Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Succes morgen Martine, ik hoop dat je twee mooie streepjes te zien krijgt! Geniet nu nog maar even lekker na van die bijzondere gebeurtenis van vandaag.
Aanvulling: je maakt het spannend zo!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef Naena het volgende:
Hahaha gatverdamme. Het is echt ook zo vies hè als je het zo echt voelt lopen, blehg. Het duurt gelukkig maar eventjes! Ik ben er weer even (..?) vanaf.
Ik lees ook net over het rammelaarstopic en ineens moet ik hier weer aan denken: Vrijdagavond ging ik nog even boodschappen doen en toen heb ik Liefde & Passie thee gekocht van Pickwick.. Toen ik het zag staan dacht ik een soort van onbewust: "Die moet ik, want ik wil een baby." Alsof het zou helpen om zwanger te worden. Nu met die thee opgescheeptIk ben er verder helemaal niet heel de dag mee bezig, maar soms krijg ik toch van die soort gekke bevliegingen ineens. Misschien ook omdat ik soms veel twijfel waarom het nog niet lukken wil. Maar ik blijf mijn best doen en deze maand weer volle bak ertegenaan!
Dat is je lichaam dat je aan het voorbereiden is op de grote stolsels als tennisballen na de bevallingquote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou als de trend doorzit is t wel regelmatig maar na jarenlang "nep" menstruatie denk ik nu af en toe dat heel mn baarmoeder in de pot zakt
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Verschilt ook per persoon hoor, ik had me ook op het ergste voorgesteld qua bloedstolsels zo groot als een skippybal maar geen stolsel gezien na mijn bevalling
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie wel hoor DJMOMO,
Ik gebruik sowieso atijd maandverband, tampons zitten niet lekker en ik loop dan ook echt alsof ik een wilde nacht heb gehad...
toch een huwelijksnacht babyquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ontdekte met wel dat als mn cyclus zich doorzet ik de dag na mn bruiloft mn eisprong heb![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(excuus voor smiley overload, maar kwam niet meer bij)
[..]
toch een huwelijksnacht baby![]()
Vragen we haar gewoon ieder nieuw topic te openenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef DJMomo het volgende:
oooh, spannend martine!
PS, jammer dat Limone door is naar Z&G, die opent best een succesvol topic, zeker als Martine ook nog eens een goeie posi heeft!![]()
Waarschijnlijk omdat 'ikke' al bezet was! Ik ben zo creatief als een blok beton wat betreft namen bedenkenquote:
Hahaha Ja idd! Maar de moeite joh om een andere nick te nemen, dan verdwijnen mijn gedenkwaardige posts allemaal, Dus ik kort t gewoon af naar GM87!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef DJMomo het volgende:
Blokbeton had ook een aardige nick geweest
/topicvollulpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |