gewoon slikt!Fijn om te weten
![]()
Ben benieuwd wat het oplevert, Sethiwe! Zou mooi zijn als je een eisprong hebt deze maand.
Ik wist wel dat Sethiwe clomid gebruikte, maar niet dat je dat middel moet slikken. Ik dacht dat dat ook iets was dat je moest prikken of zo. Heb me er nog niet echt in verdiept. Thanx voor de tip alvast.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je t nou tegen mij of Seth?Ik slik het niet meer iig, sloeg niet aan. Maar mocht je het moeten gaan slikken dan raad ik je alvast aan om eerst een slok water in je mond te nemen en dan het pilletje erbij te stoppen ipv omgekeerd want het smelt nogal snel
Ik herhaal hem nog even voor als er een modje langs komt. Ook voor Skips NOD.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Net ongesteld geworden, helaas. Mijn nieuwe NOD is 3 april.
Ja, het was wel echt hoge nood en van levensbelang hѐ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:33 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
BE, onze heldin bij vreselijke nood!
Dank jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:02 schreef DJMomo het volgende:
He Martine. Wat ruk. Ik heb helaas ook vaak onverklaarbare buikpijn. Gelukkig nu al iets minder vaak en lang dan eerste keer. Toen ben ik zelf s nachts naar zh gereden. Ze dachten toen blindedarm, maar konden niets vinden. Knuf!
Veel plezier met passen GM!
Zo heb ik m nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Beterschap martine
Hier is opoe gelanddus vandaag maar met supersurfplank in mn jurk
![]()
En eigenlijk wil ik ook wel in de lijst: maar op mn mobiel kan ik het niet dikgedrukt zetten.
NOD 4 APRIL Gewoonmezelf87
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Succes morgen Martine, ik hoop dat je twee mooie streepjes te zien krijgt! Geniet nu nog maar even lekker na van die bijzondere gebeurtenis van vandaag.
Aanvulling: je maakt het spannend zo!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef Naena het volgende:
Hahaha gatverdamme. Het is echt ook zo vies hè als je het zo echt voelt lopen, blehg. Het duurt gelukkig maar eventjes! Ik ben er weer even (..?) vanaf.
Ik lees ook net over het rammelaarstopic en ineens moet ik hier weer aan denken: Vrijdagavond ging ik nog even boodschappen doen en toen heb ik Liefde & Passie thee gekocht van Pickwick.. Toen ik het zag staan dacht ik een soort van onbewust: "Die moet ik, want ik wil een baby." Alsof het zou helpen om zwanger te worden. Nu met die thee opgescheeptIk ben er verder helemaal niet heel de dag mee bezig, maar soms krijg ik toch van die soort gekke bevliegingen ineens. Misschien ook omdat ik soms veel twijfel waarom het nog niet lukken wil. Maar ik blijf mijn best doen en deze maand weer volle bak ertegenaan!
Dat is je lichaam dat je aan het voorbereiden is op de grote stolsels als tennisballen na de bevallingquote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou als de trend doorzit is t wel regelmatig maar na jarenlang "nep" menstruatie denk ik nu af en toe dat heel mn baarmoeder in de pot zakt
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Verschilt ook per persoon hoor, ik had me ook op het ergste voorgesteld qua bloedstolsels zo groot als een skippybal maar geen stolsel gezien na mijn bevalling
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie wel hoor DJMOMO,
Ik gebruik sowieso atijd maandverband, tampons zitten niet lekker en ik loop dan ook echt alsof ik een wilde nacht heb gehad...
toch een huwelijksnacht babyquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ontdekte met wel dat als mn cyclus zich doorzet ik de dag na mn bruiloft mn eisprong heb![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(excuus voor smiley overload, maar kwam niet meer bij)
[..]
toch een huwelijksnacht baby![]()
Vragen we haar gewoon ieder nieuw topic te openenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef DJMomo het volgende:
oooh, spannend martine!
PS, jammer dat Limone door is naar Z&G, die opent best een succesvol topic, zeker als Martine ook nog eens een goeie posi heeft!![]()
Waarschijnlijk omdat 'ikke' al bezet was! Ik ben zo creatief als een blok beton wat betreft namen bedenkenquote:
Hahaha Ja idd! Maar de moeite joh om een andere nick te nemen, dan verdwijnen mijn gedenkwaardige posts allemaal, Dus ik kort t gewoon af naar GM87!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef DJMomo het volgende:
Blokbeton had ook een aardige nick geweest
/topicvollulpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |